Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

eu ti-am sugerat un nivel de putere mai devreme :)

el are o baza ceva mai solida de plecare, dar vezi si partea buna. ce cheltuieli a avut pana acum si va mai avea.

plus ca tu esti sleeper aproape. o chestie tare misto pe sosea, stiu cum e de vreo 2 ani ;)

oricum deja toate sunt masini misto. ne-am invatat noi prost, daca te gandesti cati din trafic sunt macar aproape de performantele pe care le "posedam", iti dai seama ce masina misto ai. ca mereu va fi alta mai buna, e irelevant. tu sa te bucuri de ea!

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

merci la fel! chiar ma bucur de ea la fiecare drum. chiar daca merg normal ascultand muzica, sau ii dau mai tare.

dupa 2 ani inca ma incanta mult la fiecare drum. este o masina extraordinara. (singurele minusuri i le-as acorda la frane stock si la consum in aglomeratie...).

nu doar ca e un sleeper,S3ul, dar e si mai bine lucrat ca multe masini mai "dure" si are o baza solida de plecare. motorul si transmisia sunt ff bune pt modificari.

chiar ma gandeam zilele astea..acum 3-4-5 ani 200 de cai mi se parea enorm...acum..ii am deja si vreau mai mult...

citeam acum ceva timp tot topicul de la pagina 1 si imi aduceam aminte de primele senzatii..si cat de fascinat eram si cum o priveam cu putina teama asa...si cum acceleram usor...sa nu ma surprinda..si doar in linii drepte..si cum o admiram in primele saptamani...si ce mandru eram... si cum imi faceam drum mereu sa emrg cu ea, si dupa ce am facut prima revizie si i-am pus cauciucuri si primii senzori schimbati..sa pot sa-i dau linistit...ce imi placea..mereu mi-a placut..desi a avut momente cand m-a suparat ;) ca am bagat multi bani in reparatii...

si la prima talpa cum simteam ca ma baga in scaun si ce sunet avea... nu cred ca voi uita curand astea..desi poate va veni o masina mai puternica, sau va deveni asta mai puternica... dar S3 a fost primu meu contact (ca proprietar) cu turbo benzina, cand am trecut pragul celor 200 de cai...

nivelul de putere va veni...dar tre sa o iau treptat :)

Link către comentariu

:) cat de tare reclama....cam asa eram si eu in primele zile !!

azi am fost surprins....gasesc pachet din UK...ma uit royal mail.. zic sunt variante:

ma asteptam la un semn de la APR Uk/ AWESOME GTI...ca a ajuns DVul la ei si sa le platesc shippingul (m-am tot conversat cu unu de acolo ca am trimis-o in atentia lui valva), dar zicea ca da mail, sms , telef ceva sa-mi zica cum facem cu shippingul, cum blah blah...sau, am facut acum 2 sapt plata pentru racing gauge ala dar au zis ca sunt in vacanta 2 saptamani si dupa aia preiau comanda completa si trimit ceasul.

deschid cu nerabdare, cand colo..DVul reparat, un bilet acolo... "with compliments"...ma uitam si nu-mi venea sa cred..apasam pe valva..tinea "contra"..totul parea prea bine sa fie adevarat... wow..sunt surprins...de ei..

colegii lor din SUA nici acum dupa 2 luni nu mi-au zis ca le-au venit piesele sa refaca DVul, desi are garantie...si ma anunta ei cand au piese de schimb...astia din UK..mai prompti nici ca se poate!!

bravo domle, uite ca se poate, nota 10!

maine las masina pentru montat dogbone si DV. d-abia astept sa simt diferentele.... :)

vineri am deja un test preconizat, daca totul merge bine.

zilele astea dau si telefonul, dar am zis ca nu pun evacuarea pana nu vine ceasul de boost si de AFR sa vad exact ce diferente sunt.

chiar, are cineva idee de o firma care ar aduce o toba finala frumoasa, dar tot de genu stock, 2 iesiri rotunde?

diametru minim 75?

m-am uitat pe la remus, sebring, dar cer 6-700e pentru ultima toba si tips...ceea ce e cam mult..

