Jump to content

Posibila problema la electromotor?


dogarel
 Share

Postare recomandată

Simptomele sunt urmatoarele:

Ma urc in masina, bag cheia in contact, pun contactul si nu se intampla nimic (nimic nimic adica nu se aude nimic - e ca si cum as descuia o usa de apartament). Acum vreun an am schimbat bendixul pentru un comportament asemanator si de atunci nu am mai avut probleme de genul asta.

Sa fie tot bendixul sau altceva?

Multumesc

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui verificat cu un volmetru in clipa in care dai la cheie si nu se intampla nimic daca ai tensiune la demaror. Poate ca demarorul ar trebui demontat.. curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

bendixul nu are nici o legatura cu simptomul tau ! el este doarcel ce antreneaza coroana dintata si invarte motorul ...... intr-adevar ar trebui masurat putin pe acolo dar cauze ft. posibile sunt ..... cotact defect , starter electromotor defect + eventuala uzura la celelalte componente ale electromotorului ..... deci , ti-ar trebui o revizie asupra acestuia :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu dogarel si mi-a spus ca nu se aprind nici martorii de bord cand pune contactul.

Eu suspectez butucul de la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde plafoniera? Se aprinde ceva pe masina? Nu cumva sa fie bateria moarta! A uitat vre-un consumator pornit si a murit bateria. Parerea mea :drunk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand intru in masina se aprinde plafoniera. Doar ca aseara cand am pus contactul nu s-a aprins nimic in bord.

Hai mai nenea alinica am schimbat bateria asta iarna. Chiar asa proasta nu cred ca am nimerit.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-a pornit masina la a doua incercare.

Probabil prima data nu a dat comanda din butuc (un contact oxidat ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uiti un consumator pornit toata noaptea, poate sa fie nou-nouta bateria, ca degeaba :). Probabil ca butucul de la contact incepe sa dea semne de oboseala :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mr. Georgica are de la mine un Warning. Postul il sterg maine, ca sa se vada de ce a incasat-o.

Mr. Dogarel, sansele sunt foarte mari ca sa fie uzat contactul electric. Costa cca 500k, nu trebuie schimbata si partea mecanica a contactului. Daca nu ai presa pentru nuturile volanului, mergi mai bine la un service. Operatia nu dureaza mai mult de 45 de minute.

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este la electromotor care zace acum desfacut.

S-a prajit placa din interior si de aceea nu mai misca.

Am pornit-o impinsa si apoi a pornit la fiecare cheie.

Acum e pe dreapta pana vin piesele.

OT: Georgica te impusc!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ontopic: azi de dimineata - bag cheia in contact, se aprind ledurile (mai putin cel de presiune ulei - boala veche, are o personalitate proprie si suparatoare) si... dau la cheie. Se aude un carait ascutit, eu ma sperii si iau contactul. Stau cateva secunde si repet operatiunea - porneste absolut normal. Este electromotorul, corect?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cupla bobina (se auzea tzacanitul ei) si atat.

Nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ontopic: azi de dimineata - bag cheia in contact, se aprind ledurile (mai putin cel de presiune ulei - boala veche, are o personalitate proprie si suparatoare) si... dau la cheie. Se aude un carait ascutit, eu ma sperii si iau contactul. Stau cateva secunde si repet operatiunea - porneste absolut normal. Este electromotorul, corect?!

Mai corect - bendixul de la electromotor nu a cuplat pe coroana de pe volant.

Problema provine de la uzura uneia din cele doua piese care angreneaza.

Oricum, daca e pentru prima data nu cred ca e foarte alarmant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai corect - bendixul de la electromotor nu a cuplat pe coroana de pe volant.

Problema provine de la uzura uneia din cele doua piese care angreneaza.

Oricum, daca e pentru prima data nu cred ca e foarte alarmant.

CORECT ! :D :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca axul de la starter are o piesa(....si eu un lapsus ca nu imi vine numele....e ca un inel de bronz pe care se invarte in loc de rulment) care daca se toceste, face sa nu mai plece singur de pe loc ,cate o data....nu e cazul sa fortezi...incearca cu un ciocan mai mare

ce faceam eu era sa dau un soc la masina ( mecanic) , cu contactul pus si masina in viteza doar ca sa se miste , pana iesea din pozitia nenorocita

ca un facut, cand s-a stricat asta , s-a stricat si partea electrica a contactului....si numai pornea nici cu politia( parol , chiar au incercat niste politisti sa ma ajute...) :salut:

ideia e sa nu te mire daca ai mai multe belele...si cred ca ai si contactul bulit

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca axul de la starter are o piesa(....si eu un lapsus ca nu imi vine numele....e ca un inel de bronz pe care se invarte in loc de rulment) care daca se toceste, face sa nu mai plece singur de pe loc ,cate o data....nu e cazul sa fortezi...incearca cu un ciocan mai mare

=bucsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!