Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

buna sunt bogdan si ma declar tuningoholic :angry:

multumesc de primire! prietenu andrei tentean e vinovat de asta!! :)

am bagat bani destui si in golful anterior...dar in asta mai mult !

ma uit la ea si ma gandesc..ca e pacat sa nu traga cum trebuie...sa nu fuga asa cum "ii place"...si tot asa.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Desi citesc topicul asta in fiecare zi, nu inteleg nimic. :angry: Multe denumiri de modele, marci, prescurtari, etc...Oricum, bine a zis BBM. Te poti considera un om care investeste in tuning. :) Bafta in continuare.

Link către comentariu

multe firme difera ca produse fabricate pentru 8L si 8P :wub:

oricum, stim cu totii ca asta e una dintre cele mai proaste investitii, greu iti recuperezi banii, dar pana la urma noi investitm in pasiune... :nono:

Link către comentariu

Bogdan, banii investiti nu se recupereaza niciodata, totul se face din pasiune.

Bafta in continuare cu modificarile.

Link către comentariu

ai dreptate tavy, bani nu i vei scoate, niciodata, si mai ales timpul pierdut.. daca faci asta sa scoti bani, at mai bine, te lasi!!!

Link către comentariu

aaa..bine asta stiu din prima zi :)

dar cand merge bine, si trage cum trebuie, si sta pe curbe bine, merita fiecare banut prin sentimentul pe care ti-l da !

Link către comentariu

bai, vecine din dubai, nu stiu sa-ti zic...inca nu i-am pus la munca asa cum trebuie.

pe site jabba a zis intre 255-265...deci pe acolo as zice si eu ca as vrea sa fiu...dar nu am masurat.

pentru mine stii ca nu cifra conteaza...ci cum trage si sutn curios fata de prietenii din trecut cum stau..

Link către comentariu

de ceva timp am mers cu un DV stock, pt ca mi-am dat seama ca R1 pierdea presiune. nu stiu cum naiba piesele din interior se dez-aranjasera si nu mai puteau tine presiune.

dupa ceva loguri, am zis sa repar DVul APR si sa il pun la loc, ca sigur tine mai bine ca cel stock..asa ca am dat mail la Go-apr..sa-mi zica daca se desface sau cum..ca are un sistem mai ciudat... raspunsul lor a fost:

"The R1 can be opened to look at the internal parts and see whats

going on with it. But I would recommend sending the valve to us an we

can repair the unit, and replace any damaged or worn parts along with

putting new parts in it that have been upgraded or changed out. The

valve has a lifetime warranty on it so the only cost to you would be

shipping."

FF tare! si eu care ma gandeam ca deja trebuie sa cumpar alta..si nu e chiar asa ieftina.

in alta ordine de idei, am pus ochii pe un BMC CDA, doar ca e ii e greu englezului sa-l trimita...si mai multi m-au sfatuit ca in loc de BMC CDA sa fac asa ceva:

http://www.seatcupra.net/forums/showthread...smoothing+guide

as incerca si asta...pana la urma nu are ce sa mearga rau...nu? nu vreau sa cred ca e doar o solutie low-cost... multi de pe afara mi-au zis asa:

"BMC are restrictive as my mate tried a HKS the changed back an couldnt beleive how bad it was"

sau

"ive tried a, Jabba sport induction kit(sounded awesome) Dynatwist,HKS mushroom and the air box feels the best not alot of noise but if you drill and smooth the box it sounds abit better,but ive never tried another induction kit on the dyno always been airbox would like to see what was the best"

acum sunt cu ochii pe net dupa actuatorul de la FORGE pt K04 si dupa N75 RACE, si DECAT...

are cineva idee, catbackul (inclusic catalizatorul) milltek de leon cupra ar merge la mine? sau din cauza tractiunii nu merge? ca bbm iar a scos ceva la vanzare :icon_thumright:

