Jump to content

Skoda Octavia 2 Elegance 1.8 Tfsi 160cp


Daniel 57

Postare recomandată

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Daniel 57

    116

  • rvacaru

    18

  • ovidius

    9

  • Zorro Classic

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cred ca TSI la Skoda si Seat inseamna "turbocharged stratified injection" ca si la VW-ul 1.4 TSI :D

Deci corect. la Audi se cheama "Turbo FSI" ... sa nu se supere ca impart motorul cu "saracii" :D

Link către comentariu

Mie mi se pare mult 21.500 pentru o Octavia chiar daca are 160 CP... parerea mea ca motorizarea asta e benefica pe drumurile din vest. M-am uitat pe site-ul skoda si diferenta dintre 1.6MPI si 1.8TFSI este de aprox. 3000 de euro... intr-adevar e diferenta de putere dar... :D Sunt curios cum sta la consum ca o "bestie" de asta ca e greu sa mergi cu ea "legal" ca sa zic asa.. CU a mea eu nu merg sub 120km/ora, iar daca as avea una din asta cred ca as sta mai mult fara carnet :icon_thumright:

PS: Mai am 2 zile si mi se termina luna de suspendare ... pentru viteza :lol:

Modificat de ovidius
Link către comentariu

Aualica... pai tu meritai un 1.2 HTP pe O2...sa ramai in limitele legale :icon_thumright:

Pe spritmon sunt doar 2 O2 1.8T http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/4...amp;power_e=120

in schimb sunt mai multe A3-uri ... http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3...amp;power_e=120

Modificat de rvacaru
Link către comentariu

Daniel, felicitari pentru achizitie. Alegerea TFSI-ului a fost o alegere excelenta, in comparatie cu FSI-ul de 115. Si nu ma refer la putere, ci la tot ce implica cilindreea marita si turbina, adica un cuplu mai mare oferit mai de jos si pe o plaja de turatii mai mare. Iar nivelul de echipare este foarte corect.

Link către comentariu

Asa e, Vlad. Merci. Am incercat sa impac si capra si varza intr-o singura masina.

Ieri am vazut-o. Dar nu pe a mea, ci pe a altuia care a fost mai rapid decat mine. Si totul, pe fuga.

La exterior arata la fel ca toate cele de pe strada sau din poze. La fund are, insa, o gaura in plus. E de la tevile de esapament, ca sa rasufle si benzinschi agregatu.

Motorul, destul de aerisit pentru cat e de mare, suna un pic mai "a putere" decat la Fabia mea. Cand l-am pornit si am ridicat capota se auzea un usor zgomot metalic, ca de zale, ceea ce ne-a dus cu gandul la existenta lantului de distributie. Poate e doar o impresie subiectiva. Inauntru nu se aude. Cand o accelerezi, insa, se aude cum duduie infundat, plus un usor rontait si, parca, pe un fundal de fasait de la coada.

Ne-am uitat si la baterie: se ajunge foarte usor, neavand setul de sigurante puse pe capacul bateriei. Mirarea mea a fost, insa, ca era doar de 44 Ah. Ma intreb si acum daca sunt suficienti pentru cati consumatori electrici are masina asta si nu va fi nevoie in viitor sa cumpar alta mai puternica.

M-am uitat si la alte masini din curte, la roti. Toate care aveau jantele de 15' erau incaltate cu Matador. Sper sa imi dea si mie un V sau macar un H, ca la 222 Km/h, cat se zice ca scoate, imi trebuie.

In rest, toate bune. Merci, Doru.

post-9463-1190285504_thumb.jpg

post-9463-1190285539_thumb.jpg

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu
Aualica... pai tu meritai un 1.2 HTP pe O2...sa ramai in limitele legale :P

Oops ..nici chiar asa.. dar la drumurile din Rom. unde iesi dintr-o localitate si imediat intrii in alta cum naiba sa mergi cu 50 la ora :P ca sa nu mai spun ca unele localitati au vreo 7-8 case asa cum am patit eu ... pai cu cei 160 CP si 6 trepte e de-a dreptul imposibil dupa parerea mea sa mergi "legal" :P In Germania e "altceva" la toate capitolele, inclusiv sosele ...

Daniel: Cred ca ai nevoie urgent de un detector radar ultraperformant . Drive safe ! :D

Modificat de ovidius
Link către comentariu

Am! Chiar 2. Al doilea e nevasta-mea si nu pot sa spun care e mai performant.:P

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Pana imi vine in original, ascultati si voi motorul de 1.8 T(F)SI, chiar daca e in ceha.

http://news.auto.cz/roadlook/skoda-octavia...rbo-hratky.html

Am vesti bune: filmuletul va fi tradus si in engleza.

"Dear Mr. Diaconescu,

I am happy to hear, that you were able to find some information about your desire car on Auto.cz. Unfortunately we cannot offer your video mentioned in English right know but we can promise you it will be done in few weeks time. If you consider yourself car fan you will definitely enjoy also another episodes of Roadlook TV. You can find translated versions here - http://www.youtube.com/roadlook.

