Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

La Multi Ani :biggrin:

Poate si la anu, pe vremea asta ne vei scrie alte impresiile despre ea :biggrin:

Ca no, doar va face 9 ani de viata :biggrin:

Multi km fara incidente :vaidecapulmeu:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca no, doar va face 9 ani de viata :vaidecapulmeu:

multumesc de urari!

:biggrin: bai, chiar...9 ani...cum suna...cam batrana :biggrin:

probabil si la anu voi scrie ca decat sa o vand pe bani putini, mai bine o tin si mai adaug la ea.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

te asteptam cu evacuarea aia...ca vrem sa auzim impresii si de la ~280 de cai :)

Link către comentariu

dupa concediu...ca acum vreau sa ma bucur de vacanta :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe aici...timp in care am fost plecat cu Ibiza...7000 de km...totul perfect..un SDI care a facut 110 000 km fara NICIO PROBLEMA la motor...:)

S3u se pregateste pt o revizie completa..filtre...ulei..tot...ulei+filtru diferential (la cardinal motors cam 500 ron cu tot cu manopera), in curand va veni fie suspensia, fie haldex controler, fie alt set de cauciucuri, fie scoala mea de pilotaj...dar azi am pus mult asteptata evacuare...

lucrata vreo 6h la Borla in Bucuresti...ceva custom cu catalizator sport (100 de celule) MagnaFlow, toba sport Borla si finala cu tipsuri rotunde ca si stock Sebring. arata superb, cu teava dreapta...de 70 mm si se aude demential. putin cam prea gros pentru gustul meu...dar ff bine. deocamdata diferente f mari nu simt..dar astept sa fac ceva masuratori. oricum sunt multumit de munca...sudurile arata ff bine, si teava a fost de buna calitate. fata de cea stock nu au mai aparut atatea coturi, aplatizari...o toba de mijloc mai putin...deci clar un flux de aer mai drept si mai lin.

mi-a placut cum au lucrat, au prins-o f bine, atent, am stat tot timpul langa ei...deci sunt multumit.

din pacate nu am pus si downpipe pentru ca insemna demontarea diferentialui (nu aveau cum sa ajunga la suruburile care leaga evacuarea de turbina) si pentru ca din cate am inteles la S3 DPul nu este chiar asa restrictiv, si plus de asta fabricarea lui mai dura alte 2-3h.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
multumesc de urari!

:)) bai, chiar...9 ani...cum suna...cam batrana :)

probabil si la anu voi scrie ca decat sa o vand pe bani putini, mai bine o tin si mai adaug la ea.

Multi km inainte! Avem acelasi motor, aceeasi varsta, ca de la balena la balerina, sa ne mai tina inca pe atat. Mi-as fi dorit si eu o masina ca a ta, dar la mine sunt mai multi pasageri :).

Toate bune.

Link către comentariu

:)) ar ideal pentru multi o masina ca a ta cu motor+tractiunea de la a mea. tin minte cand a aparut Sharanul ca mi-a placut ff mult.

Multumesc si aceleasi urari ti le fac si eu !

eu m-am hotarat (daca nu castig la loto..sau nu dau de vreo matusa tamara, caz in care trec la firma urmatoare ierarhica din Grup, si de care nu am avut pana acum, ca Seat si Audi am, VW si Skoda am avut ) sa mai pastrez masina cel putin 1 an, pana cand o vad gata, asa cum imi doream de la inceput sa fie.

ma tot bate (a) gandul la un Porsche..probabil cel mai slab si ieftin ca model si motorizare, Boxter, de 204 cai, just for the spirit, si pt senzatie.. pt rwd, dar neaparat cu hardtop...dar ma da inapoi pretul de vanzare al S3ului, si consola centrala de la Boxter 2001 nu-mi place deloc..seamana cu S3 <'99 si e cam nasoala. asa ca mai tin S3ul.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Bogdane, lasa Boxter-ul ca esul e parfum.... tractiune, intretinere, versatilitate, tuning motor, etc...

