Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

e mai greu cu logatul la mine, ca mufa e blocata de display, si prin PL nu prea se fac loguri...

dar dac aalta solutie nu am..voi incerca si asta.

desi ma gandesc ca ar trebui o eroare ceva...daca pompa nu face fata...

Link către comentariu

atunci nu imi va da nici la mine.... ma duc luni la mecanic...sa vad ce imi zice. imi da si niste rateuri pe evacuare cand are intreruperile alea...

Link către comentariu

nu am avut nici o eroare Bogdan.

Adi de la Revo Oradea mi-a facut 2 loguri prin care si-a dat seama imediat de problema respectiva.

L.E.

Daca iti da rateuri pe evacuare posibil sa fie MAP

Modificat de civic_ex
Link către comentariu

Multumesc. vrei sa zici MAF...sau chiar MAP? eu am intercoolerul(ele) schimbat(e)..deci unde ar fi el/MAPul situat? are cineva o poza a locatiei?

Link către comentariu

te poti uita ce presiune iti face pompa de inalta insa - canalul 230 daca nu ma insel.

Link către comentariu

Ce loguri visati sa faceti la 1.8T pentru pompa de benzina?! Se verifica doar cu manometru, nu are nici un fel de senzor de presiune. La fel cum nu are nici pompa de inalta (presiune) ;)

Link către comentariu

Toni, din cate stiu eu, se poate ajunge la ea fizic, pe sub bancheta din spate, nu? as putea sa pun un manometru pe ea luni. ai idee ce valori trebuie sa dea?

Link către comentariu

Si mie mi-a cazut pompa de inalte si cand a pus kostas vag-ul pe ea nu avea nicio eroare stocata dar a reusit sa se uite la presiunea care o facea si cea care o cerea ecu...

Link către comentariu

@Bogdan: Manometrul se pune pe rampa injectoarelor. Presiunea ar trebui sa fie 2.5bar la relanti si 3bari in sarcina (peste 3000rpm).

@Robi: 1.8T nu are pompa de inalta presiune ca 2.0T.

Link către comentariu

dar dupa simptome, tu ce crezi ca poate fi la mine?

eroarea e de MAF. intreruperi in sarcina, doar cand plec de jos undeva. daca o iau tare de la inceput gen 1-2-3-4 samd..nu are nicio ezitare. si cand are intreruperi da si rateuri.

pompa nu ar trebui sa fie picata si daca o iau tare de la inceput?

Link către comentariu

Fara niste loguri este imposibil de spus. Daca ai eroare de MAF, atunci as incepe de acolo.

Nu stiu exact ce poate face display-ul ala tau, dar daca poti vedea valoarea maxima atinsa pe grupul 003 poti sa-ti dai seama daca este bun sau nu.

Link către comentariu

nu imi arata pe grupuri, dar pot face loguri, fara a le inregistra. dar sunt impartite pe nume, nu pe numere. zi-mi te rog ce e 003.

MAFul face cam 150 mg/?!. unii zic ca 200 ar trebui.

uite aici ce poate face

http://www.swgmotors...ails.asp?id=258

Gauge & Graph Display

Engine Power

Engine Torque

Boost Pressure

Dyno Plot

Air/Fuel Ratio

Mass Air Flow

Air Intake Temp

Exhaust Temp

Coolant Temp

Am gasit asta pe net

Test 1 - Disconnect MAF and default MAF values will be used. Engine will run better if MAF is faulty.

Test 2 - Log Block 002 using VAG COM. MAF values should be 0.8xengine BHP.

Deci 150 e prea putin. e posibil sa fie si MAFul cu probleme. dar si vreun furtun fisurat. pentru ca daca o iau incet nu se simt intreruperi.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Grupul 003 este unul dintre cele in care poti vedea ce masoara MAF-ul. Poate fi si 002, nu conteaza.

Daca masoara doar 150g/s este foarte putin. Daca sonda lambda este noua si sper originala, atunci inseamna ca MAF-ul chiar are o problema. Vezi ca poti sa iei MAF cu piese veche la schimb si este mai ieftin.

