Jump to content

Motorul Nu Trage Corespunzator Si Se Tureaza Aiurea


Riciu
 Share

Postare recomandată

Am un passat din Noiembrie 2006, 1,9 tdi 105 cp...cand este cald sau cand o apuca ( si seara cateodata)cand o calc sub 2000 se tureaza in gol pana la 3000 mai trage putin se mai tureza in gol pana la 3500 mai trage putin....treaba valabila de exemplu si cu a 4 a de la 1500 de ture calcata pana la fund...se tureaza in gol pana la 3000 trage putin si tot asa....o fi de la ambreiaj? ce o fi nu stiu...masina are 7-8 luni si 18000 km .. :) Parca as tine ambreiajul calcat i-as da drumul (cu acceleratia calcata) Mentionez ca flash nu are ca sa patineze ambreiajul...este nou noutza...ce ma fac?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca'' ''calci pedala la fund intr-a patra de la 1500 ii faci foarte rau la turbina...in principiu acest stil inseamna distrugerea turbinei.Cred ca ceea ce spui tu este limp mode.Fa o scanare cu vag-comul si vezi exact ce are...sau intreaba-l aici pe @Cipos..el este maestru in turbo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ce spui si tu, dar nu e normal si cu a 3 a la 2000 sau la 2500 calcata fund sa faca asa ...nu trage corespunzator si se tureaza rau , scade...tot asa.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna a disc de ambreiaj dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da nu face mereu, cand il apuca...cateodate o calc brusc...nimic

daca e discu se schimba pe garantie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E frapant sa ai probleme la o masina noua, si la pretul acesta si care mai e lider de vinzari in clasa medie.... probabil e ceva legat de ambreiaj, dar mai bine cere sfatul unui mecanic bun. Este in garantie oricum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemnatoare am si eu... E vb de un Passat B6 2.0 TDI... Din cind in cind (proportia este de 50-60% din timp) cu aerul conditionat in functiune, masina pare sa nu traga in plaja de turatii mai mica de 2500 rot/min. Pe de alta parte, cind treci de acest prag, parca apare o explozie de putere... si trage destul de bine, insa tot nu se simte ca ar da 100%... Nu am inca 15ooo de km, asa ca voi ridica curind problema la prima revizie.

A mai patit cineva ceva asemantor?

Pe de alta parte, consumul cu aer conditionat sare de 12% in Bucuresti... fara a merge sportiv.

Sint putin dezamagit de comportamentul masinii, ma asteptam la ceva mai bun, insa cred ca B5.5 ramane punctul de referinta al calitatii acestui model (ma refer la Passat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai urechea formata vei auzi pe la 2000-2100 cum pleaca turbina. La 2500 ai saltul de putere dat de turbina. SI sa-ti mai dau un hint : pe DSG pe Sport drive cutia se straduieste sa nu-ti scada turatia sub 2500 . De ce oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, la cutia manuala cu 6 trepte, turbina incepe sa se auda la 2200rpm, si saltul e tot la 2500rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri Timisoara Dus ( eu stau la Pitesti) 450 km, nici o problema....zeci de depasiri numai cu a 3 a forja a 4 a lafel...nimic a mers parfum

Azi Timisoara intors 400 km a mers ca pe roate la fel depasiri motoru a tors perfect...ajung la Slatina ma opresc la benzinarie ...APARE martoru de ulei...(am 21000km) , in fine competez cu 500 ml ulei Castrol ramas de la reivizie..dau sa pornesc...A INCEPUT SA SE TUREZE IN GOL GROAZNIC...ba mai rau ca inainte..a 3 a aproape toata se tura , a 4 a nu mai spun ....parca tineam ambreiaju calcat si acceleram..... am oprit-o am stat 3 min ....a mai facut 1 data fenta vreo 2-3 sute de turatii apoi MERS PERFECT pana la Pitesti la fel solicitata in depasiri...O fi de la uleiu nou bagat????? Ambreiaju nu cred ca e stricat ca am facut 850 km cu ea depasiri mereu si a mers stas ..cum am bagat ulei..poc...apoi si-a reveinit.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne tii si pe noi la curent cu problema asta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vad ca nu ne-a tinut la curent, asa ca incep eu. Azi, dupa ce am schimbat a 2-a pe la 60 km/h, in a 3-a, stupoare...se tura in gol, ca si cand as fi tinut piciorul pe ambreiaj. I-am dat a 4-a si s-a revenit. A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare amuzant dar eu am patit treaba aceasta cu un Logan - pedala de acceleratie ramanea blocata (se agata) in covorasul de cauciuc... Cand calcam pedala de ambreiaj sa schimb vitezele motorul se tura spre maxim... Stiu pe cineva care a provocat chiar o tamponare din aceeasi cauza. Daca ai covorase universale nu ar fi exclus sa fie o situatie asemanatoare... La masina din semnatura am luat covorase dedicate care nu mai imi fac astfel de neplaceri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este amuzant ceea ce zici tu...mi-ar fi placut sa fie si la mine asta. Insa la mine, nu a facut figura in timp ce schimbam viteza, ci dupa ce am schimbat. Mai exact, am bagat a 3-a, am ridicat piciorul de pe ambreiaj si cand sa accelerez...ioc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa nu-ti fi intrat in viteza si a ramas in punctul mort. mai ales daca nu s-a repetat figura. Crezi ca ar fi o varianta sau esti absolut sigur ca a intrat in 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam asa...ati uitat?

