Jump to content

Golf 4 Vs Golf 5


R4z
 Share

Postare recomandată

- Am cautat, un topic cu acest versus .. si nu l-am gasit (nici la cautarea mea nici la search) de aceea voi crea eu unul datorita unor intrebari pe care mi le tot pun in ultimul timp.

- Fabia e ok, n-am nici macar un singur lucru sa-i reprosez - dar uneori consider ca HTP.ul isi da duhul si nu mai duce :D. Asadar iau in considerare varianta schimbarii ei cu o sora mai mare (vitrega ?) tot din grupul VAG ptr ca imi place tehnica lor si forumul nu in ultimul rand :D!

- Initial ma gandeam la o Fabia RS 1.9 TDI 131 CP sh, cu max 1 an vechime si putini km la 15 000 - 16 000 EUR : daaar, parca daca tot fac schimbarea as vrea ceva mai mare, dintr-o clasa superioara cumva si sa schimb mai mult decat motorizarea si un pic interiorul.

- M-am orientat spre G4, acelasi motor de prin 2004 incoace .. nu prea mai se gasesc (sursa Mobile.de / autohus.de / cunostinte) si alea care sunt au preturi mari si km pe masura.

- M-am uitat si la G5 sh, dar se incadreaza doar 1.9 de 105 CP cumva in buget a.i. sa intre si taxa de prima inm. in el.

*Azi m-am plimbat un pic cu un G4 1.9 de prin 2002 un sing I rosu .. n-am vazut f mare diferenta fata de Fabia (la interior), in schimb dieselul se simte (cuplul ma refer) si e diferenta in ac. sens. dar merita cumparat oare doar ptr motor, clima si cotiera + un pic mai mult spatiu?

*G5-ul il stiu si pe 1.6, 1.6 FSI - 1.9 sau 2.0 TDI si imi place f mult, dar unul ok cu putini km cum as vrea eu si mai aproapiat de 2006/2007 se apropie de buget doar cu benzina 1.6 FSI.

O sa ma intrebati : la ce o voi folosi, cati km voi face pe an, daca tin la consum .. etc :

- raspunsul este ca nu fac f multi km pe an cu masina mea ci cu alta, dar daca voi lua un diesel de clasa superioara sigur se va schimba situatia asadar estimez un 25 - 30 000 an de la 12 - 14 000 cu HTP ul. La consum se poate zice ca tin in Bucuresti (unde 1.2-ul consuma ca un 1.6 MPI cred :D ), ptr ca in afara am media 5.6 - 6 in functie de cati oameni am in masina si cu ce viteza merg, deci nu se va schimba foarte mult situatia in mixt ci doar urban.

- Pe final : as vrea un Golf 4, dar ca optiuni de benzina ar fi doar 1.8 Turbo (GTI) si momentan consider ca ar consuma cam prea mult ptr ce am eu nevoie - asadar raman variantele diesel 131 CP VS un G5 1.9 TDI sau 1.6 FSI ceva mai nou, preferabil Sportline, fara accidente si pana in 60 000 km benzina / 80 000 km diesel.

- Masina luata va fi "inclusa" intr-un proiect pe care n-am reusit sa-l duc la indeplinire cu Fabia (motor prea mic ptr a investi in exterior :D ).

Multumesc in avans si astept parerile + sfaturile voastre, de ce nu experientele voastre cu Golfurile mai sus mentionate si nu in ultimul rand recomandarea fiecaruia !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2002 nu te coafeaza ca an de fabricatie a? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZGB .. mersi ptr oferta :D, ma intereseaza minim 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 1.9TDI pentru tehnologia mult mai noua de care dispune.Si cred ca te incadrezi prea bine in buget pentru unul second la max 80.000 km si cam cu toate optiunile,mai putin piele si navi,bineinteles!

Bafta. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 as alege, pt platforma tehnica mai noua si mai buna, pt plusul de confort. Si nu in ultimul rand G4 au inca un pret nejustificat de mare, oricum pierderea financiara va fi mai mare in cazul unui G4 cumparat in perioada urmatoare.

Daca nu-i graba mare, ar fi bine sa mai astepti macar pana la toamna si apoi sa cauti o oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca a aparut Fabia 2 si ca eu unul nu as da 15-16k pe o Fabia 1 , votez GV 1.9. De asemenea Golf-ul e mai spatios , suspensie independenta spate. Ti-as fi recomandat Polo GTI 1.8T nou, stiu ca ajunge pe la 17k ddp , dar ai spus ca nu vrei benzina.

Sa inteleg ca nu mai ai masina cu care faceai km multi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer Curat .. sa stii ca exact timpul asta estimez sa ma documentez, pana la toamna / iarna lui 2007 :rolleyes: .. asadar cumva mi-ai citit gandurile prin sfatul tau, si sunt de aceeasi parere G4 inca are un pret f mare - doar cu mici diferente de cateva sute de euro fata de un G5 aproximativ la fel cu ceva mai multi km.

Ca adaugare dupa ce am mai observat azi, Fabia are multe elemente comune cu G4 .. pana si scaunele sunt la fel, inclusiv : manere usi ext, manete semnal + stergator, pedale, volanul stock (cel in 4 spite) .. oricum, consider ca toate sunt facute cu mult bun simt si de aia vreau sa raman tot in "curtea VAG".

M-am mai uitat si pe la A4-uri ce s-ar incadra in banii astia, dar parca nu pot trece peste faptul ca au depasit de ceva timp 100 K km (stiu, alea rulate afara nu au aceiasi 100 k km cu cele rulate aici - dar ce poti sa faci, cand are omul ceva in cap ?)