Best regards

Mgr. Libor Zezulka

marketing manager

Anima Publishers, s.r.o.

tel.: +420 577 622 770

mobil: +420 777 839 704

e-mail: libor.zezulka@auto.cz

ICQ: 172-942-199

www.auto.cz

www.roadlook.pl

www.roadlook.tv

www.roadlook.sk

member of Axel Springer"

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am intrat in ultima luna (nu a anului, ci de asteptare). Saptamana viitoare se fabrica. As vrea sa fiu un spiridus prin fabrica ca sa o vad cum se naste. :(

Ma gandesc, deja de pe acum, ce sa-i comand din timp ca sa nu mai astept la ridicare. Adica doua iesiri nichelate la fund, ca se vad pe afara (neaparat prinse si cu un punct de sudura de teava, ca sa nu le fure), niste inele tot nichelate de contur pe la climatronic si pe gaurile de pahar. Si niste praguri pe ambele nivele de la usi, ca am vazut eu cum se urca lumea (inclusiv io) in masina. Toate de la Milotec.

In plus, o sa le spun baietilor de la pregatirea livrarii sa imi seteze luminile sa se aprinda odata cu punerea contactului la cheie (stiu sigur ca se poate). Ce nu stiu sigur, dar as vrea, este sa sune claxonul si cu cheia scoasa (o lipsa), iar stopurile sa se aprinda tot timpul cand calci frana, ca la Fabia.

In rest, are cam de toate.

Link către comentariu

Si eu ma gandesc la cateva mici modificari si pe langa la ce te-ai gandit,eu as mai adauga niste pedale sport...

Dragute pozele din sept,seamana cu a mea la culoare si motor -_-

Asteptare usoara!

Link către comentariu

La pedale nu cred ca o sa umblu, dar, in schimb, m-am mai gandit sa-mi iau o oglinda parabolica in interior. Am vazut una pusa pe masina fratelui meu (tot Octavia 2, dar 1.9 TDI cu DSG) si vedeam in ea inclusiv geamurile de la usile din fata de nu mai aveam nevoie de oglinzile laterale. Mi s-a parut foarte eficienta.

Si in alta ordine de idei, sper ca s-au trezit din mahmureala cehii cand au venit la lucru luni, dupa inca 2 zile libere pentru pomenirea tuturor sfintilor... :(

Link către comentariu
, iar stopurile sa se aprinda tot timpul cand calci frana, ca la Fabia.

De ce vrei asta ca doar nu o sa opresti motorul la coborare cum se facea cu batrana dacie :P

PS: Chestiile alea nichelate pe la butoanele de la bord nu mi se par elegante.. dar fiecare cu gustul lui ;)

SPor la modificari! ;)

Modificat de ovidius
Link către comentariu

Sunt cazuri cand astept in masina, cu motorul oprit si vine unul spre mine prea mult si atunci apas frana si ma vede mai bine cu stopurile aprinse.

Iar inelele uite cum arata:

post-9463-1194360792_thumb.jpg

post-9463-1194360800_thumb.jpg

Link către comentariu

Vrei sa spui ca astepti la semafor cu motorul oprit ? Eu nu il opresc la semafor niciodata ...alte cazuri cred ca sunt foarte rare

Inelele sunt dragute ... dar eu tot nu imi pun :icon_thumright:

Link către comentariu

Nu, in piata, cand o astept pe sotia mea sa vina si se foiesc tot felul de soferi in jurul meu, unii vrand sa o lase de-a latul chiar in fundul meu.

Link către comentariu

pune contactul si calca frana, daca vrei sa ti se aprinda stopurile de frana:)

asteptare usoara, sa dea Dumnezeu sa fie asa cum ti-ai dorit-o!

Modificat de Bogz
Link către comentariu

Azi am vazut-o la Brady inainte de livrare si am reusit de ne-am si intalnit. :D

Sa o folosesti si sa te bucuri de ea cu placere,fara evenimente si fara nici o problema! :scratch:

Link către comentariu

Daniel, vrem poze daca ai ti-a venit !

S-o stapanesti sanatos! :blink: si usurel "la caluti"

Link către comentariu

OK. A venit. Ma apropii de prima 100 Km.

Primele impresii sunt amestecate. Unde ma asteptam de la o masina mai mare la mai mult confort, a fost exact pe dos. Nu-mi gaseam locul pe scaunul soferului. Desi are aripioarele mai ridicate si nu e foarte rigid, stau destul de comod in scaun. Dar nu vedeam bine bordul de volan. Daca las in jos volanul, ma lovesc la picioare cand ies si intru. Daca ridic scaunul, ma lovesc la cap de pragul usii.

Alta: luminile sunt mai slabe decat la Fabia. Precizez ca la amandoua luminile sunt din fabrica si nu am xenon. Va trebui sa umblu la becuri si sa pun ceva mai eficient.

Maruntisuri: spatiile de depozitare sunt multe. Dar multe si inutile pentru mine: spatiu pentru ochelari de soare, dar eu nu am pentru ca port ochelari de vedere, spatiu pentru manusi de condus, dar eu nu folosesc. In schimb cutia din bord este mult mai mica decat la Fabia. Si altele.

Toate astea, insa, poate si din cauza ca atunci cand am luat-o ploua si batea un vant rece de nu-ti venea sa scoti nici un caine afara. Daramite o Octavie noua.

Cand merge motorul nici nu se aude. De la relanti si pana in 2000 de ture. Dar cand il calc pe la 3000 de ture, atunci incepe sa toarca un sunet gros, plin de putere. Acum inteleg cum de plecau altii de la stop atat de repede de langa mine.

Nu va fi, insa, masina de curse. Din contra: va fi o masina eleganta de familie. Dar puternica. Doar cine o va vedea de la spate va intelege dupa tevile de esapament si scrisul de pe fund, daca va mai avea sansa sa il vada in timp ce se micsoreaza in zare...

Deci, nu cereti poze ca nu aveti ce sa vedeti pe dinafara. Decat o Octavie bej cappuccino. Totul e inuntru... :D

Merci, Doru.

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!