Jump to content

Motorul De 1.2 64 Cp - Pareri Pro Si Contra


stefanelli
 Share

Postare recomandată

Detin un vw polo happy. Motorul este pe benzina si are cilindreea de 1.2 si 64 de cp. Pana la ora actuala am facut cu el 7000km. Nu am mai condus pana acum masini dotate cu motoare de acest gen ma refer la motoare in trei cilindri, de aceea as dori sa cunosc cat mai multe pareri ale celor care au facut mai multi km cu acest motor.

Modificat de stefanelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun pentru oras...in rest no comment!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe de alta parte nu te faci de ris cu el nici la drumuri mai lungi avind in vedere calitatea drumurilor din tara precum si vitezele legale cu care trebuie sa mergi.

Eu unul am traversat tara pe diagoanala cu asa ceva si a fost OK, desi a fost singura masina care mi-a taiat gazul la o depasire (am dus in ture prea multe motorul intr-a treia...)

Fctie de cum o sa ai grija de el asa o sa mearga; tico si matiz au motoare in 3 cil si au dus multi km in spate, asa ca nu vad de ce AZQ sa nu o faca :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

si eu am un 3 cilindri TDI si sunt foarte multumit de ea. In oras consum 6-7, ca e fff aglomerat, afara undeva la 4-5 % , dar depinde foarte mult de modul cum mergi si cat de mult de dai la ea. Referitor la benzinare in 3 cilindri am auzit ca nu sunt ok la consum, ceva in jurul a 13-14 in oras. Ca si fiabilitate amandoua sunt VW, deci mari probleme nu prea sunt la motor atata timp cat faci reviziile la timp si cu piese si produse bune. Mie unu nu prea imi place cum se comporta la gropi si la viteza mare 160 + (si TDI si benzina), dar tu ai intrebat despre motor, asa ca asta e alta discutie ... :lol:

Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor se afla si pe Skoda Fabia si in sectiunea Fabia vei gasi discutii despre aceasta motorizare:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=721&hl=

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11422&hl=

Eu am 32.000 km facuti cu Fabia mea 1.2 HTP, dar sunt si alti membri VWF care au parcurs 50.000 km si chiar mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acelasi motor pe Ibiza si sunt multumit (2 ani, 26.000 km). Am mers mult prin tara, si nu numai. Am ajuns cu motorasul asta pana la Viena si inapoi, si in curand merg la Praga. No problemo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor se afla si pe Skoda Fabia si in sectiunea Fabia vei gasi discutii despre aceasta motorizare:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=721&hl=

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11422&hl=

Eu am 32.000 km facuti cu Fabia mea 1.2 HTP, dar sunt si alti membri VWF care au parcurs 50.000 km si chiar mai mult.

Am citit , in mare parte, discutiile de pe cele doua topic-uri, nu ma gandeam sa discutam aici despre "puterea" motorului de 1.2, cand cumperi o masina cu o motorizare de acest gen nu ai prea mari pretentii sportive. .......cu toate ca nu am avut probleme sa depasesc un logan cu motorizare de 1.6 sau un megane. Are o cutie de viteze buna si asta compenseaza probabil puterea mica a motorului. Motorul are o racire f buna , nici in conditii de trafic intens sau pe drumuri de munte nu s-a intamplat sa se ridice temperatura mai mult de jumatate, cred ca de 90 grade, asta ar fi un plus. Atat la pornire, cat si la viteze mai mari de 85-90 la ora zgomotul motorului este destul de puternic, asta ar fi un minus. Verificarea uleiului are un aspect ciudat : nu trebuie verificat uleiul decat atunci cand motorul este cald. In perioada de rodaj a consumat ulei cam 500ml, dupa care nu a mai consumat nici o picatura , de la unii posesori am inteles ca atunci cand turatia depaseste 3000 consumul de ulei se face simtit mai ales daca se fac deplasari mai lungi, nu am sesizat acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60.000 km facuti, maine ma duc sa fac revizia. Nu am nimic de reprosat motorasului este ok. Nici o problema cu el. Insa varianta Attractive cu 1.4 este o alegere mai inteleapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce il cumperi e bun, daca nu e cum vrei, vrei cum e... Dar la nici un (fost)proprietar nu mai intra pe lista la urmatoarea achizitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu multe persoane care sa cumpere urmatoarea masina mai slaba sau egal de slaba cu vreuna din fostele, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

