Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

Un fel de Mihail Sadoveanu al zilelor noastre esti Bogdane. Apropo daca tot vrei sa te plimbi cu masina super mutl hai sa facem o plimbare mai lunga. Ce zici ? Austria ?

Rex - Sa stii ca si dumul pe care s-au dus baietii sambata la Brasov este un drum superb, destul de liber si care poate fi asemanat cu un circuit in foarte multe privinte. Adrenalina este infinit mai mare cand ai prapastia exact langa tine de multe ori.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

nadir@boosted.ro
la VAG mai usor pica ambreiajul, si pt ca nu e chiar 4x4 50-50...si cam la toti care au quattro sau 4motion si au facut plecari le-a picat ambreiajul. de aia eu cam evit sa fac plecari...ca am bagat peste 1000e in ambreiaj si nu as vrea acum sa pice iar..sau sa pice altceva.

am sa te contrazic

eu am vag 4x4 si chiar si bbn`u care are o masina ca a ta facuta la mine si foarte multe alte s3-uri care au forta DAR stiu sa plece nu au nici o problema! eu personal am foarte multe starturi la activ si iti pot confirma ca nu are nici o problema. trebuie doar sa stii cum sa pleci ca sa ai parte de un start reusit si cu cat mai putine uzuri.

bbn`u este cel mai bun exemplu are chiar si a ceeasi culoare cu tine si are acelasi ambreiaj ca al tau :offtopic:) ieri a batut un m3 e46 nu are nimic in plus fata de ce modificari ai tu!!!

si asta ti-o pot confirma toti dar absolut toti posesorii de vag cu haldex cum ai tu.

Link către comentariu

ok, si se pare ca undeva intre galerie si turbina pierdeam presune multa, fiind niste suruburi sarite si o placa de acolo..nu stiu exact ca nu am avut f mult de explicatii de la mecanic. cert e ca pierdeam presiune de ceva timp si d-abia acum am lasat masina la remediat :)

d-abia astept sa vad cum fuge masina acum, pentru ca auseam fasaitul dinainte sa pun softul asta...dar nu-i dadeam de cap.

nadir, astept un pret de la tine pentru o finala bastuck!

Link către comentariu

ai rezolvat problema?cum trage masina acum? sa stii ca n-am uitat...ne-ai ramas dator cu niste poze cu interiorul :blah_:

Link către comentariu

azi o iau pentru ca au aparut niste mici probleme... unul dintre suruburile care prind turbina de galerie ramasese rupt inauntru in lacas si a trebuit mai multa munca. azi o iau.

d-abia astept sa vad cum trage.

o sa fac si poze cu interiorul,dar e stock :) cu exceptia indicatorului ala.

nu stiu ce sa fac..sa scot catalizatorul sau sa pun unul sport....

Link către comentariu

uite si pozele facute vineri in timpul spalarii..

200905291812008.th.jpg200905291812009.th.jpg200905291812010.th.jpg

200905291812011.th.jpg

Link către comentariu

frumos...nu stiu de ce aveam impresia ca ai si piele,dar poate ca e mai bine asa...

Am vazut ca majoritatea s3-urilor au piele,la aspect poate e mai placut,dar sigur e mai comfortabil sa stai intr-un scaun din material in detrimentul pielii pe caldurile astea :D O navi nu merge acolo?! :)

Modificat de TeKa
Link către comentariu

navi...as vrea, ca mergea cea de A4 (parca?) care se poate face sa functioneze pt RO..dar de banii aia, cateva sute bune de euro, mai am inca de facut multe pt performanta. poate..dupa ce pun cam tot ce vreau, voi pune si navi/tv/dvd..dar la cum ma cunosc..mereu am ceva de adaugat pt performanta.

de exemplu, acum dupa evacuare, suspensie (probabil si vor veni alte cauciucuri) vreau bari stabilizatoare, haldex controller, roti mai usoare...si toate astea sunt mii de euro..

S3urile cu piele normala sunt rare. majoritatea au piele intoarsa care e ff senzibila, si toti se plang ca de la blugi se strica si stau ba cu diferite solutii, ba cu lama de ras sa o aranjeze.

daca tot nu am scaune incalzite, e mai bine sa am textil pe scaune.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Ai facut atatea modificari, dar nu i-ai pus incalzire in scaune ? :)

Link către comentariu

sincer, mi-as pune scaune scoica :blink: (eventual si fara reglaj), fara incalzire, fara airbaguri..si zeci de kg in minus.

si asa, scaunul meu e cam la un unghi de 90 de grade in cel mai mult timp... asa ca pt mine, confortul e un cuvant rar folosit.

