Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu sutez, eu dau cu capu'.

 

Bine macar ca ai marcat  :icon_thumleft:

Link către comentariu

inca nu :) e undeva in aer mingea. se duce spre poarta ...

atata timp cat mecanicu nu suna, o iau ca veste buna. e in lucru. 

cand o suna...sper sa fie apelul ala..ia-o ca a stat destul.

Link către comentariu

memories :) de prin 2007 de la Durau.

cu c6t9.

ce preturi erau la benzina :)))

post-2758-0-72495200-1372937983_thumb.jp

Link către comentariu

;) Ai grija de el!

Modificat de zenoracing
Link către comentariu

Se aude f frumos, live! Salutari inca odata!

Link către comentariu

:) multumesc. abia o scosesem aseara.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

am facut in weekend vreo 400 de km in regim de rodaj, maxim 3000rpm, si alti 200 km urcat pana la 4000rpm. masina trage impecabil, se simte  excelent. consum...cam 8.5% (si cu vreo 40-50 frecata prin oras cu opriri dese).

imi era dor de cum urca in ture si cum se simte pe curbe (dealu negru :) )

Link către comentariu
  • 2 months later...

dupa 1100km, se pare ca pompa iar imi intrerupe in turatii mari. o sa fac niste loguri.

pana atunci...mi-am reamintit ce bun e softul, cum incarca de jos turbina, si cum la 80 km/h in localitati pe Dn1 am 5,9-6 % consum :)

acum, dupa 1100km de rodaj, dar si urcat pana la 5000rpm, dupa muulte drumuri prin tara (gen dealu' negru, cheia, sinaia-targoviste) am 8,9 consum. 

Link către comentariu

Unde umbli varule prin tara ? Ai block de logare in vag-com pentru pompa ? (1.8T are o singura pompa de benzina parca, nu ?)

Link către comentariu

gasim. o sa ne vedem sa facem niste loguri.

 

am facut deja 1600km. consum 8.7 % :)) iti dau checkin' daca vrei sa stii pe unde umblu. 

Link către comentariu

deci sa inteleg ca singura solutie e sa schimb pompa? 

sa vad daca de la ea a fost..

Link către comentariu

Nu chiar...

Poti sa vezi cum stai cu fuel trim-urile, daca amestecul este sarac atunci ai sanse sa fie pompa sau injectoarele infundate.

Sau alternativ, cauti pe cineva care sa-ti puna un manometru pe galeria de injectie si vezi exact ce presiune da pompa - asta e varianta 100% sigura.

 

De ce banuiesti pompa?

Link către comentariu

fuel trim/amestecul pot vedea chiar pe gauge display. vroiam sa-l verific oricum, ca ma gandeam ca si aici ar putea aparea.

 

pt ca in ultimele 2 ierni, mi-a indicat gresit in bord si am ramas de 2 ori fara benzina. si am crezut ca are benzina apa, si am incercat sa o pornesc. si cred ca si-a dat duhul pompa.

Link către comentariu
  • 1 month later...

2000km de la revizie+noi interne. cu exceptia unor intreruperi din pompa care se simt doar in WOT puternic...merge impecabil. am facut dimineata intre 6-11 vreo 450km...o adevarata placere. m-a uns pe suflet drumul. imi era dor..si pana vine primvara imi va fi. sa simt cum impinge asa..in depasiri, la iesirea din curbe...

post-2758-0-25810000-1386509669_thumb.jp

Link către comentariu
  • 2 months later...

scriu aici ca sa am la indemana pe viitor. se pare ca problema cu intreruperile nu e de la pompa de benzina...ci de la senzorul EGT. am gasit un cod de eroare: 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17863/P1455

si am gasit discutia asta

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=244532&highlight=egt

Just to complete this thread for future readers I have finally found the problem! It was a damaged cable under the battery. It was enclosed in wire ducting and in a box yet the wire inside was somehow broken. Anyway, for future readers replace the sensor as a last resort as it cost me £170 I didn't need to spend! So to summarise:

 

Symptoms: Significant but intermittent hesitancy/judder under load, especially after changing gear. Rough idling. Fault codes as above. Lambda dropping intermittently to 0.751 randomly for no apparent reason. Higher fuel consumption and excessive CO % volume from exhaust (100x MOT pass value!).

Cause: Faulty EGT sensor, or (in my case) damaged sensor wire. 

Solution: Trace wire from sensor to ecu, inspecting carefully for any damage. If wire is ok visually, do a point to point resistance test from sensor to ecu. If it passes this test then it must be sensor. If not then replace wire and test again. Log EGT temperatures and air/fuel ratio to gather data between tests. Temperatures should be less than about 900C and air fuel ratio not less than about 0.80.

 

o sa verific si eu cu prima ocazie cablajul si urmeaza senzorul. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Felicitari pentru Polo ?

 

Ca sa pricep si eu, de unde stii ca P1455 e eroarea daca n-ai venit sa punem vag-comu pe ea ?

Link către comentariu

Multumesc confrate. Pt ca eu am displayul ala in bord care imi arata erorile.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!