Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

pai dupa cum spun fisele tehnice, ce folosesc acum e mai f apropiat de vascozitatea lu 300v la 100 de grade.

tu ai scris mai sus 5w40, de aia am intrebat de ce 40.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand spui 300v nu inseamna ca e doar pt japca/blana si altele de genul. 300v-ul are avantajul esterilor, un avatanj major fiind ca uleiul adera la suparafetele cu care intra in contact si ramane pe pozitie indiferent cat timp motorul este oprit. In general, uleiurile care nu contin esteri raman pentru maxim 3-4 ore, dupa aceea multe dintre suprafete nemaifiind "unse" (mai ales cele verticale), decat dupa repornirea motorului, acest lucru insemnand o functionare de cateva secunde "pe uscat", la care daca te gandesti de cate ori pornim motorul - dupa o noapte sau o zi de munca, se cam aduna...

So...

Link către comentariu

ai tu mare dreptate acolo...dar daca trag linie oare merita? nu frec masina zi de zi in oras.

dar si asta al meu are ESTER, dar probabil in proportie mai mica:

8100 X- lite 0W-30

Gasoline and Diesel engine oil

100% Synthetic

Link către comentariu

zyx, good posting :)

Inafara de Motul, din cate stiu mai exista un singur ulei esteric pe piata la noi, Millers Oil, care are un pret ceva mai accesibil.

Link către comentariu

Fiecare trage linie pentru el. Mi-e nu mi-a placut Motul la inceput, sincer. Mi s-a parut ca s-a consumat prea repede - din cauza acelor depuneri, probabil. Din ce am mai citit, asa e normal, pentru ca aveam undeva la 60-70k km, deci nu mai era totul prea nou si, probabil, s-au creat pana atunci locuri pe care sa se depuna... Dar acum, dupa ce am mai citit si inteles niste lucruri, as merge cu ochii inchisi pe 300V. Nu doar pentru ca este racing, ci pentru ceea ce am scris mai sus.

Link către comentariu

si azi am pus suspesnia :)

Multumesc Catalin (lecaro) si Aries pt ajutor.

deocamdata sunt in probe/...dar am dat si swaybars pe HARD. pare mai inchegata...dar astept sa o vad putin mai mult.

imi place.

post-2758-0-20101200-1313074938_thumb.jp

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Muuulte felicitari! La ce setup ai acum, ma asteptam la ceva mai mult entuziasm... sau am impresia gresita? :P . Intr-adevar, trebuie pusa la lucru ca sa dea tot, dar eu unul eram in extaz dupa 10 km cu B16 pe 1-2 (deci mai moale ca tine). Sway-urile sunt 24 fata - 26 spate?

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Probabil ca nu are timp de scris aici, e la joaca. ^_^ :Driver:

Din cate stiu sway-urile sunt 28 fata 24 spate.

Bogdane, hai cu un review. Cum e cu B14, scutura pietrele de la rinichi? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

tocmai asta e :) e o idee mai soft decat ma asteptam. nu ma zguduie deloc. sau poate aveam eu pretentii prea mari. (comparam si cu fusco, dar el are si roti pe 19"..si mai dura setata).

imi place mult..nu am avut timp decat de un giratoriu luat mai tare....dar vreau sa o vad mai bine..pe un drum cunoscut. dupa ce am pus swaybars am simtit diferenta...aucm am facut mult mai multe,..deci ar trebui sa se simta :)

nu o simt ca fiind "kart" :) desi asta imi cam doream.

imi place ca reglata la jumate e fix la inaltimea dorita (poate doar 1cm mai jos as dori...)..deci am loc mult de setat inaltimea.

swaybarurile sunt de la H&R, cred ca 25 si 21.

Link către comentariu

Pai nu te zguduie pentru ca amortizoarele sunt dementiale in opinia mea... foarte rafinate. Arcurile in schimb o sa le simti... n-ai mers tu pe drumul potrivit :)

Sway-urile de la H&R pentru integrale sunt mai mari pe spate si mai mici pe fata... cel putin kit-ul pt. MK5 R32 e 24fata 26 spate. Eram curios daca si pentru 8l AWD e la fel.

Link către comentariu

Asta e o veste buna, citeam pe forumurile din Anglia ca toti aleg KW pentru ca suspensia Bilstein e mult prea dura si ma gandeam ca am facut alegerea gresita.

Link către comentariu

are arcuri duble...din alea moi si scurte pt confort..si pe acelasi amortizor are si altele dure si mai lungi...pe fata. da' eu veau KART :))

am avut pe Golf tot asa cu arcuri duble, Eibach.

Acidutzu, o sa ma uit pe site la HR, dar parca tot mai mari sunt pe fata....sa fie tot subviratoare...SAFE.

