Jump to content

Consum de motorina 1.9 TDI - 90, 101, 115, 130, 150 CP


Diesel
 Share

Postare recomandată

imi permit sa ma indoiesc ca ai schimbat in 4000-4500 sau chiar si 3000-3500 si cu toate astea ai scos 3.6L/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ma intrebam cand mai apare cineva sa ne spuna ca are consum de 3,x L/100km. De cateva pagini incoace n-am mai avut parte de distractie, nu am mai vazut la nimeni consumuri SF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi permit sa ma indoiesc ca ai schimbat in 4000-4500 sau chiar si 3000-3500 si cu toate astea ai scos 3.6L/100km.

Mai citeste, te rog inca o data postul meu, si spune-mi unde am zis eu ca am schimbat in 4000 - 4500 si am obtinut in acelasi timp 3,6 l/100 Km?

Cu riscul de a ma repeta, consumul de 3,6 l-am obtinut la vale, de la Moeciu de jos la Bran unde am inceput sa urc. In momentul in care am iesit in DN aveam 4.0, si am mers mai mult in frana de motor sa vad pana unde pot cobori. Nu am vrut sa demonstrez nimic cu asta. A fost o surpriza pentru mine si am facut o poza. S-a inteles gresit, desi am spus ca s-a intamplat in alta zi.

Schimbatul treptelor la 4000 - 4500 il fac in mod obisnuit la drum, si cateodata in oras in treapta a 2-a, dar nu fix la fiecare schimbare de treapta. Imi place feeling-ul, si in plus am inteles ca face bine turbinei. Si cu toate astea, am obtinut 5,5 l/100 in aprox. 1200km facuti in concediu. Asta este consumul obtinut in conditii de iarna, cu cauciucuri de iarna, jante de 15, dus-intors, Constanta - Moeciu, si ceva plimbari prin zona. Asta am vrut sa spun in postul al 2-lea, referitor la stilul meu de condus in general, si nu in acea zi in particular, in care scosesem 3,6. Si ca sa fie clar: nu imi place sa merg subturat. Nu mi-am luat motor de 140 de cai ca sa merg ca un mosulet. :)

Imi cer scuze ca am postat consumul asta SF, de 3,6 l/100, nu am vrut sa distrez pe nimeni. M-a surprins pur si simplu si am facut prostia sa pozez maxidot-ul si sa postez poza pe forum. :offtopic:

In schimb consumul de 4,2 chiar nu e S.F. L-am obtinut de doua ori pe aceeasi ruta, si mergand normal. Probabil e o diferenta notabila de nivel intre Moeciu si Brasov, pentru ca la intoarcere mi-a iesit 5,2.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario75

"si in plus am inteles ca face bine turbinei"

Gresit! dupa parerea mea de tractorist turbinele se strica numai la cei care dau in ele cu 4000-4500 rpm,de 450.000 km EU conduc masini diesel cu turbo si nu sunt niciodata adeptul curatatului turbinei in stilul asta,turbina se curata la meserias de ex. la Cipos daca chiar este necesara aceasta operatie.Asta este parerea mea si va rog sa o respectati pt. ca repet NU am avut niciodata vreun fel de problema cu turbina la 450.000 km de mers cu dieselul si sa stiti ca nu merg decat normal la 1500-2000-2500 rpm max,deci cum ar zice uni subturat si ar trebui sa cada turbina...povesti de forumisti care fac max 10.000 km pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti nu stiu cum puteti voi sa scoateti consumurile astea frumoase ca eu nu pot ,in general mediu pe calcultor este undeva la 6,5-6.8 , schimb vitezele cam pe la 2800-3000 ,turatia asta nu mi se pare nici babeasca dar nici de raliu si totusi consumul lasa de dorit , mentionez instantul cand stau pe loc este de 0,5 l ,o parere din partea voastra ar fi binevenita . Motorul este ASV .

Modificat de Matei Ciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum sa scoata ?

doar mergand la vale cu nevasta in dreapta care urla la ei daca o calca... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: La mine urla nevasta sa nu o mai calc.

DZI'S nu schimb in mod obisnuit la 4000, ci doar din cand in cand la drum, si rar, cand pot in oras, functie de situatie, ca ajunge foarte repede la 4000 :offtopic: dupa aia, mers constant la 2000. Folosesc mult si tempomatul, chiar si la mersul in oras - unde se poate, bineinteles. In oras, si eu schimb la 2500-2800; cand e rece 2000-2300. Bine, functie de situatie. Daca coloana merge constant, si eu am 2500, voi schimba treapta superioara. Dar am prins ocazia sa-i dau talpa si pe A2 si pe DN-uri si i-am dat. Daca producatorul spune ca puterea maxima se obtine la 4000, eu consider ca se poate folosi turatia asta, macar in depasiri, sau la accelerari, daca nu la mersul constant. Chiar nu e deloc confortabil sa-ti uruie motorul in cap la turatia aia, pentru mai mult de 3 secunde :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!M-am tot uitat pe aici si nu prea am vazut parerea celor cu motoare de 2,5 tdi asupra consumului.Ce-i drept,nici nu am luat pagina cu pagina,dar ce am constatat a fost faptul ca va contraziceti la greu in priviinta consumului si cel care citeste topicul,in loc sa se lamureasca mai tare este nelamurit!!Poate cineva care are 2,5 tdi sa-mi zica un consum al acestui motor?Poate pe viitor o sa pastrati subiectul topicului si nu o sa mai deraiati de la subiect sau sa va mai tiganiti sau sa mai formati tabere pro si contra!La multi am vazut ca nici fabricantul nu a dat consumuri asa mici,ceea ce era in avantajul lui referitor la marketing!Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai citeste, te rog inca o data postul meu, si spune-mi unde am zis eu ca am schimbat in 4000 - 4500 si am obtinut in acelasi timp 3,6 l/100 Km?

