Jump to content

2001 Audi S3 8l


Bogdan_wrc

Postare recomandată

am scos masina aseara. EXTRAORDINAR !!!!

deci nici in cele mai frumoase vise nu speram la asa ceva. pe langa faptul ca pedala e muuult mai usoara (desi mie imi placea asa mai tare cum era) cupleaza instant. cred ca e de ajuns sa ridic pedala 1cm si a cuplat. mi s-a oprit motorul aseara de 2-3 ori pana m-am obisnuit, cand o scoteam din service. in weekend fac vreo 200 km sa incep sa o rodez.

urca muuult mai usor in ture, dar exact cum era de asteptat si cum am fost avertizat am simtit o mica scadere de cuplu la turatii mici. daca incerc sa urc o bordura mai mare pe o panta din aceea, trebuie sa o accelerez putin daca plec de pe loc.

saptamanile viitoare vreau sa ajung sa iau DV ala ca sa fie totul gata pt soft.

superb, multumesc 5torm pt adus, super baiat, comanda a venit foarte prompt. sunt dator de cinste grava ...

WRCule, daca vrei, ne putem vedea in weekend o fuga sa vezi ce si cum...

L: da, se aude un tzacanit lejer, pe fundal, dar nu e asa enervant.

Din pacate nu ne mai vedem decat daca ma iei cu masina ta. Astazi tocmai am dat masina iar de acum incep si mai rau sa numar zilele ramase.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    589

  • c6t9

    52

  • xht20

    36

  • fuscobal

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

bbm-ule, din pacate nu am mai venit la Buc, am fost la BV sa fac rodajul la ambreiaj. dar te anunt ca as vrea sa vin sambata sa fac geometria la roti. dar tot pe bailey mi s-a pus pata acum :)

las ca vorbim sambata ...

WRCule, da mah..dar e timp..merita asteptarea.

deja am facut 400 km cu ambreiajul nou. e alta masina. trage constant, urca mai usor in ture, deja m-am obisnuit cu tzcanitul, e ca la diesel :) tocmai bine, va crede lumea ca am un 1.9TDI :)

nu mai am probleme cu opritu masinii la semafor daca plec mai tare :) dar am condus Ibiza familiei si nu intelegeam de ce nu pleaca de pe loc cand dau drumu la ambreiaj 2-3 cm :))

bine,era si duminica...dimineata :lol:

Link către comentariu

Deci in sfarsit ai schimbat ambreiajul. :icon_thumright:

Bravo, acum nu vei mai avea dubii cand cineva iti va testa franele ... :icon_cool:

Drumuri cat mai netede! :D

Link către comentariu

da, pai de acum stiu ca va fi..de la frane mirosul de ferodo...

pai dupa soft, si DV franele vor fi urmatorul pas :rolleyes:

Link către comentariu

Asa si sa il lasi pe razdan sa le testeze ca el se pricepe cel mai bine la scantei :icon_thumright:

Link către comentariu

nu nu nu ;)

in alta oridine de idei, o data cu venirea caldurii mi-a scazut consumul. dupa ~400 de km d mers...normal, am 9.8%. mediu...in afara localitatii cam 75%.

si cred ca va mai scadea, ca aveam in jur de 9% in vara/toamna.

am reusit sambata sa schimb si freonul din instalatie. ca nu stiu daca careva din fostii proprietari umblase la el. acum e ok iar.

sambata fac si geometria ...sa fie bine ;)

Link către comentariu

Nu mai conteaza consumul la bestia care o ai :lol:

Cat a costat freonul?

Link către comentariu

vreo 120 RON.

Alex, uneori sa stii ca aia 2L % conteaza cand faci 500 km intr-un weekend :ceuameni:

Link către comentariu

Intr-adevar Bogdan, am observat si eu ca odata cu venirea primaverii a inceput sa scada consumul motorasului asta :offtopic: . E clar ca nu ii place frigul si trebuie sa se incalzeasca dar cred ca turbina era mai multumita iarna. Se cunoaste si la bani, eu unul am facut 700km weekend-ul asta :offtopic:

Oricum, multi km fara probleme si poate apucam sa ne intalnim si noi.

Link către comentariu

da, ne intalnm cu cea mai mare placere. fie pe la intalnirile locale prin Buc sau la cele de sezon. sau prin trafic, ca mai vin in weekenduri prin Buc.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

multumita lui bbm, atat pt piesa cat si pt montaj, ieri masina a primit un DV de la APR, model R1.

se simte ca urca in ture mai liniar si parca, e un feeling de mai usor. oricum, imi place cum e lucrat.

despre nevoia unui DV , am discutat pe aici:

http://vwforum.ro/index.php?showto...80&start=80

am observat cu aceasta ocazie ca pe masina aveam un DV BOSCH schimbat, care mergea perfect si pe care il scot la vanzare.

cel vechi, BOSCH este de vanzare aici:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=44065

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

merci. acum asteapta softul..si dupa aia..spre linistea noastra FRANE :(

Link către comentariu

... asta ma gandeam si eu, dar nu ... indrazneam sa zic :(

Bafta si drumuri cat mai bune! :(

Link către comentariu

merci mult de urari. si tie la fel ! :)

hehe :lol: stiu si eu ca la aia te gandeai..de aia am tinut sa subliniez. :P

inca stau in cumpana daca sa pun discuri cu placute sau tot etrierul. de preferat ar fi cu totul, un etrier mai mare cu mai multe pistonase...dar asta poate insemna sa schimb si jantele. stau si analizez situatia si cand am banii, vad atunci .

