Jump to content

Cutie de viteze hidramata


Corsarul
 Share

Postare recomandată

:salut: In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor de aici pentru ajutor. :salut:

Am o problema care nu stiu cum sa o remediez si nici unde. E vorba de cutia de viteze, hidramata. La inceput schimbarea treptelor de viteza se facea ceva mai lent, fara socuri la schimbare, acum insa a inceput din ce ince mai puternic sa se simta schimbarea treptelor de viteze. In urma testarii cu VAG-COM-ul nu au aparut erori la cutie, ce as putea sa-i fac sa schimbe iar vitezele fara a se mai simti asa tare socul in masina?? Cutia are ulei la nivel.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Vad ca nu s-a mai vorbit aici din 2004,chiar nu mai sunt si altii cu automate sau nu am gasit eu topic-ul?

Oricum,ma gandeam sa impartasesc ce problema am avut eu in speranta in care ajut si pe altii.Si cutia mea incepuse sa smuceasca si sa schimbe dubios.Am incercat s-o schimb si am luat teapa,ca cea noua nu se potrivea.Asa ca mi-a pus-o la loc pe a mea,mergea groaznic (nu-mi pusese ulei destul).Apoi mergea doar la rece,la cald se tura in gol,sarea din viteza.Am dus-o inapoi,mi-au zis ca este un cablu.Ok,l-au facut sustineau ei si intradevar masina mergea impecabil pana acum cateva zile cand iar schimba aiurea dupa o mica interventie la motor.Ca sa aflu dupa cateva ore bune de scarpinat in cap ale mecanicului ca acelasi cablu este de vina si intradevar era rupt....la modul smuls.L-a rupt careva din gresala.Cum de altfel au facut si prima oara la tentativa de schimbare a cutiei.Mi l-au lipit si a mers decat 20km,n-a mai tinut deoarece era rupt in interiorul mufei si nu se mai putea lipi cum trebuie.Am schimbat cablul cu totul si este ca noua.Si toate problemele, agitatia si banii cheltuiti au fost din cauza acelui cablu,cutiia fiind foarte buna.

Va atasez 2 poze cu respectivul cablu.

Cablu 1 Cablu 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.am un golf 3 din 1995 cutie hidramata.stie cineva cum se verifica uleiul din cutie deoarece nu are joja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ai un buson de umplere in fata si unul de preaplin la fundul baii de ulei, care trebuie slabit. Cu motorul pornit, pui ulei pana incepe sa curga pe jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!