Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmmm...si ar fi de vazut fata de un vRS 1 cu soft..ca sa-ti dai seama ce si cum.

Link către comentariu

Abia astept sa vad cum iti merge masinutza si la drum lung vineri cand mergem la mare. Am vb si cu Marian si plecam toti din Ploiesti.

Link către comentariu

se pare ca nu ai vorbit de curand...ca eu inca nu stiu daca merg... :rolleyes:

dar oricum, noi ne intalnim des prin oras....

Link către comentariu
fa si tu un 80-120 si un 80-180 te rog.

stock ai avea 80-120 4,7s si 80-180 18,8s. mie mi se par cam mari numerele pt 80-180.

80-120 cam 3.5 secunde in treapta 3a. in 4a e cam subturata, avand in vedere ca deja 2a se termina cam pe la 90 daca o duc all the way.

am uitat sa fac si 80-180 :vaidecapulmeu: dar mai ies zilele astea cu ea.

Link către comentariu

multumesc ;)

inca am dubii legate de evacuare..nu stiu ce sa fac...ca nu as da >1200e pe o milltek completa...

Link către comentariu

man, ori o faci cum trebuie si dai un ban ori nu o faci deloc. nu o data am regretat ca nu am facut asa. exista un risc la jumatatile de masura, sa dai si banii si sa nici nu mearga cum trebuie.

acum nu ma pricep direct, poate iti dau niste sfaturi pertinente nadir, fusco, impatimiti din astia ;)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

pai as lua finala milltek, adica asta

http://www.compucars.co.uk/gensale/99pic2.jpg

(nu neaparat cu toba de mijloc care apare in poza, depinde cum o gasesc), pentru ca cea mare e mai complicat de facut si vreau sa arate si bine si de la downpipe pana la ea as face teava goala, fara catalizatoare...si sonda anulata din soft.

si asa m-as scoate cam sub 7-800euro. si as avea destul free flow. si dowpipe-ul nu e problema cu turbina stock.

adica uite ce as evita:

[url="http://cgi.ebay.de/Milltek-Sportkats-TT-S3-Cupra-R-1-8T-K04-210-225-PS_W0QQitemZ380118616003QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu ne-ai mai spus si noua nimic nou despre masinuta! Ce-ti mai face? :icon_thumright: Pune te rog mult si cateva poze cu interiorul tau,ca pana acum nu l-am vazut.Ms frumos!

Link către comentariu

tocmai am aflat ca cel care mi-a adus-o din DE a mers cu 270 cu ea, in germania, stock-stock... ;) si eu nici acum, dupa 2 ani nu am reusit.

mi-am dat seama ca fasaitul ala ma face sa pierd presiune, ca acum sunt la o masina in spatele unui colt czt cu soft si admisie si finala si in iarna eram egali egali, desi se poate sa i se mai fi lasat softul...si sa traga mai bine, desi sunt la 2 masini in fata unui CTR FN2 destul de modificat (evacuare, admisie, hondata...etc) si se pare mai nou ca undeva din cauza gropilor si pe la evacuare se aude ceva fasait. marti o duc la mecanic sa se uite atent la ea. si voi netezi interiorul de la cutia filtrului de aer, ca toti englezii zic ca ajuta.

in rest..o sa pun si poze cu interiorul... dar am facut azi dimineata unele frumusele cu exteriorul pe drumul catre Poiana BV. le pun maine cred, ca acum sunt ff obosit, nu am dormit de 2 zile :P

Link către comentariu

intre timp, tot jucandu-ma cu indicatorul ala, si facand plecari pe ud, am scos o plecare de 0.99G :Driver: oricum s-a simtit fff marfa.

Link către comentariu

ia vezi cati G are un R8 la plecare ;)

saracia aia de forester avea peste 1G.

azi nu prea am facut coloana :), da pizza foarte buna :(

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cata nu stiu cum dar eu m-am intalnit in ploiesti cu o mare coloana am stat cu ei la o poza si ne-am vazut fiecare de drum

apropo de G tre sa mai exersezi un quattro formagi ar trebuii sa faca minim 1,5 sau asa ca mine 2,19 :))

Link către comentariu
Publicat (modificat)

:P si eu care ma bucuram la 0.99 :rolleyes:

nu va mai zic nimic ca imi stricati dispozitia ;)

Cataline, stiu ca subaru are o plecare tare... :P si nadire, stiu cum pleci.mi-as dori sa plec asa...dar inca mi-e mila de ambreiaj....dar inca nu prea fac plecari tari...

oricum plecarea aia nu am facut-o intentionat...era indicatorul pe G-uri si am facu o plecare mai tare..sunt sigur ca se poate mai mult..dar mie si aia mi s-a parut tare.