putea sa fie un pic mai vanjos daca luam in calcul greutatea masinii... si in depasiri ma cam rog de el... si de ala de pe contrasens... dar e cel mai ieftin, e fiabil, te duce unde ai nevoie, consuma putin, si daca ai loc destul faci si 140 km/h cu toate neamurile in masina.

Modificat de tidess
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io un polo(2005) 1.2 12v 64 de cai si iam dat 175 cu AC oprit , si 160 cu AC pornit

Modificat de Tibi_21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul este o achizitie inspirata pentru cei care sunt la prima masina. De preferat a doua masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu un polo happy 64cp.

Are la bord 1800 km. In a 5-a la 3000 aveam decat 95KM/h pe drum fff bun, drept.

Nu e cam putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Eu conduc un model 9N cu acest motor si sunt super multumit de el. Cel mai mult i-am dat pe autostrada Bucuresti-Pitesti 175 km/h cu 3 persoane in masina si ceva bagaje. La viteza aia consuma destul de mult cum de altfel papa si la 140 km/h dar daca mergi cu el bine chiar consuma putin. Sigur acestea nu spun nimic despre motor dar eu am crezut ca el consuma cam mult cand mergeam la astfel de viteze. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

nu stiu exact unde sa postez.....nu pot s fac un nou topic dar vreau sa va itreb merita sati achizitionezi un vw polo 1.2 60 hp adik urca la deal cu 4 persoane in masina...:) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, urca cum sa nu urce ? Ma gandesc ca nu vrei sa urci ditamai dealul cu 80 km/h.La ce suma te-ai gandit sa il achizitionezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Polo Happy cumparat in 2009 de la reprezentanta.( 1.2 benzina )

Acuma in 2013 aprilie are 45.000 km rulati numai in Romania.

Absolut nici o problema, doar schimburile de ulei, filtrele etc cand a trebuit la revizii. Pana acum nota 10!

De spalat motorul nu l-am spalat niciodata, am citit pe aici pe forum ca nu e prea indicat.

Vara de obicei cand dau drumul la AC mai vin mirosuri neplacute, dar o sa il curat candva profesional de aceste mirosuri.

:icon_thumleft:  :icon_thumleft:  :icon_thumleft:

Modificat de b.razvancs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hell yeah. E o masina (motor) fain(a). Chit ca nu accelereaza foarte rapid fara sa apesi pedala de acceleratie tare (si mie nu imi place sa o apas mai mult de 40 - 50%).

 

La un moment dat vroia o duba sa ma depaseasca. Adica la 40 km/h statea in spatele meu, la 60 s-a gandit sa ma depaseasca asa ca am lasat masina sa accelereze intr-a IV-a si pe la 80 km/h a renuntat. Chestia cu drumul drept si liber. In oras. Si nu stiu ce mare realizare vroia omul sa faca fiindca a oprit peste 200 de metri.

 

Dupa ce de-a lungul anului trecut si asta am facut mai multe iesiri extra-urbane, a inceput sa-mi placa si mai mult. Ca si consum. Si mi se pare un motor in regula pentru mers normal (60 km/h oras - 120 km/h autostrada). Mers despre care rareori am auzit ca l-ar folosi multa lume. Desi cand iesi in trafic realizezi ca, daca vrei sa mergi cu 90 - 100 km/h, te gasesti de cateva ori in situatii in care tu trebuie sa depasesti. Am fost si pe autostrada cu 120 km/h iar acolo, surpriza. Am depasit cam 80% din trafic la asa o viteza (citind pe forumuri intelegi ca pe autostrada se merge cu minim 200 km/h). Doar vreo 4 masini m-au depasit, regulamentar si frumos, si una am reintalnit-o cativa kilometri mai departe, oprita de politie. Poate mergea cu 160 din cat am putut estima. Poate s-a intalnit cu prietenii din politie.

