Jump to content

Vand Golf 2 Gtd Sau Mai Bag Bani ?


niculae
 Share

Postare recomandată

Am cumparat in '99 un Golf 2 GTD,adus din Germania de la un prieten,avea 90 000 km si acum are 250.

M-am gandit de mai multe ori sa-l vand,m-am plictisit de el de cateva ori,dar,

mi s-a spus sa nu fac prostia sa vand o masina care nu are probleme si nu-mi cere bani deloc.

Toate cele puse de nemti sunt la locul lor si functioneaza asa cum trebuie.

Consumul este foarte mic 4,2-4,5 l la 100 km afara,depinde cat de tare mergi si cat esti de incarcat si

5,5l maxim 6l / 100 in aglomeratia din Bucuresti.

Si eu am avut grija de ea dandui cosumabilele la timp si de buna calitate.

Acum ar fi din nou timpul sa-i schimb cam tot ce trebuie schimbat:

Filtre aer si ulei,ulei,curele,amortizoare,poate placute de frana si ce-o mai fi nevoie.

Cea mai piparata este insa manopera.

Cunosc ,pe verificatelea, un singur mecanic serios si foarte bun,in care am incredere,

dar, care acum lucreaza la o firma foarte mare unde tarifele sunt criminale.

In momentul asta nu sunt prea hotarat ce sa fac:

a. Sa bag 1000 Euro poate chiar mai mult si sa-mi pun la punct o masina veche,

dar,trainica,verificata,fara probleme si la care se poate interveni oricand fara computer si alte fitze,sau,

b. sau sa o vand, (oare cat pot sa scot pe ea ? ) si cu inca 5-6000,sa iau una din generatia conceputa sa tina cat garantia,

care te leaga de dealer si la care dupa garantie,tot trebuie sa bagi mana adanc in buzunar,dar, totusi o MASINA NOUA.

Poate cineva care a facut experienta asta sa-mi dea un sfat ?

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul depinde de nevoile tale. Eu am trecut de la Golf II la Opel Astra nou pentru ca imi trebuia o masina mai mare, mai noua care sa ma duca prin Europa in concedii. In schimb imi pare rau ca am dat Golf-ul pentru ca prin oras imi este cam mila sa chinui masina noua. Plus faptul ca stai cu grija ca ti-o mai zgarie careva sau mai dai intr-o groapa.

Sfatul meu: daca masina iti satisface nevoile de deplasare eu zic sa o pastrezi. Oricum la masina noua o sa ai alte costuri mai mari. Nu pe piese, dar va fi pe CASCO in mod sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum poate ai dedus din ce am scris cam asa ma socoteam si eu,dar,

e important sa asculti si pe altii care au facut deja miscarea

Oricum multumesc de sfat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vandut golful 2 acum aproape doi ani si mi-am luat masina din semnatura. Am satisfactii( masina noua, impecabila, motor mult mai puternic, gadget-uri), dar si dezamagiri( nu mai intru cu masina noua pe toate coclaurile la gratare, nu mai vede pescuit, trece prostu cu cheia, pleaca prostu cu rotile virate de langa tine..., verificarea periodica la dealer cu costuri cel putin duble) si astea nu sunt toate care pot fi spuse. E bine sa ai posibilitatea sa ai si un golf 2 pe langa casa si inca o masina . Totul depinde de nevoile tale si de cati bani trebuie sa bagi in ea, dar eu daca ar trebui sa bag 1000, in conditiile in care daca o vinzi iei 2500-3000, cred ca as vinde-o si cu 2500+1000=3500 =avans la una noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa iau 2500 ,banuiesc ca oricine ar face aceiasi socoteala 2500 + 1000 = 3500 avans sau jumatate din una noua ,plus ca nici nu ar sti daca golful e bun intradevar sau are vreun defect nedeclarat.

Cel mai probabil 1500,maxim 2000 + 7-800 schimbarile,,,,Nu iau eu nici o masina noua care sa ma duca inca doi trei ani la banii astia.

Plus ca piesele sunt deja mult mai ieftine decat credeam.Daca am noroc sa gasesc si un mecanic mai rezonabil...m-am scos.

