Jump to content

Skoda Octavia 2 Elegance 1.8 Tfsi 160cp


Daniel 57

Postare recomandată

Salut Vlad si merci. Astept intai sa-mi mai satisfac curiozitatile cu tot ce ascunde masina asta si apoi am sa caut o ocazie buna de laudat, inclusiv cu poze.

Ovidius, ai dreptate cu "calutii". Mi-e teama ca n-am sa respect (usor) regulile de moderatie pentru perioada de rodaj. Sunt tot mai tentat sa o calc. Si asta se intampla tocmai pentru am calcat-o... Si se duce!

Cand o "atingi", raspunde imediat: i se ingroasa "vocea" instantaneu (cred ca intra si turbina; eu nu am mai avut cu turbina) si simti cum pleaca de sub tine si te baga in scaun. Nu am iesit inca pe afara din oras, ca sa o vad si la drum intins un pic. Dar va veni sigur vremea pentru toate. Mai am multe la care nu am umblat inca.

Si un alt lucru bun, am verificat bateria: este Varta de 60 Ah. La altele era baterie ceheasca, de 44 Ah. Nu stiu daca a avut efect sau nu interventia mea directa la "Grija Clientului" (Customer Care) de la cehi, dar in final rezultatul a fost bun.

O alta remarca: scoate mult abur pe vremea asta rece. Se ridica pana sus de il vad prin luneta, in oglinda. Asta inseamna ca si "respira" (ceva mai) mult.

A propos de oglinda retrovizoare interioara: ieri am fost in targ si mi-am cumparat o oglinda parabolica. Nu am montat-o inca, dar cred ca voi rezolva o mare parte din lipsa de vizibilitate spre exterior, cuprinzand si geamurile laterale din spate (care, de regula, se aburesc pe vremea asta umeda si rece) si poate chiar ceva si din cele din fata. O sa revin cu primele impresii dupa ce o s-o folosesc un pic.

Link către comentariu
  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Daniel 57

    116

  • rvacaru

    18

  • ovidius

    9

  • Executron

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am pus oglinda si parca s-a deschis inca un parbriz deasupra, in fata mea. Este foarte utila. Vad toata masina in interior, de la tavan pana pe bancheta din spate si lateral, atat prin geamurile din spate, cat si prin cele din fata. Am ajuns chiar sa ma incurc de capul meu din oglinda si trebuie sa ma feresc de mine ca sa vad, dandu-ma intr-o parte. :mop:

Link către comentariu

nu te incurci in ea totusi ... vazand atat de multe cred ca stai 1-2 sec pana vezi daca e cineva in spate ca de fapt asta te intereseaza in principiu :angry:

Link către comentariu
nu te incurci in ea totusi ... vazand atat de multe cred ca stai 1-2 sec pana vezi daca e cineva in spate ca de fapt asta te intereseaza in principiu :icon_thumright:

Nu ma incurc. Pt ca, daca te obisnuiesti cu panorama, stii ce sa alegi. La fel ca in fata, prin parbriz. Si e mai bine sa vezi tot decat sa nu stii ca ai o masina in coasta, in unghiul mort.

Merci, la fel Doom si Boggy.

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu

Si a mea dupa 3000 RPM isi "ingroasa vocea" si nu mai pot de drag cand o aud :icon_thumright: 1.6 FSI-ul la fel am inteles... concluzie: motoarele VAG benzina se pare ca sunt toate "ragusite" :D

OffTopic: De curand aM mers cu un Megane II 1.5 85CP... nu mi-a placut cum "trage" ... ma gandeam ca daca e diesel o sa "simt" cuplul mai mare dar ...fata de a mea e slabuta la demaraj :cheers:

Modificat de ovidius
Link către comentariu

Lumea cere poze. Binee. Dar sa nu va aud ca e murdara.

Asa arata dupa o saptamana de umblat prin Bucuresti:

p1020166uz1.jpg

p1020175xm2.jpg

p1020177zu1.jpg

Toorbo...

p1020173cm7.jpg

p1020174dq0.jpg

Asa arata oglinda.

p1020171rj5.jpg

Dupa un chef al lui fica-mea...

p1020178ts1.jpg

Ei, ce culoare ziceti ca e? Bej? Gri? Ca in talon scrie Maro! (fara n).

Link către comentariu

Ce murdara e... :Driver:.

Ca parere personala: dat fiind super motorul, eu nu as fi pus pachetul de drumuri grele, si as fi incaltat-o cu jante pe 16" (daca nu chiar pe 17"). Alea Pegasus sunt de exceptie pe O2.

