Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

Revin cu vechea mea manie: un boost leak test ai facut? :)

La mine pana acum 99% din simptomele similare au fost din cauza unui leak. Ce am constatat cu suprindere e ca, chiar la acelasi furtun, conteaza unde e leak-ul! De exemplu, la furtunul care vine din admisie la valva mica PCV, daca era rupt jos, langa valva PCV, varia tare relanti-ul si avea mici intreruperi in mers, pe cand daca era rupt sus, langa admisie, relanti-ul era ok, in schimb intrerupea in mers la greu. Dupa multe astfel de problem(ute), la mine e lege: orice intreruperi inseamna automat un boost leak test, care-l fac in <5min si macar stiu daca e sau nu o problema inainte sa ma apuc de operatiuni mai costisitoare.

Referitor la MAF-ul tau, as zice ca e ok, dupa valoarea citita. Daca vrei sa fii 100% sigur gaseste pe cineva cu un S3 si fa un schimb scurt de proba. Dar nu cred ca e MAF-ul.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

am fost la mecanic. boost leak nu e...din simplu motiv ca la verificare toate furtunele sunt curate (sau murdare doar de praf). daca aveam boost leak, erau manjite de ulei.

am pus VASul pe ea..si am niste missfire-uri considerabil de multe pe cyl 3. bobinele si bujiile sunt bune. le-am shcimbat intre ele si missfire raman pe 3 si ff rar pe 4. injectoarele si pompa sunt ok la fel, injectoarele le-am shcimbat intre 3 si 2..si tot pe 3 raman missfire.

mai astept sa vina a doua masina in familie (am dat comanda, dar prin NOI e preoconizat sa ajunga) si dupa aia las audi la mecanic sa desfaca motorul.

oricum H-ringul anu atsa e compromis.

masina mai mult a stat anu asta. 2 luni fara cauciucuri de iarna, 3 luni dupa turbina..si acum asta. si daca as vinde-o, nu am gasit nimic pana in 15 000 sa-mi placa...

In alta ordine de idei, am facut ITPul. a scos 98 din 100 la frane :) mi-a zis omul de acolo ca de ani buni nu a mai avut asa punctaj. totul era perfect si pe dedesubt.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Misfire nu da de la axa cu came, daca bujiile si bobinele sunt bune. Cel putin asa a a patit saibot cu RS-ul luat de pe forum... Uite aici

Link către comentariu

am scos masina la vanzare. incerc 3 saptamani. daca se vinde cu cat vreau, o dau. daca nu...continui sa o pregatesc pt circuit. nu am gasit nimic care sa-mi placa sa o inlocuiesc...si chiar zilele trecute m-am bucurat de puterea ei...dar parca as vrea sa incerc si altceva.

Link către comentariu

pt circuit...un RWD cu multi cai, sau tot un 4x4 cu multi cai de zi cu zi. sunt oferte intersante la S3 modelul nou, si la Golf R :) dar si alea sunt tot Sh, pot fi alergate...deci nu ma incanta 100%. la PBn (?) pe site e un R intersant la bani. si sigur as gasi si un A3 cu 2.TFSI intersant la pret, avand in vedere aparitia noului model.

Link către comentariu

Suna bine astea de mai sus! Bafta la cautari!

E oarecum pacat ca dupa ce ai ajuns cu masina la un punct unde esti multumit de ea, acum o iei de la capat cu modificari, upgrade-uri, bani etc

Dar drumul asta e unul din lucrurile placute...

Link către comentariu

cine a zis ca sunt multumit ?:) ar mai fi muuulte de munca. un haldex controller, niste jante usoare (TD Pro race 1.2 sau 2), niste semi-slickuri, scaune Recaro Pole Position...si tot asa. daca nu o dau, vor veni si astea incet incet.

Link către comentariu

Pai astea le faci la orice masina... Gandeste-te de la ce baza vrei sa pleci, si apoi hotaraste-te ce vrei sa faci.

S3-ul actual este o masina geniala, ar fi o baza de plecare superba... dar costa ceva.

Link către comentariu

am fost la mecanic. boost leak nu e...din simplu motiv ca la verificare toate furtunele sunt curate (sau murdare doar de praf). daca aveam boost leak, erau manjite de ulei.

am pus VASul pe ea..si am niste missfire-uri considerabil de multe pe cyl 3. bobinele si bujiile sunt bune. le-am shcimbat intre ele si missfire raman pe 3 si ff rar pe 4. injectoarele si pompa sunt ok la fel, injectoarele le-am shcimbat intre 3 si 2..si tot pe 3 raman missfire.

mai astept sa vina a doua masina in familie (am dat comanda, dar prin NOI e preoconizat sa ajunga) si dupa aia las audi la mecanic sa desfaca motorul.

oricum H-ringul anu atsa e compromis.

masina mai mult a stat anu asta. 2 luni fara cauciucuri de iarna, 3 luni dupa turbina..si acum asta. si daca as vinde-o, nu am gasit nimic pana in 15 000 sa-mi placa...

In alta ordine de idei, am facut ITPul. a scos 98 din 100 la frane :) mi-a zis omul de acolo ca de ani buni nu a mai avut asa punctaj. totul era perfect si pe dedesubt.

Verifica mufele de la bobine daca stau infipte bine. Tot la capitolul mufe, si cea de la ECU ar merita verificata.

Firele de la bobine sunt ok?

Probleme cu antigelul? Scade nivelul in vas? Ma gandesc la garnitura de chiulasa...