Link către comentariu

da, sonda a fost noua, si dupa codul BOSCH pe ea. am citit ce cod avea cea veche si am dat comanda la BOSCH pentru ea. deci a venit in cutie BOSCH..totul pare original.

deci voi verifica furtune, fire MAF, eventual bobine/bujii (ar avea sub 1 an si astea...) si valori MAF. are rost si MAP?

o sa vorbesc de MAF la magazinul meu.

daca il deconectez sa testez, ar trebui sa traga bine cu el scos?

la mine se masoara MAFul direct in meniul displayului, am acolo "Mass Air Flow".

Link către comentariu

Mai bine nu va trage ci poate doar fara intreruperi :) Incearca si vezi cum merge.

Dar, verifica totusi si furtune/fire, nu se stie niciodata.

Sper ca valoarea aia de 150g/s este la peste 5500rpm, da?

O alta varianta de care mi-am adus aminte acum, ar fi sa incerci sa cureti MAF-ul cu ceva de genul:

http://www.liqui-mol...id/de_4066.html

Modificat de toni
Link către comentariu

da, prin mai bine intelegeam fara intreruperi.

nu mai stiu daca peste 5500 ca eram totusi cu ochii si pe display, dar sigur peste 4000. stiu ca am urmarit de cand i-am dat WOT pana am schimbat si cam aia a fost maxim. ca mai devreme fusese si 116. dar cand am avut intreruperi nu mi-a scazut, nu s-a simtit in valori nimic.

staim ca acea curatare nu face nimic pe durata lunga.

Link către comentariu

MAF-ul nu-l testezi pe canalul 2? eu aveam asta prin documentatiile mele:

Block 002 - Load Registration

- Check the MAF airflow reading at idle. Make sure the car is running and warmed up and the A/C is off. Go to Block 002 and look in Field 4. The value at idle should be between 1 and 25 g/s. If it's lower than 1 g/s, then there is probably a leak in the intake tubing between the MAF and manifold.

Am gasit link-ul: aici.

Modificat de nervoss
Link către comentariu

Toni, am masurat in treptele 1 si 2 (singurele la care pot apela in oras) si le-am dus pana in 7000rpm. si MAFul a luat maxim 185. si asta doar sus in ture. e putin?

Link către comentariu

Este marginal, dar nu stiu ce putere ai tu acum si in plus in treptele inferioare s-ar putea sa nu aiba timp sa se stabilizeze valoarea citita. Incearca in treapta 3 :)

Dar eu zic ca este ok.

Poti sa verifici folosind formula data de tine mai sus: putere x 0.8.

Link către comentariu

teoretic ar trebui peste 260 PS. voi icnerca luni a 3a, ca voi avea timp si spatiu. dupa calculul tau, mi-ar iesi undeva la 230 de cai.

multumesc mult :)

ca valoare e sigur aia, pentru ca ceasul indica live cifrele, si pastreaza maximul scris intr-un colt. oricat ar face in anumit moment, el memoreaza maximul atins pana il resetezi.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Din pacate, interfata cu care se face conexiunea la ECU este de viteza destul de mica. Si este posibil ca el sa nu prinda anumite valori daca timpul este prea scurt. Asta fiind si motivul este care nu se recomanda logurile pe mai mult de 2 canale in acelasi timp.

260cp x 0.8 = 208g/s Daca atingi un 190-200 eu zic ca este suficient pentru MAF. Mai ales ca, fiind tunata, sporul de performanta nu se obtine neaparat din mai mult aer in admisie si ci din timing. Iar relatia putere x 0.8 nu cred ca se scaleaza liniar. Deci eu as zice ca MAF-ul este ok.

Link către comentariu

Eu zic sa faci un log macar in treapta a 3-a pana la 6500...pe trepte mici e posibil sa iti arate mai putin.In orice caz nu ar trebui sa fie sub 190g/s pentru 1.8t cu k04.Daca treci prin BV te pot ajuta eu cu un log.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!