Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

hehe..merci de urari...o sa fac poze..o sa faca si ei cred...dar nu stiu daca voi avea voie sa pun pe forum poze cu Dacia ! haha

d-abia astept sa invat..(nu prea credeam ca voi spune asta vreodata haha)

valix: recunoaste de cand te roade sa spui asta? :lol: dar ti-e frica de warn ! nu-mi iau masina ca nu am bani de Porsche :P ma multumesc cu asta..plus...ai tu masina, eu am par pe cap :P

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bafta multa acolo Bogdan! O sa fie o experienta pe cinste,asteptam pareri ca ma tenteaza si pe mine rau sa fac scoala de pilotaj,dar vorba ta...mereu intervin alte cheltuieli,sper totusi sa pot face o data o exceptie.

Link către comentariu

o sa postez pareri...saptamana viitoare.

pana atunci cateva poze cum se vede evacuarea (va veni si filmul cu sunteul..)

0823133549.th.jpg 0823133557.th.jpg0823133613.th.jpg

0823133625.th.jpg0823133634.th.jpg0823133640.th.jpg

pe tipsuri scrie f frumos SEBRING :rolleyes:

Link către comentariu

foarte frumos,sa ne faci o poza cand o s-o urci data viitoare pe elevator :rolleyes: asteptam filmarea!

Link către comentariu

Te felicit in primul rand pentru scoala de pilotaj. Dupa parerea mea, este un "must have" cand ai o masina precum S3 si iti place sa o exploatezi asa cum se cuvine.

Felicitari si pentru evacuare. Ai ales o varianta buna cu cei de la Pilot si presupun ca pretul nu a fost nici pe departe la nivelul unei evacuari de tuner.

Bafta in continuare si sper sa-ti indeplinesti toate planurile cu S3.

Aaa...si lasa Boxterul deocamdata, ai destul timp la batranete sa te plimbi cu un cabrio. Daca tot vrei Porsche, fa un efort si ia 911. :rolleyes:

Link către comentariu

Astazi am vrut sa vad raspunsul acceleratiei la un S3 ca al tau si e foarte mare diferenta. Raspunsul tau acum (stand pe loc) este aproape ca la o aspirata. Tu sigur mai ai catalizator ?

Link către comentariu

la ce S3 ai mai incercat? din Buc?

serif, am sigur..l-am vazut "cu ochii mei" cand a fost sudat si pus. de fapt, daca te uiti sub masina din lateral in mijloc se vede..un "guguloi" mare central..ca iese putin in jos, fiind unu singur rotund si nu 2 plate cum avea stock.

dar e cu 100 de celule. (sau cel putin asa mi s-a zis, ca eu nu le-am numarat haha) poate S3ul ala la care ai incercat avea cu 200 de celule....si poate mai are si toba de mijloc, pe care eu nu o mai am.

daca nu aveam catalizator, aveam "check engine" aprins in bord ;)

repet, la cum trage, si cum se simte sunt f multumit. d-abia astept soft stage 2! mai ales ca am si FMIC si nu voi avea probleme cand se incalzeste.

singura problema e ca in frana de motor, pe decelerari e cam baritonala evacuarea si poate fi deranjanta daca nu esti pasionat de masini...sau ai de gand sa dormi pe bancheta din spate :)

in rest, masina trage exemplar !! deci nu am ce sa-i reprosez...si nu am nici extrem de mare presiune in turbo!! pe ceas imi face varful la 1.4 si in rest cam 1.3... ca imi era frica sa nu fie prea brutala..sau prea impinsa..

dupa cateva drumuri pe serpentine ma bate gandul la un oil cooler, ca uleiul sta cam mult la 102-104 grade cand o alerg, dar unde se monteaza ala? in spatele grilei din fata nu prea mai am loc...

multumita unui coleg de pe forum, am gasit gumele Toyo t1R la pret bun..ce parere aveti de ele?

trebuie sa mai aman putin schimbul de ulei si filtru la diferential pentru ca noua evacuare incomodeaza putin accesul, se pare ca trebuie sa se dea puntea spate jos.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Moama... iar vb si iar faci ce te taie capul... In ordine inversa: cauciucurile - poate cauti altceva in locul lor (sunt mai bune decat T1S dar sunt si alte cauciucuri mai bune decat astea, pe la acelasi pret). Dupa mine, nu te zgarci la cauciucuri. E viata ta in joc mai mult decat iti dai seama. Poate sunt unii de pe aici care au aceste cauciucuri si sunt foarte multumiti - dar mai conteaza si puterea si la ce te arunci sa faci cu masina. Whatever, ca si pana acum, it's your choice!

A doua chestie, mai bine schimbai oil-coolerul decat intercoolerul. Si pe un GT28 faceau fata cele de fabrica. Asta din cate am auzit pe la lumea asta care nu stie decat despre 1.8T :P.

