Jump to content

Prindere capac de plastic pe motor


ride
 Share

Postare recomandată

Cosmin, multumesc pt sfat. o sa merg saptamana asta la un tinichigiu ca ala tre sa aiba sigur scula din aia.

Deja ma dispera zgomotul pe care il face capacul cand e la relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • msanyix

    7

  • arhivistu

    7

  • cristibt

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca in partea inferioara are un fel de saiba inainte sa inceapa filetul. Poate reusesti sa prinzi de saiba aia cu un mops ceva.

post-26988-1258830846_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca la el s-a rupt sub saiba, exact partea ce se infileteaza. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eram sigur de asta si de asta am dat solutia asta...daca am gresit mii de scuze :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Iti dai seama ca la el s-a rupt sub saiba, exact partea ce se infileteaza. :icon_thumright:

salut,eu am avut accident si am spart tot capacul?ai idee cat ii unu nou?sau se gaseste second hand? ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

unul nou trebuie sa fie f scump, peste 100 euro. nu cred ca merita doar pt estetica. poate nimeresti unul second. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai patit cineva ca surubul care este prinsa pe tubulatura de admisie se invarte in plastic si sa nu poata sa scoata piulita de pe el, implicit sa nu reuseasca sa scoata capacul de pe motor ? :icon_thumright: Cu siguranta ca da ca am intalnit personal vreo 2 cazuri.

Mai mult ma intereseaza solutia cu care a reusit cineva sa fixeze acel surub. Eu personal (pe intuneric) nici nu am reusit sa-l scot din plastic ca dupa sa-l fixez printr-o metoda inca nestiuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti se invarte in gol in plastic, scoate-l cu tot cu capac si scoti surubul separat pe urma, prinzandu-l cu un patent.

Dupa ce l-ai desfacut, lovesti cu ciocanul filetul ce intra in galeria de admisie ca sa stea mai strans si nu strangi mai strangi asa tare piulita de sus. Se strange doar cat sa tina putin fix cauciucul (cu 3-4Nm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de cel dinspre tulumba. Nu era strans ca am mai patit odata ca sa invartit, pur si simplu sa blocat piulita pe filet. Am bagat intre plastic si capul surubului o surubelnita indoita si dupa vreo 20-30 de bruscari si-a dat drumul. Problema este ca acum se invarte si mai usor in plastic si sigur la urmatoarea demontare nu mai reusesc sa-l desfac.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles. Ala e nasol daca scapa. Si acel plastic e corp comun cu tubulatura de plastic de pe admisie. Cum nu cred ca-l vei schimba, cred ca singura solutie ar fi sa faci la strung un alt surub cu umar, dar care sa aiba partea filetata mai lunga si sa pui o piulita pe jos, dupa plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer m-am gandit sa-l lipesc de jos cu BISON EPOXY Metal ca are un lacas unde intra capul surubului numai ca se invarte in el. Cred mai bine zis sper ca BISON-ul umple golul de langa capul surubului si nu-l lasa sa se invarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii o suta de euro chiar ca ii cam scump...dar ma duc atunci la dezmembrari si caut,ca arata naspa fara capac cand deschid capota..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta la cautare. Este o raritate la dezmembrari ca si scutul de motor. Daca nu ai pile la vreuna din dezmembrari cam slabe sanse sa gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si scutu de la motor imi trebuie :icon_cheesygrin: ma duc dupa sarbatori pana la cluj sa caut pe acolo la ceva dezmembrari.pe la mures nu sunt?ca in bistrita nu gasesti nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am gasit un capac la motor cu 70 de euro second hand.ce zice-ti,ii cam scump,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema surubului care se invartea prezentata in posturile 32, 34, 36 prin lipire cu Bison Epoxy. Trebuie eliberata tubulatura de admisie pe ambele capete, desfacut surubul de prindere si in acest fel se poate suci cu tuburile de vacum si cu solenoid cu tot 45

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

85 e nou OEM. Asta la reprezentanta. Deci... lasa-l sa fie al lor. Nu merita :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema capacului,mi la trimis o firma din satu mare la pretul de un milion plus trei sute de mii transportu

daca cauti mai mult gasesti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

si la mine este o problema de acest gen, dar vibreaza si face zgomot si acel capac cu sigla VW. Credeti ca exista o solutie si pentru acesta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-ar interesa daca se vinde separat acel burete de la capac si cel de la injectoare.. eu nu le mai am... erau pline de ulei si am zis ca sa le arunc sa iau altele noi... dar nu prea gasesc... are cineva idee de unde se pot lua separat? Cosmin capacul cu tot cu burete este 85 euro la reprezentanta? Dar cel din jurul injectoarelor? stie cineva un pret estimativ pt ele? Scuze de off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buretele din jurul capacului de culbutori este 48 de euro (pret de catalog), cod 038 103 954 (motor ATJ/AJM).

Capacul de care intrebi (din jurul injectoarelor) banuiesc ca e capacul de la culbutori. Are codul 038 103 469 AA si costa 120 de euro (tot pret de catalog).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-ar interesa daca se vinde separat acel burete de la capac si cel de la injectoare.. eu nu le mai am... erau pline de ulei si am zis ca sa le arunc sa iau altele noi... dar nu prea gasesc... are cineva idee de unde se pot lua separat? Cosmin capacul cu tot cu burete este 85 euro la reprezentanta? Dar cel din jurul injectoarelor? stie cineva un pret estimativ pt ele? Scuze de off topic

Cumpara capacul cu totul,ce te mai tot complici cu buretele?te duci la dezmembrari. tot gasesti unul pana la urma,eu l-am gasit la un milion cum ziceam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El zicea de buretele din jurul capacului culbutorilor, nu cel lipit pe capacul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacu meu nu vibreaza dar problema e ca pana reusesc sa il prind in suruburi ma umplu de nervi. as zice ca nu e de la masina mea pentru ca trebuie sa trag de el sa il potrivesc de ma satur. este vreo metoda specifica de a pune capacu sau a fost schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!