Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu vrem sa venim peste intalnirea mazda. vrem sa facem ceva separat. asa cum a fost Hot hatch meeting. ideea ar fi..fie ne vedem cativa cu S3 cu cateva MPS, fie ne vedem mai multi, tot asa gen hot hatch.

Tot ceva separat as prefera si eu.

m-am suit personal intr-un MPS sambata. si nu pot sa spun ca m-a incantat asa mult cum e lucrat la interior. omu spunea ca l-a luat pt ca ofera 260 de cai la 24 000 E. dar eu sunt curios si cum ii pune pe sosea acei 260 d cai.

N-am mai apucat sa-ti vad scaunele Sambata, poate data viitoare, si poate vedem si cat din cei 260 sunt pusi pe sosea.

Link către comentariu

bine ai venit pe forum. ai vazut ca n am spus nimic cu rautate. si ce am spus aici am spus si acolo live. no offence. de asta ne-am strans acolo, sa schimbam pareri si opinii, si ma bucur ai venit, pentru ca MPS totusi e o masina rara. si eram curios sa o vad live.

exact asta am zis si eu. sa vedem cum sunt pusi. fie ai mei, fie ai lui adi...era tipul de langa mine, cu S3 rosu. cred ca din vedere il recunosti.

chiar sunt foarte curios, pentru ca atunci chiar m-am intrigat in seara aia. asteptam sa ma bata mai rau. nu zic, poate masina aia nu fugea cum trebuie, poate aveam eu vant din spate... sunt atatia factori care pot influenta... dar eu am relatat exact cele intamplate, si ca a fost o experienta cu 1 masina, nu cu toate MPSurile.

presupun ca esti din Buc, asa ca poate ai mai multe sanse sa te vezi cu adi mai usor.

Link către comentariu

Nu-i nici o suparare aici (cel putin la mine). Se mai exagereaza putin de ambele parti si se incing spiritele, dar e de asteptat in spatele tastaturii si de la oameni care e posibil sa aibe mai multe legaturi cu posibilitatile matematice a 2 masini decat cu cele practice.

E posibil sa am un drum programat Sambata pana la Ploiesti, poate apucam sa mai schimbam niste impresii.

Link către comentariu

ar fi ideal sa ne vedem sambata, si ai nr meu in profil.

dar din pacate cred ca sambata o sa fiu plecat la Bv la karturi, cu cativa cu care am fost sambata asta la Meeting:

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry724729

poate apari si tu daca te pasioneaza.

oricum, daca nu acum, sigur va exista o data viitoare.

Link către comentariu

Sambata sigur nu voi putea veni pana la Bv, dar cu alta ocazie poate va insotesc.

Link către comentariu

te asteptam cu mare placere, poate asa apuci sa ne cunosti mai bine si sa vezi ca nu suntem chiar asa infumurati cum ne cred altii :blink:

Link către comentariu

@ oaspetele, nu-ti era adresat mesajul ala! ai inteles gresit sorry!

era adresat altcuiva, a specificat si bogdan.

cu tine nu am nimic Doamne fereste! :)) Tu chiar imi esti simpatic, serios!

M-am aprins si eu ca nah..am masina rosie si se ia :blink:)

btw am 28 de ani , nu-s chiar copchil :huh:

in fine...parca m-am razgandit la acceptul cu mazda 3 :)

in fine...lets get chilled vorba lui millo si sa ne auzim cu bine!

Modificat de adibos3
Link către comentariu

Bogdane, revenind la masina ta, voiam sa stiu daca ai schimbat sistemul de franare si catre ce componente te-ai orientat pana la urma.

M-ar interesa si pe mine subiectul si am vazut ca te-ai doumentat mult in acesta directie.