200905160829002.th.jpg200905160829003.th.jpg200905160830004.th.jpg200905160830005.th.jpg

m-am decis ca dupa suspensii si evacuare si poate haldex controller sa nu mai bag banii in masina. decat consumabile si poate alte frane. in rest am de gand sa merg cat mai mult cu ea, sa ies din tara, un N-ring...si tot asa.

voi face scoala de pilotaj si ma voi bucura de masina asa cum trebuie. mi-ar placea big turbo upgrade, dar ma gandesc ca totusi eu vreau masina sa merg mult (am ~50 000 de km in mai putin de 2 ani) si tot asa voi merge, asa ca banii aia probabil se vor duce pe benzina....ca de schimbat masina acum nu prea am cum.

m-a mancat undeva sa fac un calcul cati bani am bagat in benzina si consumabile de cand am luat-o si nu mai vreaus a fac asa calcule :Driver:

btw, cataline si de la BV pana pe la comarnic am mers f incet..ca asteptam pe fusco, evo X...sa facem coloana....:P

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
apropo de G tre sa mai exersezi un quattro formagi ar trebuii sa faca minim 1,5 sau asa ca mine 2,19 :blah_:)

plecare din aia am facut o singura data eu si inca una cu altcineva. NERECOMANDAT, risti la propriu sa-ti rupi gatul, plecarea e de o violenta extrema si pentru masina, stii cum e la subaru.

culmea e ca pana pe la comarnic, am facut coloana destul de ok vreo 4-5 masini. dupa s-au dat baietii la 200 si eu am avut o retinere :Driver:

frane trebuie si la mandea. scoala de pilotaj nu strica. timp si bani sa fie. ce idei ai?

Link către comentariu

Mi-am permis sa ii fac o poza pe la 4 dimineata daca tot parcasem langa ea.. 17052009288.th.jpg

Link către comentariu

haha..merci pt poza :icon_thumright:

da, cataline, stiu ca subaru are niste plecari fulminate..dar si ca diferentialele pica :rolleyes:

Link către comentariu

la VAG mai usor pica ambreiajul, si pt ca nu e chiar 4x4 50-50...si cam la toti care au quattro sau 4motion si au facut plecari le-a picat ambreiajul. de aia eu cam evit sa fac plecari...ca am bagat peste 1000e in ambreiaj si nu as vrea acum sa pice iar..sau sa pice altceva.

Link către comentariu

Nu stiu daca am mai spus, dar imi place foarte mult masina ta :D. Culoarea e perfecta pt un S3.

Interiorul este iarasi unul foarte reusit. Ti-am vazut masina la intalnirea de iarna si tin minte ca era curatenie deplina in interior! Felicitari!

Iti doresc sanatate si sa fie 1 RON litrul de benzina ;)!

Link către comentariu
la VAG mai usor pica ambreiajul, si pt ca nu e chiar 4x4 50-50...si cam la toti care au quattro sau 4motion si au facut plecari le-a picat ambreiajul. de aia eu cam evit sa fac plecari...ca am bagat peste 1000e in ambreiaj si nu as vrea acum sa pice iar..sau sa pice altceva.

Daca ai bagat atatia bani ar trebui sa te bucuri de el

Fiind cu inclinatii clare spre sport ar trebui sa reziste

E adevarat ca ulterior cedeaza altele dar la urma urmei avem doar o viata si banii investiti in masinile noastre trebuie sa ne aduca satisfacie macima nu doar pe curbe sau cand este privita de altii ci in toate ipostazele ei

Cum zicea sorin nu de mult noi exploatam masinile doar la 20 % din potentialul lor si acum dupa ce ai mers cu el bogdane cred ca intelegi de ce zice asta

Oricum este o parere pur personala nu trebuie sa ti cont de ea sau sa fi de acord cu mine

Link către comentariu
Publicat (modificat)

