Jump to content

Problema Serioasa Cu Motorul!


SoldERM3M
 Share

Postare recomandată

Salut! Scriu aici doarece am o problema serioasa cu golful meu GL 1993 1.6 ABU (benzina), ~160 000 km.

Mi s-a gripat cureaua de distributie si un mecanic mi-a schimbat-o impreuna cu capacul de la pompa de apa si 5 supape (4 evacuare, 1 admisie).

De atunci a aparut urmatorul fenomen:

- motorul porneste foarte greu.. dupa cateva chei

- turatia la relanti nu este constanta.. are variatii foarte mari

- motorul moare in timpul mersului, in situatii diferite ( mers normal, cand schimb viteza, cand accelerez, cand stau la semafor..). Turometrul indica variatii mari: de ex de la 2000 daca o scot pe liber scade la 400 si ori mai variaza putin si se stabilizeaza sub 800 ori moare.

Am schimbat filtrul de benzina, termostatul (?) de la radiator, bateria, uleiul (castrol txt softec 5w-40); pompa de benzina pare in regula.

Dupa ce se opreste observ ca pe furtunul cu benzina care vine la motor nu circula nimic decat daca pun de cateva ori contactul.

Am cautat pe net si nu am gasit nimic concret.

Mecanicul ala habar nu are.. zice ca si o racheta se strica.. iar sa merg la service mi-e cam frica.. :D - mi-au zis ca minim 200 RON doar de diagnosticat!

Stiu ca sunteti multi profesionisti pe forum si sper sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o proba la pompa de benzina, scoate furtumul de la tur si da-i cateva chei sa vezi daca iti da benzina constant, sa ii faci un test de presiune, si de verificat tot ce este legat de aprindere- bujii, avans, bobina inductie, senzor Hall.

Completeaza locatia de unde esti poate se gaseste cineva de prin apropiere sa te ajute.

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si doar daca pun contactul vine benzina. Ce presiune are nustu cum sa masor.

Bujiile le-am verificat pe rand si merg toate.

Cum verific avansul si bobina de inductie?

Dupa ce reusesc sa pornesc masina, vreo juma de ora pot sa merg cu ea.. mai tremura putin dar nu se opreste. Dupa ce se opreste o data apoi se intrerupe foarte des si pleaca foarte greu.. nu merge mereu doar sa pun contactul de cateva ori si sa pornesc. Am stat si 20 min in loc.

E vreun senzor ceva ce putea sa-mi afecteze mecanicu ala cand mi-a umblat pe acolo?

(am completat :rolleyes:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia sa fie aliniata. Ca daca o pun un dinte mai in stanga sau mai in dreapta merge neregulat porneste greu .... Rola de la tistributie o schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat cureaua de distributie si capacul de la pompa de apa. Deci se poate ca el sa fi montat aiurea cureaua? Cum as putea sa-mi dau seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca este sarita de la punct nu merge motorul cum trebuie , nu stiu daca porneste mai greu dar stiu sigur ca tremura , scoate fum , suna altfel .... si daca zici ca face de cand ai schimbat distributia si dupa cum zici tu de acel mecanic ca iti da argumente ca si o racheta se stica pai atunci scuze dar parerea mea este ca e sarita de la punct si te sfatuiesc sa nu mergi mult cu ea , poate chiar deloc pentru ca o sa schimbi iar supape s.a.m.d.

Daca este defect senzorul hall in orice masura masina nu mai porneste deloc .

De verificat se verifica insa trebuie iar demontat pe acolo aces scut de plastic . In principiu sunt cateva semne care trebuie aliniate .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi de verificat pe langa completarile colegilor de mai sus...si jocul intre axul cu came si tacheti pentru ca in momentul cand se incalzeste motorul sa ramana supapele intredeschise ssi de aia nu mai porneste 20 min....oricum ar fi cateva de verificat si nu cred ca nefiind din domeniu ai putea sa le faci singur, asa ca mai cauta un mester cu rabdare si grija sa-ti gaseasca toate defectele si sa le elimine pana are sa mearga bine din nou masina, si oricum nu cred ca ajunge la asa o suma cum ti-a spus "mecanicul cu racheta", ar fi fost fair-plai din partea mecanicului sa recunoasca ca pana acolo se pricepe si de acolo ar trebui sa cauti altul... bafta multa si se rezolva intr-un final si problema ta :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca mecanicul sa fi omis sa descarce tachetii ,care sunt hidraulici la golf 3 ,si atunci raman supapele deschise nemai av

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!