Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

Cum o comanzi ? E cu touch screen ?

nu, are un buton in dreapta pe post de joystick..sus, jos, stanga, dreapta, enter..si de acolo te misti prin meniu.

pe pagina asta arata niste filme

http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?x...06&xSec=384

"Videos here:

liquidTT menu

0-60 run

BHP measurement"

anx, depinde, a fost cam 11 milioane cu totul..pentru unii poate fi cam scump. unele chestii le poi face cu altele mai ieftine eventual cu un boost controler..sau APEXI..sau stiu ca meme cu ibiza avea o jucarie aproximativa...care se atasa si era mai ieftina.

dar mie imi erau ff necesare cateva informatii, mai ales boostul, temperatura evacuare si ulei, ca sa vad ce si cum, plus diferentele fata de inainte si dupa ce pun evacuarea ca vreau sa scot catalizatoarele si asta vine mai frumos decat cu indicatoare normale, pe stalp (unde nu le puteam pune ca am AIRBAG) sau in alt loc nu prea aveam unde.

te asteptam in the turbo benzina world :)

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, ieri am facut cateva masuratori.

temperatura admisie: pe DN1, temperatura exterioara 18 grade, temperatura admisie intre 21 si 24 (in acceleratii constante) pe tot drumul....deci eu zic ca e ff bine. cum am intrat in aglomeratie in Buc, afara erau 22.5 grade, temperatura admisiei a urcat pana la 42 ....

temperatura evacuare....medie in jur de 5-600..urca pana pe la 800 in acceleratii puternice, dar coboara destul de repede...chiar si la 400.

boost am un peek de 1.3 , in rest cam 1.1 si la 6500 inca 1.1...si fix inainte sa schimb scade la 1.02...la 6800-6900 rpm..deci eu zic iar ca e ff bine. se poate mai mult, dar dupa ce pun evacuarea.

temperatura uleiului a urcat in acceleratii si in Buc pana pe la 102, dar coboara (greu) pana pe la 87-90.

MAFul si N75 functioneaza bine, dar mai trebuie sa urmaresc parametrii...ca nu am vrut sa chinui masina intr=o zi sa vad limitele tuturor :) si oricum nu stiu intre ce date trebuie sa fie...(daca are cineva vreo informatie, il rog sa o posteze, la fel despre sonda lambda...cam la ce parametrii sunt limitele, sa vad daca se incadreaza..)

tot azi voi face un 0-100...

daca a mai facut cineva cu motor 1.8T asemenea LOGuri, il rog sa impartasim cifrele..

IN REST, PASTE FERICIT TUTUROR!

Link către comentariu

fa si tu un 80-120 si un 80-180 te rog.

stock ai avea 80-120 4,7s si 80-180 18,8s. mie mi se par cam mari numerele pt 80-180.

Link către comentariu

o sa fac (nu am avut cum sa fac alte masuratori ca au fost drumurile ff pline)..dar 0-60 e masurat de el, asa..daca masor eu 80-120, e altfel.

dar promit zilele astea ca o fac :Driver:

Link către comentariu

Bravo domnu' , arata foarte bine jucaria. E pusa si pe lista mea :)

Cum a fost montajul, greu ?

Link către comentariu

Bravo Bogdane , este geniala jucaria ....... imi place la nebunie , iar acum cuvantul de baza este VREAU SI EU ......... sau cuvintele :biggrin: am vazut ca pe site nu au asa ceva pt masina mea ....... ai idee daca o sa apara sau ceva in genul asta ?>?

Iar jucaria aia a lui Meme este acum la mine si cred ca nu stie sa afiseze bari .......... sau cel putin nu stiu eu cum sa o folosesc , tre sa citesc manualul ........ eu credeam ca TPS = Turbo Pressure , dar nu are legatura , pt ca imi da niste cifre cel putin bizare .

Link către comentariu

BAD, nu a fost greu, cam 1h a durat ca a lucrat mecanicu ff usor..ca nu mai montase. repet, tre sa ai grija unde lasi conexiunea sa fie la indemana in caz ca mai ai nevoie sa desfaci cablul. si ne tot uitam cum sa vina perfect. mecanicul meu lucreaza ff bine si preferam sa lucram incet dar sigur.

tre sa mai ai grija cum rupi urechile pt prinderea in grila, ca ea vine cu urechi mai multe (displayul cred ca e universal pt toate masinile si are mai multe urechi pt diferite masini...care vin prinse pe "placa de baza" sa zic asa si trebuie rupte cele care sunt in plus.)

o sa-ti dea pe punga un cod pe care e bine sa-l tii minte, ca e unic si daca ti se mai reseteaza..sa il bagi repede.

grecule, daca vrei le dau mail.. dar vad ca nici la awesome GTI nu au....dar au altele misto!

http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?x...61&xSec=153

sau mai tare e asta:

http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?x...03&xSec=153

sau mai poti lua asa

http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?x...05&xSec=142

si sa ti-o montezi singur intr-o gura de aerisire...dar nu stiu cum vei face cu partea din jurul ecranului...

dar jucaria lu meme este ff tare si aia. vezi ca voinea avea o soft pt BC sau o jucaria care arata mai multe...nu mai stiu.

M-am lamurit, multumesc.

Isi merita toti banii jucaria! Imi iau si eu cand o sa am benzina turbo (in curand sper). :coffee_lol:

btw, vezi ca au zis ca vor lansa si pt TDI curand...daca le dai mail si te bagi in baza lor de date..te vor anunta cand vor aparea..