Oricum, sa o stapanesti sanatos si fara incidente !!!

Link către comentariu

E cam la cucurigu:) In rest este foarte frumoasa. Culoarea o face speciala.

Ce nu inteleg este de ce ti-ai pus oglinda aceea de prost gust care o vezi la toate daciile "tunate"

Link către comentariu

E frumoasa ! Ce nu prea am inteles eu la bej-ul asta (ca si eu am vrut initial) este ca e un fel de gri dupa parerea mea ...

Am vazut o octavia II zilele astea care avea un altfel de bej , spre auriu si mi s-a parut interesant... cred ca a fost mai demult facuta ca acum nu mai apare decat capucino in oferte :Driver:

Modificat de ovidius
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos Daniel e o bijuterie iar motorul e de vis. Nu te lua dupa lume ca e cocotata ca exista masini si mai puternice si cu garda mai mare. Eu zic ca poti sa ai o masina puternica sa te ajute cand ai nevoie si in acelasi timp practica sa nu stai stresat din cauza drumurilor din RO. Cati mai multi km fara incidente! Bafta!

Link către comentariu

Valix, am ales in deplina cunostinta de cauza pachetul de drumuri grele. Adica si cu bune si cu rele. Pentru ca masina asta este un mix din care vreau sa folosesc cat mai multe: Are motor puternic si ar fi mers foarte bine si jante de 16 inches (17" nu imi plac mie - prea mari), dar am preferat siguranta tamponului pentru ca merg mai mult prin gropile din oras decat sa o alerg pe sosele, ca sa nu mai zic de curse.

Aron, ma deranjeaza mai putin ca e mai inalta decat ma simt mai in siguranta cand dau cu burta de pamant. Oglinda mare si inestetica (14 ani am refuzat sa imi pun) am ales-o fortat de lipsa de vizibilitate din masina. Geamurile incep sa fie tot mai mici, stalpii tot mai grosi si capitonajul tot mai umflat, asa in cat a trebuit sa compenses cumva. Asta e: nu le poti avea pe toate perfecte.

Ovidius, si noi, adica sotia mea si cu mine, ne-am dorit si am visat la bejul acela auriu (Shara), dar nu se mai fabrica si a iesit cafea cu lapte.

Asa e, Rempha, (valabil pentru mine). Multumesc.

Va multumesc la toti si va urez si voua sa va bucurati de ale voastre multi Km sanatosi!

Am inceput sa o "simt". Am devenit deja solidari si imi raspunde cand ii cer. Se misca lin si silentios ca o felina si deodata parca simti cum se incordeaza motorul si tasneste. La orice turatie si in orice treapta de viteza (nu am incercat inca a 5-a si a 6-a).

Inauntru este foarte silentioasa. La relanti nici nu se aude. Doar cand o calci se infoaie un pic motorul. Dar eu merg cu muzica la volum de 2 - 3 si putem vorbi normal in masina. La fel si aerul conditionat, la 2, pt ca deja la 3 se aude cam tare.

Consumul este inca "enorm": 20 -25 l si chiar 30 l%, dar am si stat mult pe loc, pe langa ea, cu motorul pornit. In mers prin oras am scos 13 l%, ceea ce pentru un motor in rodaj si pe frig prin oras mi se pare acceptabil pentru moment.

Link către comentariu

Consumul in oras nu este o "masura" .... un consum corect se face in afara orasului pentru ca, dupa parerea mea, in oras sunt prea multi factori care influenteaza consumul ...

Stai linistit ca si dupa rodaj nu o sa scada consumul decat f putin...

Cu a mea cam rar scot sub 10 in oras... unul dintre motive in alegerea motorului de 1.6, in afara de cel de pret, a fost faptul ca eu mai mult merg prin oras.. cel de 2.0 cred ca "rupe" in oras la consum... :P

PS: Functie de trafic am scos si 15 in oras ...

Modificat de ovidius
Link către comentariu

Ieri seara am fost la Brady ca sa imi ordonez putin functiile de la bord. Mi se aprindea mereu martorul de zeama de parbriz de cand am luat-o. La inceput s-a constat ca nu am senzor. Deruta. Il comandam, dar cine il plateste: eu, dealerul, fabrica. Ma si vedeam reporsandu-le lipsa celor de la Customer Care (Grija Clientului) din Mlada.