Asa ca cred cea mai buna solutie e sa-i iau toale noi si Doamne ajuta inca doi ,trei ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege varianta A Daca este sa si justific alegerea ar fi pentru ca sunt masini robuste, greu de ucis. Intri cu ea pe orice drum, destul de fiabile si ieftin la intretinere. O masina noua presupune exact ce s-a scris mai sus, costurile ridicate de intretinere, obligatia ca la garantie sa mergi la reprezentanta unde sunt preturi piperate, tot felul de oameni idioti care zgarie masinile ori cu cheia ori cu masina lor. Ar mai fi multe de zis dar sa mai las si pentru alti colegi. Gandeste-te bine ce vei face. Ciao. B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Cind m-am decis sa trec pe golf 4 de la 2 m-am gindit mult...

Dar costurile infime de exploatare si intretinere de la golf 2 nu le mai regasesti la o masina noua.Si sa-ti dau un exemplu:

schimbul de ulei la golf 2: 5litri Mobil 10W40+filtre aproximativ 200 fara manopera

schimb de ulei la golf 4:5 litri Mobil 5W30 +filtre aproximativ 500 fara manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aminceput sa caut piese pentru inoire.

Ce pot sa spun e ca sunt mai ieftine decat ma asteptam sau cel putin mai ieftine decat acum trei ani cand am schimbat ultima data.

De exemplu 4 amortizoare costau cam 10 milioane,1000 ron,acum costa 500 ron.cam jumatate.

In schimb gasesti mai greu mecanici buni si rezonabili.

Majoritatea au fugit la service-uri unde freaca menta pe o gramada de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vad ca n-a facut prea multa lume trecerea asta,oricum asa o idee ,tot mi-am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce ai facut? Reparatii sau o vinzi cu 1750? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristianionut

Mecanici de golf 2 cam greu gasesti si foarte putini se baga si iti spun de ce?Nu cunosc masina si fiind veche repari intr-o parte cade alta.daca te inarmezi cu rabdare si ai un mecanic mai subtire la pret poti sa-i dai de cap.Parerea mea fiinca le am pe amindoua in fata daca stai cu bugetul mai mic golful doi e foarte buna, dar de cazut piese pica cam la amindoua, dar mult mai rar decit la alt tip de masini.Exemplu: poti merge cu un pivot (de marca) peste doi ani chiar si cinci ani pe drumurile noastre proaste, fara probleme.dar o data ce ai pus masina la punct crede-ma ca am mers cu ea intr-un an aproape 20 000 de kilometri zi de zi.Am plecat la curse lungi cu ea si nu ma dezamagit absolut deloc, a mers perfect.E adevarat cu atentie la apa ca sa nu fiarba in ambuteiaje dar nu am avut probleme.Ce am schimbat a fost datorita uzurii....Dar ce reparatii am inteles ca vrei sa-i faci tu nu te costa mai mult de 500 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cam asa gandesc si eu,numai ca am fost plecat multa vreme si am lasat problema in suspensie.cred ca intr-o saptamana doua o voi continua de unde m-am oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Mecanic" iti trebuie doar la distributie, aia e recomandat sa o faci intr-un service care sa iti dea si garantie la ea. Restul poti sa le faci si tu cu un prieten intr-un garaj cat de prapadit, chiar si in parcare. pt schimbul de ulei iti terbuie o rampa sau o groapa in rest nu-i bai. Filtrul de aer e 17 Ron, cel de ulei 18 Ron, un ulei texaco te duce pana in 1 milion 5 litri, sa mai ai si de completare. Placutzele de frana nu stiu cat mai dai pe ele dar costa 90 Ron unele de G IV, asa ca banuiesc ca sunt si alea pe la 50 Ron. Ar fi recomandat sa mai schimbi si filtrul de motorina, mai e si ala cateva sute de mii.

Daca masina nu iti sta ridicata de o parte, daca nu danseaza la balansuri, daca nu troncane, nu ai de ce sa umblii la suspensie de amorul artei.

Deci eu zic ca schimbul de consumabile te duce pana in 5 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum zicem m-am intors in Bucuresti nu stiu daca o sa am prea mult timp sa ma ocup de ea,dar,cum am ocazia cum o fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pai acum se schimba vremea si daca nu ai garaj e cam naspa sa lucrezi afara.Ar fi cazul sa te grabesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o da, sfatul meu. La masini mai noi mecanicii sunt si mai incompetenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sfatul meu - sa n-o dai !

Eu am masina de un an si 5 luni , am facut 44000km , atat afara cat si in (si la) tara , am bagat ceva bani in ea de atunci , dar nu as da-o nici daca as castiga potul cel mare la Loto ! Face parte din familie .