Daca cineva doarme la tine, pe bancheta din spate, nu cred ca vei debraia/pune frane de motor :)) decat intr-un moment care necesita (Doamne fereste!) acest lucru.

Nu prea am inteles: finala e Sebring, cu totul, sau numai terminatiile?

Legat de catalizator si de check-engine, dupa cum ti-am mai zis cand am mai vorbit, 90% tine de soft! ;)

In rest, spor la treburi si sa ne mai vedem si noi sanatosi! Pup U! Ura!

Modificat de Zyx
Link către comentariu

Zyxone pai ce am facut nebunie ?:ceuameni: la scoala te referi??

tocmai si fusco zicea ca evacuarea se simte ok.

FMIC l-am luat de la bbm ca a fost super oferta la pret...ca altfel mai asteptam.

un oil cooler din cate stiu nu e asa scump...

as rvea sa incerc si Toyo astea...dar daca ai alte idei mai bune, astept si accept sfaturi :blah_:

eu am fost foarte multumit de GSD3, dar si cu asta sunt discutii. pe asfalt incins sunt cam de 7..dar pe ud si everyday use sunt de la 9 in sus. sa-ti mai zic ca am ~50 000 km cu ele si ar fi mai mers 5-6 000?

as lua PS2 ca stiu ca merita la cat sunt de bune, dar cat merg eu cu masina mi-e ca ma tin prea putin

aia cu dormitul era o gluma...95% din timp bancheta din spate e libera. de aia imi convin cele 2 usi.

da, normal ca depinde de soft daca se aprinde check engine, dar cum eu nu am umblat la soft, inca, de cand am pus evacuarea, era normal ca daca scoteam catalizatoul, la prima cheie sa se aprinde check engine. dar eu am mers fara probleme din minutul 1.

merci de urari, si tie iti doresc toate cele bune, si d-abia astept sa ne mai vedem!

Link către comentariu

o sa incep sa vin.

zyx, sper ca nu ai inteles ca as lua cauciucuri sh. cand am zis ca le iau cu ajutorul unui coleg, adica el le importa. dar sunt noi, sigilate.

sunt cam 460 RON pe 17".

Link către comentariu

aseara am avut chef de plimbat. asa lejer. mult timp. noaptea prin oras...liniste doar eu "cu evacuarea " si am urmarit cum se comporta masina la diferite turatii si raspunsul motorului la apasarea pedalei. am vrut sa vad cat de "elastic" poate fi motorul.

mi-a placut la nebunie, cum poate fi condusa si ca un diesel. luam giratorii, stradute la 90 de grade, ocoleam speed bumps sub 30km/h in treapta 3a, si dupa accelera liniar (fara sa fortez turbina, acceleram usor...dar simtitor) adica desi se zicea ca e o turbina mare, ca dupa soft va trage greu din ture mici, la mine de la 1200 rpm incepe sa se simta. normal, pana pe la 3000 nu mare lucru, dar mi-a placut enorm cum pot merge cu treapta 3a de la <30km/h pana pe la 80...

am zile cand imi tranteste cate un zambet pe fata masina asta...chiar daca merg incet, sau tare si ma oftic ca nu stau asa bine dpdv financiar sa-i fac in acelasi timp tot ce merita si tot ce ar trebui...ci doar usor in timp.

d-abia astept stage-ul 2 (eventual 2+) de la soft :D , stiu ca nu voi schimba prefixul cailor putere, dar macar mai urc.

Link către comentariu

Vreau si eu sa ma plimbi :D Mai ales ca se aude fenomenal cu evacuarea asta noua!

Link către comentariu

hehe eu am fost plimbat. :(

sunetul e fenomenal,masina la fel

pacat ca nu e a mea ;)

Link către comentariu

Salut Bogdan, as vrea cateva lamuriri in legatura cu cei de la pilot auto.Tobele de evacuare chiar sunt Borla/Sebring ? Catalizatoarele le-am vazut deja pe site dar sunt putin sceptic de tobe. Oricum daca zici ca e ok totul pe a ta si nu se aprinde check engine, ma duc si-i fac si eu traseu complet cu catalizator.

Multumesc.

