Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Cauze si solutii>

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

Possible Causes

* Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Possible Solutions

* Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

o See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Faulty

Possible Causes

* Steering Angle Sensor (G85) faulty

Possible Solutions

* Check Steering Angle Sensor (G85)

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Implausible Signal

Possible Causes

* Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

* Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

* No Communication between Steering Angle Sensor (G85) and Brake Electronics (J104)

Possible Solutions

* Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

o See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

* Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

* Check communication between Steering Angle Sensor (G85) and Brake Electronics (J104)

00778 - Steering Angle Sensor (G85): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Not Matched

Possible Causes

* Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Possible Solutions

* Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

o See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

Special Notes

* When found in VW Golf/Jetta/Bora (1K/5M) or similar: Steering Assist:

o The Basic Setting differs depending on which ABS System is installed.

+ For Vehicles with Brake Electronics (MK60) (see Component Identification) use these Instructions.

+ For Vehicles with Brake Electronics (MK70) (see Component Identification) use these Instructions.

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

Possible Causes

* Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

* Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

* Suspension Geometry incorrect

Possible Solutions

* Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

o See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

* Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

* Check Suspension Geometry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-pornesti motorul

-stergi codurile de pe adresa 03

-faci un scurt drum, cu viteza sub 20km/h

-mergi cu volanul pe mijloc cu rotile drepte

-opresti masina , nu si motorul!

-in grupul de valori 001 verifici pozitia volanului(+/- 4.5

grade)

-comanda 11(logare)->40168

-grup de valori 060 => setare de baza

-inchide , inapoi

-ia contactul

-asteapta 30 secunde inainte de repornire.

Asa cum am vorbit la telefon, intai trebuie pus volanul pe drept.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si metoda de verificare a senzorului G85, daca e pus pe mijloc

post-30007-0-48103200-1290001472_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, nu te supara dar cui sunt adresate posturile tale de mai sus ? :blink: Imi sunt adresate mie sau lui Al Bundy ca eu nu mai inteleg nimic. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie? O vrea sa mai stranga ceva posturi ....blah.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, da, lui Al Bundy, poate nu se descurca...pe intuneric si cu mainile legate....ce rost are sa mai strangi posturi, ca nu le mai vede nimeni :blah:

Era un coleg, care avea eroare pe adaptarea G85. Intreba ce inseamna si ce trebuie sa faca, asa ca i-am dat un raspuns complet.

Probabil un moderator a mutat postul, dar nu si raspunsurile mele...care au ramas in aer.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy omul a spus mai sus, citez: ,,Asa cum am vorbit la telefon, intai trebuie pus volanul pe drept. " Cu mine n-a vorbit la telefon. Deci, daca nu mi se adreseaza nici mie, nici tie, cui se adreseaza ? Eu nu mai inteleg nimic. :blink:

PS: Se pare ca a raspuns colegul Florin inainte de a posta eu. Acum am inteles cui se adresa. :icon_thumright:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna! si La Multi Ani! S-a mai discutat mai inainte despre senzorul g85 dar nu am gasit o rezolvare; Am si eu probleme cu ESP, adica ramane aprins cateodata si nu il mai pot stinge decat cand iau contactul. Am fost la electrician cu martorul de la ESP aprins si la scanare mi-a dat "eroare senzor unghi volan". Acuma daca ma puteti ajuta cu sfaturi: pot fi ceva contacte la mufe, acel senzor se poate desface si curata? sau doar schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Este vorba de senzorul G85(spirala din volan). Se cam duce. Poti incerca si curatarea contactelor dand volanul jos sau adaptarea acesteia.

De multe ori mai apare eroarea dupa ce s-a umblat/schimbat caseta de directie si volanul a facut "ture in gol".

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar in toamna am schimbat caseta de directie si de atunci a cam inceput sa apara eroarea pentru ca mecanicii mi-au pus volanul cu o tura spre dreapta. Am fost la electrician si pe tester aparea 360 grade dreapta si rotile erau drepte. A dat jos volanul, a adus senzorul la 0 si i-a facut reinitializare. De atunci are cand merge cu saptamanile si are cand intr-un drum de 80 km. am oprit motorul de vreo 10 ori. Acuma as cam desface senzorul sa-l curat dar nu stiu cam ce e inauntru, adica ce contacte sunt pe acolo (sistem potentiometru, rezistenta,???), si daca se poate desface si curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o uzina intreaga de circuite integrate in G85 >NU prea ai ce curata acolo, poate doar contactele din mufe dar nu cred ca asta e rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar eu nu inteleg cum apare eroarea numai cateodata. Uneori nu apare cu saptamanile iar cateodata apare de vreo 10 ori intr-un drum de 80 km. De aicea nu stiu daca e dus senzorul sau undeva intrerupe ceva de apare eroarea. Practic daca ar fi dus senzorul eroarea nu s-ar mai reseta. Daca a desfacut cineva un senzor de genul acesta sa-mi explice cam ce e inauntru si cam cum se face citirea unghiului volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pana acum a aparut din 2 motive

