Jump to content

Consum de motorina 1.9 TDI - 90, 101, 115, 130, 150 CP


Diesel
 Share

Postare recomandată

tocmai d-aia ziceam de 6 km - pe motor dezmortit, nu cald :)

deci sa-nteleg ca tu esti de acord ca ASZ consuma 6.5 in oras conform datelor smecherilor de la vag? :frigbaitata:

tinand cont de cat infuleca ASZul in aglomeratie, imi pare rau ca cehii n-au pus un BPX pe RS - tot acolo era consumul, caii insa erau mai multicei....

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde f mult de oras. Mie de exemplu imi consuma cam 8,5, poate se apropie de 9, dar asta in conditiile in care cel mai mult merg la serviciu (4,5km x2), deci marea majoritate a timpului cu motorul rece, si un stil de condus absolut normal (talpa la nevoie, clima de cate ori e nevoie, adica in general nu am grija sa conduc economic).

In afara, indiferent de stil, anotimp, ac on/off, consumul este intre 6 si 6,5% - am acest consum usor ridicat de cand am trecut de la 195/65/15 la 205/55/16. Probabil un pensionar ar scoate 5%, dar eu n-am reusit niciodata sub 6, desi odata am incercat sa merg relativ "economic" (BN-TM, 900 km, 6,1%), pe aceeasi distanta mers usor sportiv, AC nonstop, am scos 6,4%, asa ca am ajuns la concluzia ca dieselurile astea oricum le-ai conduce consuma cam la fel.

Daca vreti consumuri de 3,9% cumparati-va ALH-uri, caci punctul forte al ASZ-ului nu este consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test interesant am facut eu. Pe autostrada, am setat o viteza constanta cu tempomatul. Nu mai stiu cat. Si am mers cu acea viteza, in treapta a 4-a respectiv a 5-a, fiind cu ochii pe consumul instantaneu. Imi aduc aminte ca erau, daca nu identice, cel putin foarte apropiate ca valoare cele doua consumuri instantanee. Dar cred ca erau identice. Strada era goala, asa ca am avut timp si loc, fara a incomoda pe cineva.

Am vrut sa confirm concluzia lui SHARANEL, conform careia "dieselurile astea oricum le-ai conduce consuma cam la fel".

Cine face mai des drumul asta pe autostrada, sau unde are loc, il invit sa faca testul si sa posteze rezultatul aici. L-as face eu, dar nu se prefigureaza o iesire cat de curand. De mentionat, ca in treapta superioara, motorul nu trebuie sa mearga sub turatia de 2000 rot/min - asta face ca consumul instantaneu sa fie mai mare! Cand o sa am ocazia, o sa mai fac o data testul, si o sa caut si o turatie, la care consumul instantaneu e cat mai mic. Just for fun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos cu ASZ 5.8 pe 1700 km insa pe autostrada si chiar am mers fara menajamente, respectand limitele relativ (acolo unde erau - pe autobahn evident nu...)

pe soselele noastre e cam greu sub 5 daca depasesti si desigur ca nu o sa o faci finut, mai gasesti vreunul lezat si trebuie sa fugi de el, etc

cel mai putin in tara am scos mergand normal (adica depasind tot ce era de depasit dar fara "vreau sa vad cat de tare merge masina") 5,3 pe 800 km cu bagaj de 130 kg - sa nu uit ca masina are 1370 kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare ! Masinuta mea consuma prea mult ( parerea mea !! ) . In oras 10,5 % cu clima pornita . Cred ca a inceput totul din momentul in care am schimbat injectoarele ( in aprilie ) . Are vreo legatura schimbarea lor cu consumul?

Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-o fi pus niste injectoare de BPX din greseala :)

nici nu stii ce ai sub capota... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie pe parte electronica ? Din calculator sa dea mai multa motorina decat trebuie?....Daca ar fi injectoarele , ar fi destul de simplu...sa le schimbe din nou ( alti bani , alta distractie :rolleyes: ) ...macar sa le nimereasca de data asta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorynneagu

raspuns negativ,nu e parte electronica,te-ai gandit vreodata daca nu cumva ai un motor PD?Sau daca atunci cand ai schimbat injectoarele nu cumva nu ti-a mai reglat axa cu came a injectoarelor domnul mecanic?

stii totusi 10,5% in Bucuresti nu e o avere la un Passat de 101 CP,probabil mai porti si un numar mai mare la pantof si de aceea consuma saraca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a sarit consumul brusc de la 8-8,5 in oras timp de vreo 2 ani la 9,5-10 si chiar mai mult acum iarna cam de un an. Nu am avut timp sa fac investigatii amanuntite doar cateva teste care au iesi bune si as fi farte curios si interesat sa remediez problema asta. Mentionez ca in periada asta cind a crescut consumul nu au fost efectuate reparati la motor sau schimbata distributia, doar consumabile obisnuite, ulei, filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorynneagu

raspuns negativ,nu e parte electronica,te-ai gandit vreodata daca nu cumva ai un motor PD?Sau daca atunci cand ai schimbat injectoarele nu cumva nu ti-a mai reglat axa cu came a injectoarelor domnul mecanic?

stii totusi 10,5% in Bucuresti nu e o avere la un Passat de 101 CP,probabil mai porti si un numar mai mare la pantof si de aceea consuma saraca masina

Scuze pentru insistenta...si fie-ti mila de un ignorant :)) ...ce este un motor PD si cum imi dau seama daca al meu este asa ceva ?! ( daca ajung in service si isi dau seama "meseriasii " ca sunt pe dinafara , ma jupoaie ! ) Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un PD este un motor care are o injectie pompe duse,adica are niste pompe injectoare care injecteaza motorina mecanic deci nu are pompa de injectie rotativa ca la ALH 90 cp (motor clasic diesel) el injecteaza motorina mecanic,o sa incerc sa iti explic babeste sa intelegi clar.

