Jump to content

Prindere capac de plastic pe motor


ride
 Share

Postare recomandată

Nu exista neaparat o metoda. Eu incep prin a-l baga in partea soferului (inclusiv pe suportul jojei) si apoi in partea cealalta. Trebuie doar putina atentie. Si chiar daca ar fi de la alt motor de 1.9, prinderile sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • msanyix

    7

  • arhivistu

    7

  • cristibt

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

La cele doua suruburi pe care vin piulitele banuiesc ca se potriveste si problema o ai la surubul din fata care este in zona alternatorului. A umblat pe acolo vre-un mecanic mai neindemanatic si a tras de teava pe care este prinsa piulita. Se indoaie si se suceste destul de usor din suport, singura chestie pe care o poti face este sa-l sucesti la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

stie cineva de unde as putea face rost de capacele astea??

au urmatoarele coduri 3B0 133 849 A si 3B0 119 487 C

3B0133849A.jpg

3B0119487C.jpg

Modificat de sebebcool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la dezmembrari in nici un caz. Pe masinile europene nu gasesti. Doar cele de USA.

Poti comanda la reprezentanta. Al doilea si eu il am pe masina. A fost 200 de lei parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut pe toti forumistii am si eu oproblema cu suruburile de prindere acapacului, cel de deasupra alternatorului e rupt,e prins de o teava de apa imi spuneti si mie cum o scot sa o sudez,ca sigur nu pot sa o sudez pe motor,sa nu ard ceva pe acolo ,multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un burghiu de 4.5 mm incerca sa-i nimeresti mijlocul dupa care bagi un burghiu de infiletare de 6 mm ;). Am cumparat niste dispozitive de scos suruburi dar inca nu mi-am dat seama cum functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la dezmembrari in nici un caz. Pe masinile europene nu gasesti. Doar cele de USA.

Poti comanda la reprezentanta. Al doilea si eu il am pe masina. A fost 200 de lei parca.

Se potivesc si la B5.5? Unde vin ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edy passat, teava aia intra in blocul motor mai jos de termostat. E destul de greu de scos. E foarte greu accesul la ea. E fixata langa bloc cu un surub si e etanseiyata cu un oring. Dar incearca sa faci cum spune msaniyx.

l@u, unul vine langa vasul de expansiune, unul peste filtrul de aer. Poze cu primul gasesti in topicul cu masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum am rasfoit topicul tau si cel al lui Florin si am vazut :banghead: ....trebuie musai sa il cumpar :wub: ...care este codul.Multumesc !

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos baieti pentru informatii,am rezolvato in urmatorul fel ,dat filtru motorina jos cu tot cu suport,desfacut conductacare vine de la EGR laIC ,scos colierele de la teava si de la furtun scos teava afara destul de greu sudat urechia rupta si montat inapoi in ordinea demontarii,rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

A reusit cineva sa puna capacul 3B0 119 487 C (postul #53) de la B5 VR5 pe B5.5 1.9TDI? :unsure:

Nu vad sa fi raspuns nimeni la aceasta intrebare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

SALUT DE UNDE AS PUTEA SA CUMPAR UN CAPAC DE MOTOR? MA INTERESEAZA .AM UN PASSAT 1.9.TDI DIN ANUL 1998

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la orice reprezentanta vw sau magazine de piese auto ori de la dezmembrari auto uite aici ce-am gasit 50 lei trebuie putin reconditionat din cate vad http://www.pieseauto...-148795792.html da asa de curiozity unde l-ai spart sau ce ai facut cu el?

New edit: poti vorbi cu el daca are capac http://www.pieseauto...8-95560559.html il dezmembreaza si poate gasesti daca nu te duci unde am zis mai sus sigur gasesti intr-un loc dar cel mai ieftin e de la dezmembrari

Modificat de Sp1tfire
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
liviuplenicianu

Buna ziua,

Am o mega-problema.. la mine orice bazait (zgomot in plus) imi deranjeaza creierii. De la o vreme auzeam o vibriatie pe la inima. Deschid capota si ma uit sub acele capacele de plastic de la capacul de la motor si ghiciti ce: intre piulita de deasupra ( care nu se invarte pana jos) si pana jos nu mai era nimic.... asa ca acel capac vibreaza in draci. Ma gandesc ca piulita aia trebuia sa stranga o chestie de cauciuc sau de plastic...chestii pe care nu le mai am.

