Jump to content

Modul De Schimbat Map-a


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

aveti idee cat costa...sau cam ce integrate sunt care memoreaza softu??? poate fac ceva DIY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la masina ta este o memorie PSOP de 512kB in care este "memorat" softul.

Costa la firmele de ciptuning sa-ti faci modificarea intre 100Euro si 1000Euro / masina in functie de tipul ei si de motorizare.

La calculatoarele de tip nou se reprogrameaza memoria unui procesor (Motorola in cele mai dese cazuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee integratu de memorie se gaseste pe piata de electronice (si daca ai codul complet) ??? ca asa fac ceva sa schimbe integratele intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la masina ta nu ai nevoie sa-ti desfaci ECU sa ajungi la acest EPROM. Exista aparat independent de un calculator care se conecteaza pe mufa de diagnoza si citesti softul original. Acel aparat se conecteaza la un calculator si firma de ciptuning instaleaza in el 2-3 versiuni de soft (low , normal si race de exemplu) si tu cand vrei sa-ti schimbi softul nu faci decat sa opresti pe dreapta cuplezi cutiuta asta la masina si din butoane alegi ce versiune de soft sa-ti programeze. Operatia o sa-ti ia 3 minute.

Daca esti interesat dau un mail sa vad pretul la jucaria asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si eu interesat. te rog posteaza un pret aici, si daca se poate o sursa de achizitie.

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cine traduce ce scrie pe acolo....http://shop.dieselschrauber.de/product_info.php/cPath/37_41/products_id/160

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

zice ca ei fac ciptuningul custom si se comuta intre varianta standard si tunata cu softul de diagnoza (VAG-COM) prin codare asupra controlerului. Sincer aia pot sa o realizez si eu daca ar vrea cineva :vaidecapulmeu: . Este valabila doar la masini VAG EDC15. Avantajul este ca nu ai nevoie de scule de tuning sa comuti softul , iar schimbarea nu o sa-ti ia decat 15 secunde (daca ai un laptop in stand-by)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zice ca ei fac ciptuningul custom si se comuta intre varianta standard si tunata cu softul de diagnoza (VAG-COM) prin codare asupra controlerului. Sincer aia pot sa o realizez si eu daca ar vrea cineva :)) . Este valabila doar la masini VAG EDC15. Avantajul este ca nu ai nevoie de scule de tuning sa comuti softul , iar schimbarea nu o sa-ti ia decat 15 secunde (daca ai un laptop in stand-by)

ma gandeam..... trebuie sa gasesc ceva cu 3 mape si sa mearga pe buton..... ma gandeam la 3 memori puses in pararel si alimentate pe rand....nu stiu cosecintele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

decat aia mai bine gasesti un programator independent de calcualtor ce contine 4 fisiere in el (exista) costa cam 400euro si merge pe masini EDC15. Te scapa de inventii dar dureaza cam 3-4 minute sa-ti reprogramezi ECU cu el de cate ori vrei sa schimbi. Riscul este mai mare sa faci o prostie si sa ramai cu ECU scris partial (nu cred ca stie resume deci => cip pe masa dupa asa incident)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat aia mai bine gasesti un programator independent de calcualtor ce contine 4 fisiere in el (exista) costa cam 400euro si merge pe masini EDC15. Te scapa de inventii dar dureaza cam 3-4 minute sa-ti reprogramezi ECU cu el de cate ori vrei sa schimbi. Riscul este mai mare sa faci o prostie si sa ramai cu ECU scris partial (nu cred ca stie resume deci => cip pe masa dupa asa incident)

tot trebuie sa te opresti.... ma gandesc ceva in cateva secunde si chiar cu motorul pornit.....

da si mie un ex de eeprom care e pe tdi

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

aha... pai asa zi domnule :lol:

Tu ai pe masina ta eprom tip PSOP44 29F400

Cam ce vrei tu exista la OPEL noi EDC16. Optional exista IDS+ . Astfel cand il apasa masina schimba comportamentul. Pe original si cu IDS+ pe ON sau OFF are tot 120/150CP motorul dar mapele sunt usor diferite intre ele. In plus la ON intareste servodirectia si amortizoarele. Eu pot sa le fac ciptuning la acestea ca pe OFF sa fie masina standard, iar pe ON sa aiba un plus de 20-25-30-35CP . Sau pe OFF tuning low (10-15CP), iar pe ON tuning normal sau agresiv. Care are Opel cu optiunea asta este foarte fericit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci asa arata categorieselectronica8660782d492f24d4adf7d8cb16b447b2-300x300.jpg...

caut datasheetul....

link fff interesant...http://www.elecauto.com/psop.htm

voinea...mai ajutama putin.... dupa 29F400...ce mai scrie...am gasit mai multe versiuni... mag

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un topic foarte interesant. Pt un golf gti de ex exista vreo varianta sa comut instantaneu intre harti (cum fac la GTC in momentul de fata) sau ramane singura varianta sa reprogramezi memoria cu un programator extern. Iar cu VAG com ul cum se procedeaza? Despre ce costuri in plus este vorba?

PS: Ii multumesc pe aceasta cale lui voinea ca ne impartaseste din cunostiintele si experienta lui din acest domeniu.

PS2: Cred ca tunerii ar trebuie sa pedaleze mai mult pt chestia asta pt ca imi pare un feature foarte folositor.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

spb> la Golf GTI (2.0TFSI) electronica este BOSCH MED 9.5 . Nu exista un eprom ce poate fi scos de pe placa. Acolo se reprogrameaza memoria procesorului. Exista aparat independent de un PC care sa tine 2-3 fisiere si la tipul asta de ECU dar reprogramarea dureaza cam 15 minute deci nu este deloc repede sa comuti intre doua file. La la OPEL nici o sansa sa fie (IDS+ul este ceva desptept facut de OPEL)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazusem la niste tuneri posibilitatea de a schimba hartile folosind cruise control -ul (cu motorul oprit). Se vorbea si de ceva hardware auxiliar dar in nici un caz nu dura 15min deci probabil este alta metoda. Probabil stii despre cine este vorba (daca nu pot sa caut pe aici sa dau iar de ei).

In cazul GTI memoria se programeaza trecand procesorul in mod boot si practic isi scrie rescrie singur harta sau pur si simplu de la distanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

nu vinde nimeni 29f400bt??? sau nu vrea nimeni .... comanda sub 100 bucatii nu gasesc :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.revotechnik.com/products/selectPlusPorsche.aspx

acest modul este foarte interesant ca si conceptie.

ideala ar fi o unitate de comanda prin care sa se poate efectua schimbarea setarilor in timp real, eventual in timpul mersului.

exista unitati ECU sau calculatoare suplimentare pentru gestionarea intregului sistem de pe masina?

ceva asemanator stiu ca este pe un nissan modificat prin ardeal. am vazut masina la neptun acum vreo doi ani.

poza>

post-8012-1204187011_thumb.jpg

post-8012-1204187021_thumb.jpg

Modificat de john33exe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!