Jump to content

Audi A4 1.8t Bfb


KOPETDAG
 Share

Postare recomandată

Salut! Am achizitionat de curand masina din titlu, din Federatia Rusa. A4, 2004, 1.8T (163CP). Am verificat VIN-ul la Audi Ro, Politie Ro si RAR Ro si mi s-a spus ca este sigur Euro 4. Audi Moscova sustine insa ca este Euro 2, fapt intarit de briefingul masinii. Acest briefing spune: 0GV AGM emissions concept EU2 (critical vapor pressure).

Voi inscrie masina in tara la inceputul anului viitor. Rog acei membri informati si cu experienta sa-mi spuna ce-i de facut, in cazul in care, intr-adevar, este vorba de Euro 2. Pot monta catalizator Euro 4?

PS: VIN-ul este WAUZZZ8E45A071007, motorul BFB079406.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am cumparat de curand un Audi cu motor identic ca al tau, numai ca este din 2003, din Germania, si la mine scrie in brief euro 4. In mod normal si a ta ar trebui sa fie euro 4, mai ales ca masina este si din 2004. E ceva ciudat la tine, ca nu e nici macar euro 3. Roaga-i sa mai verifice inca o data fiindca mi se pare imposibil ca masina ta, cu datele astea sa fie euro 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni voi verifica inca o data la Audi Ro, desi ei au zis clar ca este sigur Euro 4, din moment ce tot BFB ce-a iesit din fabrica (GER) a avut norma aceasta. Oricum, ma gandesc ca la momentul inmatricularii constatarea existentei Euro 4 se va face prin verificarea in baza de date. Doar n-o sa ma duc cu brief-ul rusesc sa le arat: uite, am Euro 2! :lol:

Exista totusi posibilitatea, redusa desigur, sa fie Euro 2, deoarece rusii n-au norma Euro obligatorie. Vedeam deunazi, pe un site al South America Audi, ca 1.8T-ul BFB vine Euro 2 standard si Euro 4 ca optiune contra-cost. Asta-i motivul pentru care intrebam daca exista, tehnic, vreo modalitate de transformare-n Euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca e ceva adevar in treaba cu EU2... Introdu seria de sasiu in VIN Decoderul din semnatura mea si vei vedea exact treaba aia: 0GV emissions concept EU 2 (critical vapor pressure) .

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna, prin urmare, ca-i sigur EU 2? Exista, atunci, vreo sansa sa montez EU 4? Tehnic, banuiesc ca-i vorba de-o piesa separata, catalizatorul asta. Care piesa poate fi inlocuita... Deja am dat banii pe masina, are doar 35.000 km, optiuni multe... mi-ar parea rau sa fiu nevoit s-o revand...

Modificat de KOPETDAG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KOPETDAG sper ca stii ca taxa de prima inmatriculare e aproape 4000 E din cauza ca e Euro 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca da, e EU2 in realitate. Poti sa-i montezi ce vrei, dar totul depinde de cum a fost omologat de RAR acest tip de motor. Daca e EU4, asa o sa te treaca in acte. Verificarea care ai facut-o la RAR a fost pe baza codului motor? S-au uitat in baza de date de omologari?

Ca am impresia ca atat Audi cat si RAR-ul ti-au dat un raspuns asa dupa ureche... "Benzina A4 1.8L din 2004? Siiigur ca eEU4..."

Doar ca masina ta a fost fabricata pentru CIS (rusi) acolo unde normele EU conteaza prea putin, deci nu pentru Romania.

Chiar daca sa zicem la RAR figureaza cu EU4, risti sa nu treci testele de noxe.

