Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Stai liniştit ţi-a stocat o eroare de la vreun senzor de ABS care nu a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie la inlocuirea anvelopelor de vara cu cele de iarna!

daca nu se pun roti care sa fie de aceeasi dimensiune( pe toate rotile masinii ...toate 4)se aprinde becul la ABS si se scoate din functionare tot ce tine de asistenta la franare!

Chiar si inaltimea talonului daca difera ,se aprinde martorul de ABS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar aşa. La schimb de roţi cu taloane diferite tot acelaşi diametru au rotile. 195/65/15 au diametru identic cu 225/45/17 de exemplu. Eu pe faţă am pus de iarnă iar pe spate le am pe aceleaşi de vară care vizibil cu 0.5 cm mai puţină carne şi nu am nicio eroare. Deci nu apar erori de la cauciucuri. Ca exemplu c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai liniştit ţi-a stocat o eroare de la vreun senzor de ABS care nu a
Modificat de bogdinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Tot aprins e ESP-ul la masina, am cumparat un switch pentru pedala de frana pe care il schimb astazi dupa ce plec de la servici. ESP-ul sa aprins dupa o frana pe gheata cand a intrat ABS-ul si a trepidat pedala.

Sper sa fie asta.

Craciun fericit si LA MULTI ANI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Pornesc dimineata masina si ma pun in miscare,carosabil putin umed,accelerez mai brusc,clipeste ESP,toate bune si frumoase.Dupa cca 10 min opresc sa iau pe cineva fara sa mai opresc motorul.La plecarea de pe loc constat ca martorul de la ESP a ramas aprins!!!!! Ce sa fie oare?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la repunerea contactului sta aprins ? In acest caz e problema doar de ESP strict, exclus ABS ! Apasa butonul de dezactivare ESP si daca nu se stinge e vreun contact slabit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa-l decuplez si invers dar niciun rezultat.La primul semafor am oprit motorul si l-am repornit,martorul a ramas stins,dupa care am mai rulat cca 10 km si nu s-a mai intamplat nimic.Sper sa nu fie nimic,motorul merge normal,nu am simtit nicio diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii;Am pus masina pe tester si avea o eroare stocata:01542-yaw rate sensor(G202) 27-10 implausibile signal intermittent.Ce senzor e asta unde se afla si cat costa :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ross-Teck Wiki zice:

01542 - Yaw Rate Sensor (G202): Electrical Fault in Circuit

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Yaw Rate Sensor (G202) faulty

ESP-Sensor Unit (G419) faulty

Possible Solutions

Check Yaw Rate Sensor (G202)

Check ESP-Sensor Unit (G419)

01542 - Yaw Rate Sensor (G202): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Possible Causes

Yaw Rate Sensor (G202) Basic Setting lost/not performed

Possible Solutions

Perform Yaw Rate Sensor (G202) Basic Setting

PS: Da' nu cred ca aici trebuia postat ci in topicul cu erori. :wub:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii;Am pus masina pe tester si avea o eroare stocata:01542-yaw rate sensor(G202) 27-10 implausibile signal intermittent.Ce senzor e asta unde se afla si cat costa :icon_thumright:

este sub bancheta din spate si costa .... destul de mult. Este senzor de rotatie axiala a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Unde sub bancheta?stanga sau dreapta?optiuni de curatare sau refacere contacte?

din datele de pe tester poate fi vreun contact imperfect???Eroarea pe bord a aparut fix dupa ce s-a urcat un pasager in dreapta spate??!!sa fie pura coincidenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Unde sub bancheta?stanga sau dreapta?

Centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut o mica problema cu un CD aftermarket pe un GOLF 5 2.0TDI 2005, si am decuplat + de la baterie, ca se blocase si ramasese cu iluminatul de la butoane aprins si nu "canta" nimic.

S-a rezolvat cu CD-ul dar surpriza: martorii ESP si "volanul" din bord stau aprinsi, si de asemenea s-a aprins si butonul de decuplare ESP si degeaba apesi ca nu se intampla nimic.

Stie cineva ce s-a intamplat? Masina in rest merge ok.

Rog un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema dimineata cand e rece afara sau cand nu merg cu masina vreo cateva ore bune cand pun contactul imi raman aprinse becurile de la ABS si ESP aprinse in bord daca iau contactu si il pun iar de vreo 3-4 ori fara sa dau cheie motorului becul de la ESP se stinge dar ramane cel de la ABS aprins si dau cheie la motor si pornesc si dupa ce depasesc 20 Km/h se stinge si cel de la ABS stie cineva ce poate sa aiba ???

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as suspecta bateria. Probabil la pornirea la rece tensiunea scade sub pragul minim pe care il accepta ESP - ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie cum ziceti voi ce'i drept cand e cald motorul nu am probleme de genul asta multumesc frumos baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce erori ai pe ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Azi de dimineata am patinat oleaca in parcare si mi-a ramas martorul de abs la bord aprins.

Am inteles de la un prieten ca abs-ul mai da eroarea asta cand patinezi excesiv.

Ati patit ceva de genul asta?

Modificat de SpT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Poate a intrat ceva gheata sau nisip la senzorul de ABS. Am patit si eu o data cand am vrut sa testez ESP-ul pe nisip. Am fost la tester si spunea ca problema e la roata dreapta fata si intr-adevar era ceva nisip, pietricele pe carbunele ala (sau ce o fi) si nu mai permitea citirea rotatiei rotii.

Sper ca m-am exprimat bine desi nu stiu prea multe detalii tehnice

Modificat de Alinutzu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema azi am plecat la bucuresti si pe drum dupa vreo 100 km mi sa aprins in bord abs esp si nu sau mai stins , cand am ajuns in bucuresti am stationat cu masina sicand am plecat era stins iar dupa vreo 50 km sa aprins iar ce sa fie oare , am mai avut problema asta ce am observat doar cand este ud , ploua , ninge etc .sa fie un contact imperfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru inceput verifica si curata mufa ce intra in senzorul de ESP.

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!