Jump to content

Audi A4 2002-2004


blueyed
 Share

Postare recomandată

In toamna intentionez sa schimb masina actuala cu modelul 2002-2004. In ofertele gasite am vazut si motorul de 2.0 benzina de 96KW despre care nu stiu mai nimic. Nici nu am vazut multe pe strada :D

Are cineva? Ce-mi puteti spune despre el?

Probabil voi lua 1.9TDi de 131cp sau 1.8T dar si cel de 2.0 e o varianta

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu, dar este nou (2007) . Motorul este superb, foarte discret ca si "sound", foarte puternic in ciuda datelor de pe hartie. Am facut test drive cu 2.0 si cu 2.0T inainte si diferenta de putere era mult mai mica decat diferenta de bani. O masina perfect echilibrata si eleganta. Consumul este ok, cu un max de 8% pe autostrada (160/h) , si un maxim de 12% in oras (date culese in 1 saptamana vechime). Este motorul perfect pt o limuzina compacta eleganta.

post-10909-1183297891_thumb.jpg

post-10909-1183297944_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vorbim despre acelasi motor :lol: OFF T: Tare masina! S-o stapanesti sanatos

In alta ordine de idei, gasesc f multe oferte cu motorul asta dar INCA nu stiu nimic despre el..mai e timp pana in toamna

Consumul mixt cred ca e pe la 9-10 ceea ce nu e o noutate pt mine. M-ar interesa cat de fiabil e si de ce e totusi asa rar pe la noi (intrebare retorica?:)))

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai parerea mea, este rar, pentru ca lumea prefera tdi-uri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D'aia sunt asa multe 1.6 si 1.8T? Sa nu deschidem un versus ca stiu avantaje si dezavantaje. Ma intereseaza strict motorul de 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vorbim despre acelasi motor :lol: OFF T: Tare masina! S-o stapanesti sanatos

In alta ordine de idei, gasesc f multe oferte cu motorul asta dar INCA nu stiu nimic despre el..mai e timp pana in toamna

Consumul mixt cred ca e pe la 9-10 ceea ce nu e o noutate pt mine. M-ar interesa cat de fiabil e si de ce e totusi asa rar pe la noi (intrebare retorica?:D)

Pana acum am avut placerea sa merg cu urmatoarele motorizari dupa A4 B6:

1.6i - mai prost ca atat nici ca se putea, nu stiu ce a fost in capul lor de au pus un motor atat de slabut, nici un pic de vigoare nici un pic de zvac :D

2.0i - bunicel motor, merge la drum lung foarte bine, destul de silentios, si FOARTE fiabil, masina in care am mers avea undeva in jur de 300000km

1.8T - RACHETA, dar probleme cu turbina very often

3.0i - cel mai frumos motor de la AUdi pe benzina, nu este el prea sprinten pentru 220cp dar face toti banii cuplu mare si QUATTRO, spre deoebire de modelele de mai jos motorul trage, se cunoaste cilindreea. (FOARTE FIABIL)

1.9TDi - 100cp

- cuplu mare, detul de sprinten, peste primele doua motoare pe benzina, foarte economic si cel mai fiabil motor pus pe A4 B6.

- 130cp ( 5 trepte)

- mult mai sprinten decat surata de mai sus :))

2.5TDi - nu recomand motoarele astea au probleme cu axa de came care la un moment dta trebuie schimbata, nu sunt niste motoare grozave, cel putin cam toate cunostintele mele care au avut motorizarile astea au intampinat anumite neplaceri. Ba probleme cu Turbo ba probleme de compresie.

Recomandarea mea este: Cu caldura ia un 1.9Tdi 130cp se duce usor la 160cp prin remapare ;), dar daca vrei benzina zic eu ca i doua posibilitati 1.8T sau 3.0i, ultimul mentionat consuma enorm de mult.

Numai bine!

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andi.B Mersi pt recomandari insa 3.0 in niciun caz!

Ma gandeam la 2.0 ca e putin mai ieftin la achizitionare decat un tdi de 130 cp. De consum nu-mi fac griji, am avut numai benzinare si stiu cum e sa nu vezi sub 10% in oras. Fac 12-15.000 km pe an, 90% in oras

1.6 e obosit rau, am mers cu 2 si stiu cum e

Am mers si cu 1.8T si ma incanta desi stiu problemele cu turbina

Am mers si cu 1.9 Tdi de 131 CP si ..a fugit de sub mine ca avea si un cip mititel (am aflat ulterior)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce zici ca nu vb de acelasi tip de motor? Tot 96KW are si motorul meu. Din cate am inteles, este un motor preluat de la generatia anterioara. Acesta este si motivul pt care am obtinut un discout frumusel, chit ca masina are kit s-line, navigatie color, bluetooth si multe alte prostioare scumpe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este un mic amanunt pe care sunt sigur ca il stii blueyed. 2.0i este aspirat. In concluzie posibilitatile de tuning sunt mici daca nu vrei sa bagi bani multi si sa ii pui un kit de turbo, comparativ cu motorul 1.9 TDi 96Kw la care ii poti pune rapid un cip. Daca insa nu esti interesat de asta atunci este OK