Link către comentariu

nu scade nivelul in vas. bobinele si bujiile le-am scos de 3 ori..si le-am shcimbat intre ele. deci asta pica. la ECU nu m-am uitat.

firele nu le-am verificat amanuntit..dar mecanicu si-ar fi dat seama daca le simtea la mana.

oricum, daca nu o vand , in NOIEMBRIE o las la desfacut atent.

nu am incalzit-o peste masura, chiulasa a fost shcimbata in 2008...deci nu ar trebui sa fie ceva asa grav.

problema e ca am missfires constant...la relanti. in 5 min ajunge la 10-15.

Rave, tocmai de aia nu sunt convins 100% sa o dau..si mai ales sa o dau sub pretul cerut.

Link către comentariu

Decat la putere mai multa, mai bine te gandesti la comunicarea dintre tine si masina sau la cum se pune puterea jos... Spor!

Modificat de Zyx
Link către comentariu

zyx, ai mare dreptate. nici nu am zis ca vreau mult mai multa putere :) de aia am si lasat turbina stock, cand am schimbat-o acum cateva luni.

Link către comentariu

Stai putin de ce nu Fwd?

Vrei sa ii pui plugul in fata sa faci curat pe strada la Iarna?sau iti place sa cari 200 de kg in spate?

Link către comentariu

imi place sa car 200kg dupa mine ;) incerc sa ma ingras acum.

si cu un sac de cartofi :))

a mea are 1442 cantarita pe cantar electronic. daca tu imi arati A3 1.8T de 1200 kg cu ceva optiuni (8 airbaguri), o sa ma uimesti.

si da...pt ca merg mult si iarna, sunt singurul care iese din multe parcari, la fel si pe ploaie, si pt ca la iesirea TARE din curbe nu vreau sa mai simt FWD. stiu ca nu se compara ce am eu cu subaru sau mitsu, si tot subvireaza putin a mea fata de alea...dar nu vreau sa simt subvirarea unui FWD.

da, de la ~130km/h in sus in linie dreapta sunt penalizat. asta e :) ma multumesc asa.

Link către comentariu

apropo de asta http://www.motorsportnews.ro/bloguri/gicu-zice/renault-sport-actionat-in-judecata-de-un-pilot-din-irc/

a mea nu subvireaza...ce inseamna? ca e awd? :)

parerea mea e ca ai niste idei fixe,invechite....masinile au evoluat mult din 2001.Cand ne vedem poti da o tura cu masina mea,pe ploaie, si o sa vezi ca nu e chiar asa.Nu mai zic de masina lui silviu care in opinia mea e kart.

Link către comentariu

vii la mine cu linkurile mele? sau cum? :))

eu zic sa mergi o data la limita cu Subaru (iarna sau pe ploaie) ..ca stiu ca aveai parca in jur unul, si dupa aia cu a ta..la limita. stiu ca sta fff bine..dar tot nu poti face ce face cu Subaru.

stiu ca sunt masini FWD care bat AWD pe circuit (cupra R 2001 bate S3 2001, Scirocco R bate Golfu R)..cumva e si normal daca e circuit de viteza...dar tot nu e acelasi feeling. mi-a aruncat a mea fundul o data pe iarna...cand cu FWD eram in gard. si asta m-a convins.

LE: am tot vrut sa merg cu noul Megane RS sa vad cum e..imi si configurasem unul pe site si iesea bine ca bani...dar cei de la dealer nu au gasit niciun disponibil.

si stiu ca Megane sta bine pe curbe, mai bine ca orice VAG FWD..dar iti garantez eu ca la iesirea din curbe nu ai ce-i face. niciun diferential nu va face ce face 4x4 cand iesi din curbele stranse.

am vazut live un EVO X stock, cum se suia pe GTI de 380 cu diferential. sau cum eu ma suiam pe Theo cu Cupra acum 2 ani, cand diferenta de putere dintre noi era de 120 CP. si pe primii metrii dupa curba el chinuia rotile fata si eu ajungeam cu botul la usa lui spate...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Depinde si de obisnuinta.

Daca esti obisnuit sa mergi cu FWD atunci stii cum sa mergi, cum sa arunci masina, pana unde te intinzi.

Daca cineva obisnuit cu AWD trece pe FWD o sa se piarda, si nu pentru ca nu ar fi un sofer bun, ci pentru ca nu e acelasi lucru.

Si asta e valabila si invers. Conteaza mai mult sa-ti stii masina si pana unde si cum poti sa intinzi cu ea, decat tractiunea.

Link către comentariu

Eu tot pe fapte ma bazam cand am spus ce am spus....Nu vreau sa fiu rau,dar cred ca era doar o impresie faptul ca veneai peste Teo.Eu am vazut cum merge masina lui+el si ce timpi a scos pe circuit.

Si peste mine s-a urcat un Swift Sport,dar eu merg lejer,nu imi asum riscuri....sunt pe modul pace in lume :)

Este decizia ta si o respect.....doar ca simteam nevoie sa imi exprim si eu parerea.

Bafta la vanzare si hai la toamna pe circuit cu ea sau fara :).

Link către comentariu

nu pot la toamna, ca daca nu o vand ii desfac motorul. mi-as fi dorit..dar asta e ghinionu meu... :(

si fara masina nu are rost sa mai vin. am fost acum 2 ani pe Hring, pasager, am si condus putin masina lu Fusco, dar nu mai vin pasager. nu are rost.

intreaba-l pe teo..chiar radeam cu el..ca in 2 curbe stranse, si in urcare, la iesire, ma urcam pe el, pt ca nu putea pune puterea jos. dupa ce o punea pe asfalt, normal ca ma lasa in urma.

sau..intreaba-l pe fusco, cum vecinu meu cu EVO X iesea din curbe mai puternic decat el.

pt 1-2sec, corect..dar tot se simtea.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!