Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

In sfarsit! Bafta, sper sa fie totul ok si sa-i dai in sfarsit ring :)

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc. nu-mi spune ...:)) ca i-am sunat o data la 2-3 zile pe cei care le importa. cred ca i-am intoxicat. oricum, foooarte profesionisti si seriosi. a venit in cutia originala, cu 12 luni garantie..cu factura si tot

de aici am luat-o

http://www.turbocenter.ro

Link către comentariu

Bravos!!! Poate nu vii in toamna, ca nu mai ai scuze! :D

Pune mana si fa rost de niste semislickuri, nu veni in slapi.

No more schnizel!!

Link către comentariu

nu fac anu asta investitie in slickuri.nu ma lasa bugetu' :))) vin cu PS3urile ca mai au carne destula. la anu team dynamics si semi-slickuri. si trec jantele astea pe gumele de iarna. si vor ramen semi-slicks de zi cu zi. si asa nu mai merg cu masina decat in weekenduri.

am facut alte invetsitii mai importante vara asta.

Link către comentariu

prima data am scos-o cu intentia de a schimba miezul. dar cand am vazut fisura..mi-am dat seama ca trebuie schimbata complat. problema a fost ca aveau pe stoc doar k04-022, care are un senzor lipsa fata de a mea...si de aici, a trebuit sa astept 2 luni sosirea celei corecte. exista si posibilitatea procurarii din alta sursa, dar era mai scumpa. si am zis ca nu are rost.

urmeaza 5-600km de rodaj.

Link către comentariu

da, toate alea sunt facute in china :) am cautat 1 luna inainte una buna la pret. si toate ORIGINALE erau peste 800e. sa-ti spuna fusco, ca e martor.

au garantie 6 luni, si sunt multe firme care le vand. daca te uiti la adresa/sediul firmei care le produce...e una singura. CHINA. nu am avut incredere in ei.

am luat ORIGINALA, cu garantie 12 luni, facuta in Ungaria. de producatorul BorgWarner.

aveam fie 640e + TVA sau 535e + TVA.

cu totul, a fost ~3100 ron.

la banii astia, imi luam din Uk turbina MADE IN CHINA, downpipe si manifold. si nu am avut curaj. prefer ORIGINALA...

Link către comentariu

Sa inteleg ca de acum va fi prezent iar la intalniri ''esu'' ? ;)

Link către comentariu

"acum" e o treaba relativa. va mai dura pana i-o montez, si la 35 de grade la umbra nu am tragere catre intalniri. + ca in 90% din weekenduri sunt plecat.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

avem turbina noua, pana acum nu se mai vede fumul. avem si downpipe pe 70 facut la cei de la TOPGEAR Bucuresti. super baieti, recomand,. au lucrat curat, au scule, si rabdare.

Link către comentariu

Acum viteza si galagie...poate se mai racoreste sa ne adunam sa vedem si noi minunea! Sate tina multi km investitia!

Link către comentariu
  • 1 month later...

am terminat rodajul la turbina, si am inceput sa urc in ture. si POC apar intreruperi in WOT, mai ales daca plec de jos, de la 2500-3000rpm. inclusiv in treptele 5-6. verific erori...sonda lambda. stiam ca si baietii de la TOP GEAR ma ajutasera cu ea, ca gasisera niste ciupituri, am zis sa o schimb. 2 zile si 500 ron mai tarziu, plec la Bucuresti..si cand testez...iar intreruperi. mai mici..dar sesizabile.

verific erorile si gasesc asta

16487 Mass Air Flow Sensor (G70) Signal too High

luni verific MAFul, si furtunele de aer. daca nu gasesc niciun furtun fisurat (cum se plang unii prin UK la eroarea asta), si nici cablajul intrerupt la MAF..ma mananca un MAF nou. probabil alti 500 ron.

aveti alte idei?

Link către comentariu

Forge intake hose am din 2008, deci nu e ala. dar daca furtune nu am fisurate, e MAF

Link către comentariu

nope. mai demult imi mai dadea cate unu, nu era sesizabil, dar aparea la erori. am bobine noi (schimbate cu un recall oficial in toamna), bujii tot noi. dar le voi verifica si pe astea ca a stat masina cam 3 luni nepornita si sa nu cumva sa se fi afectat.

de ce intrebi?

cat a fost MAFul la tine?

Link către comentariu

Pai tu ai pus turbo mai mare?

E posibil sa fie "flow" de aer mult mai mare decat stie MAF-ul stock sa masoare.

Stiu ca pe la diversi de pe-afara cu Polo le dadea eroarea asta dupa ce-au schimbat doar turbina si au pastrat debitmetrul original.

(daca nu e turbo mai mare, ignora ce-am scris :P )

le: am gasit un citat de la unu din cei cu Polo:

'The K04-001 flows much better, so much better that it causes "MAF signal to high" errors at high RPM, it just can't measure the airflow.The standard cure for this is to fit a larger MAF housing with the standard MAF sensor.'

Modificat de RoSonic
Link către comentariu

da, am turbina stock. k04. -023 mai exact :) dar multumesc pt sfat. oricum, banuiam ca setarea MAFului se face din soft...sau, se pune maf de S3 si pe Polo.

Link către comentariu

pompa de benzina? si eu am avut aceleasi simptome (intreruperi mici dar sesizabile, in wot). Pompa era pe jumatate moarta, AUQ 180cp

Link către comentariu

si nu aveai nicio eroare pe vag com? cum as putea sa o verific fara sa fac loguri?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!