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

man, ti-ai dat raspunsul singur: nu merge din cauza tractiunii - traseul de la catalizator la toba finala din cauza cardanului pe care il ai in plus fata de cupra r - la fel si toba spate; singurul pe care poti sa l faci sa mearga este catalizatorul, de fapt orice catalizator sport nu neaparat cel de la milltek; totul este sa te duci la o pravalie care se ocupa de evacuari, sa cumperi un catalizator sport (te costa intre 150 si 200 euro probabil), mai dai ceva banuti pe modificare (sudura, teava) si ai scapat de cele 2 catalizatoare restrictive pe care le ai acum si sint puse in paralel - probabil ca le ai pe masina de cind s-a nascut si sint destul de uzate / pline de diverse ; cu sigurnata o sa simti diferenta atit in sound cit si la apasarea acceleratiei. Eu cred ca poti rezolva treaba asta cu un buget de aprox 250 de euro; a, si catalizatorul cumpara-l pe 73 mm sau 76 mm, daca mai tirziu o sa modifici si restul, sigur o sa modifici pe 73mm sau 76 mm (recomandarea mea daca ramii la k04 este 73 mm - antrenare mai rapida).

mihai

Link către comentariu

merci mult de sfaturi..pai tocmai aia vreau sa fac..dar sa nu mai ma complic cu catalizator sport. il scot de tot, pacalesc sonda sa mearga bine din soft..si asta e :)

Link către comentariu

Da, e cea mai buna solutie, asa am si eu, dar ai grija unde faci operatiunea pentru ca e posibil sa-ti apara vibratii.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

si cum ma plimbam eu prin NFS asta nou, mi-am dat seama ca sunt cu o masina in fata unui A4 3.0TDI (240 de cai la origine)+soft...si fix langa un 530d+soft...

ff tare, avand in vedere ca masina pierde presiune pe la DV :lol:

Link către comentariu

din mers?sau de pe loc?A4 3.0 tdi e si el quattro si pleaca f bine

Modificat de TeKa
Link către comentariu

din mers....cam de la 40...evit sa plec tare de pe loc....pleaca ff tare quattro..intre ei...cand plecau de pe loc. era A4 in fata cu 1 masina, din mers era 530d cu juma de bot...

dar softul merge ff bine, masina trage ff bine, avand in vedere ca pe a 3a si 4a aud un suierat..pe undeva pierde presiune ceva...

Link către comentariu

eviti,adica nu faci o obisnuinta din asta,dar e si pacat sa nu simti cum te arunca tractiunea aia :X:X:X Ce afecteaza in afara de volant plecarile violente?

Modificat de TeKa
Link către comentariu

Daca nu simti pierderi de puteri in timpul suieratului, nu este neaparat o problema. Eu, unul, am avut un suierat nou dupa soft, care se manifesta cam pe la 4000-5000 rpm. Dar din zona evacuarii se simte mai pregnant, nu de la turbina.

Link către comentariu

pierderi de putere evidente, nu pot sa spun daca sunt clare pentru ca in perioada asta am schimbat si softul...dar suieratul era dinainte...

dar stiu ca am mai incercat niste parelele si alte masini parca sunt mai aproape de mine decat inainte...

dar desi i-am mai dat tare, nu s-a agravat suieratul, ma gandesc ca daca era vreun furtun fisurat, in timp se marea fisura... si poate apareau chiar si coduri de eroare.

poate fi si de la turbina, ca a inceput suieratul cam de cand a venit frigul....

oricum, DVul tot va fi schimbat (eu sunt 90% ca din cauza lui e), furtunele au fost verificate si vor mai fi verificate...cat de curand cand ii fac revizia de 10000km...asa ca sper sa gasesc cauza.

nu, de 1 an de cand am pus ambreiajul sport nu am mai plecat niciodata tare de pe loc. mi-a fost mila. stiu, suna aiurea, ca tot modifici o masina si dupa aia ti-e mila sa o folosesti la full capacity, dar asta e. plus ca nu prea sunt adeptul plecarilor tari de pe loc. ma multumesc sa plec tare din 1a de la 2-3000 rpm..si e de ajuns sa vad cum nu patineaza. si de obicei, nu fac curse, ci doar masuratori..si astea din mers.

am tot facut plecari, timp de jumate de an, pana mi-a picat fostul ambreiaj.

nu mi-am luat 4x4 pentru plecari tari, ci pentru cum sta pe curbe, cum nu derapeaza daca plec de la viteze mici, etc.

stiu ca si diferentialul poate avea de suferit...planetare...

oricum, curand o sa-i pun si dogbone-ul ca sa tina mai bine la plecari cutia si motorul.

