Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

Bogdan, recomad cu incredere scoala de pilotaj (stim noi care), ca o prioritate. Dupa cele 2 zile se cam schimba optica asupra masini, condusului/pilotajului, etc. :screwy:

Asta daca te intereseaza parerea mea, mai phonomaniacule... :))

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

mmneg, pe site la ei, de TT si A3 1.8T quattro, au acelasi cod..deci or fi la fel.

WRC, pai de asta stau si eu asa in cumpana, desi una e masina cu care se face si alta e a mea, adica a mea nu va sta ca aia pe curbe.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Nu va asteptati sa mergeti cu viteza mare la scoala de pilotaj. Se invata anumite tehnici pe care nu le poti face la viteza mare.

Link către comentariu

stiu ca nu se merge cu viteza mare, dar teoria conteaza. o fie ea Nova..dar fiind preparata pentru curse stiu ca merge altfel pe traseu virajat.

Link către comentariu

din cateva motive clare: costurile per total ar fi prea mari, nu am asa mult timp la dispozitie acolo, de aici ma aleg cu brevet, plus ca una e scoala acolo pt racetrack, alta aici pt raliu. corect, sunt si diferente intre echipamentul de scoala...dar la banii astia, conteaza.

Link către comentariu

Bogdan iti recomand SPAX, sunt mult mai bune ca Vmaxx. Daca te intereseaza da-mi un semn.

Un model fix se invarte pe la 2000 ron.

Link către comentariu

Domnu' WRC (Bogdan), eu zic sa o lasi mai moale cu scoala pentru ca nu vad la ce-ti trebuie si sunt totusi bani.

Ce sa mai vorbim. sau scriem. ca dupa ce iti da brevet, capeti aripi si faci prostii pe strada cu masina ta.

Te rog sa ma contrazici ...... :D

Modificat de dan i
Link către comentariu

:P

pe de-o parte exista posibilitatea asta...dar nu am capatat aripi nici cand am trecut de la 130 TDI la 210 cai benzina 4x4 :D

vreau sa invat sa merg mai corect, mai bine.

Link către comentariu

Sunt de calitate superioara, si sunt mai rigide. Am adus kitul v-maxx si nu erau foarte tari.

Spax este un nume in Anglia.

Link către comentariu

totusi, m-am cam hotarat. desi as fi vrut suspensie acum, ca sa se simta frumos, si cu frane si tot ce am mai pus pe masina, 90% voi opta pentru scoala de pilotaj.

o astept de prea mult, masina mai poate astepta, si o sa ma abtin sa cred ca voi avea aripi dupa :)

prin vara va veni si suspensia.

Link către comentariu

masina e inca in montaj de intercooler, pentru ca avand traseul schimbat nu s-a potrivit fix 100%, dar se potriveste fara mari mdoficari, sper.

intre timp am schimbat uleiul la cutia de viteze, si tin sa spun ca cel vechi era negru, dar curat, fara urme de pilitura sau bronz...cum auzisem ca se poate intampla de la volant usurata.

mai pe seara sau maine tre sa fie gata si FMIC :offtopic: d-abia astept.

Link către comentariu

Bogdan ne stim de atata timp si iti recomand si eu sa nu arunci niste bani doar asa de dragul artei. Eu inteleg ca piata serviciilor este in dezvoltare in Romania dar asta nu trebuie sa ne faca sa aruncam niste bani pe NIMIC.

1 la mana nu se compara masina ta cu cea de acolo si ma refer ca si comportament

2 la mana nu vei merge decat poate 1% din timp pe suprafetele pe care vei face acest curs

3 la mana nu vei folosi aceste tehnici aproape niciodata in viata de zi cu zi si fara exercitiu aceste lucruri nu se perfectioneaza

Parerea mea este sa nu arunci niste bani pe geam. Daca tu consideri ca nu are rost sa ii mai bagi in masina in acest moment e alegerea ta dar mai bine pastreaza-i pt Germania sau pt alte distractii decat pt o chestie de 2 zile care iti va ajuta la nimic nici pe Nurburring si nici pe Cheia.

Link către comentariu

uleiul l-am schimbat, la acelasi mecanic unde fac toate operatiunile. un service privat din PL. in 20 de min maxim era pus deja. 2.40litri. MOTUL am pus.

