Jump to content

Faza Mare Si Faza Mica Simultan


Tom
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Avind in vedere ca pe timp de noapte, iluminarea la O TOUR este foarte slaba, va rog sa-mi spuneti daca se poate ca faza mare sa fie facuta sa functioneze simultan cu faza mica?

Stiu ca din constructie atunci cind aprinzi faza mare se stinge faza mica.Instalatia le poate duce pe amindoua? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Consumul va creste f mult ..... peste 110W / far.

2. Nu are nici o logica, pt ca faza scurta .... lumineaza doar in jos, cu aprox 50% din oglinda, iar faza lunga .... foloseste toata oglinda, ceea ce imbunatateste foarte mult iluminatul.

3. Nu cred ca rezista becul la temperatura degajata de cele 2 filamente.

4. Vezi sa nu cumva sa ti se fi matuit sticla farurilor, cu impact negativ asupra luminozitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Parca si la mine e aceeasi problema de cand le-am schimbat cu unele noi,dar am dat vina ca sunt "Euro faruri" :lol: nici tu nu vezi mare lucru dar nici pe ala din fata nu il orbesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este noua. Se vede mai bine cu faza mica decit cu faza mare. Cind aprind faza mare lumina parca se difuzeaza si se vede mult mai slab decit cu faza mica.Daca le tii aprinse pe amindoua lumina este OK. De obicei aprind faza mica si farurile de ceata. Daca mai si ai bafta ca drumul sa fie prin padure si fara marcaj, atunci trebuie sa mergi incet daca nu vrei sa ai surprize. Mai am colegi care se pling de acest lucru. Nu stim insa, care este impactul asupra instalatiei electrice. De exemplu la FABIA, poti aprinde simultan:pozitia, faza mica, faza mare si proiectoarele de ceata(din costructie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Intradevar si la Golf 4 nu se stinge faza scurta cand pornesti faza lunga. Dar la Golf sunt doua becuri in far, unul pt scurta si altul separat pt lunga, tot din constructie.

Tom in privinta problemei tale cred ca nu ai reglate farurile sau cele pe care tocmai spui ca le-ai schimbat sunt fabricate "pe vapor" si le-ai cumparat la un pret foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti poti schimba becurile stock cu unele de la Philips...gen Vision Plus sau GT 130. Plusul va fi simtitor...dpdv al iluminarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tom in privinta problemei tale cred ca nu ai reglate farurile sau cele pe care tocmai spui ca le-ai schimbat sunt fabricate "pe vapor" si le-ai cumparat la un pret foarte bun.

Eu nu am zis nimic de schimbat becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa functioneze simultan cele doua faze pt ca este un singur bec aprins (h4) si nu 2 pe rand ca la h7 de exemplu.

solutia este un kit xenon la 140 euro.+1,5 mil montaj la un delear autorizat pt. pastrat garantia la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Nici eu nu sunt prea multumit de faruri, asa ca am luat atitudine si am cumparat doua faruri originale echipate cu xenon, cand le montez o sa va spun care ar fi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema: am pus Osram Silverstar (H4)-13 Ron bucata. Am facut citeva drumuri noaptea si sunt foarte multumit.

P.S. M-a "costat" o saptamina de studiu pe acest forum si pe altele, dar ameritat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era uscat pe jos sau umed?

La mine cand este uscat se vedere acceptabil, dar cand ploua e jale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era uscat pe jos sau umed?

La mine cand este uscat se vedere acceptabil, dar cand ploua e jale.

ai dreptate. am avut cateva drumuri pe ploaie si parca mergeam ca orbu, faruri naspa + stergatorile alea care nu sterg.

deoarece fac des drumuri noaptea cred ca am sa investesc niste bani intr-un kit bixenon de la hella.

drive safe !

Modificat de mancuso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zafycom: cat te-au costat(presupun ca sunt sh)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

REFERITOR LAPROBLEMA BECULUI h4 cu care este inzestrat o1.deasemnei nus unt multumit de el desi sau mai perindat si alte marci gen osram sau filips"blue vision .va dau un sfat kit bixenon ........tot ce se spune despre performante e adevarat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zafycom: cat te-au costat(presupun ca sunt sh)?