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier, stiu ca e aspirat si limitat dpdv tuning. Nu sunt vreun fan tuning sau vitezoman. Pana dupa concediu studiez, calculez...si decid. Probabil voi dezerta la una ca a ta...apropo, cand ma dai si pe mine o tura?:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier, stiu ca e aspirat si limitat dpdv tuning. Nu sunt vreun fan tuning sau vitezoman. Pana dupa concediu studiez, calculez...si decid. Probabil voi dezerta la una ca a ta...apropo, cand ma dai si pe mine o tura?:icon_thumright:

Eu am masina de vreo 9 luni si ce as putea sa iti spun sunt urmatoarele aspecte :

1.Consum destul de mare fata de performante : in oras (foarte aglomerat) 13-14 poate chiar 15% si seara cam 10-11 %.Extraurban aprox 6-7% la 120 km/h

2.Motor silentios (dar este destul de pretentios la ulei si benzina) dar devine destul de zgomotos dupa 140- 150km/h

3.Costuri de intretinere destul de mici

In principiu este un motor destul de bun pt a4, fara performante iesite din comun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 2.0 2004 benzina. Am ales motorizarea respectiva deoarece se apropie mai mult de ce anume imi doresc. Masina este perfecta din punctul meu de vedere. Presupun ca si pentru A4 motorul lucreaza similar. Bafta

Modificat de A6 2.0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blueyed, cand doresti... ne vedem la una din intalnirile saptamanale si vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier, nu prea se pupa programul meu cu al intalnirilor dar vad cum fac. Ca tot s-au dat consumuri pt 2.0, a ta cat consuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari!

In primul rand voi spune cate ceva despre motorul care il am eu (2.0 20V ALT benzina):

Am ales masina asta, in functie de banii de care dispuneam la momentul respectiv (martie 2008) si de dotarile pe care le voiam; nu imi puteam permite un motor mai mare din cauza taxei de prima inmatriculare :rolleyes: de unde astept si niste bani inapoi :D. In plus nu sunt un fan al motoarelor diesel, din cauza pretului puternic ascendent al motorinei. La drumuri mari s-a ajuns sa fie destul de convenabil sa mergi si pe benzina; diferenta de consum se vede in oras. Dar si aici, depinde de cat de mult circuli si cat soliciti masina in oras. Daca nu e vorba de distante mari, ar fi convenabil si un motor pe benzina.

Consumul de oras nu este exagerat, daca stii cum sa conduci. Prin traficul de Iasi am reusit si am scos 11,6, insa stilul meu e putin sportiv si de obicei scot intre 12-13. Motorul acesta dezvolta cuplul maxim la doar 3300 ture, ceea ce e usor de obtinut; implicit motorul trage bine si usor caroseria, de unde si consumul redus. Insa fara porniri "tari", talpa la fund si alte chestii...caci normal ca iti va creste consumul atunci.

Exterior scot 7,5 - 8 cu 140-160km/h in afara localitatilor; insa in localitati bag frana de motor si merg cu 60-70km/h. Sub 7 nu am scos niciodata exterior, insa nu merg cu 100km/h :D

@blueyed: daca vrei sa aduci masina din afara, de obicei motoarele pe benzina la gasesti mai putin rulate (km mai putini) caci si nemtii sunt adeptii diesel-urilor. Deci e mai mica sansa sa iei teapa de km sau alte faze de genul asta. Am auzit ca motorul de 2.4 ar fi mai bun decat cel de 2.0, dar nu prea gaseti motorizarea asta. Am condus si 1.8T pe o Skoda Tour...singura senzatie mai placuta e demarajul mai puternic si sunetul turbinei :) Consumul este aproximativ la fel.

Bafta in achizitionarea urmatoarei masini ;)

@miezu11 : "Motor silentios (dar este destul de pretentios la ulei si benzina)" -- poti sa detaliezi te rog? daca intampini ceva probleme cu masina sau la ce te referi?

Numai bine tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cu voia voastra imi dau si eu cu parerea; am un A4 2.0 dsg 7 trepte din 11/2006 model 2007! pot sa spun ca este masina care iti ofera ce iti trebuie (eleganta sobra, confort neopulent, siguranta mare, costuri de intretinere rezonabile, perioade de service lungi, manevrabilitate foarte buna in spatii restranse - stradute si parcari bucurestene, echilibru bun in curbe si in manevre riscante, demaraj suficient, putere - 131cp - si cuplu bune pentru depasiri, spatiu suficient inclusiv in bortbagaj, fiabilitate, consum rezonabil - 10-15l/100km in oras/Bucuresti cu aer conditionat non stop si 6l/100km la 80km/ora, 7l la 100km/ora, 8l la 120km/ora, 10l/ora la 140km/ora, 11l la 160/ora, 12l la 180km/ora si gata ca nu sunt sinucigas) iar nu neaparat, ce in mod irational, ti-ai dori (fite, luminite, sute de Cp sub capota, costuri platite de altii, sau TDI gen tractoras cu vibratii si consumuri de combina agricola - diesel -istii sa nu aiba suparare ...)