WRC, stiu ce zici tu...am sa mai ma gandesc...inca nu stiu exact....dar oricum, acolo nu te invata doar sa mergi la limita, cu FWD...ci cum sa abordezi niste viraje, cum sa intrii, cum sa iesi, mai multe chestii..adica nu e o joaca, daca iti da si brevet.

cateva poze in preview..

spa0892bw0.th.jpgspa0893ym3.th.jpg

spa0894nt9.th.jpgspa0895is0.th.jpg

ideea e ca traseul FMIC nu s-a potrivit perfect, fiind facut special pt Leonul lui bbm, dar mecanicul a lucrat excelent, modificand doar f putin traseul, combinandu-l cu cel vechi, si intercoolerul a fost prins ff bine cu cate 2 suruburi de armatura pe fiecare parte, pus exact ca in pozele de la forge.

http://www.forgemotorsport.co.uk/media/S3FMIC.pdf

imi place mai mult cum a fost montat la mine, pt ca nu a taiat din armatura, cum arata pe site la ei, ci fiind de ajuns sa o mute 2 cm mai in fata, prin mutarea gaurilor suruburilor cu care vine prinsa ea si dezlipirea buretilor din fata ei.

maine e gata, dar pana la ora asta sunt extraordinar de multumit de cum a iesit lucrat montajul. o sa mai fac maine niste poze mai clare, daca ajung pana sa puna bara.

ii multumesc lu meme, pt timpul acordat, ca am mers cu el si am luat coliere speciale, ff bune pt presiune, ca sa fiu sigur ca nu sare vreun furtun.

@fusco, stai linistit, la fiecare capat, teava avea inel de prindere colier, guler sub furtun. cel care le-a facut a lucrat f bine, ca stiu ca te-ai gandit la asta :icon_thumright:

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Foarte misto, astept sa vad cum arata acum masinuta.

P.S: Mareste-i doza de "steriozi". :))

Link către comentariu
WRC, stiu ce zici tu...am sa mai ma gandesc...inca nu stiu exact....dar oricum, acolo nu te invata doar sa mergi la limita, cu FWD...ci cum sa abordezi niste viraje, cum sa intrii, cum sa iesi, mai multe chestii..adica nu e o joaca, daca iti da si brevet.

cred ca lucrurile astea le poti gasi si sub forma de teorie pe net, totusi 400e inseamna niste bani.. dar, cum ar spune englezu' "to each their own".. :(

Link către comentariu

nairolf, e prima data cand il schimb. teoretic, la 60 000km ar fi indicat.

adinho, tu compari teoria, statul in fata unui monitor cu..."the real deal"...cum spune tot englezu?

400e e chiar f ok pt ce te invata, si in comparatie cu alte scoli, la titi aur e 1000e, la altii vreo 800e.

crede-ma ca nu are nicio treaba ce inveti pe net cu ce inveti acolo.si am stat de vorba cu persoane care au facut aceste scoli.

asa, priveste drift bible..si incearca sa faci ce spun acolo dupa aia...:)

anx, asta urmeaza acum!

sa mai imi dea mecanicu' poze din timpul lucrarii si mai atasez, pana atunci, altele asa...ce rea arata :)

spa0896tg2.th.jpgspa0897bv4.th.jpg

spa0898cy1.th.jpgspa0899xz8.th.jpg

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

felicitari pentru alegere ;)

ai avut o evolutie foarte buna mai aai 3 mici pasi pana a ajunge la stage 2 :)

succes

Link către comentariu

merci mult, varule !

si sigur 1 sau 2 din pasii aia ma poti ajuta tu :beer: oricum si tie iti multuemsc. stii tu pentru ce...inca rumeg..

pe de alta parte le multumesc lu meme si bbm pentru rabdarea acordata :) uneori stiu ca pot fi...a pain in the ass :icon_thumright:

dupa un drum la Buc, nu pot spune ca e ff mare diferenta..astept sa vad cand vine vara!

Link către comentariu

nadir, care ar fi cei trei? 1- evacuarea... 2- sa fie o admisie completa, sau macar un filtru conic? sau ce? si 3?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!