Jump to content

Turatie Motor


florin_81
 Share

Postare recomandată

@simbacv Cauze pot fi multiple:

Corpul injectorului /clapetei e murdar, un senzor nu isi face treaba bine.

Potentiometrul clapetei si motorasul (regulator de mers in gol, relanti) sunt murdare /imbacsite.

O "clisma" ar fi binevenita. Poti incepe cu un 2+2 carb cleaner (gum cleaner) si asa mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D@ny

    4

  • v@sy

    3

  • CVA G3

    3

  • LauAmericanu

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

offf. multe probeleme pot fi:))

am zis eu bine ca este mai usor sa pui un disgnostic unui om decat unei masini:)

azi am pus-o pe calc si mi-a dat o eroare la senzorul de temperatura. cred ca acel senzor da comanda gresita si din cauza acesta motorul meu se ambaleaza aiurea:)

si cand ma gandesc ca acel senzor costa 24 lei :) si eu vroiam sa-o vand ca incepea sa ma enerveze:)

acum 3 zile am schimbat tot ambeiajul si a costat ceva:)

dupa 100 km cedeaza senzorul, ce urmeaza oare ?

cred ca soferul in curand :)

sper ca maine dupa ce voi schimba seszorul sa-si revina ca de nu o anunt de vanzare :)

va tin la curent cu evolutia problemei. pot pati si alti cum am patit eu si cred ca pot invata si ei ceva cum am invatat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca schimbi senzorul nu uita sa stergi eroarea. Altfel, degeaba l-ai schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeasi problema o am si ei eu de cateva zile.

sta turata o perioada de vreme cand ii dau cheie si am variatii de turatii in relantiv.

imi recomandati acelasi " tratament?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de variatii de turatie, la mine dupa ce se incalzeste imi oscileaza turatia intre 800 si 860 rot/min se vede si la ac dar valorile exacte le-am luat din meniul acela al ceasului de bord in care iti arata turatia in format digital, intrebarea mea este...e ceva normal sau este vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu

La 1.9 tdi daca merge mai mult timp la rand la relantiu cca 10 min, afecteaza intr-un fel sau altul injectoarele, sau ceva la motor?

Si inca o intrebare: injectoare la acest motor diesel 1.9 tdi de 90 cp, injectoarele sunt sensibile la motorina proasta. Caci am un ford mondeo si cei de pe forumul ford mereu atrag atentia sa avem grija ce carburant folosim...numai peco, si sa fie de calitate. Am o gramada de motorina luata ieftin de pe piata, dar in canistre, si nu stiu nici o data ce calitate are si de unde provine...si vreau sa stiu daca motoarele acestea sunt sensibile...caci golf 2 merea cu ce motorina i dadeai, si nu facea figuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca la o turatie de ralanti de 825-850 rpm sa tremure toba si sa dea impresia ca masina ar fi turata mai mult decat trebuie?sau am gauri prin toba?golf 3 1.6 75 cp.Faza e ca nu masina nu este zgomotoasa ceea ce ma duce cu gandul poate problema nu este din toba ci eventual un amestec prost efectuat de calculator.Astept opiniile voastre caci am vazut multe alte golfuri care zici ca sunt oprite , nu se aude nimic iar toba e foarte "cuminte"

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu

Imi raspunde si mie la intrebari cineva care stie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai2ro - stai fara grija ca masina nu are nimic !

@LauAmericanu - ATENTIE - nu mai da bump in ariile tehnice , daca cineva o sa stie raspunsul la intrebarea ta o sa iti raspunda . Te sfatuiesc sa citesti regulamentul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

LauAmericanu tu ai golf 3 tdi , si eu am avut in mod normal nu prea e sensibil motorul la motorina pe care o bagi ... din peco.... dar daca tu bagi de la comercianti ambulanti risti sa bagi si apa sau mizerie si sigur ca se infunda ceva injectoare sau altele,te sfatuiesc sa bagi ceva aditiv de curatat injectoare in motorina la fiecare plin daca poti .....si tot bagi de peste tot....motorina buna e verzuie ... aia galbuie e cu apa sau multe impuritati, iar la faza cu mersul la relantii nu cred ca ar avea ceva atat timp cat nu iti face figuri motorul in timpul mersului la relantii...bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu sa fiu sincer de cand am cumparat masina am cumparat motorina numai de la OMV si crede-ma ca nu am avut nici o treaba la pornire sau sa faca figuri, plus ca filtru de motorina nu a fost schimbat deloc de cand am cumparat masina.(presupun ca filtru e original nu e trompeta ca masina e adusa din afara).Concluzia e simpla:decat sa cumperi tot felul de motorina pe sub mana la un pret mai convenabil si mai tarziu sa plangi ca ti-ai bulit injectoarele mai bine cumpara motorina de la un Peco bun si-ti tace capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu

Ok. Mersi de raspunsuri. O sa am grija ce motorina bag atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut o intrebare am.Cum pot sa imi montez un torpmetru ca la masina mea in loc de turometru am ceas..... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimbi ceasurile tale cu altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ce ar mai putea fi in afara de senzorul de temperatura daca in relantiv am variatii de turatii ( 800-1200 rpm) si in mers ramane turata pe la 2000 ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinutzu ..

furtunele de vacuum.

