Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

care e faza cu baia aia ?

faptul ca are contravalurile alea sudate pe margine ? sa inteleg ca baia de ulei in mod normal NU dispune de contraval ?

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

care e faza cu baia aia ?

faptul ca are contravalurile alea sudate pe margine ? sa inteleg ca baia de ulei in mod normal NU dispune de contraval ?

da. pe curbe uleiul are tendinta sa se miste dintr-o parte in alta. si daca se merge tare "pe circuit" si uleiul nu e la maxim pompa poate trage aer si sa gripeze turbina. asa ca cei de la jabba au dezvoltat baia asta. pastreaza uleiul in "camerele" alea asa incat pompa sa aiba mereu de unde trage.

merci teff.

GTsport, da..pai astept mai multe oferte si ma decid de unde sa iau uleiul. stiu ca zyx (polo GTI) luase cu pret f bun de la importator direct.

Link către comentariu
Tot de la importator l-am luat si eu, dar trebuie sa fi atent la preturile lor, nu intotdeauna sunt cele mai bune. Lichidul de frana l-am luat cu 90 ron/ 500 ml de la ei si in alta parte era 55-60.

sigur de la importator l-ai luat? mie imi spun ei ca nu au avut import cu uleiul asta si ca au avut ceva cu 0w30..

si mi-au recomandat asta

Motul 8100 X-lite 0W-30

dar care costa cam 80lei litru.

300v mi-au recomandat doar daca motorul nu are uzura mare. dar cum al meu are ~170 000km....

daca nu, sa trec la castrol?

Link către comentariu

http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=24&b=1

daca nici de asta nu au, sunt chiar praf.

are 502.00 si 505.00 , din ce am citit la mine in cartea masinii , astea sunt normele pe care trebuie sa le aiba....daca si la s3 e la fel, merge. si e destul de ieftin. pana in 40 ron litrul.

Modificat de mihai20
Link către comentariu

la mine trebuie 503.01. sau am mai gasit ca 504.00 e peste norma 503.01.

si am luat din asta:

http://www.motul.com.au/product_line_up/4s.../4stroke13.html

Recommendated for Audi TT and S3 and all W engines from Volkswagen group.

cred ca e ceva...upgrade la ce vroiam eu.

am luat 6l, ca sa am si de rezerva, 80 lei litru.

Link către comentariu

cateva poze cu franele si suspensia montate, maine revin si cu primele impresii din rodaj.

image00014ku.th.jpg image00015h.th.jpgimage00016ef.th.jpgimage00017z.th.jpg

Link către comentariu

1. Arata bine asa lasata!

2. Parca e prea lasata de spate.

3. ET-ul jantelor stock este cu mult prea mare.

4. Abtibildul se pune dupa ce ai mers cu acea masina pe NRing ;). Asa ca la anul nu ai ce face si trebuie sa vii cu ea :D.

Link către comentariu

Dude, nu vreau sa iti fac inima rea, dar ceva nu arata ok la masina: ori sunt jantele intrate prea mult sub aripi ori din cauza umbrei pe care o face caroseria peste roti pare prea joasa. Rex are dreptate, si mie mi se pare ca spatele e prea jos, dar poate masina arta mult mai bine live. Totusi gandeste-te ca suspensia se va mai 'lasa' un pic...

Asteptam feedback din timpul rodajului! :somnmare:

Link către comentariu
Dude, nu vreau sa iti fac inima rea, dar ceva nu arata ok la masina: ori sunt jantele intrate prea mult sub aripi ori din cauza umbrei pe care o face caroseria peste roti pare prea joasa.

De asta am zis si eu ca ET-ul e prea mare. Bogdan, cat e ET-ul si latimea jantelor stock (latimea cred ca e 7,5)?

Link către comentariu

e umbra f mare. ele nu sunt mai intrate decat erau stock. soarele batea cumva contra pozitiei cum am facut poza, deci umbra e mai mare decat in realitate. o sa fac o poza de sus :)

din contra, daca masina ar fi stat in plan orizontal drept, e mai lasata putin de fata. oricum, ET e cel stock (35 cred ?!), iar inaltimea a coborat doar cu 1cm pe ambele punti.

suspensia e doar putin mai dura decat stock, as fi vrut chiar si mai dura. dar e ok avand in vedere ca drumurile nu sunt impecabile. oricum fata de cea am avut, e mai stabila si mai echilibrata. am schimbat si toate bucsele si orice se putea schimba,a sa ca e mai silentioasa peste denivelari. cand am dat-o jos pe cea veche am gasit amortizorul dreapta spate spart si un arcul pe spate stanga rupt. nu-mi explic de ce, pt ca masina nu a fost incarcata excesiv niciodata.

franele inca nu s-au rodat si scartaie destul. mie-mi place cum se aud :( ca prime impresii, sunt mai brutale decat Ferodo. adica limita unde prind e mai sus si prind mai puternic. inca nu am pus frane mai puternice, doar prin oras ce am mers.

cu noul ulei pare mai putin galagios ticaitul motorului, si parca se incalzeste mai repede.

se simte o diferenta si de la bobine+bujii, porneste mai rotund si mai usor.

acum, sa pun oil catch canul, sa vad daca atunci cand e rece in mers mai are trepidatiile alea, care le avea inainte de a schimba PCVul. fie iar s-a defectat, fie am alta sursa.

Link către comentariu

Felicitari pentru noile upgrade-uri. Arata foarte bine lasata dar iti trebuie niste jante cu ET mai mic sau distantiere.

Sa o alergi fericit pe serpentine sau pe circuit si sa te bucuri de frane si suspensie.

Spor la modificari in continuare.

Link către comentariu

esti pe felie varule :icon_thumright: felicitari.

astept o tura cu ea prin cartier

:D

Link către comentariu

Varule s-a notat!! elibereaza locul de parcare stiut si sa-i dam bataie!! tu pregateste si pachetu de servetele!!

Andrei, investitiile pt anu asta s-au cam dus. mai bag banii intr-o baie de ulei de la Jabba (desi nu e urgenta), si gata, ca mai am un apartament de terminat, un concediu de facut... :study: si vreau sa ma bucur de ea. niciodata nu va fi gata in ritmul asta.

daca voi castiga la loto sau voi face rost de bani, iau alte jante, desi ma indoiesc.

Link către comentariu

Atunci pune niste distantiere...nu costa mult dar efectul este pe masura.

Bafta.

Link către comentariu

Frumoasa! Imi place culoarea .Cred ca ar da bine niste jante aurii-bronz ca la Impreza :tomato:

Link către comentariu

culmea e ca si STIul tot 5x100 avea..., ca gasisem mai demult unele aurii cu 5x100 de pe un WRX cel "bug's eye".

daca vor fi jante, as vrea fie albe, fie negre fie argintii. nu prea as vrea sa imit Impreza.

dar deocamdata nu vreau alte jante. din mai multe motive, printre care, ca as vrea pe 18" si am deja cauciucuri noi pe 17", as vrea ceva mai usor dar la ce drumuri sunt le fac praf si pt ca as vrea ceva light si f frumos si nu am bani momentan.

as pune mai degraba haldex controller..inainte de jante

andrei, nu stiu de ce dar nu sunt fan distantiere. pur si simplu nu prea le vad pe masina.... dar nu cred sa fie nevoie.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

stie cineva ce alt "gear knob" se potriveste la mine? al meu a inceput sa arate uzat si l-as schimba...

as vrea sa arate cat mai stock. eventual dupa alt model audi..sau ceva de genu'...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!