Jump to content

consum ulei TDI-uri noi


Thheo
 Share

Postare recomandată

si repet ce s-a mai spus: La TDI nu va ganditi ca uleiul consumat (la rodaj, dupa sau tarziu in viata masinii) e neaparat papat de blocul motor. Exista o turbina exista un CCV (ventilarea gazelor de carter) chestiile astea papa NATURAL ulei. Multa lume provine din zona masinilor aspirate (de obicei pe benzina) de exemplu Dacii care nu puteau manca ulei decat din motor. Ei bine, schimbati gandirea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Dupa cum am invatat la scoala suprafata cilindrului se prelucreaza cu o anumita rugozitate tocmai pentru a permite formarea peliculei de ulei,pelicula care scade uzura segmentilor-camasilor de cilindru si creste raportul de compresie.Aceste  micro"santuri" se fac oblic fata de planul longitudinal al camasii .Mie sincer nu prea imi vine a crede ca ele se fac in lungul cilindrului (sau in plan vertical)pt ca consumul de ulei creste (intr-adevar creste si rap de compresie),cresc emisiile poluante,apoi pelicula de ulei este mai usor spalata de pe supf cilindrului deoarece aceste "santuri" sunt in plan vertical si astfel creste uzura.Sincer eu nu prea cred ce ti-au spus...poate gresesc...

Consumul de ulei la masina mea a fost mare in primii 10-15 mii km ,cam 600-700 ml la apro 5000 km,dar din cate stiu  (din manual de rep vw) un consum de ulei maxim admisibil este de 1l la 1000 km in regim urban ,in conditii grele..asa ca nu mai im fac probleme.Acum la 22mii km consumul de ulei a scazut,la fel s

i cel de motorina,lucruri care nu pot decat sa ma faca fericit! :blink:

Ai invatat la scoala motoarelor pe benzina.

La diesel, unde se inhaleaza numai aer (nu aer+combustibi ca la Otto), nu exista pericolul "spalarii" peretilor cilindrilor de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai invatat la scoala motoarelor pe benzina.

La diesel, unde se inhaleaza numai aer (nu aer+combustibi ca la Otto), nu exista pericolul "spalarii" peretilor cilindrilor de ulei.

<{POST_SNAPBACK}>

Pai crezi ca numai benzina spala pelicula de ulei de pe cilindru?Mai aprofundeaza ,te rog... Scuze e :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ceva studii de specialitate in motoare cu combustie interna si cred ca stiu bine ce afirm. Te rog pe tine sa identifici alti "detergenti" , in afara de amestecul combustibil, responsabili cu stergerea peliculei de ulei de pe suprafata cilindrilor la Otto. Dar la Diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe linga consumul "normal" de motor nou - mai este un aspect; \

Turatia - din experienta practica

De cite ori treceam de 3-4.000 de ture consumul de ulei era mai mare; S-a chinuit unul de la service sa-mi explice ca nu este asa (turatie mare= consum mare); Repet experienta practica la concluzia asta m-a adus. Intr-o perioada de mult apusa faceam teste de genul asta - verificam nivelul f. des si in special dupa drumuri lungi. Vorbesc de diesel dar si la benzina am patit la fel. Sunt si pers care in rodaj se duc cu masina la vit max etc etc - ca vezi doamne e facut prerodajul la ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a avertizat vanzatorul inainte sa iau masina, ca va consuma ulei. Pana acum, in aproape 6000 km a luat vreo juma' de bidon de ulei.

La Megane nu a consumat deloc in cei peste 90000 km.

Ceea ce ma supara putin, este ca in Megane aveam indicator in bord, pe cand la Altea trebuie sa ma "distrez" cu joja aia de ulei. La o masina de 23000 € puteau si ei sa bage un indicator in bord!

Modificat de Hubertus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a avertizat vanzatorul inainte sa iau masina, ca va consuma ulei. Pana acum, in aproape 6000 km a luat vreo juma' de bidon de ulei.

La Megane nu a consumat deloc in cei peste 90000 km.

Ceea ce ma supara putin, este ca in Megane aveam indicator in bord, pe cand la Altea trebuie sa ma "distrez" cu joja aia de ulei. La o masina de 23000 € puteau si ei sa bage un indicator in bord!

<{POST_SNAPBACK}>

pai si aia e "masina"....

Eu la peste 100.000 km ma laud cu un consum aproximativ = 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si aia e "masina"....

Eu la peste 100.000 km ma laud cu un consum aproximativ = 0.

<{POST_SNAPBACK}>

dupa 100.000 km , pe PD, consum 0 la 15.000 km .... f greu de crezut :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 100.000 km , pe PD, consum 0 la 15.000 km .... f greu de crezut  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

iti spun un lucru sigur. Am zis ca e aproape egal cu zero. Niciodata nu am adaugat ulei pentru ca nu a fost nevoie. Pe joja era bine. Sunt eu anormal? Am o joja ciudata? Am sa-i fac 1 poza ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30k km fara consum de ulei! Bineinteles cu 2 schimburi de ulei la 15k si 30k :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am uitat sa mentionez intervalul de service, desi nu stiu cat si daca e relevant. Niciodata nu am apucat sa fac 10000 km fara schimbarea uleiului. Au fost perioade la inceput cand am facut si la 7000 km revizia cu schimbare ulei si filtre. Nu ma iau eu dupa cei care spun ca te tine uleiul 15000 km..... Probabil de asta nici nu-mi consuma acum. Am cam avut grija de el... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un meserias despre consumul de ulei. In afara de "normalul" consumului de ulei, mi s-a spus ca orice motor trebuie sa consume ulei, iar daca nivelul ramane constant inseamna de multe ori ca ceea ce s-a mancat a fost "completat" cu combustibil. Asta apropos de daciile vechi unde si la 150.000km aveai "acelasi" nivel de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!