Link către comentariu

Intradevar se misca foarte repede cei din UK cand vine vorba de trimis comenzi. :)

ps: ai reusit sa faci comanda direct la Awesome-gti.co.uk?

Link către comentariu

racing gauge l-am comandat chiar de pe siteul ala, SWG

http://www.swgmotorsport.com/asps/ShowDetails.asp?id=235

pt ca vine direct cu gura de aerisire, de la awesome am vazut ca vine doar displayul si mufa...si dif de pret e f mica.

iar pt DV am vorbit cu unu de la ei, (de fapt am inceput discutia pe seatcupra.net, unde ei sunt reprezentati oficial) mi-a zis sa o trimit la AWESOME GTI Store in UK in atentia lui, si sa-l anunt cand a plecat din RO, ca ma anunta el cand ajunge, o repara in aceesi zi si cum facem cu transportul inapoi (eu nu am reusit sa platesc de aici si returnarea, singurii care gaseau o solutie, ar fi fost FedEX, dar ma costa vreo 5-6 milioane), si am vb cu el sa-i trimit bani prin paypal cand e gata DVul si plateste al transportul, prin posta simpla ca e ieftin. (de exemplu, pt GAUGE mi-au calculat 19 lire, adica gen..900 000.)

deci nu am comandat direct de pe siteul lor.

sper sa se miste la fel de repede si bine si cei de la SWG, ca deja sunt in a doua saptamana de asteptat, dar au anuntat de la inceput ca au vacanta.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

La swg ochisem si eu pentru polo o gura de aerisire dar doar cu ceas de boost... insa e mult mai atractiva jucaria pe care ai comandat-o tu ;)

Intrebasem de awesome ca am vrut si eu sa fac o comanda la ei dar mi-au zis ca nu trimit in Romania, si credeam ca ai gasit vreo "portita" :frigbaitata:

Si legat de posta lor simpla... nu stiu daca e chiar foarte ieftina comparativ cu alti curieri (de ex. forge mi-au trimis strut-bar-ul spate prin UPS cu 30de lire), dar este foarte rapida asa ca isi merita banii (adica am primit comenzi si in 2 zile din uk prin posta standard)

Link către comentariu

Sunt ff curios cand ...oare cand o sa primesc un mail de la vreo firma din RO, mai ales de tuning care vor zice asa:

" I re built the R1 as soon as it arrived and shipped it back the same day. I have done it free for you so no need to take payment. Hope you can enjoy it again. Cheers Jim".

Sonic, pai piesele comandate de mine sunt f usoare, pana in 500g...deci de aia or fi mai ieftine. eu am platit transportul pana in UK, ceva gen 800 000 cu fan curier..cu Posta era vreo 600 000, dar am zis ca merita diferenta, ca eu am avut mai multe probleme cu pachete pierdute de posta, plus ca sediul fan curier e chiar aproape de mine si sunt mai de treaba.

de exemplu, pentru ca DVul a venit intr-un plic mare, cand nu eram acasa, postarita a vrut sa-l lase la usa...ca nu avea loc in cutia postala. si noroc ca a venit cineva si s-a intalnit cu ea si i l-a dat.... ca altfel il pierdeam probabil...

da jucaria aia e mai interesant decat gura simpla, dar e si mult mai scumpa, si mai mic displayul..asa ca ma voi chinui putin in primele zile.

daca vrei de la awesome, ii cer mailul celui cu care am colaborat eu? oricum l-am intrebat acum si astept sa-mi raspunda.

Link către comentariu

saptamana asta mi-au zis aia ca trimit GAUGEul ...sa vad.

dupa vreo 400km cu dogbone, pot spune ca se simte mai ales la relanti si cand ridic piciorul de pe ambreiaj sa plec de pe loc, are tendinta sa trepideze mai puternic.

la fel, cand schimb puternic din 1a in 2a, se simte cutia mai fixa si parca raspunsul mai rapid.

in rest nimic schimbat. dar merita inlocuirea lui.