Multumesc anticipat! :blink:

Link către comentariu

pai inca nu, astept sa se adune banii deoparte. ca am reusit sa cheltuii bani de un set de frane pe 1 luna de mers cu masina, pe benzina (un weekend la Cluj, altu la Sb, altu la Pitesti, plus Bucuresti, Bv,..si tot asa..gen 3000 km intr-o luna). plus ca trebuia sa merg la mare cu masina mea si o sa vin si la IS curand.

dupa ce am citit linku pus mai sus legat de frane, am ajuns la concluzia ca ce a gasit FUSCO (el stie mai bine) ar fi ideal:

http://kmdtuning.com/store/index.php?_a=vi...p;productId=589

o sa il comand curand. plus ca voi lua si un furtun SAMCO de la ei. sa fie cifra rotunda :lol: e vreo 150 euro furtunul.

daca schimbam deja sistemul de frane, anuntam aici :D

se pare ca daca nu faci modificari mari la masina, gen big turbo nu prea merita alti etrieri. decat daca ai bani pt asta. plus ca se modifica si handlingul masinii, fiind totusi si o diferenta de greutate. poate trebuie schimbate si jantele...deci alti bani.

adi, oaspete, codrin, ma bucur ca putem discuta ca oamenii civilizati. sper sa ne vedem si sa rezolvam problema asta.

oaspete, cu tine ma vad mai greu, dar sper sa ajung si pe la tine.

va urma si un DECAT, si dupa suspensie ma voi opri.

Link către comentariu

Multumesc pentru raspuns, deci ca ar fi suficient sa schimb numai discurile si placutele, atat pe feta cat si pe spate. Si ar fi nu mai mult de 1000 USD ... :lol:

Eu ma gandeam daca ar fi trebuit si etrierii si port-etrierii (care sunt si mai scumpi).

Ar fi mai simplu si mai convenabil asa. Oricum mai sus de cat am acum (170 - 175 CP) nu voi creste performantele motorului pentru ca mi se pare destul de riscant din cate am vazut pana acum.

Succes la modificari si sa te bucuri cat mai mult de masina ... :D

Link către comentariu

nu numai discurile si placutele conteaza. citeste tot postul englezului ala. si lichidul de frana conteaza, si furtunul...destule elemente. de aia iau setul ala ca el contine cam tot.

Link către comentariu

De fapt la acel set ma refeream, deci si la furtune si la lichid, dar acum imi dau seama ca e vorba de un set pentru GTI. Pentru alt golf 5 nu figureaza nimic la ei si diametrul discurilor mele e mai mic ... si am alti etrieri si alti port-etrieri ... deci trebuie sa mai caut ... :lol:

Link către comentariu

hmm..alte idei ar mai fi. dar nu un set complet asa. plus ca la pret mie mi se pare ok. adica pentru un set pentru toate 4 rotile.

Link către comentariu

Pai da, asa ma gandesc si eu, la un set pentru toate 4 rotile si cu un pret asemanator. Mi se pare OK si mie.

Intr-adevar nu m-ar tenta sa mai cumpar si etrieri, port-etrieri ... etc.

Ma mai documentez ... :lol:

Oricum daca primesc si sugestii mi-ar fi mai usor ...

In alta ordine de idei vad ca ai spus mai devreme ca vei ajunge prin IS.

Te asteptam cu placere si organizam o "spontana" pe masura ... :D

Link către comentariu

pai o sa vorbesc si cu okelaristul ala si anunt din timp. nu cred ca e aczul chiar de o spontana "pe masura"...dar la o cafea ne putem strange.

Link către comentariu

Off topic iar : Razdan, din cate stiu eu sunt 2 dimensiuni la G5 iar tu s-ar putea sa ai aceeasi dimensiune ca mine. Daca totusi ai aceeasi dimensiune cu G5 1.4-1.6, fabrica Ferodo pentru tine. Cauta Ferodo DS performance sau chiar DS2500. Cu DS2500, niste furtune metalice si lichid bun (pui si discuri noi, stock sau nu) o sa ai frane de or sa-ti iasa ochii din cap !

Link către comentariu

si dupa aia pune la frane pana scoate fum din ele :lol:

Link către comentariu

1. Multumesc Fusco pentru raspuns. :huh:

Eu stiam de inca doua dimensiuni la discuri pentru G5, adica discurile GTI > discurile GT > discurile SL 2.0 TDI (pana aici de la un magazin al dealerului VW) si din auzite ca discurile pentru modelele de pana la 100 CP ar fi si mai mici. Poate nu este chiar asa, dar sigur am discuri mai mici ca la GTI, fie si pentru simplul fapt ca pot pune roti de iarna de 15".

