Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

azi am platit si B14-le. :) si cu asta...am cam terminat cu trenu de rulare. acum..turbo (k04 nou sau Gt28rs cu tot ce implica..), jante usoare, si haldex controller.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asteptam un review pt B14!Ride, comfort, tot.Parca asta nu e reglabil si pe duritate,nu?

Link către comentariu

nu, e reglabila doar pe inaltime. e diferenta mare de pret intre B14 si B16.

daca cineva e interesat de suspensia KW pe care o am acum pe masina, sa dea un PM e dau aproape gratis.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

de sambata avem swaybars :)

s-a intarit masina..si parca la hopuri e mai legata.

astept sa vina suspensia si sa le pun la treaba pe un cirucit sau la un drum mai lung.

cateva poze de comparatie intre stock si H&R.

post-2758-0-80193700-1309161697_thumb.jp

post-2758-0-67131700-1309161702_thumb.jp

post-2758-0-71625600-1309161718_thumb.jp

Link către comentariu

daca cineva e interesat de suspensia KW pe care o am acum pe masina, sa dea un PM e dau aproape gratis.

Merge la mine? Si ce inseamna aproape gratis?

Link către comentariu

nu merge decat la quattro/4motion.

:( o dau si cu 100e ca e posibil sa am un amortizor scurs pe spate.

daca era pt tine, ti-o dadeam cadou..ca si asa sunt dator :)mai bagai 2-3mil si ti-o reparai.doar ca nu merge.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
  • 1 month later...

Cum sa nu merite? Arata super si cred ca "feel-ul" e mult mai fain.

Felicitari pentru sway-uri! :icon_thumright:

Eu tocmai am primit o veste proasta, americanii nu gasesc H&R 24 mm spate, dupa ce l-am platit deja. Cica il vor primi de la H&R peste 6-8 saptamani. Trece vara. :(

De unde le-ai luat?

Modificat de GtSport
Link către comentariu

merci :) si mie imi cam place. sa vad ce cost implica. as updata si unteriorul putin...sa o mai innoiesc. si astea 3 elemente ar fi singurele pe care le-as schimba. aaa...da..si poate scaunele...daca voi gasi bani.

de la Alex-ZZtuning. daca nu le-ai platit, cauta la BSH sau la EIBACH.

azi trebuie sa-mi vina si suspensia :) a durat mai mult..dar bine ca e pe vine.

acum...tre sa ma pregatesc pt roti de iarna. ma bate gandu sa pun astea stock cu cauciucuri de iarna si sa iau niste TEAM DYNAMICS usoare pt vara...

deci chiar simt diferenta la swaybars. chiar nu ma asteptam sa fie asa MARE> e ca si cum as fi pus INCA o suspensie. d-abia astept sa vad cum se simte masina cu suspensia noua si mai dura. vreau sa pun si swaybars pe hard. intai aia din spate :P sa vad daca fuge fundu si dupa aia si cea pe fata.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Si eu am simtit diferenta mare dupa ce am pus sway-bar-urile. Eu le-am setat tare pe spate si moale pe fata. Si asa le las. A facut masina neutra.

Link către comentariu

din cauza suspensiei f moale (si a unui amortizor banuiesc spart), mi-a fost frica sa le dau direct pe hard sa nu aiba reactii ciudate. arcurile nu stiu cat ar fi putut "tine/opri" balansul..fiind moi.

dar dupa ce pun Bilstein..o aduc acolo unde trebuie. sunt TARE curios cum o va face cu hard DOAR pe spate...

Link către comentariu

Bravo Bogdane! Usor usor devine completa! :icon_thumright:

Spor in continuare!

Link către comentariu

Cate jucarii!!!! :D :D

Pana la urma le-am cerut banii inapoi pe sway-ul spate, o sa-l iau de altundeva.

Deabia astept review-ul suspensiei.

Si eu vreau sa le setez ca Ovidiu, hard spate, soft fatza. La tine e altceva cu 4wd, ar merge hard/hard. :icon_thumright:

Link către comentariu

the missing piece from the "handling" puzzle

Multumesc Alex.

Link către comentariu

Legat de modificarile de interior, cred ca ai citit si tu, mai ales ca au intrebat cativa si pe linkul pe care l-ai dat, despre functionarea airbagului.

