Jump to content

Skoda Octavia 2 Elegance 1.8 Tfsi 160cp


Daniel 57

Postare recomandată

M-am intors de la Sinaia si pana la intrarea pe coridorul unic de la Otopeni aveam media consumului 7,6 l%. Un pic mai mult decat de la Brasov (7,4 l%), dar cred ca asemenea consumuri au inceput sa devina uzuale.

Am reusit sa merg prin oras cu 8,6 l%. De la Lujerului, in Militari, pe la Crangasi, pana la Piata 1 Mai. Trafic lejer si nu foarte incarcat, doar familia (2+1). Am bagat si a 4-a si nu am fortat. O placere.

In weekend-ul asta am trecut la sezonul cald si am schimbat si cauciucurile cu cele de vara.

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Daniel 57

    116

  • rvacaru

    18

  • ovidius

    9

  • DORU_14

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicat (modificat)

Am uitat sa spun ca am facut-o (mai de mult). Dar am promis ca o sa confirm cum a iesit. Arata bine, e la linie si la culoare, de nici nu se cunoaste.

A costat 1.800 si vreo 7 lei. Din care 700, bara cruda. Omniasig recunoaste 947 lei. Restul e al meu.

Si intretimp am facut un drum la Constanta. Consum 13 l%. Cum? Simplu: am mers doar cu 60-80 Km/h (peste 100!...), cu mici pusee spre 200 si unul singur peste. Uscat, dar batea vantul si se simtea la volan. Masina era stabila la 120Km/h, prin greutatea ei.

La intoarcere ploua, asa ca am mers cu 120-140 Km/h. Consum, 10 l%. Ca sa atingi 7 l% cred ca trebuie sa mergi intre 80-100 Km/h. Asta e: consuma!

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa ce am stabilit mai de mult un record maxim la consum de 99 l%, scurt la pornire, acum am reusit un record minim de 2,8 l%, la coborare de la cabana Balea, pe Transfagarasan, ca directie spre Sibiu. Evident ca nu am accelerat deloc si am mers cu frana de motor. Dar acestea nu sunt consumuri reale.

Mai real am mers cu 6,2 l% pe defileul Oltului la vale (cu 70 - 90 Km/h intra 4-a) si cu 6,8 l% pe autostrada (intre 100 - 120 Km/h, intra 5-a). Deci se poate. Si cu aerul conditionat pornit.

Dar va atrag atentia ca acest motor este totusi gurmand si merge si cu 11 - 12 l% la viteza si chiar 13 - 14 l% prin oras aglomerat.

Pana acum am adunat in total 6.800 Km si pot spune ca merge perfect.

PS. Atentie! Pe autostrada A1 erau sambata 3 radare spre Pitesti si 2 spre Bucuresti.

Link către comentariu

iferenta de bani trebuia sa o pateasca ala de te-a lovit , de daca va faceti casco la babauri de firme...eu la unita am avut tot timpul masina in ziua in care a fost gata fara accept ca se ocupa ei singuri in termen de 15 zile si plata de fiecare data integral, si pe deasupra totul se face prin fax in 2 min fara chinuiala si alergat...

Revenind la subiect mie mi se pare ca ai un consum destul de mare si cum zicea cineva de benzinara turbo.... nu prea vad cum daca eu am 7,5 in oras sau sa zicem si 8 cu clima pana la 13 14 in oras pe benzina e cale lunga rau...

In afara ia foaret bune nu cred ca ar fi diferente mari au poate deloc dar in oras e mult rau, probabil tine si de stilul de mers.

Bafta in continuare si km multi si fara incidente !

Link către comentariu
Zorro Classic

@ gabriel Benzinara asta, chiar dace e turbo, nu o sa ajunga niciodata la consumul unui motor diesel. Nu compara consumurile ca nu are rost. Motorul 1.9 TDI consuma aproape jumatate decat 1,8 TFSI, la acelasi stil de conducere.

Inapoi la topic: eu vad 99,9 % destul de des (instantaneu, bineinteles). Iar cu frana de motor in teapta adecvata poti sa ai si 0,0% (testat de mine pe distanta lunga intre Poiana Brasov si Brasov.

Legat de consumuri: pe autostrada daca merg cu 130 km/h (regulamentar), in treapta a 6-a consuma mai mult cam cu 1 - 1,5 l decat in treapta a 5-a. Am testat asta de mai multe ori. Cam care ar fi utilitatea treptei a 6-a (banuiesc ca si tu tot cutie cu 6 trepte ai)? La ce viteza a masinii se preteaza sau utilizeaza?

Link către comentariu

Gabi, RCA-ul nu il aleg eu, ci ala care ma loveste! Eu am la Alliantz, dar am povestit de ce nu am folosit CASCO meu.