Una peste alta o masina corecta cu o motorizare echilibrata si adaptata pentru orasele si sosele din Romania! eu am ales motirizarea aceastadupa ceva cautari si dupa ce am facut o culegere de sfaturi si sugestii si pentru ca am vrut o masina care, ulterior emotiei initiale, sa nu ma dezamagesca; am vrut masina nemtesca pentru Tara Romanesca iar nu o masina care s-ar simti bine doar la Rex/ Mamaia sau Bamboo iar pe mai pe dupa blocuri sa se descurce greu cu gropite sau stradute sau sa te omoare la consum, CASCO si intretinere; incercati sa va ganditi - ai 200-300cp si in Bucuresti mergi cu o viteza medie de 9-11km/ora, deci folosesti cativa caluti dar care sunt cam gurmanzi si te depaseste un "motoras" mai micut care ai mai putin caluti dar foloseste tot atatia cat tine insa cu un consum mai mic....parca nu se face sa cumperi o herghelie daca vrei sa calaresti o ora doua pe zi :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10-15l/100km in oras/Bucuresti cu aer conditionat non stop si 6l/100km la 80km/ora, 7l la 100km/ora, 8l la 120km/ora, 10l/ora la 140km/ora, 11l la 160/ora, 12l la 180km/ora si gata ca nu sunt sinucigas) iar nu neaparat, ce in mod irational, ti-ai dori (fite, luminite, sute de Cp sub capota, costuri platite de altii, sau TDI gen tractoras cu vibratii si consumuri de combina agricola - diesel -istii sa nu aiba suparare ...)

Combina aia agricola consuma la 160km/h cam cat consuma a ta la 80-90km/h asa ca eu zic ca avantajele astea nu sunt chiar asa de o singura parte :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combina aia agricola consuma la 160km/h cam cat consuma a ta la 80-90km/h asa ca eu zic ca avantajele astea nu sunt chiar asa de o singura parte :vaidecapulmeu:

hei nu te supara ... vorbesc de dsg cu aer conditionat non stop...daca le excluzi pe astea doua cinstit iti spun ca si consumul scade cam cu 1-2l/100 la vitezele mari (peste 100) am verificat eu pe modul manual ...dar unde mai e comoditatea...ca asa damblaua ti-o faci cu modul sport!

si inca ceva ...consumul nu e relevant in exploatrea unei masini! daca la costul initial al masinii mai mare la diesel, adaugi costul mai mare al motorinei, costul mai mare al intretinerii, care se recomanda sa se faca mai des, costul mai mare al consumabilelor exista posibilitatea ca per total diferenta de costuri de exploatare intre diesel si benzina sa nu fi relevanta ...relevant fiind insa un alt criteriu...performanta, placere, confort, eleganta ...si parca astea sunt mai vizibile la un motor pe benzina...parerea mea :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfeanu: tin sa te contrazi in modul automat D consuma mai putin decat in modul manual ;). Inca ceva esti sigur ca pe acea masinuta ai DSG cu 7 drepte si nu multi-tronic?

Te intreb acest lucru deoarece eu stiam ca se pune aceasta cutie numai pe motoare 1.4TSI si 1.9TDI

Regards,

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG este numai la A3, in rest sunt multitronice. Consumul este intradevar mai mic pe automat -D-, decat pe modul manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei nu te supara ... vorbesc de dsg cu aer conditionat non stop...

Stai linistit ca nu m-am suparat. Cu aer conditionat vorbeam si eu iar DSG nu exista pe A4, probabil ai altfel de cutie automata.

daca le excluzi pe astea doua cinstit iti spun ca si consumul scade cam cu 1-2l/100 la vitezele mari (peste 100) am verificat eu pe modul manual

In primul rand eu din ce stiu o cutie automata iti ia cam 1% in oras. La viteze mari cand mergi in mare parte in aceeasi viteza nu vad de ce-ar consuma cine-stie-ce in plus. Cat despre AC... el consuma o anumita cantitate de combustibil per ora. Deci, raportand acest consum in litri la 100km, cu cat viteza este mai mare, cu-atat aerul consuma mai putin iar avand in vedere ca la relanti consumul in l/h se modifica cu ~0.5L/h putem trage concluzia ca AC-ul consuma in jur de 0.2-0.3L in plus la o viteza gen 160km/h. Deci departe de acei 1-2L/100km.

In orice caz, suntem cam off-topic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!