Mai rezolv eu una alta (setat limita de viteza, sa piuie la 160 Km/h, sa se blocheze usile la 15 Km/h, scos piuitul de la centura cand nu o pui, reglat faza lunga, care batea in pomi, plase prin portbagaj) si altele care doar le-am lamurit (Aveti becuri de far mai puternice? Da. Phillips, cu 50% mai multa lumina. Am si eu. Si vedeti mai bine? Nu. Se pot aprinde farurile cand bag cheia in contact? Nu. Se poate ca atunci cand spal geamul, stergatoarele sa mai dea o limba la cateva secunde dupa ce s-au oprit, ca la Fabia? Nu. Se pot inchide geamurile odata cu usile? Nu. Tineti degetul pe buton sau cheia in contact pana se inchid. Merci.) si, in fine, vine si solutia salvatoare: Dumneavoastra nu aveti senzor din dotare! Doar daca va puneati Xenon. Toata lumea din jurul meu rasufla usurata. Iar martorul din bord il omoram din calculator si gata! S-a rezolvat.

Alta a la Gaga: vorbesc la telefon cu fratele meu, care si-a luat si el o Octavia 2, dar 1.9 TDI, cu DSG. La el, cei de la Avia i-au setat farurile sa se aprinda cand baga cheia in contact. Dar, in schimb nu au vrut sa ii scoata piuitul de la centura, pe motiv ca se dezactiveaza si airbagurile. Am gasit solutia repede: Pai hai sa facem schimb: vino tu la Brady sa-ti scoti centura si merg eu la Avia sa-mi fac farurile!

Explicatie: toate neputintele se trag de la diferentele de soft (dintre el si noi). Doar ca si softul acesta trebuie tratat si el cu intelegere.

Disclamer (Tagaduire): Tot ce ati citit aici trebuie inteles intai ca un pamflet si abia apoi trase concluziile.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ieri seara am reusit, pentru cateva secunde la demaraj de pe loc, un record personal: pe consum instant am atins 99,9 l/100 Km! :)

Link către comentariu

Eu nu mi-am pus scaune incalzite intentionat, deoarece butoanele din spate imi ocupau gaura de pahar pentru fica-mea. Dar tot pentru ea, si pentru mine evident, m-am hotarat ulterior sa pun totusi huse electrice de incalzit scaunele.

Cele mai simplu de pus si scos, cu intrerupator, negre, 2 ani garantie si cele mai ieftine - 59,9 lei noi (cu TVA inclus) si cu livrare gratuita in Bucuresti. Iata detalii: http://www.be-loud.ro/produse/Tuning_si_ac...auto_incalzita/

Atentie! Acelasi tip il puteti gasi si mai scump, pana la dublu: http://autozone.phg.ro/anunturi_detalii_accesorii.php?id=363

Montat. Testat. Impresii.

Una merge perfect in bricheta. Doua, se incalzeste un pic bricheta dupa 10 minute. Trei, se incinge bricheta! Eu am triplu, dar nu le voi putea folosi pe toate trei simultan.

Efectul este perfect dupa circa un minut. Eu le-am legat cu bretelele verticale ca de rucsac de spatar, printre barele de la tetiera si pe undeva pe jos, in diagonala, pentru ca nu poti sa le treci pe sub spatar. Iar la fund, aveam patru elastice cu carlige. Le-am taiat si sta fundul prin gravitatie, prins doar de spatar. Deci au o lejeritate in miscare, dar nu cad.

Sunt negre lucioase si la mine nu se vad, avand scaunele tot negre. Au intererupator, dar nu au si termostat. Nu le uitati in priza, ca merg si fara cheie in contact!

Firele le-am ascuns cat se poate de mult in cutia de sub cot si am scos doar cat e necesar.

La urmatoarea sigur imi iau montate din fabrica. Am vazut la frate-miu: au reostat in bord si poti sa-ti reglezi temperatura. Evident ca nu se incinge nimic, in afara de fund si spate. E super. Dar pana atunci ma voi multumi cu astea, pe care le voi scoate doar la primavara. Fii-mea e si ea foarte multumita, dimineata in drum spre scoala. Mai putin nevasta-mea, care e mai reticenta la fire electrice pe sub fund. Bafta la inclazit.

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu

Buna alegere ai facut referitor ma motorizare, pacat ca ai dat-o in bara ca nu ti-ai pus scaune incalzite din fabrica, oricum nu-i mare lucru, eu le am pe amandoua incalzite si nu le folosesc decat la drumuri mai lungi si cand e foarte frig

In rest masina frumoasa si culoarea tine la tavaleala nu-i ca negru care se aseaza imediat praful dupa ce am spalat-o, s-o stapanesti multi km fara probleme :santa:

Ai mare grija la priza de la bricheta si la husele alea ca-i periculos daca se incing

Modificat de Auras
Link către comentariu

Da, pacat de scaunele incalzite. Eu am fost putin mai inspirat si le-am cumparat din fabrica incalzite, si contrar parerilor lui Auras, le cam folosesc tot timpul in sezonul rece. :lol:

Link către comentariu

Dar nu e nici un "pacat", daca in final eu imi incalzesc fundul si spatele. Iar deranjul e minim, zic eu. Evident, insa, ca voi stii la urmatoarea ce sa cer.

