Jump to content

Audi S3


ALEX4RAL

Postare recomandată

O data cu venirea primaverii,au iesit si pasarelele la soare sa se dezmorteasca prin copacii inmuguriti.Problema mea e ca una din aceste "pasarele" mi s-a pus mie pe creier :

http://www.atpturbo.com/root/releases/release090105.htm

Apelez la toti cunoscatorii de pe forum pentru aceasta problema.

Masina ramane la vanzare pana sunt 100% hotarat sa fac aceasta schimbare.

Intrebari: 1)Ce schimbari mai trebuie facute la motor?

2)Se poate realiza softul in Bucuresti?

3)Cum se poate comanda?

4)Pretul e cu TVA?

5)Cine m-ar putea ajuta in achizitionare(contracost bineinteles)

6)Cat m-ar costa transportul.

Multumesc anticipat.

post-11752-1206269463_thumb.jpg

post-11752-1206269502_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ALEX4RAL

    12

  • Bogdan_wrc

    10

  • bbm

    6

  • spb

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alex, hai sa le luam pe rand. in caz ca te decizi, sa stii ca sunt si alte optiuni.

un GT28RS cu injectoare..te duc la >300 de cai.

un IHI cum are BBM (pe leon cupra rosu e si pe forum) si parca tentean (S3 galben cu stickere SKN) si la fel cu injectoare.

dar ca sa scoti ce trebuie din turbina, trebuie injectoare mai mari. si un intercooler. acum ai doua mici, laterale, ideal ar fi unu mai mare frontal.

Softul se poate face de cineva priceput. dar se poate face si in Buc. fie voinea, fie la SKN, adica prin tipul care are S3 de mai jos, din filme, fie la Cj, sunt destui care pot face.

comanda se poate da...fie prin cineva care aduce asa ceva, fie daca stii pe cineva care pleaca si are destul loc in bagaje :)

arunca un ochi asa...fugitiv aici

asta e S3 cu turbo IHI.

sincer, inainte de a pune big turbo, eu as pune frane. S3 sta slab la capitolul asta. si poate o suspensie care sa te ajute. ideal ar fi si niste indicatoare de presiune turbo, temp ulei si presiune ulei.

cand ai timp, da un buzz pe messenger. si stam de vorba mai mult. si eu sunt interesat de asa ceva si am facut cateva investigatii :D

Link către comentariu

In principiu sunt hotarat sa fac schimbari majore.Dar m-ai bagat putin in ceata,adica nu stiu cu ce sa incep.Marea problema a mea e distanta pana la Bucuresti(420 km).Adica sa fac cate un drum pentru fiecare componenta(intercooler,indicatori turbo,ulei) e foarte costisitor si obositor.

Turbo din siteul postat de mine il montam in Botosani si ramaneau intercoolerul si softul in Buc.

La frana ,injectoare,etc nu m-am gandit.Un GT28RS + injectoare cat costa?

Link către comentariu

depinde de sursa. poate fi si 2000 E...si mai putin.

eu as incepe cu niste frane, cu indicatoare, cu FMIC si dupa aia cu turbo. ca atunci cand vine puterea sa fie safe totul. si masina, si turbina

sau incerca un soft simplu..pana pe la ~250 de cai si vezi dupa aia... cat mai rvei.

poti veni , lasi masina cateva zile si o poti lua gata. intercoolerul si incatorii nu ar trebui sa dureze mai mult de 1 zi.

stiu ca bbm a montat FMIC. dar nu stiu exact cat a durat. poate vine si ne spune. ;)

Link către comentariu

Am citit tot topicul lui bbm si cand am ajuns la preturi...m-am blocat

FMIC-1100 euro

gt28rs-4000 euro

O sa ma interesez saptamana aceasta cat costa indicatoarele.Sau poate ma ajuti tu? ;)

Link către comentariu

nu mai stiu preturile..dar parca ceva in jur de 200e ar fi toate 3. depinde f mult de calitate. sunt si la 300 E bucata :D

unde ai de gand sa le montezi? ca in bord nu ai loc, iar pe stalp ai airbagul.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

:P De ce ma iei asa de tare :D

Intr-adevar pe stapul A e cortina.Si atunci..apelez la cei ce s-au confruntat cu aceste probleme.Voi ce decizie a-ti luat?