1. s-a dus o bujie si o bobina de inductie..si asta s-a sesizat repede printr-o functionare defectuasa a motorului ( emision workshop...daca ai CB )

2. valva EGR trebuie curatata si cu ocazia asta si clapeta de aceleratiesi conducat de recirculare

dupa simtome cred ca la tine este varianta 2 ..care tine fff mult de combustibilul folosit

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragos2net- multumesc de sfat dar clapeta de acceleratie la TDI? Si la tester a aparut eroarea la senzorul de inclinatie a volanului; asa ca nu stiu ce legatura ar avea cu ESP-ul cu EGR-ul. Deci stiu unde e eroarea dar nu as da 900 ron pe un senzor inainte de a epuiza toate variantele de al repara pe cel care il am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Mai mulut ca sigur ca @dragos2net ori a gresit topicul ori a incurcat EPC cu ESP. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Nu sunt sigur ca este o problema dar totusi as dori sa ma clarific. Am un Golf 4 si ma tot sperie ABS cu ESP. sa explic: bag cheia in contact si il pun -pozitia 1- pana se sting toti martorii incluziv cei de ESP si ABS. cand ii dau cheie sa o pornesc - pozita 2- se aprind din nou ABS si ESP pe durata cat tin cheia invartita si dupa ce porneste motorul mai stau asa vreo 1-2 secunde (ABS si ESP) DAR NU TOT TIMPUL!! . din cate stiu daca apare o eroare la unu din ele se aprind impreuna si ar trebui sa stea aprinse si in timp ce masina e pornita. ce poate sa fie? mai am o bora si la ea nu face asa cand ii dau cheie. Astept pareri. Stima

P.S. ABS si ESP functioneaza perfect dupa ce masina a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radurus - fa o readaptare cu vag-com si vezi daca mai apare eroarea. Eu am facut asta la un golf4 TDI si s-a rezolvat, eroarea nu a mai aparut. Mecanicul i-a zis sa cumpere senzorul ca e dus.

@razvy3891 - Cred ca iti faci probleme degeaba, dar ca sa fii sigur fa o diagnoza si vezi daca ai erori stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabyte00 - am fost la electrician si mi-a reinitializat senzorul. O perioada (vreo 2 saptamani) nu a mai aparut eroarea pana zilele trecute. Si am mai sesizat ceva, parca apare eroarea cand incepe sa se incalzeasca in masina.

razvy391 - vezi ca s-a mai discutat pe un topic (foloseste search), acei martori se reaprind din cauza bateriei slabe. Si cand dai la automat curentul scde sub o anumita intensitate si se reinitializeaza sistemul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cand a reaparut eroarea ai mai fost la tester? Esti sigur ti-a aparut aceeasi eroare la senzorul de unghi al volanului? Si la golf-ul de care iti vorbeam s-a reaprins becul dupa vreo luna, insa era alta eroare, n-avea legatura cu senzorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ultima data a aparut stand pe loc si invartind de volan. Deci cred ca tot de acolo e. Electricianul mi-a spus sa ma duc sa-l curete daca mai apare eroarea. Asa ca tot la desfacut ajung. Din ce am gasit pe net e un sistem optic de citire ca la mouse. Daca cineva a mai facut asa ceva il rog sa ma indrume. Oricum il desfac si daca reuseste ceva am sa fac un DIY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te asiguri ce eroare ai inainte sa desfaci ceva, poate o sa ai o surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea a reaparut, intr-o dimineata (deci rece). Asa m-am dus 100 km pana la Baia-Mare (Suior). Pe la Pranz m-am intors fara eroare pana acasa. Ieri dimineata eroarea reapare, dar pe loc si intr-un punct, reporneam motorul si in acelasi punct cand invarteam volanul eroarea reaparea. Dupa ce s-a incalzit in masina eroarea a disparut. Azi dimineata surpriza eroarea apare, asa ca am dat jos volanul si am desfacut senzorul.

Fiind mult mai usor decat credeam am desfacut senzorul (doua suruburi si trei cleme), am studiat cam ce e inauntru si am gasit si problema. In vara am uns bucsa de la volan si a ajuns spray (ulei) la sistemul de citire a senzorului, iar la frig uleiul ramanea intre lamelele de la discul ce se invarte in senzor. Asa ca l-am curatat de ulei si deocamdata totul e ok. Pun si o poza cu senzorul desfacut. Am sa fac un DIY si il postez.

post-31670-0-23406000-1294830887_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare in legatura cu esp si abs .....cand pornesc masina cu motorul rece se aprinde pentru o secunda si martorii de esp si abs....iar motorul se tureaza pana la 200ode ture si apoi revine la normal ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Bateria cat de buna este(abs.esp aprins 1-2 secunde dupa pornirea motorului sau in timp ce dai la demaror este si din cauza bateriei slabe)? O diagnoza ai facut? Turrarea motorului poate fi cauzata de senzorul g62, senzorul de temperatura al motorului.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas dator cu un DIY. Asa am scapat de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!