Apropos de consum, daca vrei sa te sperii, pot sa spun ca in oras ard si 20 l%. Dar asta cu motorul si AC-ul pornit, asteptand-o pe sotia mea sa vina de la piata.

Zorro, consumul de 2,8 l% nu era instant, ci pe medie!

Remarca ta cu treapta a 6-a este buna si am si eu aceeasi banuiala ca, daca nu e drumul drept, imi creste consumul fata de a 5-a, unde are putere mai mare. Nu am avut ocazia sa testez atent toate treptele de viteza si modificarile produse. Iar a 6-a am bagat-o foarte rar.

Link către comentariu

asa e cu treapta a 6-sea eu cred ca isi are rostul la mers constant pe la 160 sau 170 . la 130 e de a 5-a deaia e diferenta asta

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am mers de curand la mare cu 8,4-8,5 l% in medie, adica pe autostrada combinat cu sosea nationala (80-90 Km/h), dar si bara la bara pe malul marii.

Am depasit 7.000 Km si merge perfect.

Link către comentariu

In fine, mi-am luat si eu un GPS! :vaidecapulmeu:

Dar vreau sa va spun ca dupa vreo saptamana de cautari si intrebari pe net, pe telefon si pe la magazine, care e mai bun si de ce, si dupa ce am intors pe toate fetele toate criteriile de alegere, totul s-a naruit si s-a rezumat la un SINGUR criteriu: marimea scrisului!

Am constatat cu uimire ca aproape toate hartile, indiferent de marimea ecranului, sunt scrise mic, chiar prea mic pentru mine ca sa le pot citi fara ochelari (Ca de aia mi-am luat Maxi Dot la masina! :( ).

Asa ca am rascolit prin toate GPS-urile expuse la vanzare care scrie mai mare si nu mai imi pasa de nume de marca, soft sau pret. Am renuntat si la Asus R700 si la Mio Moov 300 si in final am ales un Evolio E 205, cu iGO My Way 2006+ si card de 2 GB pentru harta Full Europe, pentru ca iGO 2008 e scris si mai mic.

A costat 869 lei (ieri, ca azi era deja 900 lei), la care am mai luat un cititor de cartela de 30 lei pentru ca nu avea cablu USB si voi mai lua maine un adaptor pentru incarcator la priza din casa de inca 30 lei, pentru ca nu aveau acum. Deci, in total 930 lei.

Are ecran mare (si ce daca!) de 4,3 inch, cu rezolutie de 480x272 pixeli gadiliciosi la atingere, procesor Atlas III de 396 Mhz, cu SO Windows CE Core 5.0, baterie de 1400 mA din Litiu si Polimer si garantie de 3 ani (si nu 2 cum srie prin oferte), cu service si in Bucuresti pe langa alte 16 orase.

Mai are Bluetooth, MP3 player, consola video, foto si jocuri si canal de mesaje din trafic, dar asta functioneaza doar in Europa de Vest si America de Nord.

Apropos de America de Nord, mi-am luat si doua bidoane de 350 g fiecare de Prolong - tratament pentru motor, made in USA, pentru cele doua motorase ale mele. Pret promotional: 138 lei un bidon si le-am comandat la o firma din Cluj. In 24 de ore au sosit prin curier.

Acum ramane sa incep sa caut prin stelele de pe cer cu noua jucarie si o sa va povestesc eu mai incolo cum o sa mearga masina mea cu GPS in geam si Prolong in motor.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ieri dimineata mi s-a spart semnalizatorul de la oglinda exterioara dreapta. Nu stiu exact ce s-a intamplat, dar, cotind la dreapta si uitandu-ma in stanga, aud un pocnet destul de tare care l-am localizat imediat la oglinda. Am crezut ca am lovit cu oglinda ceva. Ma opresc si ma uit: plasticul transparent era spart si cazuse o bucata din el. In rest, functionau toate becurile. Nici o urma, insa, pe corpul carcasei. Deci, mister.

Incep cautarile ca sa o repar. La Brady era doar la comanda (1 sapt, 10 zile). La Avia Pantelimon o aveau. Dar nu aveti si la seviceul din Militari? Ba, da. Atunci, hai acolo.

Semnalizatorul costa 130 lei (eu vorbesc fara TVA), manopera inca 70 lei. Am mai schimbat un bec ars de la numar, plus alte materiale si TVA, am ajuns la 246 lei. Deci, cu aproape 300 de lei (plus bacsisul, evident!) am rezolvat semnalizatorul de oglinda.

Aprops de GPS, il vand, pentru ca mi-am luat altul! Nu, n-am inebunit (poate doar cautand), dar am gasit altul care scrie MARE. Primul este Evolio 205, iar acum mi-am luat Mio C 720. Va pot confirma ca Mio C 520 si C720 sunt cu scrisul cel mai mare. Urmeaza apoi Mio Moov 330, 360, care scriu ceva mai mare, dar mai mic decat sertia C, iar restul care scriu normal de mic, dar prea mic pentru mine...