Filtrele de aer, benzina.

Clapeta murdara si neadptata.

Cam pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Scuze ca fac offtopic dar nu pot posta un topic nou si ma macina niste probleme la masina din semnatura.O am de 1 an si pana acum a mers perfect,dar de o vreme au aparut urmatoarele probleme:

1.Cand o pornesc si sta la relanti(inainte statea la 900 fara sa joace) imi joaca intre 200-1000 si moare,trebuie sa o turez ca sa nu moara,de obicei dupa vreo 15 minute is revine,dar se intampla apoi uneori sa imi moara cand stau la semafor sau ceva de genu.

2.Cateodata cand accelerez mere in suturi si trebuie sa accelerez foarte incet

3.Cateodata cand merg normal,nu mai accelereaza,scade turatia la 900 si pot sa apas pedala pana jos ca tot nu creste,trebuie sa o scot din viteza si sa o bag iar sa isi revina.

Toate acestea au aparut cam in acelasi timp,si foarte rar masina merge normal fara sa apara cele de sus.

Nu ma prea pricep eu la masini dar as vrea sa stiu parerea voastra ca sa am si eu habar inainte sa ma duc cu ea la mecanic,sau poate ii ceva ce as putea sa rezolv singur.

Scuze inca o data pentru offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Scuze ca fac offtopic dar nu pot posta un topic nou si ma macina niste probleme la masina din semnatura.O am de 1 an si pana acum a mers perfect,dar de o vreme au aparut urmatoarele probleme:

1.Cand o pornesc si sta la relanti(inainte statea la 900 fara sa joace) imi joaca intre 200-1000 si moare,trebuie sa o turez ca sa nu moara,de obicei dupa vreo 15 minute is revine,dar se intampla apoi uneori sa imi moara cand stau la semafor sau ceva de genu.

2.Cateodata cand accelerez mere in suturi si trebuie sa accelerez foarte incet

3.Cateodata cand merg normal,nu mai accelereaza,scade turatia la 900 si pot sa apas pedala pana jos ca tot nu creste,trebuie sa o scot din viteza si sa o bag iar sa isi revina.

Toate acestea au aparut cam in acelasi timp,si foarte rar masina merge normal fara sa apara cele de sus.

Nu ma prea pricep eu la masini dar as vrea sa stiu parerea voastra ca sa am si eu habar inainte sa ma duc cu ea la mecanic,sau poate ii ceva ce as putea sa rezolv singur.

Scuze inca o data pentru offtopic.

dute si verifica-i sonda lambda,si a mea a avut aceleasi simptome,iar dupa ce i-am schimbat-o nu mai am probleme,vezi si de fise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca se incadreaza aici.... Ce se poate intampla daca schimbi vitezele la turatii mici? M-am obisnuit sa schimb vitezele cam pe la maxim 2300 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,daca poate sa ma ajute cineva,am un golf3 cu motor de 1.8 si imi kam face figuri,turatia motorului la rece fiind de 400-500 dupa kare kreste usor la normal 900.ms multpost-80960-0-94020900-1291195918_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu un vw vento benzinar cu motor de 1800 si am o problema de vreo cateva zile cand pornesc motorul se tureaza l;a 2000 sau chiar mai mult si asa ramane trebuie sa opresc motorul sasi revina .astept si eu sfaturi si idei din ce cauza se tureaza?

\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut.am un golf3 (AEX) si de cand l-am cumparat aprox.4luni relantiul imi sta la 700 motiv pentru care mi se aprinde si becul de la ulei in bord.daca incerc sa o tin turata la 900rpm se stinge.

ma puteti ajuta cu o parere?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai achizitionat masina ai facut schimbul de ulei + filtru ? Verifica senzorul de ulei (bulbul). 

Pe semne ca la turatii scazute nu ai presiune suficienta, posibil ca sorbul pompei de ulei sa fie obturat,sau chiar pompa de ulei sa fie uzata . Daca ai posibilitatea sa faci o verificare a presiunii la ulei cu ajutorul unui manometru de presiune ar fi bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la service mi-au spus sa curat clapeta de acceleratie si sa schimb filtru de gaze si revine la 900rpm.

asa este?imi puteti da un raspuns??va multumesc

Modificat de costy8710
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!