La A3 8L si la A3 8P inainte de facelift, au folosit airbaguri cu declansare one-stage, in timp ce pentru masinile peste 2005 au trecut la dual-stage. Pana acum stiu ca nimeni nu a reusit sa adapteze corect, mai ales ca cineva a patit-o cu airbag dual-stage pe masina one-stage, in sensul ca nu s-a declansat.

M-as mira sa fi reusit cineva sa faca asta, mai ales ca si eu sunt interesat si am urmarit subiectul asta, si inca nu aparuse nici o veste.

In orice caz, si daca ar fi asa, foarte probabil o sa ramana secret o vreme, pana scot ei bani din asta..

LE: pentru schimbator, nu stiu ce varianta ai acum, dar varianta S-line de pe ebay, cu piele perforata este o mare imbunatatire, mai ales avand in vedere pretul..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

am varianta de schimbator de S (http://www.s3-passion.com/AS-23.jpg), dar din anul 2001. vreau sa pun cea din acelasi an cu volanul, adica modelul care s-a pus pe S3 8P.

de airbag...... se poate pune. am vorbit cu mai multi din UK si astept un DIY. am gasit si cateva linkuri...

oricum pana sa ajung sa-l pun..cred ca intram in 2012, pt ca acum urmeaza rotile de vara/iarna.

Link către comentariu

Da, despre modelul asta de schimbator pe care il ai vorbeam, doar ca nuca este din piele perforata.

Din cate stiu, s-a pus si pe A3 dupa 2004, cele S-line, asa ca e cat de cat actual.

Eu l-am luat pe al meu cu ~40 de euro, deci mai mult decat decent.

Cel de S3 e dublu aproape..

Link către comentariu

neah....lasa ca eu am 4x4...si stiu ca tu ti-ai dori din ala :P

Link către comentariu

Pana acum am folosit uleiul asta: (la mine in carte norma este 503.01).

http://www.europeanautotech.com.au/products/audi/s3-1-8t/198-motul-engine-oil

Recommendated for Audi TT and S3 and all W engines from Volkswagen group.

Product 8100 X-LITE

SAE/DOT Standard 0W30

Maker's Approval VW 502.00/505.00/503.01

S-a shcimbat norma?!

pentru ca acum pe site la ei nu mai apare asta ca fiind recomandat, ci

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?site=41&sector=9&category=6&keywords=s3&vehicle=1919

Best Specific 504 00 507 00 5W-30 3.5

Better 8100 X-clean+ 5W-30

Good 8100 X-lite 0W-30

adica astea:

http://www.motul.com/ro/en/products/55

si

http://www.motul.com/ro/en/products/194?f[application]=139&f[range]=25&f[viscosity]=33

vad ca si pe site in RO s-a schimbat

http://www.motul-romania.ro/default.asp?b=1&idcateg=2&idprod=59&idsub=24&opt=prod

Pentru motoare pe benzina Audi 210 si 225 hp (S3 si TT) si pentru motoare W folosoti MOTUL 8100 E-tech 0W-40.

ce ziceti? sa schimb uleiul?!

Link către comentariu

Daca nu ma insel acela este standardul long life. Eu ti-as recomanda sa treci pe motul 300v power 5w-40.

Link către comentariu

nu trec pe 300v..din mai multe motive. eu fac multi km si costul este marisor. masina are aproape 190 000km si mi s-a confirmat de mai multe persoane (inclusiv de la importator) ca motorul va manca mai mult ulei ca de obicei. si deci nu are rost. o fi mai bun decat ce am eu, dar eu folosesc masina SI in regim normal, deci unde nu s-ar simti diferenta dintre ce am si 300v. si atunci..de ce sa pun 300v?

oricum, de ce 5w40?! desi par un ulei uzual...orice recomandare facute de Motul pentur motorul meu implica 30 in coada.

si daca e sa compar cu ce recomanda ei:

SPECIFIC

504 00 507 00 5W-30

Density at 20

Link către comentariu

300V Power Racing este 5-30w.

Ma gandeam ca ai nevoie de ceva mai vascos la temperaturi inalte atunci cand o mai incingi. In plus nu cred ca 300v este mai prost la utilizare normala numai ca poti beneficia de calitatile extra in situatii mai extreme.

Modificat de spb
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!