Jump to content

Cristivw... Revine?


cristivw
 Share

Postare recomandată

este luni, ora 3:00 dimineata. imi trec prin cap numai avioane. doar ce m-am uitat iar la pozele cu golful meu 2 din calculator. ma rog, fostul golf... m-am mai uitat si pe pozele lui @armando... multam fain armando, ca ma oftici mereu pe messenger :D

in fine, este tarziu si nu mai am chef de scris... unde vreau sa ajung... mi-e dor de golf! mi-e dor de modelele vechi de vw... nu imi pot lua inapoi prin metode legale golful meu 2, pe care l-am vandut ca mai aveam prea multe de facut si nu faceam fata la 20 de ani... asta este, recunosc, am fost un fraier ca l-am dat. si acum imi mai pare rau dupa el...

asa ca vreau sa fiu din nou membru al generatiilor ce tin de "golden era", adica a masinilor din anii '70-'80-'90. cunoasteti perioada de glorie :D

opel-ul astra pe care il conduc nu il voi da... el isi face treaba foarte bine in oras. consum extrem de mic, motor 1.7dti. fiabil, costuri de intretinere mici. e ok, ce mai.

asa ca vreau sa iau, pe langa el, un golf 1 gti sau vw scirocco 2. sa lucrez in week-end si sa fac ceva frumos...

primul pe lista ar fi un golf 1 gti. asa ceva as vrea cel mai mult. sa-l readuc la starea originala, asa cum ar fi iesit el de pe portile uzinei, in perioada respectiva. intrebarea e... se poate realiza asa ceva fara enorm de multe batai de cap? stiu ca sunt simple ca mecanica. masini micute, poti lucra la ele in fata blocului/casei.

ce as vrea eu este un gti autentic, cu motor de 1.6 de preferat.

ce spuneti, ar fi ok?

si acum, daca tot de pe acest forum am facut cunostinta si cu ex-golf-ul 2 (@XANu parca mi-a aratat anuntul pe net, in urmatoarea faza eu achizitionand masina respectiva), ma puteti indruma catre un golf1 bunicel, la pret bun?

va multumesc anticipat si sa ne auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristivw

    28

  • armando

    13

  • o_kh3

    5

  • danmoise

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Catre un mk1 nu te pot indruma dar catre un mk2 da. Dtiu 2 dragute si la super pret vb pe mess daca vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred eugen, dar eu nu sunt convins ca ma mai tin finantele pentru un mk2... si in fond, la ce dotari am avut pe mk2, foarte greu m-as obisnui cu un altul care sa nu le aiba... bordul electronic, aerul conditionat, geamurile electrice, si multe alte imbunatatiri aduse...

chiar ma intriga ideea unui mk1 gti, de 1.6... dar... sunt cam rare...

in alta ordine de idei... exista golf mk2 pe la 1.000eur? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah, este un mk1 GTI cabrio in timisoara ce trebuie reconditionat...si motoru de 3 ani n-o mai fost pornit si sta la relantiu brici, doar ca s-o razgandit omu si vrea sa l reconditioneze el...si nu prea vrea sa bage bani si fara ei nu faci treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mrrrr.... numai noroace :D da, am uitat... si un cabrio ar fi excelent...

deci... ma primiti inapoi in gasca? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

welcome back !! :huh:

asteptam sa vedem achizitia ! :)

votez si eu pentru mk1 gti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu cel mai bine cum e sa ai un mk1 GTI 1,6 in toate mintile vb pt partea mec(motor,cutie,injectie...) tragea super grav si oricum motor mai grav ca ala eu nu stiu pe langa faptul ca avea 110 cp mai era si patratic(cursa&alezaj aceeiasi cota) sarea in ture super grav si nu mai spun cate masini cu al de fane impresii la volan am ars :)) aaa ar fi un golf care il stiu si la tabla e chiar bine dar e o prb a pierdut actele ma rog lea dat pierdute dar tre sa le scoata masina este inscrisa oricum....vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragut asa :( eu vreau sa fiu din nou membru pe bune vwforum... cu masinuta vw veche, ca asta-i damblaua... oricum, sper sa gasesc un mk1 gti in mintile lui, care sa nu ma omoare pe parte mecanica. bineinteles trebuie luat in considerare ca este o masina cu o anumita varsta, care probabil si-a luat forja destula la viata ei, si trebuie sa plec din start cu ideea ca o sa am de umblat si la motor. daca e sa nu fie totusi mk1 gti, va fi k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in fond, la ce dotari am avut pe mk2, foarte greu m-as obisnui cu un altul care sa nu le aiba... bordul electronic, aerul conditionat, geamurile electrice, si multe alte imbunatatiri aduse...

