Jump to content

Pompa De Beznina Dusa?


danike
 Share

Postare recomandată

Asta a fost? Uleiul? Mi se pare ciudat. Asteptam un raspuns de la tine. Si inca ceva vreau sa te intreb: cine ti-a recomandat sa mergi cu ulei 0w30?

acelasi ulei l am avut si eu in masina cind am cumparat-o din germania din show room seat (masina avea 15 km); cind am ajuns in romania la prima revizie, primul lucru a fost sa aud ca de fapt acest ulei nu era bun pt motorul meu, mi s-a explicat ca porsche romania a primit o instiintare din germania prin care uleiul 0w30 nu era sub nici o forma indicat sa se mai foloseasca la motorul 1.8T;

scuze pt OT

si acum o intrebare la obiec: cum s-a verificat presiunea facuta de pompa? exista o scula speciala pt asa ceva? sau se pune un manometru pe turul de la rampa de injectie si se masoara presiunea in rampa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danike

    17

  • golf416

    8

  • R Z F

    5

  • rica_42

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta cu pornirea mi sa intampla si mie...la prima cheie nu pleaca..dar nu mereu..uneori dau pozitia 2, se sting toate beculetele din bord si dupa aia dau iar 1 si iar 2 si pleaca...acum bag numai de la omv...asta mi s-a intmaplat la 1 luna adusa din germania..dc o pornesc in timpul zilei pleaca din prima..si inca ceva cum aflu ce ulei are pus??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea poti afla decat daca ai vreun bidonas prin portbagaj, o eticheta la motor sau este ceva scris prin cartea service, desi nu cred.

cel mai sigur este sa schimbi tu uleiul si filtrul de ulei + toate celelalte filtre, daca nu ai facut-o deja

5W40 cred ca este cel mai bun pentru clima de la noi (VW502.00 benzina)

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea service scrie ceva de 503 00 si k are Castrol Long Life....dar asta probabil k e mai bun pt clima de acolo?? nu danike??..sa merg tot pe Castrol??..momentan nu am schimbat nimic la masina..urmeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea service scrie ceva de 503 00 si k are Castrol Long Life....dar asta probabil k e mai bun pt clima de acolo?? nu danike??..sa merg tot pe Castrol??..momentan nu am schimbat nimic la masina..urmeaza...

1. Referitor la ulei Castrol Long Life am avut si eu in masina cand am luat-o din germania si tot pe asta am mers si aici .

2. Probleme cu pornirea am avut si la a mea, dar, ciudat, se intampla la cald...cand deja aveam motorul incalzit. Ce e drept ...am vazut ca temperatura indicata in bord varia destul de mult....(avea momente cand statea la 90...ba pe la 60...ba nu se mai ridica deloc acul indicator) dar nu bagasem in seama acest aspect... am zis ca e un indicator in bord si pot sa il rezolv mai tarziu... Dupa am aflat ca acest senzor e destul de important ..... Dupa schimbarea lui nu am mai avut nici o problema.... dar repet : la rece nu mi-a facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut Long Life 503.00 si cand erau peste 30 de grade afara consuma ulei cam multisor asa ca am trecut pe 5w40, tot castrol

ca o paranteza - in Romania nu se recomanda long life deoarece conditiile sunt nefavorabile (benzina proasta, praf, gropi) si asta se reflecta direct in modul de exploatare a motoarelor. hai sa fim seriosi cine se risca la noi sa schimbe uleiul la 25-30.000 km ca-n germania? oricum uleiul se schimba cel putin o data pe an indiferent de cati km ai facut si ma indoiesc ca avem noi autostrazi sa parcurgem 30.000km pe an......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

De cateva zile pompa de benzina scoate un zumzait puternic care se aude si in interiorul masinii,la relanti,ma lasa cumva,sau e posibil sa fie mizerie in rezervor si sa traga mai greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Prietene 2 sfaturi simple pentru a incerca sa solutionezi aceasta problema:

1 Rabatezi bancheta din spate scoti pompa de benzina vezi daca e murdara si o cureti cu ceva spray degresant si apa, o lasi sa se usuce o pui la loc.