Ca sa-ti faci o imagine privind costurile , iti dau lista cu ce am schimbat eu in ultima vreme .

distributie - 390 Lei incl. manopera

ulei OMV 15 W 40 - 100 Lei/5litri

filtru ulei - 25 Lei

filtru motorina - 23 Lei

bujii incandescente - 150 Lei/set 4 buc. (Bosch) incl. manopera

sonda vas expansiune - 19 Lei

placute frana (ATENTIE! difera de la Golf D la Golf GTD) - 65 Lei

discuri frana neventilate (cumparate din Germania de la ATU) - 50 Euro amandoua

far mare dreapta - 50 Lei

maner usa - 25 Lei

contact (partea de contacte electrice) - 25 Lei

curea alternator - 15 Lei

planetara dreapta - 400 Lei

reparat alternator - 20 Lei ... si mai sunt probabil unele reparatii minore pe care nu mi le aduc acum aminte .

Deci iese un total de vreo 450 de Euro . Si tin sa precizez ca in iulie am luat TUV -ul in Germania (pe bune , nu la turci si fara spaga)!

Asa ca , nu doar pentru banii investiti in ea , ci pur si simplu ca ador aceasta masina , nu as da-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

:( :D

Azi pun eu intrebarea: vand, sau mai bag bani ?

Ieri dimineata un gunoi uman a pus capat frumoasei relatii : Eu - Golf-ul meu !

Pe la 5 dimineata m-am trezit din cauza unei bubuituri, si cand m-am uitat pe geam era sa lesin ! Golful meu cu fata praf .

Am chemat Politia (care spre surprinderea mea a venit cam in 3-4 minute), si am iesit in fata blocului. Din masina care a produs accidentul tocmai se dadea jos acel gunoi de care povesteam, si sustinea ca nu el a condus, ci un prieten . Dar unde era prietenul ? De ce zicea ca n-a condus el ? 1: Ca bause ! 2: Mai tarziu aveam sa constatam ca nu avea nici permis (n-a avut niciodata) ! Dar avea masina pe numele lui, si asigurare valabila tot pe numele lui ! A fost un circ intreg la Politie, n-are rost sa va plictisesc cu asa ceva . Uite asa tipul s-a ales cu dosar penal, dar eu nu mai am masina.

Uitati-va va rog la poze, si spuneti-mi - ce ati face in locul meu ?

post-17483-1195203564_thumb.jpg

post-17483-1195203585_thumb.jpg

post-17483-1195203626_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.. imi pare rau pentru ce ai patit... nu am trecut prin asa ceva asa ca nu te pot sfatui din propria experienta, dar din cate am citit pe forumuri cam cea mai buna solutie ar fi sa incerci sa scoti cat mai mult din asigurare si apoi sa vinzi masina pe piese iar din banii adunati sa cumperi alta. E extrem de busita dupa parerea mea ( nu expert ) si dupa cum spunea multa lume.. astepta sa vezi ce e sub tabla.

Sper sa gasesti o solutie cat mai buna si avantajoasa si inca o data.. imi pare foarte rau pentru ce ai patit :D.. cred ca as innebuni sa patesc si eu acelasi lucru.. si eu am iepurasul numa de cateva luni..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca l-as batea mar pe ala care a facut asa ceva...chiar daca risc o amenda... este inadmisibil

e greu totusi sa o mai readuci la forma ei... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fierul e fier si se repara. nu mai vorbiti aiurea. la bardi auto se gaseste aproape orice reper de tabla, de la aripi fata la lonjeroane spate. sunt zeci de tinichigii care repara masini noi luate ca dauna totala, sigur se poate face si a ta. din poza aia cel mai probabil trebuie sa schimbi contraaripa si eventual tras lonjeronul, asta ca piese care nu sunt evidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o aveai inmatriculata pe Romania merita sa o repari, dar cum are numere de germa nu are rost sa te apuci sa bagi bani in ea. gandeste-te ca numai vopsitul te costa cat un alt golf 2 cumparat de acolo.

Du-o la un service cu pretentii, fa-i un deviz de reparatii spune asiguratorului ca o faci in regie proprie si trage cati bani poti de la asigurare.

Cu banii aia iti iei alta din germania si pe asta o ai de piese.

Modificat de Asterix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru compasiune si pentru sfaturi !

O sa va spun ce am rezolvat .

Pe curand !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de naspa lovita, dar nu ireparabil. oricum, daca nu e inmatriculata in romania clar nu merita reparata.

izotope, nu risti nici o amenda... risti direct dosar penal pentru vatamare corporala :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun si ala..macar sa stiu ca ala sufera toata viata :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!