fara sa fiu carcotas, digifizzu nu mergea bine, iar AC deloc, asa ca nu vad cum poti spune ca nu ai rezista fara ele.

faruri clare se gasesc si pt mk1, iar daca pt 2 zici ca nu ai finante, la piese mk1 e ceva mai scump. te vezi golind complet masina si dand 1000 de euro pt o tinichigerie in argon, cu aripi, praguri, etc noi? dupa aia inca cel putin 1000 ca sa faci motorul de la 0, si inca niste sute pe piese?

crezi ca ai curaj sa te apuci sa faci o masina sa arate cel putin ca asta?

post-6058-1183495380_thumb.jpg

post-6058-1183495387_thumb.jpg

post-6058-1183495392_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara sa fiu carcotas, digifizzu nu mergea bine, iar AC deloc, asa ca nu vad cum poti spune ca nu ai rezista fara ele.

nu i nimeni curios

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu i nimeni curios

culmea e ca digifizu chiar mergea perfect :) alta buba nu pricepeam eu... unde e intrerupt un vacuum care avea legatura directa cu mfa-ul... adica ala de-i zicem in popor "bordcomputer'. a! si am mai avut ceva probleme pana m-am prins ca digifizu nu se ilumineaza ca la tara cu BECURI DE POZITIE W5W, ci cu becuri speciale cu lupa!... dar mama lui... digifizu era bun..... :huh:

AC... hmm... compresoru' si toata instalatia erau ok. am facut umplere cu freon si recuplare (din mufe). mergeau toate. pierdea freon garla pe la o tzevushca de aluminiu... n-am mai stat sa-l fac...

auaielo! acum am vazut pozele... mk1 ala e CRIMINAL

Modificat de cristivw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toata lumea are curaj... bani sa fie ....

motorul daca ai ceva cunostinte in ale mecanicii il faci cu prietenii.... si iese mult mai ieftin de 1000e.....

acum feghea a avut si ceva pile ...... nu l-a dus 1000e tinichigeria si vopsitoria :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era din cate tin eu minte un membru pe forum care il batea gandul sa isi vanda golf 1 si era gti autentic dai un mesaj privat.... o_kh3 15 mil ROL tinichigeria - 11 mil ROL vopsitoria , vb de manopera fara piese sau materiale ! Cristi sa sti ca nu sunt atat de ieftine piesele . iesi mai ieftin daca iti iei un golf 1 si il faci replica gti decat daca iei unu autentic , eu sincer nu stiu altu in stare mai buna ca cel maroniu daca nu ma insel dupa forum ...

Modificat de feghea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Per total reconditionarea unui Golf 1 GTI este mult mai anevoioasa si necesita un buget mai mare decat restaurarea unui Golf 2 GTI.Dar asta daca se fac lucrurile ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. intr-adevar, ca oferte de mk1 gti la ora actuala 2 sunt. cel maro, din timisoara, care este destul de departe, si am mai gasit unul alb (perlat cu mov cica, recent vopsit), in bucuresti. baiatul spune ca trebuie curatat un injector... acum nu stiu ce sa cred, mi-e sa nu fie altceva. ma mai interesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era din cate tin eu minte un membru pe forum care il batea gandul sa isi vanda golf 1 si era gti autentic dai un mesaj privat.... o_kh3 15 mil ROL tinichigeria - 11 mil ROL vopsitoria , vb de manopera fara piese sau materiale ! Cristi sa sti ca nu sunt atat de ieftine piesele . iesi mai ieftin daca iti iei un golf 1 si il faci replica gti decat daca iei unu autentic , eu sincer nu stiu altu in stare mai buna ca cel maroniu daca nu ma insel dupa forum ...

ma rog tu imi spusei alte preturi pt vopstorie.....in rest bafta si ne auzim/vedem in trafic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ala alb din bucuresti are BWU la numar, renunta la idee, masina e hartanita rau, i-a sarit capota, e plina de chit, rugina, etc. in poze arata bine, dar pe viu....

