Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

@bogdan,

Da se poate trece la Stage 2, dar vor trebui facute mici ajustari la soft. But no problem :-)

@Flow,

Flaviu este un baiat special si mi-a facut deosebita placere sa lucrez cu el. Pentru noi cel mai important lucru este ca clientii nostri sa fie multumiti, rezultatele la diferitele concursuri sunt doar obiective secundare. Momentan masina dezvolta undeva la 265-270 Cp, dar din cate am inteles Flaviu ar fi interesat de un Stage 3 upgrade de aproximativ 350 Bhp (folosind internele stock) sau +500 Bhp (cu modificari majore insa). Depinde de el ce va dori, noi ii vom furniza cu mare placere sofware-ul astfel incat modificarile mecanice sa dea un randament maxim.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

350 cu interne stock.dar alta turbina..

oricum, am inteles ca adibose nu a plecat bine si nici masina lui nu a tras cum trebuie...atunci.

bine, poate mentiona chiar el...

Link către comentariu

Frumoasa masina.Credeam ca arata bine doar in poze dar in realitate arata mult mai bine si nu imi venea sa cred ca este pornita.La mai multi km fara probleme!!!

Link către comentariu

multumesc !

pai probabil era rece, ca din cauza volantei usoare face cam multa galagie :)

pt ca tot vreau sa plec in aprilie...ma bate un gand sa investesc si in alt ceva:

http://www.pilotaj-auto.ro/cursuri.htm

de cativa ani stiu de scoala asta dar mereu am amanat.

Link către comentariu

Bogdanele scoala lui Stefan Vasile e chiar buna si eu o am de mult in vedere mai ales ca tot sper sa ma dau la coasta in curand :ceuameni:

Cand te hotaresti da mi un semn poate o facem impreuna :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

pai eu o sa vorbesc cu el saptamna asta, dar cred ca d-abia la primavara vor incepe cursurile.

eu stiu scoala de cand ma duceam pe la strejnic pe aeroport, langa Ploiesti.

te anunt cu mare placere.

Link către comentariu
350 cu interne stock.dar alta turbina..

oricum, am inteles ca adibose nu a plecat bine si nici masina lui nu a tras cum trebuie...atunci.

bine, poate mentiona chiar el...

chiar vorbeam la BV cu flaviu inainte de cursa. noi doi avem cam aceleasi modificari.

problema este ca flaviu a plecat cu mult inainte mea, eu am plecat la culoarea verde a semaforului, iar flaviu undeva cand s-a facut portocaliu...initial n-am vrut sa mai iau startul dar am zis fie... drept urmare flaviu a fost descalificat.

din cauza asta a aparut acea diferenta mare intre noi. :icon_thumright:

Flaviu poate sa confirme.

si mai mult de atat...daca ajung in BV il contactez sa lamurim treaba :icon_cool:

scz de offtopic,

Link către comentariu

E foarte buna ideea cu scoala de pilotaj. Si eu vreau sa o fac, dar mai astept sa trec la alta categorie de putere. :)

Link către comentariu

Si eu m-am interesat de acea scoala de pilotaj dar am lasat-o balta din mai multe motive. Unul ar fi ca se face pe iarba iar al doilea ar fi ca masina cu care se face (cel putin asa era atunci) era o Dacia Nova. As vrea totusi sa invat pe AWD sau RWD si nu pe iarba, unde cu siguranta vitezele vor fi mult mai mici, iar comportamentul masinii va fi cu totul altul. Sunt convins ca aceste manevre pe iarba sunt necesare pentru a intelege la inceput ce trebuie facut, dar as fi vrut sa se ajunga si la "the real thing".

Link către comentariu

teoria e una...punerea in practica e alta... ce te invata poti pune in practica cu diferite masini. in 2-3 zile ma indoiesc ca te invata TOTUL despre o masina FWd sau AWD.

din moment ce iti da brevet...ma gandesc ca nu e chiar joaca de copii.

diferenta intre scoala lui si cea lui titi aur, din cate stiu e cam in valoarea masinilor pe care faci cursurile.

abordarea unui viraj se face in mare cam la fel..trasa ideala e cam aceeasi (unde mai pui ca nici haldexul nici torsenul nu sunt 4x4 50-50 100% cum e subaru sau evo)

RWD cam rar la raliuri... :wub: si dacia aia pe care se face, daca e tot aia..crede-ma ca e aia de curse..adica de raliu...rollbar..scaune scoica...fara interior...stiu citroen saxo care iti da senzatii muuult mai mari ca S3u meu pe un drum virajat !

nu stiu daca vreuna dintre scoli chiar fac pe vreo proba speciala cursurile ! stiu ca Grigorescu mai facea si pe circuitul de karturi de la BV.

iar unde se face cu Stefan Vasile e un aeroport langa Ploiesti, pe iarba si e spatiu urias.