De montat l=as monta in Buc la cineva care a mai montat asa ceva macar de cateva ori.

Poate pana la intalnirea vw il achizitionez.

Link către comentariu

Unde este scris airbag este doar o clema frumos desenata care sa informeze despre prezenta airbagului nicidecum cu vreun rol functional in deschiderea lui. Cortina se deschide de undeva mai sus din plafon oarecum deci ceasurile ar merge montate acolo.

PS: Sper ca nu m-am bagat ca musca-n lapte.

Link către comentariu

spb..altii nu spun chiar asa. intr-adevar..airbagul este cortina si vine din spate..pe deasupra gemurilor..dar in caz de ceva...stalpul din plastic va sari..si va sari cu tot cu ceasuri. si nu cred ca e indicat.

Link către comentariu
Unde este scris airbag este doar o clema frumos desenata care sa informeze despre prezenta airbagului nicidecum cu vreun rol functional in deschiderea lui. Cortina se deschide de undeva mai sus din plafon oarecum deci ceasurile ar merge montate acolo.

PS: Sper ca nu m-am bagat ca musca-n lapte.

ai vazut cum arata airbagul de stilp / cortina cind sare? ai vazut unde ajunge acel plastic de pe stilp? eu am vazut si pot sa ti spun atit: eu unul nu mi -as monta ceasuri pe stilp daca as avea s3 ; exista alete solutii gen un suport special de pus peste coloana de la volan, exista suport de pus pe bord, il lipesti cu banda dubla adeziva (ca sa nu gauresti bordul) si faci cumva sa tragi fire intr un mod mai inteligent fara sa gauresti bordul dar sa risti sa prinzi in dinti sau in ochi un set de ceasuri........

Link către comentariu

:) Da am vazut ... capitonajul stalpului este prins cu plasticul acela pe care scrie airbag (clema) iar la deschiderea airbagului ramane prins, doar plafonul se cuteaza. Dar se ce e drept nu e vorba de un S3.

Modificat de spb
Link către comentariu
:) Da am vazut ... capitonajul stalpului este prins cu plasticul acela pe care scrie airbag (clema) iar la deschiderea airbagului ramane prins, doar plafonul se cuteaza. Dar se ce e drept nu e vorba de un S3.

atunci daca ai vazut, imagineaza-ti ca pe acea bucata de plastic stau 2 - 3 ceasuri care au doar el (fara suporti de prindere) minim 52 mm, cind se deschide airbagul - plasticul culiseaza spre parbriz, cum crezi ca mai culiseaza plasticul spre parbriz daca are acele ceasuri prinse pe el? crezi ca explozia respectiva a airbagului a fost calculata cu ceasuri puse pe stilp sau fara? crezi ca totul se va mai intimpla asa cum au proiectat inginerii respectivi?

PS: cum prinzi ceasurile de stilp? sa nu mi spui ca pui holsuruburi care sa treaca prin acel plastic ca nu te cred iar cu banda dubla adeziva nu tine, deci cum le fixezi fizic? poate tine super glue........

Link către comentariu

Bun,dar nu pot dezactiva airbagul din soft astfel incat sa stau linistit cand il montez pe stalp?

Sincer pe bord nu imi place.

Link către comentariu

cred ca problema principala e in caz de accident, nu de montare. nici eu nu ti-as recomanda.

iar referitor la culoare... ^_^ :D

Link către comentariu
Bun,dar nu pot dezactiva airbagul din soft astfel incat sa stau linistit cand il montez pe stalp?

Sincer pe bord nu imi place.

merge dezactivat din vag com , asta daca renunti la siguranta si la protectia ta in caz de accident pt ceasuri ? ! ! ?

Link către comentariu

bbm , imi dau seama ca rolul ceasurilor e ff important.Dar nu as putea incepe de exemplu sa imi modific masinuta cu un FMIC?

Tu ce parere ai ?

Nu ca nu as vrea sa le montez, dar inca nu m-am hotarat unde.

Intre timp am decis ca maine sau luni voi da avansul pentru urmatoarele jante care mi-au placut la nebunie!(bineinteles ajutat de sotie :icon_thumright: ).

http://www.janta.ro/home/branduri/produse-...dotz-hanzo.aspx

Sper ca ii plac si lui nadir :P

audi fan....anul asta o sa ii schimb culoarea.Sper sa nu te dezamagesc :D (merg in rand cu moda).

