Jump to content

Bec Rosu(ulei)


Cosmi99Pjd
 Share

Postare recomandată

acum o luna in timp ce mergem pe autostrada cu 170km/h mi s-a aprins becul de presiune ulei(bec rosu), am oprit motorul im mers si l-am pornit imediat, becul s-a stins. De atunci am facut cu masina inca 2 mii de km fara sa se mai aprinde acel bec. Folosesc ulei Castrol Dynatec 5w -40. De la ce poate sa fie? Obs: Functia search la mine nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu nivelul de ulei cum stai? Fa o s canare cu vag-com, poate ca doar senzorul face fite, poate ca pompa de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este o posibila si probabila cauza...pune si ceasurile si verifica presiunea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul rosu indica lipsa de presiune.lipsa de presiune apare cand motorul este uzat sau cand uleiul este prea subtire.cati km are masina?intre schimburi cat ulei completezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul este pe duca, atunci indica gresit. Daca nivelul de ulei este OK iar revizia e de curand facuta (adica tehnic e la zi), este cel mai probabil ca pe VAS sa gaseasca o eroare de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul rosu indica lipsa de presiune.lipsa de presiune apare cand motorul este uzat sau cand uleiul este prea subtire.cati km are masina?intre schimburi cat ulei completezi?

nu completez deloc ulei intre schimburi. schimbul il fac la 10.000km. Nivelul la ulei este intotdeauna pe max chiar si dupa 10.000km. Compresia la masina e 13 pe fiecare cilindru.

Daca senzorul este pe duca, atunci indica gresit. Daca nivelul de ulei este OK iar revizia e de curand facuta (adica tehnic e la zi), este cel mai probabil ca pe VAS sa gaseasca o eroare de la senzor.

la service vw mi-au cerut 2.5 mil pt verificari(teste) si nu m-am dus ca mi se pare prea mult

Senzorul este o posibila si probabila cauza...pune si ceasurile si verifica presiunea uleiului.

care ceasuri si cum verific presiunea la ulei

Cu nivelul de ulei cum stai? Fa o s canare cu vag-com, poate ca doar senzorul face fite, poate ca pompa de ulei...

la service vw mi-a spus ca pompa de ulei nu se strica la motorul azd(de atunci am facut 2-3mii de km fara probleme)

Modificat de Cosmi99Pjd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica compresia (la service) si de asemenea daca VAS-ul da vreo eroare la senzori (din baie). Sa nu fie mufa iesita la vreun senzor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii nu au nici o problema ca dc aveau se mai aprindeau. Eu cred ca datorita mizeriei din motor(depuneri) ulei nu mai coboara in baie cu aceeasi viteza(uleiul cobora prin chiulasa prin niste canale f inguste) si pompa a ramasa fara ulei.(asta binenteles la turatii f mari)

Modificat de Cosmi99Pjd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiurile sintetice au in compozitia lor si agenti de spalare a motorului.este exclusa varianta cu mizeriile din motor iar daca pompa de ulei ramanea fara ulei ar fi fost nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu si eu acest lucru. Dar la mine dc ridici capul de la ulei(pe unde se pune ulei in motor) o sa obesrvi f multa mizerie pe axa cu came.

Iar dc ramane pompa fara ulei nu se intampla nimic ca doar e mecanica si e antrenata de cureaua de distributie.(nu e ca pompa de benzina)

Modificat de Cosmi99Pjd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul cand pompa de ulei ramane fara ulei in circuit intra aer,nu stiu daca e bine ca sub cuzineti sa ajunga aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe cineva cu motor AZD care l-a desfacut sa schimbe o supapa si era curat luna( motor cu aprox 170.000km). folosea castrol slx 0w30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul cand pompa de ulei ramane fara ulei in circuit intra aer,nu stiu daca e bine ca sub cuzineti sa ajunga aer.