Era compul de ABS.

Aplica frana astfel incat tu accelerai, motorul se tura dar masina nu prindea viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca a intrat, pentru ca atunci cand am vazut ca se tureaza m-am uitat la schimbator sa vad daca a intrat. Intamplarea face ca atunci cand s-a intamplat tocmai ma intorceam de la service. Macar nu facea si ea inainte sa ajung acolo. :vaidecapulmeu:

Sa vad...daca se mai intampla, trebuie sa ma duc iar...va mai zic daca se intampla ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eh...sambata s-a intamplat iar, de data asta in timp ce schimbam din treapta a 3-a in a 2-a. Mama Omide, din cate am inteles, la tine se tura in gol si cand accelerai, la mers constant.

La mine vad ca face, numai cand schimb treapta de viteza si accelerez un pic mai tare. Azi am facut un drum de 230 km in care am si calcat-o si nu a facut deloc. Nu mai stiu ce sa cred.M-as duce la service, dar mi se face sila. Plec de la ei si apare alta problema. Incep sa intru la idei. Prima data a facut, cand ma intorceam de la service, ca sa imi schimbe un plastic ce se exfoliase. Cand m-am dus afara sa iau am vazut ca o bucata din scut din fata atarna pe jos, desi ei nu au avut nicio treaba sub masina. Am zis ca poate asa am adus-o eu si nu am vazut-o...iar pe DN s-a intamplat, ca sa nu mai zic ca pentru a schimba plasticul acela am stat mai bine de o ora..

In August trebuie sa ma duc pentru revizia de doi ani, dar o sa ma duc in luile, ca sa am garantia in caz de ceva.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a intamplat odata. tot aceleram dar masina tot la aceasi viteza mergea. am tot disperat, am crezut ca s-a dus ceva la ea si imediat am sunat un mecanic de la VW si l-am intrebat.

raspuns rapid si corect " modelul nostru de passat, are niste Senzori situati pe DISCUL DE FRANA si uneori, cand se depun diferite " mizerii pe disc, eventual rugina specifica lor, in cazul in care masina sta mai mult de 2 zile pe loc, etc ) atunci, Placutele de Frana se activeaza singure " actioneaza asupra discului " si Il Curata.

de aceea, uneori, avem impresia ca masina nu mai trage.

asta, s-a intamplat la mine; acum nu stiu daca si la altii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Sal.am si eu mai multe probleme, cand e calda nu porneste tot timpul la prima cheie, dupa ce porneste cu pedala la podea nu se accelereaza vreo 20-30 sec abia dupa 1 min daca pot pleca de pe loc si atunci tinuta scurt din ambreiaj si deodata isi revine si ma baga in scaun, si in panta nu trage motorul, cand e sub turata vibreaza motorul, consumul e foarte mare, consum la drum intins 10-12 % in oras 16%, am atasat 3 poze facute pe niste erori la tester. ms mult, sper sa-i dau de capat...

post-103454-0-00566300-1345640864_thumb.

post-103454-0-19317600-1345640870_thumb.

post-103454-0-39570900-1345640875_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, a aparut si la mine o problema legata de turatie. Dupa aproximativ 1000 Km rulati pe autostrada, acceleratia a inceput sa faca probleme in sensul ca daca, calcam acceleleratia brusc dupa 2500 ture, in oricare treapta, turatia crestea cam cu 300 ture in gol dupa care revenea reapid si incepea sa traga. Totul se intampla cam in 2 secunde. Dupa ce a stat o zi am testat-o si nu mai face probleme. La ce sa ma astept sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia DSG sau manuala ?

fa o scanare, sa vedem ce apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!