( sa scoti inainte bornele la baterie )

2. Schimbi filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cred, care cred sa nu se adevereasca totusi: Motoru porneste ok daca ii dau cheie in momentul in care se stinge martorl de airbag, in schim daca astept un pic mai mult poreneste mai dificil, se chinuie mai mutl sa invarta. Sa fie ceva problema de dezamorsare sau este o chestie nromala.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria nu are probleme ?! e incarcata normal si tine sau astea sint semne ca se descarca rapid cu contactul pus si deci cu consumatori pe ea ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este nou din iarna un bosch silver 4, nu cred sa aiba probleme, incarcarea este buna, masurata la cumpararea bateriei, consumatori nu am decat ce este stock... in rest nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere cum as putea face o diagnoza, o verificare cam unde ar fi problema aceasta.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoru porneste ok daca ii dau cheie in momentul in care se stinge martorl de airbag,........

Daca nu raspund prea tirziu.......De obicei la actionarea cheii in pozitia contact se alimenteaza si pompa de combustibil prin intermediul unui releu care de regula decupleaza dupa 2-4 sec. in acest timp pompa creaza presiune in rampa injectoarelor, si motorul se poate porni. Dupa pornirea mot. alimentarea in continuare a pompei de comb. se face printr-un contact (sau releu) actionat de manocontactul de ulei. Se previne astfel alimentarea cu comustibil daca presiunea de ulei scade si implicit defectarea mot. In cazul tau se pare ca scapa presiunea combustibilului din rampa la oprirea pompei ( dupa 2-4 sec.) daca nu se porneste motorul. Daca pornesti din prima pompa este in functiune si presiunea in rampa injectoarelor este asigurata. Cauze? supapa de sens a pompei, injector care scapa, supapa de presiune de pe rampa de alimentare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns oarecum imi este acum clara treaba. ce vreau sa te mai rog: Cum verifica daca un injector scapa, care ar fi manifestarile inafara de acest fapt, cele doua supape unde se afla si cum el pot verifica.

Multmesc incaodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un injector care nu inchide bine ar produce ca si efect un consum marit de comb., un mers neregulat la relanti, o murdarire a bujiei corespunzatoare. Intrucit pierderea de presiune se face rapid la deconectarea pompei, injectorul defect l-as lasa ca ultima optiune. Supapa de sens a pompei este in corpul ei. Cealata de reglare a presiunii este pe corpul rampei inj. si are o conducta care duce spre retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mersul la relanti este regulat, turometrul nu socileaza deloc, motorul merge rotund, consumul este ok, singurul neajuns este zgomult de disel la pornire rece care dispare in cateva secunde. Sunt scumpe aceste supape?

Asta ar fi regulatorul de presiune http://www.etatuning.com/media/catalog/pro.../file_12_40.jpg ?

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare poate stupida, golf 4 1.6 are pompa de injectie separata sau doar pompa de benzina se ocupa de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si atunci valva de sens se pe la pompa de beznina sa inteleg, ca regulatorul la-m vazut in capatul rampei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma poate ajuta cineva cu identificarea acestei valve unisens(check valve) un cod de produs say unde se poate vedea minunatia.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

17428 fuel presure regulation control range exceeded sa fie pompa de benzina?am mers cam mult cu masina pe rosu ma refer la benzina sa se fi infundat ceva pe la conductele de alimentare? mia pornit greu prima data si apoi sa simtit pierdere de putere a murit motorul simptomele ca si cum nu se mai alimenta,dar ar putea fi pompa de benzina sau alternatoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergi toate erorile si incerci o pornire si vom vedea ce alarme apar atunci, poate alarmele existau de mai mult timp stocate sau poate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters erorile,dar nu mai porneste se vede ca e moarta bateria,am verificat sigurantele alea 3 de deasupra bateriei si una din ele este arsa alea de 30 A sa fie asta cauza?ce functii indeplinesc aceste 3 sigurante?scuze moderatorilor ca e oftopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!