Costurile au fost urmatoarele:

Faruri OEM xenon : 1600 lei.(perechea+ becuri)

Manopera : 110 lei.(include si materiale pt. traseu cablu faruri ceata)

Patru fire de la skoda cu papuci : 25 lei

Motorase far: de a farurile vechi, adaptate.

Cei ce au nevoie de motoras(nou) fara ax de faruri xenon ma pot contacta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai buna varianta este xenon-ul. Ori farul original ori pur si simplu pus xenon pe cel existent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Avind in vedere ca pe timp de noapte, iluminarea la O TOUR este foarte slaba, va rog sa-mi spuneti daca se poate ca faza mare sa fie facuta sa functioneze simultan cu faza mica?

Stiu ca din constructie atunci cind aprinzi faza mare se stinge faza mica.Instalatia le poate duce pe amindoua? :frigbaitata:

SALUT! din cate stiu io faza scurta functioneaza simultan cu cea lunga doar can dai flash (incearca si ai sa vezi)dar nu cred ca ai sa rezolvi ceva si nici becul nu cred ca o sa reziste la temperatura mare

Si io m-am confruntat cu aceasta problemasi m-am tot gandit trecand prin diferite stadii("filips" blue vision.plasma )dar pana la urma mi-am dat sema ca xenonul ar fi ultima incercare. Si iata ca asa e,il am montat de o saptamana si sunt foarte multumit. multe din descrierile celor care le vand sunt adevarate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am legat scurt sa stea aprinsa si cand e lunga si nu am nici o problema , iluminarea s-a imbunatatit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai folosesti faza scurta in 90% din cazuri lunga o folosesti foarte rar. Sau tu erai cel injurat de toti participacii la trafic.

Apropo de injurat, oare este greu sa se foloseasca butonul ala pentru reglarea farurilor, o groaza de indivizi nu stiu probabil ca il au in dotare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele 10% din cazuri cand folosesc faza lunga nu aveam iluminare in fata masinii, asta e motivul pentru care am facut aceasta modificare la octi sa fie ca la Golf, unde nu se stinge scurta la faza lunga. Si butonul de reglaj sta pe 2-3, daca il dau la maxim sus iau injuraturi. Oricum ii injur pe cei care au construit Matizul ca oricum te orbeste , oricat ai regla farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar putea sa schimbi si becurile mai des acum, daca le tii pe lunga mai mult o sa crape mai repede din cauza caldurii, cel putin asa e teoretic. Poate ne impartasesti si noua cum o sa fie la tine.Practic acum cand dai faza lunga se aprind ambele filamente ale becului, din cauza asta au facut-o sa se stinga scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca ai facut scurt intre faza lunga si cea scurta, logic este ca atunci cand dai pe scurta sunt alimentate si filamentele de faza lunga.

Deci mai ai acum faza lunga si faza scurta?

Eu cred ca nu, ai acum ambele filamente de la bec aprinse tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu crede ce vrei. Ai studiat vreodata o schema electrica de golf si una de octavia sa vezi diferentele la iluminare?

Nu am facut scurt intre faza lunga si scurta. Cand maneta e pe scurta am scurta cand e pe lunga am lunga si scurta. Am adaptat schema de golf pe octavie. La golf cand dai lunga nu se stinge scurta.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e vorba de nici o adaptare de la golf la octavia pur si simplu cablajele sunt identice. Diferenta e alta, la octavia exista faruri cu bec H4 si faruri cu be cu descarcare in xenon, la cele din urma chema este identica cu cea de golf cum zici tu. Practic daca ai adaugat firul acela la switchul de lumini ai facut instalatia ca cea originala pentru farurile cu becuri xenon deci singura problema ar fi sa nu tii lunga pentru mult timp in rest nu ai treaba. Eu nu am reusit sa incerc cu becuri vision plus pe farurile vechi cu H4 ar trebui sa se simta diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar pentru lumina mai buna la cei cu becuri H4 ar merge incercat cu Philips extreme power.

La Lukoil in benzinarii sunt , cu 85 ron setul.

Am auzit ca diferenta in iluminare ar fi mare.

Eu inca nu le-am schimbat, poate mai incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!