 

Am mai inteles ca lumea pune in evidenta siguranta in depasiri. Dupa mine daca trebuie sa depasesti un vehicul ce merge cu 90 sau mai multi kilometri pe ora, e cam pierdere de vreme. Nu stiu cum sunt drumurile in sudul tarii, insa daca e o singura banda pe sens si ala din fata merge cu viteza de mai sus, prefer sa stau dupa el si merg linistit.

 

Orice merge mai incet, poate fi depasit si fara sa ai 200 de cai-putere. Adica si 64.

 

Poate asa sunt eu, o persoana relaxata si care iese cu masina de placere, chiar daca merg la cumparaturi sau ajut pe cineva sa duca vreun lucru; nesimtindu-ma grabit. Adica o zi are atatea ore, ce sens sa ma stresez daca nu pot schimba durata unei secunde?

 

Am citit ca masina ar consuma ulei. De la schimbul de anul trecut nu cred ca a scazut nivelul sau. Oricum pe bara de verificare e un pic peste nivelul MAX.

 

Am mers si cu masina plina (4 persoane si bagaje) si nu pot spune ca a fost incetinita mai mult decat daca e masina goala. Poate e exemplarul meu. Poate un altul ar raspunde mai bine si a mea e mai inceata cand e goala. Cand am schimbat bujiile am simtit o imbunatatire considerabila. Acuma poate m-am obisnuit cu asta. Poate masina mea are o chichita ascunsa.

 

Singurul lucru care ma supara este suspensia. Dar nici de asta nu pot sti exact fiindca sunt sigur ca nimeni nu i-a facut ceva de cand a fost scoasa din fabrica (2003). Poate daca o schimb/repar sau ce se face cu o suspensie o sa fie mai placut cand trec peste gropi si denivelari.

 

Si ma mai deranjeaza ceilalti soferi. Aia care se oftica atunci cand masina din fata nu accelereaza pana la 60 in 2 secunde.

 

Consumul e ce imi place. Si cum asta ma intereseaza 99% la o masina, ma simt bine stiind ca a mea scoate 8 - 8.5%, pe cand citesc sau aud de la prieteni de consumuri de 12% sau mai mari - in oras.

 

La un moment dat ma gandeam sa trec prin tot procesul de a o vinde si de a lua o alta, poate mai puternica, insa as fi facut-o de dragul altora, iar apoi nu am gasit altceva care sa consume sub 7% in oras. Pe benzina.

 

Per ansamblu sunt foarte multumit. Sunt modele echivalente de la alte marci, unele mai usoare, mai sprintene, mai noi, insa calvarul schimbarii nu ma atrage pentru diferenta de performanta sau economie. I-am facut doar schimburi de filtre si ulei, de antigel si o sa-i mai schimbi si lichidul de frana. I-am schimbat si distributia. Ca a picat cat timp era intr-un atelier. Nu stiu cat de adevarata a fost afirmatia. Am zis "ok" si la urma mi-au dat piesele vechi intr-o punga. M-am uitat la rotite si la lant si nu pot sa zic ca am vazut ceva stramb pe ele.

 

Cine stie? Poate e ca noua, poate e cu un picior in groapa. Scanarile VAG-COM nu mi-au aratat vreodata vreo eroare. Doar cand era prea frig afara si clipea martorul lichidului de racire - fapt ce ramanea in jurnalele sale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Am o intrebare ,la un Polo 1.2 benzina din 2013 Model 6R12C44E la 168000 km este necesar schimbarea distributiei care este pe lant?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!