Cel mai bine ar fi sa mergi cu masina personal la RAR, in fata ta sa verifice in baza de date ca e EU4 (nu sa zica din burta), si sa-ti faca un test de noxe.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai RAR-ul a sustinut ca este EU 4, deci in baza lor de date asa e. Cu noxele sa vad ce pot rezolva, atunci, pe moment (acum masina nu e in tara). Hmm, la momentul achizitiei m-am bazat si pe RAR si pe Audi Ro, care mai ca bagau mana-n foc de existenta EU 4. O sa vad, probabil voi circula o vreme acasa apoi o voi vinde undeva in MD, UCR, SRB, RUS vad eu... Nu pot decat sa sper ca gresiti si voi si rusii. Luni, cum spuneam, mai cercetez din nou.

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am vesti bune pentru tine.

Am verificat inca trei A4 cu BFB, se pare ca toate sunt EU4. "0GG Exhaust system complying with EU4".

Am verificat in manualul de service original de la Audi ce scrie despre motorul BFB. Scrie ca e EU IV. Nici o steluta ca ar diferi de la tara la tara.

Am verificat in catalogul de piese originale Audi daca partea de evacuare difera la masina ta fata de celalate cu EU4. Nu difera.

Eu cred ca brief-ul masinii este gresit, masina e EU4. Au pus 0GV in loc de 0GG. VIN Decoderul foloseste aceasi baza de data ca rusii, greseal e comuna.

Eventual daca ai la indemana cartea de service al masinii acolo pe un autocolant gasesti toate codurile PR, acolo sa verifici daca e 0GG sau 0GV.

Daca nu ai cartea de service, cand ajungi la masina gasesti aceste coduri si in portbagaj, zona rotii de rezerva.

Cam asa ceva:

Bafta!

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc hyper. Am verificat autocolantele (carte de service si portbagaj). Si acolo scrie tot 0GV. Insa abtibildurile sunt lipite, in ambele locuri, de dealerul moscovit. Unde pot gasi pe actele masinii emisiile de CO2? Cred ca daca dau de 197 CO2 g/km este sigur Euro 4.

De dat inapoi nu mai dau. Oricum, voi inscrie masina acasa cel mai devreme in ianuarie 2008, cand, probabil, va disparea (sau se va modifica) idiotenia asta de taxa de prima inmatriculare si nu va mai conta asa mult EU2 sau EU4... Maine revin cu stiri de la RAR si Audi Ro.

P.S. cred ca e o eroare in lant a dealerilor din CSI. Am verificat la VW Moscova si ei dau ca sigur faptul ca motoarele VW sunt doar EU2 (1.6 FSI, 2.0 TFSI etc). Ma indoiesc ca nemtii fabrica masini EU2, pentru ca ar fi o munca in plus downgradarea unui motor.

LE caracteristicile tehnice pe site-ul Audi RU sunt identice cu cele RO, insa nu scrie nimic de norma CO2.

http://www.audi.ru/ru/cars/a4/a4/spec/a418t/

date_tehnice_1.8T_rusa.doc

Modificat de KOPETDAG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:soothe[1]:

Pana maine este sigur Euro 4! Norma de poluare CO2 g/km, asa cum apare in actele masinii este... 197!

:sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uff, stickerele alea sunt puse din fabrica si nu sunt gresite.

Incearca te rog acest VIN in decoder, e un A4 cu BFB rusesc WAUZZZ8E53A307340 . Vei vedea ca si asta e EU2.

Acum am o teorie noua si cred ca asta e raspunsul la aceasta dilema.

"critical vapor pressure" se refera la un indicator de volatilitate al benzinei. (RVP = Reid Vapour Pressure). Cu cat RVP-ul e mai mare cu atat polueaza mai mult. In Rusia combustibilul de pe piata e cu RVP ridicat. Din acest motiv motoarele care in tari "civilizate" sunt EU4, acolo polueaza mai tare si indeplinesc doar normele EU2.

Deci una peste alta, raspunsul final: Nu ai nici o problema, masina e EU4 (cu benzina din Romania) :soothe[1]:

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAR si Porsche Ro zic Euro 4. Prin urmare, m-am lamurit. Multumesc pentru ajutor.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!