Jump to content

Consum de motorina 1.9 TDI - 90, 101, 115, 130, 150 CP


Diesel
 Share

Postare recomandată

Un consum pentru un Audi A3 1.9 Tdi quattro motor ASZ..ma poate ajuta cineva?

fara quattro, si nu pot sa scad sub 6% extern, e drept, conduc usor turat pt ca e mai placut si pt a proteja turbina, egr si ce mai e pe-acolo, dar nu exagerez cu turatiile.

Deci, la un condus normal, usor sportiv, 6-6,5% extern si 8-9% in oras. Quattro iti va lua cel putin 0,5l/100km in plus.

Mentionez ca ieri am facut ITP-ul si gazele au iesit f bune, deci o anomalie in functionarea motorului este exclusa.

LE: forumul e plin de useri care au consum de 3,5% extern si 5,5% urban, nu te lua dupa ei, eu am postat consumul real, nu are rost sa mint pt ca m-as minti pe mine insami, cu ce ma incalzeste pe mine ca umplu forumul de minciuni si de consumuri-dorinta.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi eu postez un consum real: 17.6%, pe ultimele 3 săptăm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum real de la plin la plin in Iasi 8% motor ALH, condus normal(schimbat la 2500-2800)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buzau-bucuresti + restul de km pana la 700 in oras => consum mediu 7.8. AJM 85Kw.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze cu gramatica, din graba :icon_thumright: Am reusit si eu un consum la ALH meu de 5,3 la un drum Suceava - Sighisoara (Danes) - Suceava cu ceva KM pe macadam sa zic asa. E destul de bine zic eu, dar mers destul de economic, schimbat la 2200-2400 si viteza maxim 100km\h !

@tapric: Nu am mers niciodata pe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi eu postez un consum real: 17.6%, pe ultimele 3 săptăm
Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce s-a schimbat pe motorul tau pana acum? vad ca are >200 mii km

:P

Am sa scriu aici tot ce am schimbat eu pana acum la 231500 km:

2 bucati senzor de presiune,

1 sonda apa,

de 4 ori bucsele si flansele

1 debitmetru,

2 distributii doar o data pompa de apa

de 80000 km trancane volantul(da nici mort nu-l schimb pana nu crapa de tot)

2 injectoare +1.5 si celelalte -1 si -0.5 deci mai merg,

ulei castrol 505-01 pt. ca nu am intervale lungi de timp intre schimburi(maxim1,5-2 luni)sa bag long life

cam asta e tot ce am bagat in masina de la 75000 km de cand am cumparat-o de la nemti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumparat-o de 75.000km si de 80.000km troncane volantul? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti,

Pipera-Charles de Gaules-Arc-Podul Grand-Politehnica

Interval orar 17-18:30

Consum masina din semnatura 13l/100km

Viteza medie: 5km/h .... mai incet decat pe jos

Concluzie: Traiasca Metrorexul! Masina, in Bucuresti e facuta sa mearga noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce motorizare?

2.5 TDI, AKE - 180 cp. Şi quattro + tiptronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumparat-o de 75.000km si de 80.000km troncane volantul? :salut:

Da ICE, ce ti se pare ilogic in aceasta afirmatie?

A cumparat masina din Germania si aceasta avea 75.ooo km pe bord.

Acum, dupa x ani de cand a cumparat-o, masina are 231.ooo km. Iar volant troncane DE 80.ooo km adica de la 151.ooo km (231.ooo - 80.ooo).

Corect? :D

OnTopic: Cum vi se pare un consum de 7,5% extraurban pentru un 1,9TDI AVF M6 pe B5.5 ? Distanta parcursa ~ 180 km iar viteza medie (pe CB) 82km/h.