Link către comentariu

c6t9...dupa mine cam orice Porsche e altceva. alta senzatie. nu te mai alergi pe curbe, nu te mai doare cat face turbina, ce frane sau ce DV sa-i pui..dar mergi mai batraneste...sa auzi motorul..sa te plimbi. exceptie fac cateva modele gen turbo modificat, gt3, gt2..dar alea ies oricum din calcul.

dupa 2 seri de auditii cu evacuarea...pot sa spun ca suna....DEMENTIAL !! deci cel putin in 1a si 2a...se aude cum rage..urla turbina...de iti face pielea gaina...se aude cum incarca si cum descarca..nu-ti vine sa o lasi..pur si simplu,...orice accelerare o fac cu geamu dat jos (in interior se aude putin mai izolat).

pana in 3000 de rpm e putin cam baritonala...dar in ture mari..e extraordinara...

Link către comentariu

va veni si ala..desi nu prea am cu ce sa-l fac in format de pus pe youtube. probabil il voi face cu telef si il voi posta aici in formatul ala.

Link către comentariu

sambata viitoare incep cursurile la scoala de pilotaj..deci se poate spune ca ma maturizez? :coffee_lol:

Link către comentariu

la scoala lui Stefan Vasile, langa Bucuresti (Titu), 2 zile, cate 8h fiecare

Durata: 2 zile

Ziua 1 - teorie 3 ore + practica 5 ore

Ziua 2 - teorie 2 ore + practica 6 ore

Descriere:

Aspecte generale Regulament + desfasurare Raliu si Viteza in Coasta

Aspecte generale de pregatire a masinii de competitie

Pozitie corecta la volan

Folosirea corecta a volanului

Alegerea corecta a anvelopelor

Tehnici de pilotaj:

- Modalitati de abordare viraje

- Tehnici de franare

- Transferul de mase

- Tehnici de derapaj controlat

- Folosirea franei de mana

- Folosirea denivelarilor si a gropilor in avantaj propriu

- Saritori

- Franare cu stangul

Aprecierea virajelor

Scriere de probe speciale

Diferenta intre pilotaj pe macadam, asfalt si zapada

Tehnica de abordare a virajelor pe asfalt

Recunoastere si scriere de proba speciala

Conducere pe PS cu dictare

Licenta FRAS:

La absolvirea cursurilor de Copilot Raliu sau Pilot Raliu, scoala elibereaza o adeverinta pe baza careia cursantii obtin licenta de copilot de raliu sau pilot debutant VTM de la FRAS.

am hotarat ca suspensia si gumele mai pot astepta pana spre primavara...

Link către comentariu

400 euro, cu masina lor, o nova preparata de raliu (rollbar, scaune scoica..etc)

Link către comentariu

sa ne povestesti cum a fost, poate "ma" risc si eu pe viitor. oricum suntem plecati in perioada aia.

ma bucur ca ai ajuns in final aici, stiu ca vre de mult timp.

hai cu filmul ala!!!

Link către comentariu

si tu nu stii de cati ani imi doresc sa fac asta !!

pana sa am carnet m-am intalnit cu cei care faceau scoala si cu Stefan VAsile pe aeroport la strejnic, langa Ploiesti la cursuri...deci sa fie 10 ani buni ! si mereu am amandat..ba din lipsa de fonduri, ba ca le indreptam catre alte achizitii...

sper doar sa nu apara ceva intre timp...

o sa fiu cu un amic in grupa (cel cu EVO X din Pl), dar ar fi fost tare sa fim mai multi cunoscuti, grupa fiind de 8-10.

oricum, o sa ma abtin sa fiu zmeu dupa aia..ca stiu ca exista la multi riscul asta.

Link către comentariu

sper sa nu se ia nimeni de noi.

eu stiu ca nu ai tendinte de zmeu, dar vei dori sa te perfectionezi, ceea ce e un lucru bun si de dorit pt nring ;)

Link către comentariu

Da, bafta la scoala !

PS: Nu crezi ca dupa obtinerea brevetului, ar trebui sa-ti iei si masina? :offtopic:

Link către comentariu

Tizule, sa vii cu poze pls, sa vedem cum iti sta in super nova aia :offtopic:

Link către comentariu

cred ca o scoala e cea mai potrivita, inainte de activa herghelia de cai, trebuie invatat cum sa-i stapanesti!

sa iei numai note mari ! :offtopic:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!