Jump to content

Reglat ambreiaj O2 Pd


exO2Driver
 Share

Postare recomandată

Stie cineva daca se poate regla ambreajul fara ajutorul service-ului, daca DA, cum?

Masina are 34.000 km si discul ma gandesc ca e ok, inca nu patineaza, doar smuceste putin la cuplare. Din cauza ca prinde sus de tot nu mai am "feeling-ul" sa cuplez fin fara smucituri.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIN CATE STIU, pedala de ambreiaj sau de frana nu se prea pot regla... in general, daca apa modificari in modul in care soferul simte apasarea pedalei, cauza este o problema mecanica: placute frana tari sau uzura la una din componentele ambreiajului. Daca nu agata, sigur nu e din vina placii de presiune. Ar putea fi rulmentul de presiune in cazul tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi @Doru, daca-i asa cum zici atunci voi face o vizita la service, ma gandesc ca o sa meaega pe garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 34.000km pare mai mult o problema legata de stilul de condus al soferului decat de un defect de fabricatie...fara suparare, te pun in garda cu ce vei auzi la service Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, e primul td ce-l am, cu ultimele 2 masini ce le-am avut am ajuns la peste 300.000 fara sa fi schimbat ambreiajul deci, inca cu cel original. Stilul de condus (dupa parera mea) zic ca e normal dar asta nu inseamna sa am neaparat dreptate :Driver: , poate altul ar vedea altfel....

Poate are legatura cu zona in care locuiesc, numai autostrada e dreapta, in rest numai munti si serpentine pe care le umblu cam zilnic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti si smuceste putin la cuplare, sigur sunt discul de ambreiaj si rulmentul de presiune uzate peste limita, chiar si placa de presiune poate fi. Totusi, trebuie verificat intai cilindrul receptor al ambreiajului, sa nu prezinte scurgeri de lichid, desi nu cred. Oricum, trebuie o vizita la service. Cursa pedalei de ambreiaj nu poate fi reglata dat fiind faptul ca sistemul de actionare este hidraulic, cu autoreglaj.

P.S.: ca recomandare: schimba tot kitul: disc+placa+rulment.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns, tocmai am fost la service si mi s-a spus ce ai scris mai sus, se autoregleaza si singura problema care ar putea fi este scapare de lichid. Cica am avut o fata morgana si totul e ok, pentru a-mi dovedi am facut o tura cu un O2 din showroom si era la fel pedala deci, inca ceva din ciclul "asa face toate" totusi, prinde destul de sus fata de alte masini. Dupa zisele maistrului pana acuma nu ar fi auzit de defecte de ambreiaj la Skode la kilometrii astia. Problema este ca eu am fost pe teren 2 sapt. si am umblat cu un Galaxy nou de firma si cand am trecut pe O2 mi s-a parut ciudata pedala. La control a mai reiesit ca aveam un cuib de la ceva rozatoare pe cutia de viteze, pagube nu s-au gasit, sper ca nu o sa mai revina la cuib.

Deci, mea culpa, multumesc oricum pentru raspunsuri!

Stefan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa zisele maistrului pana acuma nu ar fi auzit de defecte de ambreiaj la Skode la kilometrii astia.

[off]Inseamna ca n-a vazut suficient de multe maistrul respectiv. Eu am vazut discuri facute zob dupa 250km, dupa 1300km, dupa 2500km, dupa 12.000km. Toti proprietarii meseriasi. Unii mereau cu piciorul pe ambreiaj, altii plecau cu a 3-a de pe loc ca erau obisnuiti cu daciile lor vechi la care timoneria era ca dracu..., altii vroiau demaraj cu a 5-a de la 40km/h (vezi atatea probleme cu volantele de O2 ) etc.[/off]

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, exemplele date de tine sunt graitoare ! :D Mai exista asemenea personaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incredibil dar adevarat.

d-aia i-am zis tatei sa isi ia masina pe benzina. nu ca ar fi avut probleme cu ambreiajul, ci cu turbina. conduce mai domol fara accelerari bruste insa subturat :D. in rest tot respectul pentru tatal meu :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[off]Inseamna ca n-a vazut suficient de multe maistrul respectiv ...altii plecau cu a 3-a de pe loc ca erau obisnuiti cu daciile lor vechi la care timoneria era ca dracu..., altii vroiau demaraj cu a 5-a de la 40km/h (vezi atatea probleme cu volantele de O2 ) etc.[/off]

Aici ai dreptate, in Tirol nu circula prea multe Dacii vechi ;) asa ca nu are bietu om multe de vazut.

"Proprietari meseriasi"? Sant si aici destui... :)

"Demaraj in a 5-a"? In categoria asta cred ca intra colegii cu consumuri de 4 - 4,5%! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!