LE : demential, ba mai exista masina pentru multi km :lol: .. dar in cazul in care mi-a lua un diesel, as imparti cumva sarcinile intre ele :P + ca are un consum cam F mare (avensis 2.0 2001)

LE 2 : tot pt demential, Polo GTI imi place si mie f mult .. si cred ca ar fi singurul benzinar la care m-as uita acum (daca ar fi sa nu mai tin cont de consum urban) dar cu ce optiuni mai vreau pe ea (climatronic, scaune, 4 usi, incalzire .. etc) se duce la 16.500 EUR CIP ~ 19.735 EUR fara taxa de 1a inmatriculare, asadar nu numai ca depaseste bugetul dar nu dau ptr o masina din clasa super mini mai mult de 16 000 in super caz exceptional.

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente mari intre g4 si 5 sunt doar la trenul de rulare (stabilitate) si directie. Acolo progresul e mare si il "simti" imediat.

In rest diferentele sunt minore. In g4 sunt materiale mai bune. As zice ca g4 sunt facute mai bine.

La diesel diferentele sunt minime intre generatii. La benzina 2L TFSI e o idee mai bun ca 1.8T. Insa si acesta din urma e genial (parerea mea).

Exista si o diferenta de spatiu. G5 e mai mare. Simti asta mai ales in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre mobile.de (un fel de Autovit ?) si autohus.de (un fel de AAA ?) care pare mai concludent ?! Vad pe autohus o multime de G5-uri f misto de prin 2005/2006 1.9 TDI la pana in 16 000 .. imbucurator :soothe[1]: !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea G4 e mult mai ok la interior, dpdv al materialelor. Design-ul interior al 5-ului (si exterior, spatele) nu ma incanta deloc, dar asta e problema de gusturi deci irelevanta. Dintre optiunile date eu as lua un G4 de 130CP sau chiar 150CP daca te tine buzunarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 all the way, plusurile G5 au fost enumerate mai sus eu as mai adauga si valoarea la revanzare care totusi golful 5 sio va pastra mai bine decat 4

la ce buget ai nu ar trebui sa neglijezi piata interna, eu as opta pt 2.0 tdi, potential de tuning imens

1.9 tdi se misca f bine daca il ajuti un pic

bafta la cumparaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi,

Sa va zic o intamplare de azi (una f placuta) :

- am scris celor de la Autohus ptr un G5 frumos (xenon, extras multe) la aprox 129 000 KM si cam 13 500 EUR .. orientativ mai mult, ieri pe la ora 19.

- astazi dimineata in jurul orei 10 am primit de la cineva un raspuns profesional + informatii despre procedura rezervare, etc + un raport de inspectie tehnica a masinii !!!! Este un PDF in care sunt descrise toate operatiunile facute masinii, de la revopsitul zgarieturilor pana la ultima inspectie si ce s-a facut la ea, il atasez sa vedeti si voi.

Asta imi da o f mare incredere in Autohus ca furnizor ptr urmatoarea "Fabiutza :D", stiti si alte Autohaus-uri de incredere cu produse bune, ma refer nu foarte omorate si de incredere ?

O seara buna !

076895.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 all the way, plusurile G5 au fost enumerate mai sus eu as mai adauga si valoarea la revanzare care totusi golful 5 sio va pastra mai bine decat 4

la ce buget ai nu ar trebui sa neglijezi piata interna, eu as opta pt 2.0 tdi, potential de tuning imens

1.9 tdi se misca f bine daca il ajuti un pic

bafta la cumparaturi

Dupa parerea mea G4 e mult mai ok la interior, dpdv al materialelor. Design-ul interior al 5-ului (si exterior, spatele) nu ma incanta deloc, dar asta e problema de gusturi deci irelevanta. Dintre optiunile date eu as lua un G4 de 130CP sau chiar 150CP daca te tine buzunarul.

ambii au f mare dreptate. de asta parerea mea este ca totul depinde de buget:

decat un G5 slab accesorizat si cu motor subdimensionat, mai bine un G4 tdi de 130/150 . sau GTI. si cu multe optionale. depinde ce vrei de la masina. per total, eu alege aici cu sufletul, care imi place mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre cat de subdimensionat e 1.9 TDI 105 CP nu stiu, dar am vazut ca Voinea mi-l poate duce pana la 140 CP prin Chiptuning .. si consider ca asa voi face de indata ce iau masina (Daca o fi masina asta). Nu prea gasesc Golfuri 4 cu 131 CP de prin 2004 min si motor E4 pe afara, iar din tara nu am incredere pur si simplu sa iau masina (stiu cum e RO totusi la drumuri).

Dintre toate, vorbind de ales cu inima, mi-ar face o deosebita placere ceva din gama GTI : fie G4 (Ca al lui Voinea), G5 sau chiar Polo :) .. dar nu se incadreaza in buget si ar avea un consum cam mare ptr moment.

Revin la intrebarea, stiti ceva de Autohus .. daca nu, stiti de altii (de bine) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti sa iei masina noua, esti scutit de multe griji...dar iei ceva mai slab.Dintre alea noi cred ca as merge pe Polo GTI pentru ce dupa ce te plictisesti de masina si apar si alte generatii doar motorul iti ramane ca sa te bucuri de el.Altfel la sh mai bine un A4....dar depinde numai de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca as "alege cu sufletu" as luat un GIV ,daca as alege cu buzunaru un GV pentru ca nu pierzi asa mult la vanzare....Depinde acum si care te atrage pe tine mai mult ca design...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!