:P sterge postul asta sa nu il mai vada nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
smariansilviu

becul de la ulei clipeste si se aud trei semnale sonore si masina nu porneste

stie cineva ce poate sa aiba

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum scrie in manualul de utilizare daca indicatorul de ulei clipeste si se aud trei semnale sonore trebuie vf. neaparat nivelul de ulei si completat la nevoie iar daca nivelul este bun motorul nu trebuie sa mearga nici macar la ralanti. Totusi nu inteleg de ce nu porneste, electromotorul functioneaza? verifica sigurantelepost-10189-1220184874_thumb.jpg

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce rost are sa-l mai porneasca?? Din cate inteleg producatorul recomanda sa NU se porneasca motorul ... o fi avand si un motiv intemeiat sa recomande asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut.Am si eu o problema cu becul la ulei care se aprinde intermitent(impreuna cu cele trei semnale sonore),imediat cand pornesc de pe loc,doar cand este foarte frig afara.Care ar fi problema?(mi s-a intamplat de doua ori)...Vascozitatea uleiului sau pompa defecta?Nu am masina de foarte multa vreme si nu stiu ce ulei i-a pus proprietarul...De ce se aprinde doar in mers si la ralanti,nu??Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul uleiului? Iti recomand sa schimbi uleiul, daca nu stii cand a fost schimbat ultima data. Becul rosu inseamna presiune slaba a uleiului, e destul de grav si nu e bine sa circuli asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost primul lucru pe care l-am facut.Dar se poate sa fie si pompa dusa?...Repet,se intampla doar cand e foarte frig afara!La un moment dat se stinge singur.Pina atunci se pot auzi tachetii,asta insemnanad ca uleiul nu urca pina sus!

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu aceeasi problema ca stevee. Cand plec dimineata trebuie sa las masina la relanti sa se incalzeasca pentru ca presiunea la ulei sa fie ok, altfel dac a plec, cand se tureaza peste 2000rpm mi se aprinde becul rosu. Daca las masina la relanti becul se stinge.

Practic presiunea la ulei revine pe masura ce uleiul se incalzeste. Se vede din imaginile de mai jos ca atunci cand masina e rece si temp la ulei 0 grade presiunea este mica, atunci cand uleiul s-a incalzit si presiunea e ok.

Am scos mufa de la senzor si i-am dat cu putin wd40. Credeti ca poate fi senzorul de vina?

PS. Am observat ca piesa in care se insurubeaza busonul de la ulei are o ureche rupta. E vorba despre piesa de plastic care se roteste in capacul chiulasei si are pe ea filetul pt busonul de la ulei. Ea se misca si nu prea sta etansa. Credeti ca e vreo legatura cu problema mea?

post-5497-0-63966400-1295730085_thumb.jp

post-5497-0-15351500-1295730097_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru siguranta motorului eu iti recomand sa verifici presiunea uleiului la diferite turatii iar daca este ok, verifica presocontactul. Daca presiunea este mica verifica pompa de ulei. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atentie la vascozitatea uleiului la rece (cifra/ele inainte de Wxx) eu stiu ca e recomandat 5w40, daca ai pus indice mai mare la rece sau aditiv atunci uleiul se poate face miere la inghet si nu mai prea urca prin motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul a fost facut acum 2 luni. Am Castrol Edge 5w40.

Maine ma duc la service pt. o verificare a presiunii uleiului, daca e buna, cumpar un senzor. Poate scap ieftin.

Colegul Stevee care a avut aceeasi problema mi-a zis ca a schimbat uleiul si i s-a rezolvat problema. Nu stiu daca e cazul la mine pt. ca e nou uleiul, desi am exact aceleasi simptome. Becul apare numai la rece, iar la pornire se aude un tacanit ca de tacheti vreo 30-40 secunde dupa care tace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai bagat ceva aditiv in ulei?

daca nu atunci neaparat sa masori presiunea la service fiindca banuiesc ca s-a slabit pompa de ulei

e normal sa tacane la pornire daca ai tacheti hidraulici si uleiul nu urca la imediat, daca pornesti la cald mai e vreo problema?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!