Maritatule :)) tu poti compara cu Eddie din brasov cu CupraR, rosie, lui i-au venit si a montat KW version 3, parca...sau 1...nu mai stiu.

Link către comentariu

Pentru mine e o veste buna ca nu scoate pietrele de la rinichi :)

Asreptam mai multe pareri dupa un drum mai potrivit pentru teste

Later edit: hmmm ... ce imi vine mie nu are arcuri duble

Modificat de kirkus
Link către comentariu

:)) Ok, daca reusim sa ne vedem la un karting le comparam. Am mers saptamana trecuta cu V1, ca si ride-confort e aproape de stock.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Later edit: hmmm ... ce imi vine mie nu are arcuri duble

Hmm, nici eu n-am duble la B16. B14 nu era un B16 fara reglaj pe amortizor? Sau poate e treaba de platforma, de tractiune, nush...

Link către comentariu

si eu si fusco stiam ca B14 e tot B16 dar fara reglaj pe duritate :)

deci sa nu ma intelegi gresit...NU E MOALE. dar nici ff tare nu e.

acu...daca omu e nebun si vrea kart...poate altii nu vor :)))

sper in we sa am timp sa o pun putin la treaba.

d-abia astept drumu pana la Conacu Secuiesc :D

Link către comentariu

n-am apucat sa mai fac niciun km cu masina. d-abia in weekend voi face cateva sute...sa vad cum e suspensia.

pana atunci..au aparut pozele in galeria oficiala de pe site la TAROX:

http://en.tarox.com/audi.html

primele 2 poze :)

si pe Fb la ei

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150267305706341.377918.396714631340

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Da...ce sa zic bine ca ai cu ce sa te opresti si poti sa o ti si pe strada :icon_thumright: cand vinzi masina da-mi si mie un tel ca poate te scap eu de ea :blah_:

Link către comentariu

:)) cu cea mai mare placere....sa o stiu pe maini bune.

am mers azi cu masina..si suspensia este chiar dura. ma pacaleau primu set de arcuri si de aia o consideram mai moale. dar dupa ce se comprima arcurile moi...devine dura cum mi-am dorit :)

Link către comentariu

am apucat sa fac vreo 500 de km in we pe tot felul de drumuri...de la DN la A1...si senzatie e dementiala :) se lipeste de asfalt si iti da o incredere mai mare in curbe. trebuie inca sa mai o studiez in mers sa vad exact la ce nivel se contracta la maximum arcurile moi.

dupa montarea franelor, am un zgomot ca un troncanit cand schimb directia de mers a rotii. daca bag in R, in prima secunda cand plec de pe loc se aude o data, dup aia daga bag 1a..la fel..si nu se mai aude pana schimb iar directia.

ati mai intalnit? sa fie de la placuta? ar trebui sa-mi fac griji?

Link către comentariu

Problema asta am avut-o cand s-au slabit tampoanele de motor si se misca evacuarea. :D

Sunt foarte curios, dupa ce se rupe purin aderenta cu B14, daca e usor de "prins".

Link către comentariu

la 4x4 mi-e fff frica cu ruperea aderentei in curbe. odata pierduta...greu o aduci inapoi. poate pe zapada sa ma joc intr-un spatiu liber.

sa verific si evacuarea deci

Link către comentariu

am apucat sa fac vreo 500 de km in we pe tot felul de drumuri...de la DN la A1...si senzatie e dementiala :) se lipeste de asfalt si iti da o incredere mai mare in curbe.

Ma bucur sa aud asta :D Cam acelasi lucru ma intereseaza si pe mine.

Acum astept si eu cheile de reglaj sa o pot monta pe a mea (folosita de pe ebay.de). Sunt curios daca se poate monta acelasi sistem cu 2 arcuri si pe a mea. Acum am un singur arc.

Link către comentariu

... poate pe zapada sa ma joc intr-un spatiu liber.

sa verific si evacuarea deci

Da, la mine evacuarea era.. :D

Foarte buna ideea cu zapada, in general se testeaza pe aderenta cat mai redusa, altfel, cu b14, ar trebui viteza supersonica sa rupa aderenta. :lol:

Modificat de GtSport
Link către comentariu

pai eu asa fac....cand e zapada mai buna, ma duc la un mega-supermarket (liber..sa nu fie si altii) sau pe cate un poligon si parchez...mai greu :)) din mai multe manevre. si e de ajuns sa mergi cu treapta 1 si fuge rau de spate. asa e mai safe, ca o poti controla mai usor si nu exista riscul sa o lovesti de nimic. mai sunt parcari uriase, in poiana brasov, in azuga...unde mai ai loc.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!