Jump to content

Pompa De Beznina Dusa?


danike
 Share

Postare recomandată

@rica_42 aici suntem :offtopic:

Screen_Shot081.jpg Screen_Shot082.jpg Screen_Shot083.jpg

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danike

    17

  • golf416

    8

  • R Z F

    5

  • rica_42

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va rog din suflet datimi o sugestie ceva in legatura cu aceste erori,sau cu cea 17428,amm nev de masina neaparat,este posibil sa se fi ars pompa pentru ca am mers de multe ori pe rosu,cu mesajul please refuel aprins la bord?ma cindesc ca neavind ce trage din rezervor nefiind benzina suficienta sa ars?pot face o proba sa vad daca este asa?am demontat capacul de sub bancheta si am dat cu spray pe mufa sint 2 furtunase acolo care intra care este rolu lor cum as putea sa le demontez si sa suflu eventual in ele?rog moderatorii daca e oftopic sa ma ierte,dar nu mai stiu ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nici o sugestie nimic?se putea intimpla sa se fi ars pompa de benzina,pentru mersesem nprea mult timp cu martorul aprins de la benzina/cam 80 de km,am vrut so pornesc,a pornit f greu am mers cu ea 3km si dintro data intro depasire a inceput sa piarda din putere si abia am tras pe dreapta.Am bagat benzina,am dat la cheie si nimic..nu a mai vrut sa porneasca ..a venit un prieten mia dat curent ca si bateria dadea semne de oboseala dar cind dadeam la cheie nu se auzea nimic...nici un semn nimic ca ar vrea sa porneasca sa invirta un pic nimic nu se aude...cind pun contactu se aude un biziit la pompa pe bancheta din spate si gata asta e singurul zgomot...sa se fi ars pompa pentru ca am mers mult timp pe rosu?vreun senzor ceva a taiat alimentarea cu combustibil?sau vreo siguranta ceva?va rog ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat am reusit sa pornesc masina,am scos pompa am curatato,am curatat conductele de plastic,am suflat practic in ele,erau pline de mizerie ,benzina din romania,multe masini au distrus nenorocitii astia cu calitatea proasta a carburantului....atit stiu sa scumpeasca...dar poate o veni si vremuri mai bune ...multa bafta va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne bucuram ca ti'ai rezolvat problema.Pe viitor evita sa mai mergi pe "rosu"(chiar daca e galben indicatorul :) ).Toate mizeriile ajung in motor si cine stie pe unde.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturori si sarbatori fericite!

Neavand nici o alarma de fabrica pe masina mea Golf IV, 1.4 16V cateori in orase mari am frica sa o las masina timp de zile abandonata.

Si am o dorinta sa montez un intrerupator pe pompa de benzina.

Si sa ascund intrerupatorul asta undeva in masina asa fel ca hoti sa nu poate sa o porneasca pe masina daca imi sparg masina. (Care hot se mai gandeste cand vrea sa fura o masina si ea nu porneste sa mai cauta si dupa un intrerupator de pompa de benzina.

Rugamintea mea catre colegi forumisti cei care inteleg technica functionarii pompei de benzina sa imi trimita o schema sau un tutorial prin PM unde si cum as putea sa montez un intrerupator?

TNKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti siguranta din tablou de la pompa de benzina si de la fierele ei pui in serie un intrerupator.

Pe pm iti dau numaru sigurantei daca nu cauti personal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns rapid.

O sa gasesc cumva siguranta respective. Dar sa inteleg ca trebuie sa desfac tot torpodeul (cum se vede si pe poza jos )langa volan ca sa pot sa ajung la fire de siguranta a pompei benzina?

bbnbh.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia inseamna TOT? In general cablajele sunt sub niste tapiterie sau capace deci trebuie sa desfaci ceva dar cu siguranta nu TOT.

Cauti tablou sigurante in aria golf 4 si are acolo mai spre sfarsitul primei pagini TOT despre pozitionarea sigurantelor.

O solutie ca sa nu desfaci TOT ar trebui sa pui in exteriorul tabloului de sigurante cablaraia cu intrerupatorul dar pe langa ca o sa fie o rrome-ala o sa fie evident ce e acolo. Cine e pregatit sa iti scoata din functiune imobilizatorul poate se descurca si cu pompa de benzina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam eu ca o sa fac;

1 scot bornele de pe baterie.

2 desfac tapiteria(torpodeul sau nu stiu cum ii zice) pe langa volan ca sa ajung la spatele sigurantelor sa vad ce si cum e lagat acolo.

3 O sa tai firul care vine de la siguranta de pompa de benzina (siguranta nr 28)si leg intre firul taiat intrerupatorul cu un cablaj de vreo 60cm lung.

4 Izolez totul bine sa nu cumva sa face scurt sau nu stiu ce.

Cablajul de acea trebuie sa aiba vreo 60cm ca sa ajunga acolo unde e butonul de semnalizare a avarii langa care e un buton de ESP sub care o sa ascund intrerupatorul. (nu am ESP pe masina si nimeni mai ales hotii care sunt in graba atunci nu o sa cauta intrerupatorul de pompa de benzina sub butonul ESP.

Nu am vrut sa relatez chiar atat de evident dar daca e against the rules the post could be deleted.

.....si totusi ma intereseaza parerile Voastre.

Modificat de xxnelu
QUOTE/REPLY inutil; foloseste "Add Reply".
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai in secret frate, ce faci? Mai bine o lasi descuiata dupa postul asta. Vrei la esp ca sa fie frumos? Pune si o luminita cu apasa aici e pompa de benzina...

Sterge postul pana mai poti sau roaga un moderator sa-l stearga/ascunda. Nu mai cita postul anterior ca ocupi spatiu pe server inutil.

E ok ce spui...sa faci in asa fel incat sa conectezi pompa inainte sa dai cheie.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

De doua zile caut un intrerupator care functioneaza astfel;

un intrerupator care daca primeste curent 12 Volti de la modulul deschiderea usiilor atunci (timp de 2 secunde)cand tin apasat butonul pe cheia briceag da curent la un reley sau intrerupator care face contact si ramane pe contact adica ON si daca primeste curent de ex.12V de la o alta sursa sare inapoi pe OFF si ramane acolo.

Daca exista asa ceva cum se numeste si unde se ia? O am nevoie la pompa de benzina impotriva polonezilor atunci cand stau in germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!