Link către comentariu

Si eu cochetam cu cu ideea sa fac aceasta scoala, e ieftina fata de Titi Aur. Dar pe langa timp ma tragea inapoi Nova cu care se face scoala..

La Titi Aur stiu ca faci cu un Bmw E30 pentru tractiune spate, Evo 9 pentru 4x4 si un Clio Rs pentru fata, dar este si alt pret.

Link către comentariu

Hai bogdane ai pus IC ala de la forge? sau tot cu el prin masina umbli? :)

Vine vremea frumoasa , pune frumos jucaria de la forge si pune mana si umbla la soft, ca ai vazut ca te alearga tractorasu de 535 :P . (pai e posibil asa ceva? ;) ;) )

Link către comentariu

umblu cu grataru' in masina..pai nu stii cand ai nevoie de el :)

gata colegu', saptamana asta intra in montaj, ca am luat ieri coliere bune (sa tina, sa nu patesc ca un anumit 206 RC :lol:) si ulei MOTUL pt cutia de viteze, daca avea pe stock la Nick luam si dogbone,dar tre sa mai astept.

aaa.ai prins voce acum ca iti trage masina? :P inainte nu prea erai asa vorbaret!

PS: are curaj tractoru' sa plece pe vremea asta? oricum, ma alearga de la a5a in sus..unde RWD face alta treaba... :P si motorul de 3500 se simte altfel decat ala de 1800.

Link către comentariu

Bogdan, 3000 bi-turbo nu 3500. Apropo acum dupa intercooler si noul soft te astept din nou. Poate reusesti sa schimbi situatia de pana acum.

In rest ce sa zic, felicitari pt masina dar sa nu aud ca nu vii cu ea in Germania ca sa ne distram.

Link către comentariu

da, scuze 3000.

iti dai seama ca dupa ce revin cu noile modificari, ne mai intalnim mai multi iar.

incerc sa vin, sa vedem. acum oscilez intre suspenie, downpipe sau catback sau scoala de pilotaj...

Link către comentariu

asa ar fi indicat, si dupa aia sa strang banii pt aprilie...dar era un "sau" pe acolo pe undeva... :icon_thumright:

Link către comentariu

downpipe si o admisie completa solutia perfecta, din punctul meu de vedere. :icon_thumright: (stage2, ntz ntz :biggrin: )

Modificat de MaryS
Link către comentariu

Cred ca mai important decit puterea e sa stai pe sosea si sa opresti masina. Altfel, toate puterea nu prea face mare lucru in afara de liniute.

Modificat de OvidiuV
Link către comentariu

Sunt de acord cu tine dar S3-ul lui Bogdan fata de un GTI cu suspensie stock sta foarte bine pe sosea si pune la fel de bine puterea jos la un stage 2 (am mers cu el "iarna" asta si iti zic sincer ca nu ii rupe aproape deloc aderenta - asta si pe ploaie ) . Oricum , indiferent ca va fi suspensia prima sau downpipe sunt sigur ca vor urma ambele anul acesta. :D

Link către comentariu

cred ca ma bag la suspensie si dupa aia la curs....inca mai ma gandesc. miercuri sau joi sper sa las amsina la service pt montajul FMICului si schimbul uleiului la cutie.

Link către comentariu

pai ca sa-mi ramana banii si pt altele, cred ca voi opta pentru VMAXX, cam 500e ar fi...pe site in UK..acum sa vad la cat ajunge cu totul.

Link către comentariu

351+60 are insemna 411, unde pe site la ei apare ~470, dar macar am incredere ca ajung la timp. pentru 50e nu m-as zgarci. adica am mai mare incredere in siteul lor decat in ebay :screwy:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!