Jump to content

Turatie Motor


florin_81
 Share

Postare recomandată

ce turatie are normal un motor 1.6 benzina. al meu are 600 rot si merge gatuit. unde pot sa-i cresc turatia? stiti pe cineva care sa puna calculatorul si sa-i creasca turatia? mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D@ny

    4

  • v@sy

    3

  • CVA G3

    3

  • LauAmericanu

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

se poate mari turatia si din vagcom . Vezi k este un topic cu cereri pt verif cu vag-comul si avand in vedere k esti din bucuresti sunt destui care te pot ajuta . Poti vb cu seba / cipos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mai putea sa maresti turatia de relanti si din delco sau din senzorul de acceleratie; acel senzor are gaurile de prindere ovale pentru a putea fi rotit ...incearca asa pana vine vag-ul la tine :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici vorba! e foarte posibil ca turatia de ralanti, caci despre asta cred ca este vorba, sa fie reglata doar din motrasul de relanti. Nu cred sa o porti regla din vag-com, si nu te sfatuiesc sa . E mai mult hard decat soft, asa ca o vizita la service e mai indicata. Oricum, defectele se autointretin, asa ca slabe sanse sa treaca de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge sigur din vag com , am incercat la mine pe masina , puteam sa modific turatia la relanti INSA nu stiu daca este bine sa se modifice de acolo .

Oricum cineva care stie sa umble cu vag-comul stie presupun daca este si bine sau nu sa o regleze de acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normala o turatie de 900 r/m la relanti la un motor de 1,8i benzina? mi se pare cam putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin ?! pai la mine sta intre 800 - 850 si este f bine , nu tremura , nu merge intrerupt , nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@omu negru - Parca tin minte ca relantiul e normal sa fie undeva intre 800-900rpm.

@florin - Nu schimba din Vag-Com ca e improbabil sa fie de acolo.. totusi o diagnoza ar trebui sa ii faci, cu cineva care se pricepe. In afara de turatia de relanti, iti mai face alte probleme? Se ineaca in mers? Fluctuatii ale turatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 700 si 1000 trebuie sa fie turatia... Nu se regleaza din vagcom pt ca nu faci decat sa acoperi o problema/defect care il ai. Mai bine verifica tot, amanuntit si vezi care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am si eu o intrebare legata de turatie.Am achizitionat de curand un Vento cu motor 1.8 90 cp,dar mi se pare ca urca putin cam repede in ture..la 100 km/h in treapta a 5-a am cam 3100 rpm si consuma cam mult.Spun asta pentru ca pana acum am mers cu un Golf 3 cu motor 1.6 75 cp,iar cu acela la 100 km/h in treapta a 5-a aveam cam 2700 rpm..Asa este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e gata ambreajul. Da-i kick down intr-a 5-a si daca se tureaza si nu urca kilometrii e gata ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti!Se pare ca am o problema cu turatia motorului in treapta 4-a.Cand ajunge la 3000 de ture in treapta a 4-a se pare ca motorul este turat c am tare. Cand schimb in treapta a 5-a totul e ok.Motorul nu mai sta turat si scade sub 3000 de ture.Intr-a 4-a pe la 3000 de ture daca iau piciorul de pe acceleratie scade putin greoi .La 2500 de ture nu se intampla lucrul acesta.Credeti ca este normal sau am o problema?!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura problema ar putea fi ambreiajul,dar ti-ai at seama k ar patina,in rest e bormal sa se auda turata la 3000!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e gata ambreajul. Da-i kick down intr-a 5-a si daca se tureaza si nu urca kilometrii e gata ambreajul.

I-am dat...creste si viteza si turatia,presupun ca asa este normal,trb sa ma obisnuiesc sa schimb vitezele mai des :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la masina mea tot cu ajutorul motorasului de relant as putea sa maresc relantivul?

precizez ca masina mai are unele probleme la relantiv( oscilatii f mari, rateuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se recomanda sa umbli ala reglajul motorasului de ralanti. skimba capacul de la delcou,fisele,bujiile,verifica sa nu iti oscileze tensiunea la incarcare,dupa asta reglezi avansul q o lampa stroboscop-daca nu isi revine in urma skimburilor mai sus spuse. sper ca am fost explicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general o turatie de relanti intre 700 si 1000 rpm este corecta. Eu spre exemplu am 860rpm indicati de VAG-COM. Pe bord, ceasul sta in dreptul indicatiei 800. Aceste valori sunt citite cu motorul incalzit. La rece, socul automatic va doza mai multa benzina, un amestec mai bogat deci si motorul va avea o turatie de relanti de 900-1200rpm (estimativ) pentru o perioada scurta de timp.