Link către comentariu

daca nu esti "cursant" si nu vrei mai mult de 250 de cai, eu cred ca FMIC este un moft, daca vrei sa storci cei 270 de cai din acest motor si sa ai acei cai indiferent ca sint 15 grade sau 40 de grade, atunci musai sa -ti pui FMIC si evacuare !! dar cum spuneam, este doar parerea mea, eu sa fiu in locul tau m-as gindi bine ce vreau sa fac cu masina si cind ajungi la o concluzie ca cei 209 cai nu ti mai sint suficienti, atunci consulta un tuner pt soft si vezi functie de ce poate el sa faca si functie de ce vrei tu, mai pui diverse chestii gen diverter valve, evacuare, FMIC, etc

bafta la modificari iar daca ai ceva intrebari tehnice, iti raspund in privat ca sa nu poluam aici cu date tehnice

Link către comentariu

sau sa vorbim aici:

http://vwforum.ro/index.php?showto...80&start=80

asta am zis si eu. sa puna soft. DV, eventual frane si dupa aia daca mai vrea, caii se pot aduce.

daca pune evacuare, asta trebuie sa decida dupa ce a decis daca vrea turbina mai mare ca sa stie ce marime ia evacuarea.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

cind schimbi turbina si pui mai mare, clar nu mai poti pastra evacuarea actuala de 63 mm, ai nevoie de ceva de la 73 in sus; riscul mare pe care il vad eu aici este sa dai banii pe evacuare turbo back - atentie ca nu e ieftina si dupa ce schimbi turbina, sa vezi ca nu mai este bun down pipe (care la 1.8T face 50% din pretul turbo back ului ) si trebuie sa cumperi altul care......nu se potriveste cu intrarile din catalizator (de serie amk si bam au 2 catalizatoare, cind se pune sport trebuie sa pui unul cu 2 intrari si o singura iesire, etc) alte suduri alte modificari, etc am trecut prin asta, vorbesc din experienta

Link către comentariu

da..exact asta stiam si eu. ca daca pui acum evacuare sport, e o treaba, dar daca pui alta turbina, trebuie alta evacuare.

Link către comentariu

voi i-ati bagat baiatului multi cai putere in cap si acum saracul e gata sa dea tot jos de pe masina pt a atinge acest deziderat. pai e frumos? :(

ALEX4RAL, ce spune Bogdan_wrc mi se pare de mare bun simt.

Link către comentariu

:icon_thumright: nu, ca el ne-a intaratat. el vrea caii, noi decat il indrumam pe calea cea dreapta :)

si eu caut o solutie pt atunci cand vor veni ceasurile. ideal ar fi in bord, in cadrane am vazut variante unde apar electronic cifrele, pe fundalul cadranului de turatie sau vitezometru. vazusem la un Golf R32 turbo asa...dar nu ma gasesc poza ;)

pana atunci mai e. asa ca mai caut idei. pe coloana volanului ar fi alta locatie buna.

Link către comentariu

tot caut o poza, dar nu gasesc, exista ceva care se fixeaza cumva in ovalul cadranului unde ai ceasurile. am vazut asa ceva si venea foarte bine si nu optura cu nimic vederea tuturor ceasurilor standard. practic se aplica peste cumva, dar nu lipit de geam. mergeau pana la 4 ceasuri suplimentare in colturi, nu foarte mari, asta avea 3.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

ma bag si io ca muscan lapte .. sper sa nu va fie cu suparare...

ma intereseaza cum ai vopsit masina...sau folia...de unde? cum? cat a costat? etc...vreau sa-mi fac si eu masina la fel..si caut de 1 an jumate o modalitate..multumesc.

Link către comentariu

E aplicata o folie.La vremea la care am pus-o nu m-am interesat de pret(folie+montaj)care a fost 500 Euro(atunci era 16 mil).Presupun ca puteam sa negociez cu baiatu' pe care l-am cautat(pentru o schimbare de look) acum 3 saptamani in Iasi dar nu l-am gasit.Garajul in care imi pusese folia era in constructie,iar a doua zi a trebuit sa plec si nu am avut timp sa mai plec.In principiu sunt foarte multumit de cum a fost aplicata(o zi a durat!!).Nu se vede decat la antena radio daca te uiti atent.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!