La un motor clasic ex.ALH motorina este trasa din rezervor de pompa de injectie rotativa,ea o ridica la presiuni foarte mari si o injecteaza in cilindri cu ajutorul injectoarelor clasice.......

La PD lucrurile stau alt fel,motorina nu mai este trasa de pompa de injectie,aceasta lipseste,exista o pompa de joasa presiune in rezervor(ca la benzinare)care trimite motorina din rezervor in filtru de motorina(se filtreaza) si apoi se duce in pompe duse adica in pompa injector(aici motorina intra in presiune mica si la caderea camei pe axul injectorului aceasta produce practic vaporizarea ei in cilindrul motor)deci pompa injector este un fel de cilindru cu piston care admite o cantitate de motorina si care la o cadere de cama pe axul injectorului aceasta creaza o presiune care pulverizeaza practic motorina admisa in interiorul injectorului direct in capul pistonului)

Nu stiu cum sa pot sa fac pe cineva sa inteleaga de fapt ce eu pricep la aceste motoare,este greu de explicat principiul de functionare al motoarelor TDI in cateva randuri la ora 5:18 dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Titlul topicului este: Consum de motorina TDI - 90 , 101 , 115 , 130 , 150 CP .

Va rog sa reveniti on topic.

Multumesc! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Ieri am facut in bucuresti 70km cu o viteza medie de 12km/h si am avut consum de????? 12,7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 grade, consum la relanti 0,2/0,3 cind ajung la birou (cca 3 - 4 km); a inebunit lupu'???
Mai mult ca sigur da. Consumul normal pentru ALH cald fara consumatori este 0.4l/h.

Nici un animal salbatic nu a fost agresat in acest film; totul a pornit de la defectarea senzorului de temperatura motorina, acum avind la ralanti obisnuitul consum de 0,4 l/h.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva vreme si dupa ceva lucrari si reglaje pe la motor ma preocupa consumul masinii mele ,iata ce zice compiuterul dupa 2771 km cu o medie de 28km/ora (majoritatea kilometrilor in oras),6,2 l /100 km ,media dupa un drum de 10-15 km in oras acum la temp sub zero grade este de 7-7,5/100km nu mi se pare mult dar ce ma ingrijoreaza este ca in afara in treapta 5 peste 2000 de ture consumul creste cam multla 120km /ora constant consumul este cam 6% iara daca o mai calc consumul creste cam cu un litru per 10-15km pusi in plus pe vitezometru si nu scade chiar daca stau constant la aceeas viteza citeva minute,ceea ce mi se pare interesant este faptul ca in treapta4 chiar daca turez masina si peste 3000 ture si o tin constant ex ajung la 120 km / ora consumul instant pe bc este de 4,5,cum trec in treapta 5 si ating aceeasi viteza si o pastrez constant consumul urca la 6-6.5 ce poate fi ? eu zic ca nui normal desi la ultima scanare a sistemelor motorului am fost asigurat ca totul este ok nu apare nici o eroare pe acestea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-3 grade celsius

Cluj-Turda-Cluj 5.8% si intr-un sens si invers :P

vreo 60 kg in plus

mers flexat

pe varful Dabagaului 160....;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dukk, sa nu ai vreo problema la cutia de viteze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dukk, sa nu ai vreo problema la cutia de viteze!

nu stiu ce problema ar putea avea cutia pentru ca nu face nici un zgomot ,tot la motor pare sa fie pt ca dupa ce trece de 2000 de ture din ce am observat eu parca face un zgomot mai mare (se aude ca si cum ar fi o toba gaurita ,ceea ce nui cazul ),pare ca atunci cind ar pierde din putere pentru ca masina parca trage mai bine pina in 2000,iar dupa ,in loc sa traga mai bine cum ar fi normal parca se plafoneaza si in acelas timp apare si zgomotutraseul turbo nu pare spart pt ca nu prezinta pete de ulei pe niciunde ,turbo este nou (cipos) ,cred ca tre sa fac un test in mers sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseu Brno - Viena aeroport - Brno - 321 Km, 4.5 persoane + bagaje la dus, 2 persoane la intors; valorile de pe BC1:

Trip (Km) 321

C

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exclusiv Bucuresti: 478 km - 42 l => 8,9 l/100 km

Bucuresti - Craiova si cateva drumuri prin zona: 445km - 24 l => 5,6 l/100 km

Craiova - Sibiu si retur: 458km - 24 l => 5,2 l/100 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti-Arad-Viena(cumparaturi la SCS)-Arad-Bucuresti 2551km , viteza medie de 90 km/h :) consum pe BC 5.2% real 5.4%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mă nedumereşte e că pe bord am consum instant la relanti 0,5l/h şi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!