e buna incalzirea, dar la alt tip de masini...la alt tip de oameni :)

plus ca e prea mult de munca, prea greu, si mi-e mila de RECARO sa le desfac. chiar nu merita. tre sa mai desfac si consola centrala sa pun alta cu loc pentru butoane (ca vin jos, unde eu nu am spatiu in bord)....neaaah. no way.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

subscriu la ce a zis si c6t9, fiind benzinar se incalzeste repede motorul,in 5 minute ai cald in masina (asta iarna)

Eu unul nu as pune scaune scoica,pana la urma e o masina de zi cu zi,nu?! Pentru 20-30 de kg in minus nu stiu daca merita sa dai comfortul si aspectul scaunelor recaro pe cele scoica. (eu vad tipul asta de scaune numai la masini de curse).

Sa inteleg ca ai montat evacuarea? sau este inca in plan?

Link către comentariu

cand zic scoica zic din alea cum sunt pe s3 nou, r32, GTI....nu din alea SPARCO..pentru ca nu ar merge cu restul masinii.

nici macar nu am comandat-o...din 2 motive..inca nu stiu ce sa fac cu catalizator (sport sau deloc) si nu stiu de unde sa iau finala (milltek, bastuck sunt pe la 5-600e lejer) iar la borla mi-au cerut 20 de mil pe toata fara downpipe si 25 cu catalizator cu tot. ceea ce mi se pare mult pt o teava facuta de ei...

dupa un drum mai lung..cam 7-800km am tot urmarit temperatura de admisie si mi se pare nesperat de mica..adica tot ramane la 7-8-9 grade peste ce e afara (repet..nu in aglomeratie...ci la drum intins, mers sportiv).

a mai masurat cineva asa constant temperatura? ea este masurata de debimetru..sau ce senzor o masoara? unde e localizat?

temperatura gazelor de evacuare creste de la 450-500 pana la 900 sau 950 daca merg f sportiv pe serpentine..dar doar pentru cateva secunde.

dupa ce am reparat pierderea de presiune, parca turbina face mai mult timp si mai usor 1.3 boost...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Nu cred ca merita sa bagi bani in scaune. Cu cele cateva sute de euro cat sunt cele scoica poti sa adaugi ceva la performanta si sunt sigur ca se va simti mai bine decat cateva kg in minus.

Iar referitor la evacuare: daca tu consideri ca nu vei avea probleme cu sondele lambda, cu ITP-urile si cu politia, merita sa scoti catalizatorul de tot.

Pretul cerut de pilot pentru traseu mi se pare foarte mare, totusi materialele folosite si munca depusa nu fac mai mult de 50% din pretul cerut. Si daca pui pretul lor + pretul unei finale nu ai ajunge la o evacuare completa de la un tuner consacrat?

Link către comentariu

pai pretul la un milltek e cam 1000, deci ar fi putin mai ieftin borla...ceea ce mi se pare cam aiurea. ma asteptam la ceva gen..maxim jumate de pret...

problema e ca la milltek, catalizator sport e peste jumate din pret, adica ~700euro...pe cand la astia, e exact invers. catalizatorul ~100euro.

deci daca scot pretul catalizatorul, finala e ~500 euro la milltek si cam tot atat si la ei.

http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?x...16&xSec=383

iti dai seama ca nu voi baga bani in scaune...dar am facut o comparatie. vorbind ipotetic.

Link către comentariu
AlexPredaGTi

tot ipotetic ... nu cred ca exista termen de comparatie intre borla ( made in pitesti ) si milltek ( made in uk ) .

Link către comentariu

Pai ia finala Milltek si catalizator de la ei si iesi cel mai bine.

Dar intervine intrebarea: de ce e asa mare diferenta de preturi intre catalizatoare? La Milltek platesti firma, dar totusi e diferenta de aproximativ 600 de euro. ;)

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
tot ipotetic ... nu cred ca exista termen de comparatie intre borla ( made in pitesti ) si milltek ( made in uk ) .

ohooo..clar..iti dai seama...

tocmai de aia ma asteptam la o diferenta mai mare de pret...

Pai ia finala Milltek si catalizator de la ei si iesi cel mai bine.

Dar intervine intrebarea: de ce e asa mare diferenta de preturi intre catalizatoare? La Milltek platesti firma, dar totusi e diferenta de aproximativ 600 de euro. ;)

solutia ideala e finala milltek si DECAT ...dar inca ma documentez...si pe la bastuck,remus...altii..

firma, garantia,.... cine stie.

plus ca totusi sunt guri care spun ca si daca softul e bun, tot nu va merge masina cum trebuie fara CAT.

dracu mai stie...1000 de oameni, 1000 de pareri...

oricum asta voi incerca... DECAT+finala de firma.