Capacelele de plastic de deasupra erau la locul lor...asadar elimin ideea cum ca elementul dintre piulita si capacul motorului ar fi iesit..si capacelele s-au pus singure la loc. Cel mai probabil romanii de la service au avut nevoie de ele.

Stiti cumva de unde iau? Sau mai exact...ce sa cer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la bucsele alea de cauciuc? Asta e codul: 038103638A

Le gasesti la orice magazin pe comanada sau reprezentanta. In jur de 8-9 lei buc din ce am cautat eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Te referi la bucsele alea de cauciuc? Asta e codul: 038103638A

Dap, multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
unlimited2010

Salut,

 

Am vazut la un moment dat pe un site o modificare la prinderile capacului de motor.Prezoanele cu piulita au fost inlocuite de prezoanele tip bulb si capacul motorului modificat la gauri pentru a se potrivi cu prezoanele.Daca a facut cineva aceasta operatiune,rog sa fie postata.Scoaterea capacului ar fi mai usoara prin ridicare si nu prin desfacerea de piulite.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti dori. ;)

Nu se compara cu prinderea in suruburi.

Posteaza link-ul spre site-ul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Probleme cu acele garniture de la capacul de pe motor am avut si eu, o perioada am mers cu saibe din metal peste vechile tampoane ca sa le preseze mai tare si era ok. Zilele trecute m-am hotarat sa schimb cele 3 tampoane (30 sau 35 ron toate 3) dar nu am reusit sa-mi dau seama care este pozitia lor de montaj corecta deoarece la montajul descris in imagine ca TIP 1  capacul vibra atat de tare incat nu puteai citi nici scrisul cu TDI. In final am ajuns sa fac montajul cu tampoanele in pozitia TIP 2.  Acum e liniste ca si inainte de schimbarea tampoanelor dar  rezonanta/vibratia pe care o aveam si inainte persista (apare pe franare lina de la 20-15km/h pana la 0 => oprire semafor fiind mai accentuate cu motorul rece).

Ps1:Vibrarea siglei din capacul motor am eliminate prin introducerea unei fasii de mastic intre ea si capacul motor. Sunt convins ca merge si cu alte “material” cu conditia sa stranga putin sau sa lipeasca gen: banda tip burete dublu adeziv.

Ps2: Tamponul motor din fata se schimba greu, si daca da cum?

Multumesc.

post-139890-0-73801600-1428053604_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele tampoane le puteti face si din niste furtun mai gros un pic daca nu vreti sa dati 35 de lei pe un set...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut cateva minute libere si am scos din compartimentul motor toate elementele de care ma pot lipsi si anume: capac motor + garnitura de sub buson + acel capac care se afla deasupra filtrului de aer. Am rugat un prieten sa tina motorul pe la 900 rpm  iar zdranganitul persista. Daca stau deasupra motorului parca vine din capacul de plastic culbutori dar cel mai bine il aud sau izolez dintre sunetele de diesel daca ascult la roata dreapta fata. Am apasat si miscat cu mana absolut tot: aripa interiara, bara, furtune, etc, dar el persista in continuare. Se poate intampla ca acel sunet de tip rezonanta sa vina din suportul motor de pe partea dreapta?

Modificat de crzone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele tampoane le puteti face si din niste furtun mai gros un pic daca nu vreti sa dati 35 de lei pe un set...

Da, avere mare 35ron...

Nu le poti face din furtun pentru ca acel cauciuc vine si intre capac si motor cat si intre capac si piulite. Sa nu mai spun ca are un anumit coeficient de amortizare.

Daca tot e mult 35ron, se poate renunta complet la capac. Sau chiar la scuturi, sau alte plastice inutile care... costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!