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Parca erau niste frane Brembo de la Cupra (generatia anterioara) care se potriveau numai bine la masina ta, caz in care nu stiu daca trebuie sa schimbi jantele ...

Link către comentariu

la alea sigur trebuie schimbate jantele. si trebuie jante cu alt ET. si pe cupra e aceeasi prob. fiind etrierele mai mari.

stiu, ca am mai discutat despre astea in paginile anterioare si bbm mi-a confirmat. :lol:

Link către comentariu
multumita lui bbm, atat pt piesa cat si pt montaj, ieri masina a primit un DV de la APR, model R1.

se simte ca urca in ture mai liniar si parca, e un feeling de mai usor. oricum, imi place cum e lucrat.

cu mare placere si cu alte ocazii ca doar ai vazut ca ma pricep si posed si 1/2 garaj de scule :lol:

Link către comentariu

chiar :D dar oricum, data viitoare te ajut si eu mai mult :P

Link către comentariu

teaser :

....... si s-a ajuns la presiune 1.0 constant :).....

Link către comentariu

in weekend am fost la Cluj. m-am intalnit cu kisslorand si din 0.8 cat aveam presiune inainte am marit permisivitatea turbinei la 1.0. avand in vedere ca BAM are 0.9, am comparat si niste harti, si ne-a iesit ca sunt 99% identice, mai putin exact asta. a stat cu mine, mi-a explicat mult din ce a facut, mi-a spus ca e mai safe un 1.0 decat 1.1 si am, vrut sa lasam asa.

stiu multe 1.8T care merg dupa soft cu 1.1 - 1.2 fara probleme.

asa ca a luat AMK, l-a facut BAM si la modificat pe acesta :)). a rezultat o crestere de...~20-25%, deci aproximtaiv 250 de cai si 330 Nm.

pe treapta 1 a si 2a se simt diferente mici, dar de la 3a in sus,..e alta masina. pleaca grav de tot si urca in ture extraordinar. am venit de la Cluj aproape non stop pana la Ploiesti...nu imi venea sa mai opresc. desi am mers mai tare ca la dus, am inregistrat un consum de 10.2 pe BC, iar la dus un 10.3. diferentele fiind nu aici vizibile, si oricum nu asta cautam prin cip la masina.

prin localitati nu am mers mai tare de 60-70km/h, dar cand aveam linie drepta acceleram mai puternic. iesirile din curbe le faceam muuuult mai brusc, iar pe ploaia de duminica, cu gumele GSD3, cu quattro, desi plecam f tare din curbe pe la Sighisoara, ESP nu s-a miscat tot drumu. In Sighisoara la un semafor mi-am dat seama ca aveam palmele transpirate :eek:

incepeam sa depasesc o masina...dupa ce depaseam 3-4 tot mai vroiam. :eek:

ieseam din curba..... 3a-4a-5a si si aproape dublasem viteza legala si trebuia sa franez :)

pe serpentine, masina a stat impecabil, bine, nici eu nu am mers la limita ca se vedea ca mai poate clar. adica daca pe franare pe asfalt incins am avut probleme cu gumele, se vedea clar ca aici sunt in elementul lor.

cu toate astea, am verificat franele si erau calde, deci nici urme de supra-incalzire sau alte probleme :)

dupa vreo 4000 km am verificat si uleiul, si e la nivel maxim. deci masina nu consuma ulei. am dat jos si intercoolerele cand am montat ambreajul si la fel, m-am bucurat sa vad ca nu au deloc urme de ulei in interior.

deci masina merge asa cum trebuie.

ideea e ca dupa ambreiaj, soft, DV, e cam alta masina, toate astea facand ca masina sa urce in ture extraordinar.

o sa fac niste masuratori in weekend 0-100, si o sa masor si un S3 stock sa vedem diferentele clare. de la 100 in sus.

acum, ma apuc de strans bani pt frane.

multumesc Lori...sunt super multumit. la inceput nu ma asteptam asa....mai ales ca pe treapta 1 si 2 nu se vad chiar asa mari diferente. dar de la 3a si 3300 rpm in sus....fuge de sub fund grav masina :)

Link către comentariu

Felicitari si din partea mea; ma bucur pentru tine. :icon_thumright:

In ansamblu mi se pare foarte reusita achizitia acestei masini!

Link către comentariu

bravo ma, acuma poti sa zici si tu ca ai 250 cp, nu 209 :icon_thumright:

felicitari si astept o tura mica...

Link către comentariu

Da cine il crede vere ca are 250? Eu zic ca are vreo 248-249. Ma poti contrazice, ochelaristule? :icon_thumright:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!