Pai uite, ai postat consumul, a insinuat cineva ca ai mers subturat si ai raspuns:

Dacă insinuezi că am mers subturat, te
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel consum mic a fost obtinut pe bord nu prin metoda plin-plin, sa nu uitam ca la vw 80% arata mai putin. de ex la touran daca cobor de pe semenic pina in timisoara imi afiseaza 4,2% si nu pot sa il cred. de aceea nu trebuie bagat in seama prea mult rezultatul de pe bord decat ca o comparatie, ca atunci cand merg mult cu frana de motor si subturat eroarea e mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand vad consumurile postate de dragii nostrii colegi, care sunt demne de cartea recordului, imi vine sa vand masina , care, fir`ar mama ei sa fie, imi consuma Pitesti- Bucuresti 7.7%(mers 140-150km/h), iar in Bucuresti 9.5-10%. Cred ca mersul pe jos e mai sanatos... :(

Sau poate a mea e defecta... Sincer nu stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie la touran la 150km/h imi arata 8%... e normal, si in bucuresti 9,5-10% e normal nu-ti fa probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uite, ai postat consumul, a insinuat cineva ca ai mers subturat si ai raspuns:

Imi cer scuze daca m-am facut de neinteles. Eu crezusem ca se refera la stilul de mers in general si am dat raspunsul ala. Nu cred ca e cineva pe aici care sa ia in seama consumul ala de 3,6 ca sa isi dea foc la masina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!M-am tot uitat pe aici si nu prea am vazut parerea celor cu motoare de 2,5 tdi asupra consumului.Ce-i drept,nici nu am luat pagina cu pagina,dar ce am constatat a fost faptul ca va contraziceti la greu in priviinta consumului si cel care citeste topicul,in loc sa se lamureasca mai tare este nelamurit!!Poate cineva care are 2,5 tdi sa-mi zica un consum al acestui motor?Poate pe viitor o sa pastrati subiectul topicului si nu o sa mai deraiati de la subiect sau sa va mai tiganiti sau sa mai formati tabere pro si contra!La multi am vazut ca nici fabricantul nu a dat consumuri asa mici,ceea ce era in avantajul lui referitor la marketing!Va multumesc!

daca nu ma insel avem pe aici un coleg cu un A8 2.5 TDI 180hp quattro/tiptronic care are consum mediu urban prin Bucuresti de 17% (vap_66)

satisfacut? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine consumul e 7,8-8,5 doar urban, chiar acum am pe vremea asta un mediu de 8,2. Eu numai full fac si vad evolutia de la full la full. Extraurban am scos si 4,8 am si poze(mers cu a 5-a 90-100km in regim de cuplu maxim motorul sub 2000rpm). Consumul am observat ca e influentat si de uleiul folosit. Inainte am avut Aral 0w30 si de cand am pus aral 5w40 a crescut consumul. Si de notificat e faptul ca pana sa se incalzeasca bine motorul chiar am consum foarte mic, dar dupa ce ajunge la 90grade s-a terminat urca consumul, probabil din cauza uleiului cu un grad de vascozitate mai mare la temperaturi inalte. De ultima ora am etansat bine tubulatura de admisie si am mai strans ceva furtune pe la egr si turbina si s-a mai diminuat iar consumul. Deci consumul nu tine doar de modul de cum conducem,...ulei motorina buna, filtre, motor pus la punct. Ce nu stiu daca e diferenta intre ce arata calculatorul de bord si consumul real, ori ne fura astia la pompa. Daca nu ne fura atunci marja de eroare e de 6% mai putin la comp de bord ...al meu.

La relanti in genere consumul e 0,6l/h fara clima, cu clima pusa 0,7-0,8, si uneori arata si 0,5 asta cu motorul cald , fara clima si indiferent de temperatura de afara.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine 2.0 tdi pd consumul in Bucuresti e de 9.5 si 6.5% afara. Dar acum de cand a venit frigul....e trist inca nu am facut plinul dar de la plin am facut 400 km si mai am un pic si ajung pe rosu deci vreo 12-13% estimez eu. Mentionez ca merg numai 4 km de acasa la servici(din lipsa de transport in comun) si motorul nu apuca se se incalzeasca :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi bm, motorul e PD, din 2004 ...

Acum prin oras, pe distante scurte cu multe opriri si porniri (ale motorului) si multe opriri si porniri ale masinii (semafoare, ambuteiaje...) consumul este pe undeva intre 8 - 9 l/100. Cand fac cei 5 km pana la munca (mers intins), consumul este pe undeva intre 7 - 8 l/100 km. Au fost zile in care am scos si sub 7, atunci cand strada era goala. Nu cred ca este relevant, si nici nu cred ca este real. Eu estimez ca consumul real este intotdeauna mai mare (la pompa) decat ce iti arata BC-ul, atunci cand faci distante scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cel mai economicos ASZ in urban ! : 6.4 l %..........la ora 11 noaptea 6 km :D :D

adica consum ca la carte :)

cred ca asa au masurat si astia de la VAG cand au dat consumul spre "vanzare"... :D

altfel ziua in urban 2 km, 2 semafoare, mers din sprituri pana in 3000 cu a2a+a3a : 11.2% :frigbaitata:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este doar parerea ta! am avut de "N"ori sub 6,4l%....si nu la ora aia,de... nu stau in Cluj si nici nu fac niciodata sub 150 km pe zi :) sub 100 km as fi nerentabil si as da faliment :frigbaitata:

Modificat de DZI'S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!