Jump to content

Probleme Injectie


UPO
 Share

Postare recomandată

La masina din semnatura de ceva timp nu se mai infingea bine. M-am uitat la injectie si am observat ca nu-mi iese benzina deloc pe retur, ci dimpotriva, imi iese chiar din furtunul de retur, nu din injectie!!! (nu iese constant ci mai scuipa cateodata). Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa de benzina o fii obosita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa baga presiune... cand scot turul tasneste tare si ramane sub presiune chiar si cu mot oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci stramguleaza cu ceva furtunu de la retur (da sa fie furtunu bagat in injectie) ca atunci ii mai multa presiune pe injector si ambaleaz-o umpic vezi daca are mai multa putere. Daca merge mai bine cu returu strangulat ii injectoru murdar / infundat. Asa am patit eu la o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci masina merge neregulat si de multe ori se mai opreste dupa ce o pornesc... pe retur (injectie) nu-mi iese nici macar o picatura de benzina. Nu e diferenta daca strangulez furtunul de retur. Pompa de benzina baga. Daca scot furtunul de tur cu motorul oprit tasneste tare benzina... deci face presiune mare, probabil tocmai ca nu iese pe retur. Ciudat e si faptul ca imi iese benzina si pe furtunul de retur. Solutii? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi vreo supapa de sens blocata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e blocat ceva, e din injectie.... dar e si ceva neinregula cu iesirea benzinii pe furtunul de retur...

nu-mi dau seama ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am desfacut pompa... am curatat-o si am montat-o la loc. Facut proba fara sa pun furtunurile si iese benzina prin amandoua gauri!!! Pe retur tasneste mai tare!!! Nu sunt incurcate fire sau racordurile spre pompa! Ce sa fac? Ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UP... ca e urgent :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i un test poate apare ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfacut si injectia... curatat si regulatorul de presiune, membrana e ok. Acum picura putin din retur dar nu sunt schimbari majore.... motorul e puturos, se opreste din cand in cand la relanti si cand ii dau talpa da sa moara cateodata. Am umblat la avans si am schimbat bujiile. Am curatat capacu de la delcou... etc Nu stiu ce sa-i mai fac.... :(

Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate furtunu de retur din pompa (unde intra in capac) si lasa-l sa atarne aiurea in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e bine pt ca oricum as pierde presiune... Ceva nu e bine si tre sa vad ce... poate e o supapa pe retur dar undeva pe traseu pt ca in pompa nu-i...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra cu carbon activ actioneaza ca o supapa , daca e infundat ceva se creaza presiune in rezervor de aici probabil sa iti vina benzina pe retur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Danny... pompa efectiv pompeaza benzina pe tur si pe retur.... daca o opresc nu mai iese nimic.... Am verificat si cu busonul deschis...

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzi ca te corectez ,da nu e vorba de 6 Bar , cred ca ar exploda rezervoru . in carte scrie de 2.5 si la VR6 de 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny78: Gresit... La mono motronic pompa e de la 0,8 pana la 1,2 bar. La vr6 intr-adevar e 3 bar. Nu in rezervor se face presiunea ci in instalatie :icon_cool: Deci nu explodeaza nimic :lol:

Dibaciu: Am verificat si am curatat tot ce se putea. Mai am o pompa defecta cu tot cu carcasa si am intors-o pe toate partile... Nu imi explic fenomenul... :lol:

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da corect , imi cer scuze ;)

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am la masina din semnatura.Imi poate recomanda cineva un service in bucuresti unde as putea verifica presiunea la pompa de benzina?Injectorul cum se verifica?E posibil ca injectorul sa fie de vina, desi l-am curatat acum 1 an jumate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!