La roti, insa, nu sunt eu prea lamurit ce e mai bine pentru mine. Pentru ca eu am ales jante de 15" cu anvelope de 195/65, iar unii imi "reproseaza" alegerea facuta, recomandandu-mi jante de 16" sau chiar 17", cu anvelope de 205/55 sau eventual de 225/45.

"Problema" este, insa, ca eu am Pachetul de Drumuri Grele montat si atunci la un cauciuc cu talonul mai mic reduc efectul PDG-ului. Iar pentru mine conteaza mai mult sa ma protejez de gropi decat stabilitatea mai mica la viteza mare si in curbe. Si pentru mine mai conteaza si confortul meu. Adica sa compensez un pic suspensia mai rigida cu niste cauciucuri mai elastice. Iar, estetic vorbind, nu agreez jantele de 17", parandu-mi-se prea mari.

Deci, in aceste conditii, ce marime de anvelopa imi puteti recomanda la jantele actuale de 15" sau, eventual, de 16"? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A venit iarna. A venit si zapada. Asa ca am incaltat Octavia cu cauciucuri de iarna. Vredestein, Snowtrac 2, de 195/65 R15 91T, max 190 Km/h. 250 lei bucata, cu manopera si echilibratul incluse in pret. In total, 1.000 lei. Acum le am pe amandoua (Skodele) pregatite de zapada.

Am facut un drum pana la Sebes (Bucuresti, Pitesti, Dealul Negru, Ramnicu Valcea, Valea Oltului, Sibiu, Sebes si retur). Am avut de toate: si drum drept si curbe si urcusuri si coborasuri. Masina, si acum si cauciucurile, s-au comportat excelent.

Nu am simtit greutatea masinii. Pana in viteza a 4-a inclusiv, masina tasnea cand o acceleram. Abia vitezele a 5-a si a 6-a sunt de croaziera, dar si atunci pot accelera mai lin. Fiind inca in rodaj, nu puteam accelera din turatia motorului peste 3500 de ture/min, asa ca trebuia sa folosesc vitezele 5 si 6. La 3.500 de ture, in a 6-a, aveam deja 160 Km/h. Iar Dealul Negru il urcam intr-a 4-a.

Nici nu trebuia sa schimb prea des viteza. Avand o plaja destul de larga la turatii si la cuplu, mergeam mult timp ori cu a 3-a ori cu a 4-a. Am incercat putin timp Tempomatul. Nu m-am obisnuit inca cu el si am renuntat repede. Parca simteam masina mai bine cu comenzile la mana si la picior.

Stabilitatea e excelenta, atat pe drum intins cat si in curbe, indiferent daca acceleram sau franam. Am testat-o la Sebes si pe zapada. Nu am reusit sa "o derapez". ESP-ul si cauciucurile m-au impiedicat. Doar ca anvelopele astea de iarna sunt ceva mai zgomotoase decat cele de vara. Pe la 50Km/h se aud doar cauciucurile cum uruie pe asfalt.

Consum: la 130 Km/h, pe autostrada, era undeva intre 14 - 15 l%. Mai tare, mai sus:17 - 18 l%. Dar la 80 - 100 Km/h am avut si 8,5 l% (Nu uitati ca eram inca in rodaj si afara era ger.)

Si inca o veste: am iesit din rodaj. Asa ca, partie!... :somnmare:

Link către comentariu

Am gasit lanturi de zapada 195/65/15, la o benzinarie mai mica din Ploiesti. 69,99999 lei.

Mergand in nord, spre McDonald's Nord, inainte de intersectie se face la dreapta de doua ori, prin spatele lui InterEx, pe Str Andrei Muresan.

Dar, ca sa nu faceti drumul degeaba, aflati detalii la:

Tel 0244 514 557, Program L-S 6-21, D 7-16.

Link către comentariu

La 130km/ora 14-15 ?? MULT domne mult :beerchug: ! Dar nu se poate si putere si consum mic :rolleyes:

Cu a 5-a mergeai la 130 km/ora sau cu a 6-a ?

Modificat de ovidius
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!