REX, multumesc pt aprecieri, si tie iti doresc la fel. nici prea ieftina nu e bine sa fie, ca vor fi toti soferii de duminica cu masini puternice pe strada...si asta nu e bine. :)

da imi place mult sa fie curatenie la interior, daca exteriorul oricat as munci la el, dupa cateva ore e plin de praf, la interior imi place sa arate cat mai apropiata de cum a iesit din fabrica. nu ma consider un tipicar, dar dupa ce iese de la spalat tot o mai "bibilesc" eu cu carpa :)

sincer ma uitam chiar si la S3ul lui Vlad si desi nu e la fel, culoarea imi place fff mult. are niste poze facute de la o intalnire de la Cheia de acum 2 ani..si culoarea se vede superb. sunt sigur ca si culoarea la tine e speciala :)

sper sa apucam sa ne vedem mai des...

flow...ce cuvinte grele si serioase..sigur tu ai tastat ? :))

da man, ai perfecta dreptate, dar tine si cont ca anul trecut am dat de 2 ori motorul jos (ambreiaj si chiulasa) am stat luni in sir fara masina si mi-a ajuns. acum vreau sa bag bani in ea dar sa ma si bucur de ea. poate cand o sa termin ce mi-am propus la ea, si dupa ce fac scoala de pilotaj, ma duc la Nring si ii dau tot ce stie :) si voi face si plecari...

pe de alta parte mi-as dori sa invat sa o exploatez cum merita ! mai vin pe la BV si o sa mai merg cu sorin, chiar as vrea sa-i dau masina mea (lucru ff rar :P ) sa ma dea o tura, desi stiu ca nu va merge la fel cum merge cu cele pe care le stie bine.

asa cum am mai spus, nu mi-am luat-o pt linii, si nici pt plecarile puternice...ci pt siguranta, stabilitatea pe curbe si sa pot accelera la orice viteza fara sa patineze.

de asta si atunci cand mai masor langa alte masini, nu o fac de pe loc, desi asta e un avantaj al masinii mele.

oricum, nu ma consider un sofer profesionist, dar nici unul de duminica..dar mi-am dat seama ca masina nu prea e folosita nici la jumate din capacitatea ei... si ca in timp, mi-am mai pierdut din curaj sa merg mai tare si sa vad ce poate masina...ceea ce nu e mereu bine. adica pe strada e ok, dar sa fi avut o pista sau un loc unde sa poti exersa, sa-ti tii calitatile si pasiunea pentru acel loc..am fi toti muuult mai fericiti. pana la urma o masina sport, puternica e bine sa fie condusa asa cum stie. surplusul ala de putere sa fie folosit cand trebuie si cum trebuie.

noroc cu sorin, caruia ii zic LA MULTI ANI azi, si caruia ii multumesc iar pt tura de ieri...super bine conduce si m-a facut sa simt asa cum trebuie o masina puternica in elementul ei. culmea e ca desi mergea tare nu pot sa zic ca mi-a fost frica, dar a fost ceva, un feeling...pe care il credusem pierdut :)) radeam, ma simteam bine, dar adrenalina era la core mari!

oricum, tot respectul pt el, ca om, ca pilot si pt GTI ala !

scuze ca am scris mult :))

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

:vaidecapulmeu:

Referitor la condusul masinii la potentialul maxim... Sa iti spun cazul meu: mi-am luat masina din semnatura. E o masina normala motor mic, turbo si suspensie sport :blah:. La inceput am mers foarte usor cu ea (rodaj, nu cunosteam masina, etc). Apoi am marit ritmul. Cand vroiam putina adrenalina ma duceam ceva mai tare. Am facut asta cam 1 an jumate cu masina asta. Apoi a venit Nurburging-ul unde ma mers finut, dar am descoperit limitele masinii. Sunt niste senzatii care nu se compara cu nici un drum national/judetean/european, etc. Dupa ce m-am intors din Germania, cu toate ca am descoperit limitele masinii merg cu mult mai incet ca inainte. De ce? Pentu ca pur si simplu nu mai simt nimic pe drumurile noastre. Ai dreptate cand spui ca ar fi binevenit un circuit pe aproape unde sa mergi in weekend, te dai cateva ture, creste adrenalina iar apoi conduci frumos pe drumurile patriei. Dar la noi nu e asa :(, la noi drumul national, european, etc e in acelasi timp si pista.

Concluzia: Toata lumea la Nurburgring (sau Hungaroring, de ex).

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!