Link către comentariu

da, pe toba scrie BORLA, si pe tipsuri SEBRING. si vin cu ceva sigilii pe ele. pe catalizator vezi sa scrie..macar mic.

in alta ordine de idei, tocmai am venit dupa a 2a zi de curs de pilotaj...este extraordinar ce te invata. deci ca sa zic asa..pe scurt..am un zambet mare pe fata, dupa ce am mers cu Dacia prin camp si m-am umplut de praf :banghead: stiu ca suna simplu.,...dar nu e chiar asa. mai dau detalii maine, ca acum sunt rupt de obosit. :(

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

pai, ce sa zic. a fost ff tare...desi m-am umplut de praf :frigbaitata:

chiar inveti niste chestii foarte tari (trase ideale, balanta masinii, controlul ei, pozitia la volan) si ai unde sa le pui in practica. fiind pe iarba , si la treapta 2a masina tot pierde controlul si trebuie sa inveti sa o controlezi. fiind in camp nu ti-e frica sa lovesti ceva.

e chiar interesanta si masina, chiar daca e doar o Nova, dar e de raliu, cu toate pregatirile care se impun (scaune, centuri..suspensii, butoane..etc) si se aude f frumos.

oamenii de acolo sunt f de treaba si stefan vasile se vede ca stie meserie...si a concurat atatia ani. a avut in cateva raliuri cele mai bune clasari romanesti (la acropole si cateva tururi europeene)..si sta iti explica..sta de vorba cu tine pana intelegi.

sunt multe de spus...si multe de povestit...dar consider ca am invatat multe, si desi altele le stiam, acum sunt sigur pe ele. bine, asta nu inseamna ca voi aplica ce am invatat la viteza mare, ci doar voi aplica chetsiile de siguranta in condusul de zi cu zi.

am luat si adeverinta si daca vreau, imi pot scoate licenta de pilot, dar e valabila 2 ani, si nu are rost sa o scot daca nu voi concura.

Link către comentariu

Felicitari pentru realizari.

Am vorbit cu Fusco si imi povestea cat de rapid e raspunsul masinii acum; sper sa ne vedem in curand sa mai povestim.

Link către comentariu

multumesc.

hehe..sa vezi ce surprins va fi dupa ce fac stage 2 la soft !! si fac revizia ca sa curat filtru de aer..ca deja are 5000 km. conteaza f mult ala sport.

oricum, cursul e o experienta care merita facuta cam de oricine, mai ales de cei care merg mai sportiv cu masina. nu doar ca poti aplica ce inveti,dar devii mai constient asupra limitelor tale. a fost doar un stagiu de pregatire..unele chestii nu are cum sa te invete, si nici nu te face sa crezi ca zbori, decat daca ai capul in nori deja.

pe langa asta observi cat de importante sunt unele chestii la o masina. gen frane, suspensie, rollbar...pozitia la condus, niste scaune cum trebuie...

am invatat si multe reguli despre CNR, VTM, si alte competitii din astea. si am prins gustul lor. sincer, mi-ar placea pentru inceput vreo 15000euro sa iau un logan de raliu si sa am bani de un sezon (15-20 000e) sa-mi incep activitatea cu el...

Link către comentariu

Asta vroiam sa iti spun...cursurile alea, luate asa separat, nu sunt chiar mare lucru (cat poti invata in 2 zile) si devin 0 in timp dc nu alergi in vreun campionat. Ele te pregatesc pt ce va urma...sunt primul pas. Poti sa incerci si la coasta la amatori unde costurile pot fi mult mai mici decat ce ai enuntat tu mai sus.

Link către comentariu

pai numai masina e vreo 10-12 000 si un sezon tot te duce la 10 000. oameni, echipamente, transport...etc.

nu am facut cursul ca sa particip, ci sa invat sa pun pe strada ce am invatat. (adica trasee ideale, pozitia de condus, greutatea masinii..etc).

repet, nu te invata cum sa mergi tare pe o proba speciala, asta e alt curs. te invata bazele condusului sportiv, profesionist sa zic, si cum sa folosesti in avantajul tau ce fac cei din curse. cam in mare parte, e doar un curs de hobby, dar cu accente si pe regulamente, raliuri, etc.

daca folosesti ce ai invatat zi de zi, ma indoiesc ca devin 0....

Link către comentariu

Super tare mi se pare cursul asta... Si eu imi doresc sa il fac in urmatoarea perioada, asa ca in momentul respectiv o sa iti cer detalii:D...si hint-uri, pareri....ca de la "absolvent" la incepator:P Cat despre masina....FELICITARI!...poate o sa am ocazia sa o vad si eu "live"! Multa bafta!

Link către comentariu

multumesc mult, si recomand cu mare caldura cursul si scoala asta de pilotaj.

din pacate, pana in primavara cam orice investitie in masina va fi amanata. :D posibil si plecarea pe N-ring sa pice, din cauza altor investitii in pereti, zugraveli si altele. "ata ete".

Link către comentariu

Dupa ce ti-am urmarit topicul si dupa ce am vazut cata pasiune ai pt masina, nu cred ca o sa te abtii sa nu mai faci cate ceva la ea pana in primavara.... Si daca te ajuta ceva sfaturi de design interior la capitolul "pereti, zugraveli si altele"....baga un pm.....sunt pe domeniu (scuze pt offtopic) :D Multa bafta!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!