Link către comentariu
Iar referitor la evacuare: daca tu consideri ca nu vei avea probleme cu sondele lambda, cu ITP-urile si cu politia, merita sa scoti catalizatorul de tot.

partea cu problemele cu ITP si cu politia, cred ca poate fi valabila la fel de bine si in cazul catalizatorului sport (in functie de cat de putin restrictiv este).

Adica faptul ca nu ai Decat, ci un catalizator sport nu-ti garanteaza trecerea ITP-ului si nici lipsa galagiei (evident,sunt sanse mai mari) lucru pe care cred ca-l poti afla abia cand esti in fata faptului implinit, sau daca stii pe altcineva care a mai mers pe aceeasi varianta (adica acelasi catalizator pe acelasi motor).

Asa ca problema principala ar fi lipsa sau prezenta erorilor in cazul decat :king:, dar care tot asa, cum ziceai si tu Bogdan, pana nu incerci sau nu vezi caz similar concret, nu ai de unde sa stii.

Iar apropo de made in uk, am inteles ca ar fi destul de laudati si cei de la http://www.blueflameperformance.com/ , si care daca nu ma insel au cel putin la fel de multa vechime in domeniu ca si milltek.

Link către comentariu

Da, cei cu skode de prin anglia cam toti au blueflame :king:

Link către comentariu

am vazut ca si pe seatcupra.net multi sunt multumiti de ei...o sa ma uit acasa la ei pe site, ca de la munca nu merg flash playerele pt siteul lor.

nu de politie sau de zgomot imi fac probleme. ITP l-am refacut acum cateva luni...

Link către comentariu

M-am uitat si eu la blueflame. E o optiune interesanta. Calitativ par similari cu Milltek, dar mult mai competitivi la pret.

Conform site-ului lor, ei fac evacuarile pentru Lotus si Bentley. Asta spune ceva.

LE: Am cerut pret pentru mine la ColinaMotors. Ei sunt disti pentru Ro.

Modificat de OvidiuV
Link către comentariu

merci mult de tot, ovidiu. la pret vad ca sunt tot cam pe unde e milltek, poate chiar mai scumpi putin

blueflame:

S3 QUATTRO CAT BACK SYSTEM 98 -> 6" X 4" MONACO

Link către comentariu
  • 1 month later...

masina tocmai a implinit 2 ani in mainile mele....sunt din ce in ce mai multumit ...dupa ~50 000km, nu regret nicio secunda alegerea facuta, desi am avut cateva probleme in timpul asta cu ea, si a stat mult pe la mecanic. si cum sunt eu nebun, parca tot timpul se aude ceva, bate ceva...tot timpul mai e ceva de facut la ea. de fiecare data cand iesea de la mecanic ,erau de ajuns 10 min de mers cu ea, "ca sa o iert ca m-a suparat".. :(

ieri am facut >600 de km pe tot felul de drumuri, urcat pe transfagarasan, offroaduri :lol:, drumuri extrem de drepte si extrem de lungi... consum per total cam 9-9.5 (nu am resetat BC-ul si ramane cel total pe 7000 km, care era 10.2, dar mers si prin Buc) si senzatii ca traiesc in fiecare minut...chit ca ploua rau, sau era noroi, imi dadea un sentiment enorm de siguranta..statea f bine pe curbe (desi se simte nevoia de suspensie), accelera superb (in 2 ani tot timpul am adus ceva nou, ba alt soft, ba acum i-am refacut pierderea de presiune si simt noul soft altfel...) si un consum rezonabil...

inca imi place cum simt volanul in mana, cum sunt comenzile la indemana,..si cum dupa ~12 ore de condus nu am avut probleme cu dureri picioare sau sa ma doara spatele de la scaunele recaro..NIMIC. desi eu il tin ridicat cam in unghi drept..pt a avea o pozitie buna de condus.

chiar ca e o masina de mers mult, placut, si in siguranta...(asta daca stii sa dozezi puterea...) pe cam orice fel de drumuri, atata timp cat asfaltul e bun.

singurul regret e ca nu o pot upgrada asa cum ar merita... si in timp scurt, pt a le simti pe toate puse...si ca n-am inca banii pt ce ar merita (porsche brakes, BBSuri, GT28RS sau IHI...etc)

d-abia astept sa ajung pe Nring...

pun si o poza cu RANGE-ul, mai ales ca aveam ~3/4 rezervorul (facusem plinul la Pitesti si poza e facuta tocmai cand coboram Tfg :lol: )

post-2758-1247384693_thumb.jpg

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!