Link către comentariu

Intradevar foarte tare aceasta masina. Multe modificari interesante, accesibile de inteles mai mult cunoscatorilor decat pasionatilor obisnuiti. ( Eu ma incadrez in categoria pasionati obisnuit).

Am avut placerea sa merg in ea. Chiar am condus-o un metru. :blah_:

Modificat de Cily
Link către comentariu

multumesc tuturor pentru felicitari :blah_: fac si eu ce pot..sa fie bine.

Link către comentariu

zilele astea nu prea am avut timp si nici rabdare. plus ca trebuie sa mai exersez plecarile, ca nu am mai plecat tare de 1 an, si cu ambreiajul asta e putin mai greu..ca nu pot pleca direct, trebuie sa-l patinez putin.

Link către comentariu

hehe:) tocmai l-am facut.

pe ploaia de afara, ud pe jos, 8.5 grade, am scos un 6.0, si un 5.8. am mai incercat si pentru prima data in viata, am simtit cum patineaza toate 4 rotile....masina inainta usor, desi era in 7000 rpm, si d-abia dupa aia a prins aderenta sa inainteze bomba. marys e martor la asta.

la cronometrare, fiecare kg conteaza, asa ca prefer sa le fac singur in masina. pe langa timpul pe care il scot ca masina e mai usoara, si masina trage mai usor si nu fortez in plus diferentialul si planetarele.

sa se usuce pe jos, si mai fac 1-2 pe uscat.

Link către comentariu

5.8...un timp foarte bun dupa parerea mea.Daca in conditii optime ai putea sa scoti un 5.3-5.4 ar fi extraordinar :D

Link către comentariu

si eu sper la un timp sub 5.5, mai ales in conditiile in care aseara oricum nu prindea 100% aderenta din cauza ploii.

dar e un sentiment ff ciudat sa simti cum toate rotile dau in gol,si cum fundu misca putin in exterior..si ma intreb cum se vedea de afara ? :)

bine, nu vreau sa mai incerc ca mi-e mila de cauciucuri, diferential, etc.. dar o plecare pe uscat tot mai incerc.

Link către comentariu

Bogdan cred ca jucaria aia inregistreaza 0 - 98 km/h nu 0 - 100. Deci in realitate va fi o diferenta fata de cifrele afisate deoarece pana la 100 km/h pe GPS adica 105 pe ac va trebui sa schimbi si treapta a 3-a. De acolo va mai aparea aprox 0.5 secunde.

In rest bafta cu masina in continuare.

Link către comentariu

informatiile ia dupa ECU,prin mufa de diagnoza, adica dupa senzorul de ABS cred, deci ar fi destul de corecta, poate mai corecta ca GPSul. oricum, eu i-am dat pana pe la 140...deci si a 3a...da, daca ar fi sa masor fara o schimbare de treapta as scoate timp mai bun....

Link către comentariu

la ce viteza schimbi treapta a3-a?bineinteles,unde sa ai si putere maxima sa nu pierzi din cuplu...

Link către comentariu

"daca a mai facut cineva cu motor 1.8T asemenea LOGuri, il rog sa impartasim cifrele.."

Niste loguri (care poate le stii deja) gasesti pe topicul asta: http://vwforum.ro/index.php?showforum=19

Sau aici cele mai recente pe care le-am facut eu: http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=138137

Din pacate eu n-am prea logat mare lucru in afara de airflow si boost (care la mine ajunge la 1.6-1.7 peak, sau ajungea mai bine zis :)).

In rest ce sa zic, beton timpii 0-100 :salut:

Modificat de jmf
Link către comentariu
la ce viteza schimbi treapta a3-a?bineinteles,unde sa ai si putere maxima sa nu pierzi din cuplu...

sincer, eram concentrat pe turometru, pe gauge..si nu m-am uitat la viteza..dar stiu ca adibose, care are un S3 ca al meu, cu soft RBN, a zis... 1-60, 2-100, 3-150, 4-200...

ofofo...tre sa mai imi fac timp pentru masuratori :emthup:

jmf, merci..o sa stau sa ma uit pe logurile tale. tu pana la urma ai K03s sau k04?

Link către comentariu

atata le stie si el. le aveam si eu de pe net luate cifrele, dar nu le mai gasesc...dar eu nu am incercat decat primele 3, mai demult si cam asa erau.

top speed....limitata la 250 :P si asta e incercata de mine, pe autostrada in germania, in rest, stiu ca adibose,cu soft ajunsese pe la un 270-280, cu poza :lol: pentru necredinciosi.

oricum, sincer, de cand am masina, in 2 ani aproape, 1 singura data i-am dat viteza maxima, inainte de soft, dupa ce am pus-o la punct, de curiozitate..sa vad cum se simte si cum ajunge aoclo..de atunci o singura data am mai incercat, acum de curand, dar era aglomeratie si pe la 240 trebuia sa incetinesc. nu prea ma intereseaza viteza maxima ca nu ajung acolo decat ff rar. si nu o tin decat cateva secunde.

citez ce zice adi cu completarile mele:

4-200

5-250

6-300 (de consum)

7-350 (si mai avea pedala)

:lol:

Link către comentariu

pana la urma l-am luat de la Racing Nick, desi il comandasem si din alta parte.

jmf, ai incercat si tu sa vezi fata de vreo ocatvia vRS cu sau fara soft cum stai? :rolleyes:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!