Nu reglati sau modificati nimic cu VAG-COM-ul. Mai bine verificati masina de probleme. Nu o zic cu rautate dar daca cineva nu a dat voit relanti-ul mai mic, atunci defectul trebuie cautat in compartimentul motor (delco, bujii, etc. dupa cum au spus colegii de forum de mai sus).

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine relantiul este la 1100 motor rece , si la 800 motor cald ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general o turatie de relanti intre 700 si 1000 rpm este corecta. Eu spre exemplu am 860rpm indicati de VAG-COM. Pe bord, ceasul sta in dreptul indicatiei 800. Aceste valori sunt citite cu motorul incalzit. La rece, socul automatic va doza mai multa benzina, un amestec mai bogat deci si motorul va avea o turatie de relanti de 900-1200rpm (estimativ) pentru o perioada scurta de timp.

Nu reglati sau modificati nimic cu VAG-COM-ul. Mai bine verificati masina de probleme. Nu o zic cu rautate dar daca cineva nu a dat voit relanti-ul mai mic, atunci defectul trebuie cautat in compartimentul motor (delco, bujii, etc. dupa cum au spus colegii de forum de mai sus).

ALEKS

aceasta problema am avut-o eu si anume..aveam relantiul pe 1000 la masina din semnatura si a fost un simplu furtun de la dusa de pe capacul motorului la blocul motor,dupa schimbarea lui relantiul si revenit la normal si anume pe 875 ture din ce am calculat eu intre linia de 750 pana in 1000 .deci prin urmare si o simpla priza de aer fals la motor il deregleaza . RESPECT!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sorry k am postat aici insa nu aveam cum sa incep un topic nou, caci sunt un membru nou de asemenea.... Plus k nu le prea am eu cu forumurile...

Am cumparat de curand un Golf 3 benzinar de 1.4l HOABD22 din 07/1993 seria de caroserie este WVWZZZ1HZRB002385, si nu stiu cati cai putere are motorul, masina fiind cumparata din Franta, iar in certificatul de inmatriculare nu da nicio data tehnica despre asta..

Scuze inca o data k am postat la topicul asta ...

Astept raspuns daca ma poate ajuta cineva.

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform manualului de reparatii masina ta cu 1.4l benzina produsa in 07/93 are motor tip ABD, 44kw resp 60 CP,injectie mono motronic,capacitatea exacta a motorului 1390 cm3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut baieti. poate nu este locul potrivit unde am postat dar am si o rugaminte pentru cei ce au golf 3 1.4 benzina sau cel putin aceleasi rapoarte in cutie cu acest model. este in curs de finalizare un turometru si as avea nevoie de niste repere sa il calibrez. care stie sau imi poate da niste turatii in anumite trepte de viteza in raport cu viteza. mersi mult ! si scuze de cerintele mele ciudate :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offf. am si eu o problema. dimineata porneste normal. daca apas insa pedala de acceleratie imi ramane motorul turat cam 5 min dupa care imi revien la normal. pana acum am zis ca e normal. intra socul si din acesta cauza imi ramane turat dar azi a inceput sa faca si asa si in mers cu motorul cald.

m-am dus la servis cu ia dar cred ca este mai greu sa repari o masine decat sa operezi un om. stau 5 "meseriasi" si se uita unul la altul ca curca-n lemne si imi spun dupa 10 minute ca trebuie sa schim jumate din masina :rolleyes:

inca asa ceva nu am patit. va rog daca va pricepeti careva sa ma ajutati. incerc azi sa verific daca nu primeste aer fals pe undeva. altceva ce mai poate fi. ma niste nervi de nu va imaginati

multumesc anticipat :icon_thumright:

Modificat de simbacv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablul de acceleratie sa nu fie obturat pe undeva, sau sa nu aibe fire desprinse si nu in ultimul rand vezi clapeta de acceleratie (s ar putea sa fie murdara, in consecinta va trebui sa o curati cu o solutie pt curatat carburatoare) bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!