Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, am vandut ibiza si a aparut el.

1.2 TSI 90 HIghline... jante, klima, incalzire in scaune, spalatoare faruri, senzori pneuri si lichid parbriz, volan+frana de mana+schimbator in piele, RCD310+4 boxe, torpedo racit, culoare Hot Orange, cotiera fata, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, BC..cam orice trebuie ca sa fie decent.

Imi place la nebunie antena, cred ca mi-o comand si pe Audi. E cea mica.

Link către comentariu

nu are sens sa-i fac thread..pt ca nu o voi conduce eu, decat ocazional. si nu va suferi modificari..nimic.

m-am gandit la polishat, dar multi au zis ca dupa 1an au revenit la starea initiala.

oricum, la anu sper sa-i fac un polish complet. si la Polo...pt ca pastrare.

Link către comentariu

Folie dupa polish nu mai duce la matuire :D

Ai ales o culoare frumoasa la Polo. Felcitari!

Link către comentariu

Schimba aparatu de foto ca in dictionaru' meu ala numa portocaliu nu e ...aduce mai mult a albastru :))

Link către comentariu

multumesc.

cu HDR pe langa ca dureaza 30 de sec pana o salveaza..ies si mai ciudate. :P

Link către comentariu

nu aveai cum :) nici nu e inmatriculat, are nr rosii.. saptamana asta iau si cartea de la PBN. iar el sta in curte, ii tine de urat S3ului, ca fac naveta fara el iar mama nu avut timp sa-l ia in primire.

Link către comentariu
  • 4 months later...

..intre timp am decis sa mai scot S3ul la soare...ca tot ramasese fara baterie. i-am incarcat-o si cum a venit vremea reviziei, am decis sa-i desfac motorul si sa vad ce mai e pe acolo. injectoare, bobine, bujii...totul ok, compresia la 3 cilindrii era perfecta, doar la cilindru 3 era o idee mai mai mica..asa ca expertul Cata de la Lecarro a dat chiulasa jos si e in probe sa vedem ce probleme sunt.

schimb garnitura, suruburi chiulasa, si probabil segmenti. inca nu stim..azi aflu ce complet.

cred ca e nevoie si de pompa de benzina noua, ca da semne de oboseala.

 

198.000km..si povestea merge mai departe :)

turbina noua, revizie completa si ce mai trebuie punem tot nou. 

 

d-abia astept caldura.

post-2758-0-80459200-1362551865_thumb.jp

Link către comentariu

Ce ai bre cu saracul motor? :) Iti facea probleme de te-ai apucat sa-l desfaci?

Link către comentariu

aveam niste intreruperi aiurea in WOT. si am zis sa-l pun la punct. la relanti niste missfires...si cand am masurat compresia, la 3 era mai mica putin. restul avea 11, si asta ceva peste 9. 

si se pare ca intreruperile erau (si) de la pompa de benzina. dar missfires si compresie putin scazuta nu sunt semne bune.

lasa ca nu-i strica o reconditionare from time to time. 

tocmai bine, la caldura ma bucur de ea cum trebuie.

anu asta am alte treburi mai importante, dar tot sper sa o duc pe Hring. 

Link către comentariu

maine trec pe la mecanic, dar se pare nu sunt f multe vesti bune. e posibil sa ma apuc de cautat pistoane.. 

Link către comentariu

pana ma decid ce pistoane iau, am facut un curs de defensive driving la scoala lui titi aur. singurul din grupa cu 26 pct la proba pratica...din 26 posibile :)

 

probabil aceste pistoane vor fi:

http://www.ngpracing.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=5253

doar ca vor fi cu wrist pin de 19 si 81.5 diametru.

Link către comentariu

Felicitari pentru curs! Si daca tot ai desfacut motoru si bagi pistoane dc nu bagi si biele ? Macar ai tot motoru forjat!

Link către comentariu

multumesc. sa stii ca a fost f interesant si am fost jurizat de fostul pilot Dan Necula. cursul sustinut de acualul copilot al lui Dan Gartofan, Adrian Berghea. 

 

pt ca as fi vrut sa nu mai bag in ea. si ca biele si vibrochenu meu aratau impecabil. dar se pare ca voi baga forjate...ca sunt fortat de faptul ca am boltul (wrist pin) de 19, si nu prea se fac pistoane forjate cu 19. asa ca sunt in negocieri cu Integrate engineeting si 034motorsport..sa ajung la o solutie perfecta. zilele aste dau comanda.. si pun si cuzineti intariti. 

anu' trecut turbina, acum 4 ani chiulasa, anu' asta interne...toate noi. daca mai adaug franele si suspensia noi si ele in 2012....am masina jumate noua :))

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Bogdan priveste partea pozitiva o sa fie nou! Unde este fabricata turbina care ai cumparato?

Link către comentariu

da..pai asta am privit mereu :) am 3/4 masina noua. mai ales cu noua taxa chiar nu-mi pare rau.

Gyor, HU. parca asa scria pe cutie. 

 

Acum vreau stage 2 al cursului de defensive driving. daca primul te invata cum sa eviti situatiile limita, iar nivelul 2 te invata cum sa iesi din ele. sunt 2-3 masini cu directie si pe puntea spate, o masina cu 2 fetze...si muuulte de invatat.

costa 150e+TVA.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!