Link către comentariu
in alta ordine de idei, am pus ochii pe un BMC CDA, doar ca e ii e greu englezului sa-l trimita...si mai multi m-au sfatuit ca in loc de BMC CDA sa fac asa ceva:

http://www.seatcupra.net/forums/showthread...smoothing+guide

as incerca si asta...pana la urma nu are ce sa mearga rau...nu? nu vreau sa cred ca e doar o solutie low-cost... multi de pe afara mi-au zis asa:

"BMC are restrictive as my mate tried a HKS the changed back an couldnt beleive how bad it was"

sau

"ive tried a, Jabba sport induction kit(sounded awesome) Dynatwist,HKS mushroom and the air box feels the best not alot of noise but if you drill and smooth the box it sounds abit better,but ive never tried another induction kit on the dyno always been airbox would like to see what was the best"

BMC CDA costa cat o evacuare de buna calitate si spre deosebire de ea nu te ajuta cu nimic. Doar am mai discutat si aici cum e cu admisia :blah_:

~Nautilus

Link către comentariu

pai m-am uitat zilele astea, si cand bag masina in revizie, ma apuc si fac si modificarea aia. doar ca mai caut inca un tub care sa fie izolat termic...daca nu gasesc, ma multumesc cu ce gasesc.

dar daca trage din spatele farului, eu merg des cu ele aprinse, atunci nu va fi aer cam cald?

LE:

BMC CDA costa cam 300e, iar o evacuare de buna calitate, gen milltek e >1000e. :blah_:

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

e foarte bine ca n-o fortezi,am avut si eu 4 motion si nu prea ma puteam abtzine...imi comandasem deja kit-ul de ambreiaj,il aveam in garaj...eram gata oricand :blah_: in alta ordine de idei...o masina extraordinara,pe care mi-as dori-o in orice moment.S-o stapanesti sanatos in continuare,SPORt la modificari! :D

Link către comentariu

multumesc de urari, si tie la fel iti doresc !

de fortat, o fortez destul, doar ca nu de pe loc. dar din 1a...cum a trecut de 2500 rpm, nu ma sfiesc sa-i dau tare.

imi place sa-i fac invidiosi pe cei cu FWD :)

oricum, se aduna saptamani intregi de cand astept dogbone. o amarata de piesa de ~20 de euro...care toata lumea zice ca o aduce, dar cand le-o ceri..nu o au pe stock si dai comanda, dureaza "maxim 10 zile"...saptamana viitoare...vine..si tot saptamana viitoare tre sa vina...si tot trec saptamani, doar cea...viitoare nu vine...

sper ca pana la finalul saptamanii, cand o bag la revizia de 10 000km, sa vina..sa o montez atunci...desi...speranta moare ultima..

din Septembrie am facut deja ~9000 km... de la ultima revizie.

tot la fel astept RMA de la APR ca sa le trimit valva. doar ca acum am inteles ca nu au piese de rezerva pe stock si ei asteapta sa vada cand vin...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

pt cei care m-au intrebat pe PM, despre jabba.....imi permit sa pun aici un link cu 2 masini facute de ei...

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=200250

"Mike from Jabbasport achieved the class limit of 185bhp right from 2750rpm to 7500rpm, never waivering at all. It was so tractable that a lap of Curborough didn't require a single gear change!!!"

fiind vorba de un Lupo cu 1.8T pus pe el.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!