Deci, il vand pe GPS Evolio 205, cumparat pe 14 august 2008 la pret promotional de 869,9 lei (acum este 899,9 lei), cu garantie 3 ani (fata de numai 2 ani acum), cu numai 700 lei.

Link către comentariu

Frumoasa masinuta.. Sa o stapanesti sanatos. Motorul este foarte tare.. :)

Multumesc pentru GPS.

Sa-l stapanesti sanatos pe cel nou!!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am mers un pic prin Ardeal (Sebes, Sibiu, Cluj, Sighisoara), peste Muntii Fagaras, cu o medie la sfarsit de 8,5 l% (pe autostrada) si in jur de 9,5 l% pe Transfagarasan.

Cu drumurile din saptamana trecuta (vreo 1200 Km) am sarit de 8000 de Km si totul merge OK.

Drumurle prin Ardeal relativ bune, dar aglomerate, cu multe restrictii de viteza (parca si mai multe acum) sau in lucru (etern). Am facut de la Sebes la Turda 3 ore pentru 81 de Km si tot vreo 3 ore de la Sebes la Sighisoara pentru 130 Km. Cam mult!...

Link către comentariu

Scuzati, am sarit de 9.000 Km. (9.300) si tot OK e. Iata si cateva dovezi:

vara2008096nz9.jpg

vara2008062be5.jpg

vara2008082qd0.jpg

Il recunoasteti?

vara2008075mc6.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am facut prima revizie la Octavia, de 1 an sau 15.000 Km, la 10.000 Km reali, la Brady. A costat 482 lei fara TVA (574 lei cu TVA).

Costuri rotunjite, fara TVA

Revizia 200 lei

Materiale mici 15 lei

Filtru ulei 26 lei

Filtru aer 55 lei

Filtru polen 32 lei

Ulei Mobil 1 5W40 4 l (38 lei) 152 lei

Spray frana 2 lei

Garnitura buson baie ulei 1 leu

Multumiri lui Andrei de la receptie si mecanicului Marius.

Dar, in schimb, am gasit-o zgariata in parcare pe ambele usi de pe partea stanga, deasupra bandoului. O fi fost vreun "priceput" calare pe 4x4 roti.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Vinerea trecuta, cu ajutorul lui Stefan (Pisicuta), am facut in 10 minute ce nu au resusit altii intr-un an de zile: sa se aprinda farurile cand rasucesc cheia in contact! Mi-a mai confirmat ca se poate activa si functia de cornering la modelul meu.

Eu sustineam ca se pot aprinde farurile inca din ziua in care mi-am luat masina. Si de curand am fost si la revizia de 1 an, ocazie cu care am primit acelasi raspuns la solicitarea mea si anume ca nu se potriveste softul.

Mai mult, am gasit si 3 erori care s-au tot repetat de cateva zeci de ori incepand cu 8.000 Km. Deci, la revizia de 10.000 Km erau acolo si nimeni nu mi-a spus nimic!

Nu ma plang la rubrica "Ati fost client..." pentru ca Stefan mi-a spus ca a discutat cu cineva de la Porsche si recunostea si acea persoana ca face la fel, adica nu spune tot clientului, pentru ca trag de timp pana iesi din garantie. Si apoi, amabili, te rezolva ei, dar pe banii tai.

Nici nu stiu daca sa ma bucur de surpriza de astazi sau sa ma sperii de ce mi se mai poate ascunde in viitor. Oricum am fost socat si nu am cuvinte ce sfat sa va dau.

Link către comentariu

Frumoasa masinuta ta...si vad ca ii "shade" foarte bine la drum...! :)

Cati mai multi km fara probleme si, de asemenea, fara incidente..la cati cretini sunt in ziua de azi! :offtopic:

Sunt uimit de ce spui, cu privire la erori. Posteaza si tu la probleme O II sau eventual un da-mi un PM (binenteles...daca ai timp si chef :P ) ca sunt tare curios..iar aici discutiile tehnice nu sunt permise!

Anyway...sa o stapanesti sanatos! :rolleyes:

Link către comentariu
Filtru polen 32 lei

ti-au pus filtru de polen fara carbune activ..sunt curios daca a inceput sa miroasa urat in masina..eu asa am patit si a trebuit sa imi iau altul..mi l-au montat ei gratis :angry:

si surpriza..nu mai miroase.

P.S incercasem si un tratament de aer conditionat ... o saptamana nu a mirosit, apoi iar a aprut mirosul..

Link către comentariu

Merci Claudiu, dar mai intai ar trebui sa iau lista erorilor de a Pisicuta.

Irinel (Nervoss), nici nu stiam ce filtru am, cu sau fara carbune, dar nu miroase, inca, in masina. E adevarat ca nici nu opreste mirosul de fum de esapament din fata.

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!