M-am uitat pe net dupa placute Ferodo DS performance si DS2500 dar din pacate nu observ la prima vedere ceva disponibil pe la noi si trebuie sa mai caut inca exact codurile care imi trebuie la discurile si etrierii mei. Mai caut. Evident voi cauta si furtune metalice si lichid adecvat. La discuri trebuie sa ma mai gandesc ce anume sa iau, eventual mai intreb ... :)

2. Bogdan, scuze de offtopicareala de pe topicul tau, dar masina ta e asa faina ca nici nu mai are nevoie de comentarii ... :P

Aaa, si sa nu uit ... evident ca voi scoate fum, doar pe masina ta am invatat ... :))

... abia astept sa vii pe aici cu noile frane ... :D

Bafta la toata lumea!

Link către comentariu

nu ma supar domle, poate voi avea candva vreun R32Turbo.. si asa ca orice informatie de G5 e binevenita...

Link către comentariu

alte poze de la hot hatch meeting, si alaturi de fratele mai nou:

dscf1114js2.th.jpgdscf1113fw9.th.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

in weekend pe la 25-26 de grade C, intr-un spatiu privat, pe proprietatea cuiva, am masurat acceleratia din mers, de pe la 50-60 la ora din treapta 2a , de 2 ori , fata de un Opel astra cabrio bertone turbo, soft EDS stage 3, injectoare, FMIC, admisie, filtru sport BMC CDA, evacuare, si alte mici artificii, proprietaru zicea ca pe hartie ar fi trebuit sa aiba 300 de cai, dar masina nu trage de 300 deloc.

deja la finalul treptei 2 il mancam, iar pe a 3a luam avans extraordinar. la final..la viteze mari aveam deja 2-3 masini in fata.

deci eu zic ca masina lui tragea maxim de 250 de cai...

exact ca si in alte dati, treapta 3a la mine este bomba! tot ce castiga el prin raspunsul la acceleratie si prin plecarea imediata...(a 2a oara chiar nu am mai plecat in acelasi timp, el plecand in fata si dupa 1sec am acc si eu... ) reveneam cu treapta 3a.

uitandu-ma la motorul Astrei, am ramas uimit ce traseu lung si prost asezat are pt admisie.

http://www.onemotoring.com.sg/publish/onem....0012.Image.gif

desi pleaca bine, din spatele grilei, pe langa farul din stanga, se duce catre oala amortizorului, pana unde are si filtru, DUPA care se intoarce pe DEASUPRA motorului si intra in fata lui. adica un ocol destul de mare si detsul de ilogic....

in ultima vreme, cred ca de la benzina, pentru ca nu am agsit nicio eroare stocata, trepideaza usor cand e rece si parca tot nu trage 100%. o sa fac curandrevizia si vad dupa aia daca aveam ceva probleme cu consumabilele.

am remediat si o pierdere usoara de antigel pe la un colier langa radiator.

vreau sa strang bani sa comand furtunul de admisie de la SAMCO si sa fac cat mai repede revia..ca deja am 8500-9000 km .

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

pai sunt de ajuns cam 5-6 km de asfalt pe un aeroport de inchiriat. ;) de exemplu.... :P

Link către comentariu

ok, masina face 1 an de cand e la mine, zilele astea. >25 000 km, din care vreo 10 000 cu soft. nu am stat sa calculez cat am bagat in ea,

urmeaza sa schimb urgent o bobina care vrea demisia (e o problema cunoscuta a lor, cam toti cu 1.8T au zis ca au schimbat bobine) si buscile de la bara stabilizatoare fata, multumita drumurilor in Ploiesti. si revizia.

super multumit de masina. la fiecare drum ma face sa zambesc si dupa 1 an. tot astept sa o scot din tara sau sa mai fac cate un drum mai lung, cum a fost cel de la durau, cand nu m-am simtit deloc obosit dupa 9 ore de mers la dus, sau 12 la intors :blink: , si mers in coloana uneori mai tare, alteori mai incet.

tot ce am schimbat au fost consumabile, sau chetsii minore intamplate datorita drumurilor, benzinei, proastei intretineri a fostului proprietar si mici probleme cunoscute pt 1.8T, gen debitemtru, bobine..etc. deci nu am ce sa reprosez masinii. si acum citesc cu placere inceputul topicului. sper sa fie asa si pe viitor.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!