Link către comentariu

:)) a sosit pachetul, maine sper sa il montez...

li9i.th.jpga3pods.th.jpg

sunt ff curios cum se vede...

d-abia acum 2 sambate am reusit performanta sa incing franele...dar si atunci, cand se vedea o urma usoara de fum, au franat foooarte bine (ultima frana a fost cam de la ~120 la 0) si nu erau fff fierbinti.

am urcat la cheia...de la "antene" pana la limita judetului tare (vreo 10km cred..de curbe), iar in jud BV, toata coborarea de vreo 20-25 km, am facut-o ff tare...adica acceleratie puternica, frana, acceleratie puternica..frana..si d-abia in Babarunca am intrat in linia dreapta, am ajuns la 120 si am franat puternic. d-abia atunci s-a vazut ca iese ceva ..o usoara urma de fum...desi pana atunci au franat f bine...eu zic ca sunt super ok, avand in vedere ca drumul este destul de serpuit, si ca intr-o coborare sunt mai solicitate decat intr-o urcare. deci in total vreo...35-37km s-a mers tare pe curbe stramte cu ele..pana sa se vada ca scot fum, dar si atunci...tot au franat f bine.

sunt f multumit. de la viteze mari franeaza bine....dar inca nu le-am incercat la limita...adica o franare puternica de la 2xx la 0.

Link către comentariu

Te-am vazut duminica pe drumul dintre Ploiesti si Campina, te duceai spre munte.

Am vrut sa te sun sa te avertizez de radar, dar m-am gandit ca stii. Pe mine m-a ars bine.:angry:

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Bogdan ce ai schimbat tu la frane ? Doar placutele ? De care ai pus ca as vrea sa le schimb si eu la S3 ?

Link către comentariu

andrei, am pus discuri si placute...scrie si in semnatura :

Zimmermann Slottered Brake Discs + Ferodo DS Performance Brake Pads

dar eu ti-as recomanda DS2500...si ceva discuri dure...ca DS 2500 sunt > DS Performance. si la cum mergi tu pe cheia....sunt excelente...

ma oftic, ca daca mai stateam 2-3 saptamani luam niste etrieri brembo de pe un Cupra vechi :( pentru puntea fata...

C6t9..ce vrei domle..nu am destula putere sa scot fum din cauciucuri.. :(

andreiJSE, chiar nu stiam de radar, dar mergeam la consum...ma duceam sa-l iau pe Marys sa mergem la Buc sa-si ia masina expusa de la 4tdays! nu te-am vazut...

Link către comentariu

Vreau sa schimb doar placutele nu si discurile. Insa cred totusi ca DS 2500 e prea mult tinand cont ca 80% din timp merg normal. Cum ti se par acestea DS performance la mers normal prin oras. Nu le suport pe cele OEM ca scartaieee.

Link către comentariu

stiu ca DS2500 nu scartaie..Nadir are. si parca fusco.

ale mele sunt ff ok, si de obicei par chiar stock la franare...uneori as vrea mai dure :ceuameni:

cand ne mai intalnim seara iti dau sa vezi cum reactioneaza, desi nu e ff relevant ca nu stii cum erau franale inainte si totusi ale mele sunt mai slabe ca ale tale.

sunt mai slabe ca DS2500 :unsure:

la mers normal nu se observa nicio diferenta, dar nu cred sa fie nicio diferenta nici cu DS2500. diferenta intre ele ar trebui sa apara cand se incalzesc..

oricum, cred ca si DS Performance sunt mai dure pentru discurile stock.