@o_kh3: faci motor in spatele blocului cu prietenii cum faceai incinta de fibra pt plutonium anul trecut? =))

piesele ca sa scoti motor complet nou te duc lejer 1000.

iar la preturile pe care ti le-a zis feghea mai sus se mai adauga inca niste sume cel putin la fel de mari pe alte rahaturi si maruntisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand daca ai prieteni mecanici... da il faci.....dar intr-un atelier

in al doilea rand, acela era un proiect si nu era cu plutonium ci cu titanium sau orice alte difzoare entry-level de 38cm, plus ca totul era intr-o dacie, asa ca gandestete tu logic ce om cu dacie ar fi bagat banii in plutonium;)

daca ai ceva cu mine spune-mi ne intalnim si vorbim.... si acum vin cu masina ca tot ziceai tu ca merg cu autobuzu....

1000e piesele la un motor ??? mai bine imi iau alt motor... sau imi aduc o masina de afara in banii astia.... :icon_cheesygrin:

Modificat de o_kh3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ala alb din bucuresti are BWU la numar, renunta la idee, masina e hartanita rau, i-a sarit capota, e plina de chit, rugina, etc. in poze arata bine, dar pe viu....

:icon_cheesygrin: oameni buni! va rog mult povestiti-mi despre ala mic si alb, cu BWU la numar!!! pe el mi se pusese pata si planuiam sa vin in bucuresti sa il vad/iau... va rog dati-mi toate detaliile posibile, spuneti-mi va rog daca l-ati vazut pe viu. proprietarul mi-a dat doar cateva poze facute cu telefonul mobil, in care nu se vede nimic de detaliu... deci ... HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti !ca sa faci o msina buna te costa mult!cand te duci la service si iti cere mult spui ca pt ce?? si te duci la unu' care ti-o face ieftin si peste 6 luni -un an te duci la altul care iar iti cere mult pt ca altul si-a batut joc de masina ta!! ganditi-va bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e praf, cam asta e ideea .

a incercat sa ii astupe dunga aia laterala, si e chitul pus cu mistria, e numai valuri, i-a sarit capota si i-a rupt tabla aia de sub prabriz, si pe acolo se vede numai rugina, motorul e si ala cu schepsis, era dereglat, iar cum vreo 2 luni mestereau niste ciutaci la el in spatele blocului.

a, are jante pe 15 si atinge spatele rau.

P.S. iar daca vorbesti cu el la telefon, sa ii spui ca inca mai are de achitat manopera pt schimbul de ulei facut inainte de craciun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BWU -- a trecut prin mana a 3 super cunoscatori de masini in ultimele 9 luni.In afara de tabla , vopsea, motor si electrica totul functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezamagire totala :screwy: oricum, multumesc mult baieti! imi pare bine ca am "ochisori" prin bucuresti, care sa-mi dea un sfat cand este nevoie! :banghead:

deci... ca gti in 2usi... ar ramane cel din timisoara. am luat legatura si cu golful pregatit pt vopsire, din anuntul de pe 4tuning. daduse cineva link la rubrica "ce se mai vinde prin oras". tipul habar n-are pe ce lume e... imi zice ca-i modificat, super tare, si habar n-are ce motor i-a indesat sub capota... cica e de 1.8... si eu intreb bine, ce tip? incep cu KR, PB, vrajeli, se cruceste la mine... praguri de dacie, pe care scrie GTI... mai continui :angry:( ooof de ce isi bate lumea joc de ele si nu le tine clean, cum le-a lasat nea' germanu' :huh:

colac peste pupaza. tabla e ok la cel pregatit pt vopsire. de micile adaugiri gen praguri de dacie, air intake pe capota (a se citi plafon), si alte alea sa zicem ca as putea sa scap usor, din moment ce masina nu este inca vopsita... dar cu motorul ce ma fac? este un 1.8 luat de pe scirocco. clar n-a fost serie pe golf 1. deci se face omologare artizanala si platesc de ma rupe, nu-i asa? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!