Mie mi se pare cam marisor, tinand cont ca eu nu trec de 10-10,5% cu 1.8T-ul meu in acelasi regim de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut un drum la Brasov - Bucuresti dus-intors iar pe CB mi-a aratat 5,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine consumul ii intre 10,5-11,5 in oras iar in afara cam 7- 7,5;mers lejer 100-110 km/h cam 6,5(sub 6,5 niciodata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumparat-o de 75.000km si de 80.000km troncane volantul? :D

Da si...poate sa mai troncane inca 100000 tot nu-l schimb :)

nu ma dau bani afara din casa si nici nu ma streseaza cateva secunde de zgomot cand e motorul rece(apas ambreajul si nu se mai aude) ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

-1 grad celsius

mers bara la bara 4 km pe motor rece

consum 11.5 cu consumatori porniti: incalzire habitaclu (maximum), incalzire scaune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D si la mine a crescut la 7.0-7.5% in ultima vreme,"SA VINA CALDURA!!!"....moncher. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna ai consum marit din cauza ca motorul se incalzeste putin mai greu (la urma urmei, cu cat mai tarziu ajunge iarna decat vara motorul la 90 de grade? 10 minute maxim?)

Vara ai consum marit din cauza aerului conditionat.

La un calcul atent, nu cred sa apara diferente prea mari intre vara si iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu folosesc aerul conditionat decat in cazuri extreme, gen >35 grade la umbra

deci...exista diferenta de consum vara-iarna :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca mergi cu geamul deschis, si din aceasta cauza ai consum marit. A fost parca la Mythbusters pe Descopery un test "AC vs geam deschis", si a rezultat caconsumul este identic (AC on+geam inchis vs AC off+geam deschis). Asa ca nu faci mare branza :icon_thumright:

Eu personal in afara orasului mereu las AC pe auto si inchid geamurile, asa obtin confort (nu este curent, nu este zgomot), vara insa prin oras trebuie sa deschizi geamul, mai ales daca faci drumuri scurte, si te urci in masina parcata in soare.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi presupun la mersul la drum intins la faza cu mitbashtarii :icon_thumright:

probabil ca ce au demonstrat cei 2 tovarasi tine atunci cand ai geamul(-rile) deschis si rulezi pe highwayurile sau freewayurile lor de americani spalati pe creier cu televizorul (nu ma refer la cei doi...) la o viteza apreciabila

mergand insa cu jumatate de geam sau trapa deschisa pot pune pariu oricand ca scot consum mai bun decat oricine cu climatronicul pornit, fie el si pe econ... in special pe "freeway"urile noastre unde 70km/h medie orara e o performanta de guiness book...

despre anti-mythbuster ce pot spune: 80 km/h rulat pe tempomat cu aer conditionat geam inchis 5,2 % ; fara aer conditionat geam deschis pe jumatate 4,7 % - pe exact acelasi traseu plat ca in palma undeva in sudul dragii noastre patrii...

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulezi pe highwayurile sau freewayurile lor de americani spalati pe creier cu televizorul (nu ma refer la cei doi...) la o viteza apreciabila

crezi tu ca e apreciabila :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) 80 km/h rulat pe tempomat cu aer conditionat geam inchis 5,2 % ; fara aer conditionat geam deschis pe jumatate 4,7 % - pe exact acelasi traseu plat ca in palma undeva in sudul dragii noastre patrii...

Chiar si asa, 0,5l/100km, adica in bani 1,8 lei/100km ti se pare mult pt confortul tau? La un drum de Poiana Brasov dus-intors, economisesti 5 (cinci) lei? Crezi ca merita curentul, zgomotul, si nu in ultimul rand transpiratia? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in postul cu pricina am editat "nu folosesc" in loc de "nu suport" (pentru ca mi se parea ca suna cam... :D )

deci nu e chestiune de economie, ci de preferinte si....prefer "la aer", chiar daca e mai caldut, decat la "cutiuta"...in plus nu sunt genul de pe care curg apele...ferice de mine... :) :D....eventual curg atunci cand "izbutesc" o depasire la mustata...:)

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un calcul atent, nu cred sa apara diferente prea mari intre vara si iarna.

Uitandu-ma pe istoricul alimentarilor (folosesc spritmonitor.de) observ ca vara am avut consumuri intre 9 si 10 in timp ce iarna am avut intre 10 si 11, chiar 11.5% uneori. Deci semnificativ mai mare iarna. Ce-i drept, iarna trecuta lucram foarte aproape de casa, facand astfel drumuri f scurte (2km), temperatura nu trecea de 50 de grade niciodata, deci impactul frigului era mult mai mare. Pe langa asta, iarna mai apare problema dezapezirii masinii... pornesti motorul si de-apuci de dat zapada... se aduna ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!