Link către comentariu
C6t9..ce vrei domle..nu am destula putere sa scot fum din cauciucuri.. :P

fix nu la asta ma refeream :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

200904160749002.th.jpg200904160749003.th.jpg

200904160750004.th.jpg200904160750005.th.jpg

cam asa se vede... (poze facute cu telefonul.)

ca reactii, are un delay mic...foarte mic...nu il observi decat pe boost pressure si nu e asa sesizabil.

pana acum mi s-a resetat de vreo 2 ori...dar ii dau eu de cap.

are o functie multigauge, care arata temp ulei, apa, evacuare si alte 2 chestii, si vad ca pe asta mai are tendinta sa se reseteze..in rest...e destul de usor de urmarit, ca se observa usor gradatiile , de exemplu la 500mbar, 1000mbar si acul e usor de urmarit.

mai complicat a fost ca a trebuit sa aleg un loc pentru mufa de diagnoza (unde se conecteaza jucaria) sa am totusi acces la ea in caz de nevoie, si am decis sa o pun..fix in spatele blocului de sigurante...ca nu aveam cum sa o mai las scoasa pe unde iesea de obicei.

nu prea am avut timp de masuratori, doar de vreo 2 in care am observat un peek maxim de 1.29 boost (ceea ce eu zic ca e ff ok cu evacuarea stock)..si o presiune constanta pana pe la 6000rpm parca. dar mai urmaresc...

imi place ca pot sa vad si temperatura uleiului, si temperatura gazelor de evacuare, AFRul..pozitia N75, MAFul, temperatura admisiei..o gramada de informatii fff utile.

inclusiv poate face grafice usor de urmarit cu toate indicatoarele...fisa gen dyno....si multe alte prostii..

aa..o alta problema am vazut ca atunci cand faci scanare, da doar codurile de eroare..adica doar cifrele...nu si ce inseamna..si desi are multe adaptari (pentru MAF, clapeta de acceleratie, etc) nu are pentru resetare service interval :blah_: deci probabil o voi face din butoane...

Link către comentariu

Foarte tare gadgetul,sa il folosesti cu placere!Arata chiar f bine

P.S era aglomertaie la Caraiman?:blink:

Link către comentariu

multumesc. :blink: daca vii la intalniri ti-l arat live.

azi dimineata pe la 7:49..nu era ;)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Felicitari pentru gadget, arata foarte bine si e chiar util!

Intrebare: daca am vazut eu bine in poze, conectarea se face pe mufa masinii... cum ai acces la mufa acum daca vrei sa faci o scanare?

Link către comentariu

Bogdane ruleaza si filme?

Ca daca ruleaza e super, daca nu ruleaza trebuie sa imi explici LIVE ce e mini LCD-ul ala si pentru ce ai dat banii pe el! :blink:

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu

multumesc de reactii.

pai am zis...am ridicat mufa de la locul ei (langa locul de unde ridicam capota) si acum vine exact in spatele tablului de sigurante...conectarea.

adica scot placa aia de plastic din lateralul bordului, desfac 3 suruburui sa scot in afara tablul de sigurante (ele raman conectate)...si VOILA....in spatele lui se afla mufa conectata. desfac conexiunea la GAUGE si conectez la interfata.

era cam cea mai simpla solutie, ca nu aveam cum sa stau sa fac o mufa dubla de diagnoza..ca sa las una libera.

dar sper sa nu fie nevoie de acces la ea, ca citire, stergere erori si adaptare stie si jucaria asta :)

de exemplu stie adaptare clapeta de acceleratie, MAF..si mult mai simplu ca pe VAG COM..ca intri in meniu si accesezi de acolo..fara alte functii sau coduri...

Bogdane ruleaza si filme?

Ca daca ruleaza e super, daca nu ruleaza trebuie sa imi explici LIVE ce e mini LCD-ul ala si pentru ce ai dat banii pe el! :)

fac eu filme..din indicatoare :lol:

Gauge & Graph Display

Engine Power

Engine Torque

Boost Pressure

Dyno Plot

Air/Fuel Ratio

Mass Air Flow

Air Intake Temp

Exhaust Temp

Coolant Temp

Speed timing

0-60 Acceleration Display

0-100 Acceleration Display

G-Force Display

G-Force cornering Stats

Acceleration & deceleration Display

Fault Codes

Display Fault Codes

Erase Fault Codes

Read Faul Codes

cam asta stie..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

M-am lamurit, multumesc.

Isi merita toti banii jucaria! Imi iau si eu cand o sa am benzina turbo (in curand sper). :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!